Poijat ei ymmärrä puhetta. Kannattaa pysyä erossa, oot naimisissä niiden kanssa vaikka olisit naimisisissa kirkossa vihittynä.
telefinlandin rosvot
4
891
Vastaukset
- Ei ongelmia
Taidat olla savolainen tai ryssä.
- posa
Meidän neljällä henkilöllä on TF:n liittymä ollut n. kolme vuotta. Kaikki toiminut niin kuin on pitänyt. Laskutus pelannut ja kuuluvuus on ollut hyvä niillä alueeilla missä on liikuttu, myöskin Itä-Suomessa. Tosin uskon, että katvealueita löytyy, niin kuin myös muillakin operaattoreilla.
Onko pakko ottaa puhepaketteja, jolloin olet "naimisissa" operattorin kanssa. - Huijattu
Puhelinmyyjä piinasi minua pitkään, toimitti e-mailitse sopimusehdoltuksen (näin luulin). Pyysin sopimusta postitse, en tee sopimuksia ilman allekirjoituksia. Pankkikoodeille piti tunnistautua, jotta pääsi ehdotusta lukemaan. Eipä vaan. Syntyi SOPIMUS. En ottanut liittymää käyttööni, laskuja tuli 4 kpl. Maksoin vihdoinkin 30.4. eräntyneet laskut. Kesti KUUSI päivää ennenkuin puhelin avattiin. Irtisanoin liittymän, kestää SEITSEMÄN päivää ennekuin maksamani rahat ovat tililläni. Telefinlandilla on yksi pankkiyhteys, alkaa nrolla 5000.. pidättelevät asiakkaiden rahoja jotta saavat niistä korkoja. Sikamaista, älkää ihmeessä vastatko puhelinmyyjille, tehkää sopimuksenne liikkeissä. Pohjanooteraus, tämä menee kuluttajavirastoon ja muuallekin.
- Varo puhelinmyyjää..
Luulin tekeväni normaalin toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen.. Mutta olikin vuoden määräaikainen-- sain tietää vasta kun olin irtisanomassa liittymää. Joku ihme sunnuntaietu oli määräaikaisuuden syy. Se kyllä mainittiin että laitetaanko myös tällainen sunnuntaietu, mutta ei muistettukaan sanoa että se on määräaikainen.. En ota siis enää puhelinmyyjiltä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958778
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265008- 524502
- 734046
- 543399
- 513286
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573106Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262776Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422555- 432541