Everest poker 400$ firstbonus

microplayer

Everest pokerille tällä bonuskoodilla " PSF400" 400$ bonus jos et ole aiemmin pelannut siellä. Melko helppo clearata ja päälle muut promot ja edut. Itse aloitin viikko sitten ja nyt melkein kasassa tuo 400$. Suosittelen sillä ko. saitilla pelaa suuri määrä sellaisia joiden käsitys pokerista on varsin rajallinen.

Softa tuli ensin ladata ja sen jälkeen pääsee syöttämään bonuskohtaan koodin. Itse luulin ryssineeni kun monessa paikassa pitää kirjoittaa mahdollinen bonuskoodi jo rekisteröintivaiheessa.

Hyviä pelejä!

3

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nomorescams

      Taidat pelata paljon ja isoissa pöydissä kun noin nopeasti olet hinkannu.
      Paljonko vaaditaan pisteitä tuolle 400 dollarin vapautumiseen? Ei kuullosta kovinkaan helpolta varsinkaan aloittelijalle.

      • Microplayer

        Ihan alinta en toki pelaa sillä eihän mitään bonusta viikossa hoideta pienillä tasoilla. Pelaan 1/2 nl teksua ja yleensä 4 pöytää samanaikaisesti. On totta, että bonusta ei välttämättä saa microtasoilla hoidettua mutta koska bonus maksetaan 6d osissa niin se muuttaa bonuksen hyväksi. Bonuksissa on aina tärkeää selvittää vapautuuko se osissa vai kerralla. Jos jälkimmäisellä niin täytyy koko ajan pitää silmällä, että ehtii takoa kaiken varmasti.

        Mutta suosittelen niin microtasoilla kuin vähän isommille pelaajille. Tosin isommille ei enää kelpaa nämä bonukset vaan lähdetään toiseen bonushuorausmestaan =) Itse tyydyin kuitenkin tähän bonariin sillä olen mieltynyt saittiin.

        Tarjoilla on rajattu tarjous no deposit bonus (ilmainen pelikassa) Jos haluat kuulla lisää laita postia.

        sabatuomari at suomi24.fi

        Onnea peleihin!


      • Microplayer
        Microplayer kirjoitti:

        Ihan alinta en toki pelaa sillä eihän mitään bonusta viikossa hoideta pienillä tasoilla. Pelaan 1/2 nl teksua ja yleensä 4 pöytää samanaikaisesti. On totta, että bonusta ei välttämättä saa microtasoilla hoidettua mutta koska bonus maksetaan 6d osissa niin se muuttaa bonuksen hyväksi. Bonuksissa on aina tärkeää selvittää vapautuuko se osissa vai kerralla. Jos jälkimmäisellä niin täytyy koko ajan pitää silmällä, että ehtii takoa kaiken varmasti.

        Mutta suosittelen niin microtasoilla kuin vähän isommille pelaajille. Tosin isommille ei enää kelpaa nämä bonukset vaan lähdetään toiseen bonushuorausmestaan =) Itse tyydyin kuitenkin tähän bonariin sillä olen mieltynyt saittiin.

        Tarjoilla on rajattu tarjous no deposit bonus (ilmainen pelikassa) Jos haluat kuulla lisää laita postia.

        sabatuomari at suomi24.fi

        Onnea peleihin!

        Niin, unohdin aivan.. 5600 pistettä tarvitsee jotta koko bonus vapautuu..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe