Paljon mainostettu sivusto ja varoituksen sana tästä kaikille "ilmaisen rahan" perässä juoksijoille.
Homma on iso huijaus ja listaus miksi
- Nettisivustolla lukee oikeuden omistajiksi DDm Direct Digital Marketing Groupin. Yhtiöllä ei kuitenkaan ole mitään tekemitä verkkosivujen kanssa
- Sivustoa ei pidä pystyssä yritys vaan Cayman saarilla sijaitseva yksityinen rekisteri eli sivustosta ei saa omistaja tietoja
- Sinun pitäisi luovuttaa henkilökohtaiset sosiaaliturvatunnuksesi ja muut tietosi, jotta sinulle voidaan suorittaa maksu
Tässä vasta muutama katso lisää
http://www.betternetworker.com/videos/view/mlm-news/companies/mlm-scam-alert-on-data-network-affiliates-aka-dna
Jos kuitenkin olet sen verran dorka että menet tähänkin verkkohuijaukseen mukaan varoituksista huolimatta mene ihmeessä.
DataNetworkAffiliate DNA
2
176
Vastaukset
- R.U.N.KKari
"PompulanetworkWelldoneblowjob.Thaiclub.com"
Jos ei ole pedofiilitaipumuksia, voi saada jopa 100.000.000,- siittiötä puhtaana käteen.- 222222
Sulla on sitten karannut ne vähätkin ,mitä on saattanut joskus olla,??????????????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203030Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622722Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562506Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312447Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581998Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181529Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121522- 751470
- 491469
- 571409