Parvisänky

tee-se-itse

Tilanpuute ahdistaa, ja ajattelin, että voisin ensiapuun värkätä parvisängyn. Ilmaisia ohjeita netistä löytyy, mutta ihastuin tähän malliin: http://www.oploftbed.com/ - valmiit piirustukset saa ostaa 10 dollarilla, ja samalla säästää vähän aivotyön puolella. Mutta - minulla on melko uusi runkopatja, ja ajattelin, että voisin sen hyödyntää parvisängyssä, kun ei viitsisi uuteen patjaan vähiä rahojaan käyttää.

Tuossa parvisänkymallissa, jota olen katsellut, sängyn pohjaan tulee vanerilevy, mutta se tuntuu jokseenkin turhalta lisältä, jos käytän runkopatjaa. Laitoin firmaan sähköpostia, ja kysyin, kuinka tärkeä tuo vanerilevy on runkopatjan kanssa, ja sieltä vastattiin, että vaneri on tärkeä, koska se tukevoittaa sänkyä. Tuohon runkoon näkyy kuitenkin tulevan jokunen poikkipuu, ja runko minun silmissäni näyttää aika tukevalta, vaikka vanerin jättäisi poiskin - toisekseen monissa parvisängyissä yläosassa on vain sälepohja...

Eli osaisiko joku nikkari neuvoa, onnistuuko runkopatjan käyttäminen parvisängyssä ylipäätään, ja pysyykö rakennelma kasassa ilman tuota vanerilevyä?

0

2351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
        Ikävä
        64
        5120
      2. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
        Ikävä
        260
        2327
      3. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
        Ikävä
        36
        2319
      4. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
        Kotimaiset julkkisjuorut
        66
        2297
      5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
        Ikävä
        19
        1524
      6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
        Maailman menoa
        219
        1428
      7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
        Loimaa
        49
        1008
      8. Joko luovutat

Mun suhteen?
        Ikävä
        89
        986
      9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
        Imatra
        12
        919
      10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
        Ikävä
        66
        917
      Aihe