Everest pokerille tällä bonuskoodilla " PSF400" 400$ bonus jos et ole aiemmin pelannut siellä. Melko helppo clearata ja päälle muut promot ja edut. Itse aloitin viikko sitten ja nyt melkein kasassa tuo 400$. Suosittelen sillä ko. saitilla pelaa suuri määrä sellaisia joiden käsitys pokerista on varsin rajallinen.
Softa tuli ensin ladata ja sen jälkeen pääsee syöttämään bonuskohtaan koodin. Itse luulin ryssineeni kun monessa paikassa pitää kirjoittaa mahdollinen bonuskoodi jo rekisteröintivaiheessa.
Hyviä pelejä!
Everest poker 400$ firstbonus
3
193
Vastaukset
- nomorescams
Taidat pelata paljon ja isoissa pöydissä kun noin nopeasti olet hinkannu.
Paljonko vaaditaan pisteitä tuolle 400 dollarin vapautumiseen? Ei kuullosta kovinkaan helpolta varsinkaan aloittelijalle.- Microplayer
Ihan alinta en toki pelaa sillä eihän mitään bonusta viikossa hoideta pienillä tasoilla. Pelaan 1/2 nl teksua ja yleensä 4 pöytää samanaikaisesti. On totta, että bonusta ei välttämättä saa microtasoilla hoidettua mutta koska bonus maksetaan 6d osissa niin se muuttaa bonuksen hyväksi. Bonuksissa on aina tärkeää selvittää vapautuuko se osissa vai kerralla. Jos jälkimmäisellä niin täytyy koko ajan pitää silmällä, että ehtii takoa kaiken varmasti.
Mutta suosittelen niin microtasoilla kuin vähän isommille pelaajille. Tosin isommille ei enää kelpaa nämä bonukset vaan lähdetään toiseen bonushuorausmestaan =) Itse tyydyin kuitenkin tähän bonariin sillä olen mieltynyt saittiin.
Tarjoilla on rajattu tarjous no deposit bonus (ilmainen pelikassa) Jos haluat kuulla lisää laita postia.
sabatuomari at suomi24.fi
Onnea peleihin! - Microplayer
Microplayer kirjoitti:
Ihan alinta en toki pelaa sillä eihän mitään bonusta viikossa hoideta pienillä tasoilla. Pelaan 1/2 nl teksua ja yleensä 4 pöytää samanaikaisesti. On totta, että bonusta ei välttämättä saa microtasoilla hoidettua mutta koska bonus maksetaan 6d osissa niin se muuttaa bonuksen hyväksi. Bonuksissa on aina tärkeää selvittää vapautuuko se osissa vai kerralla. Jos jälkimmäisellä niin täytyy koko ajan pitää silmällä, että ehtii takoa kaiken varmasti.
Mutta suosittelen niin microtasoilla kuin vähän isommille pelaajille. Tosin isommille ei enää kelpaa nämä bonukset vaan lähdetään toiseen bonushuorausmestaan =) Itse tyydyin kuitenkin tähän bonariin sillä olen mieltynyt saittiin.
Tarjoilla on rajattu tarjous no deposit bonus (ilmainen pelikassa) Jos haluat kuulla lisää laita postia.
sabatuomari at suomi24.fi
Onnea peleihin!Niin, unohdin aivan.. 5600 pistettä tarvitsee jotta koko bonus vapautuu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778