....meinasin ostaa mutta en aivan onneksi rellun megasen 1.6 ja oikeen navin kanssa. Kulutus mainittu -09 mallissa 9,2l/100km huh huh.... omassa ajossani kun oli vähän aikaa niin sekalainen ajo 8,2.
Miten ihmeessä 1,6 kone voi kuluttaa noin paljon? Nykyään omistan Honda Civic 1.8 Sport 103 kw (140hv) ja sekalainen kulutus on korkeintaan 7.2, nyt pakkasilla maantie, (siis pelkkä 5.7 )ja kaupunki 6.7. 7.5 litraan en ole ikinä päässyt.
Mikä noissa rellun koneisssa kuluttaa???
Kulutus ??? -09
5
407
Vastaukset
- sanoa muuta
etten tiedä mitään koska minulla on 99-mallinen Megane Break 1.6 ja sen kulutus näin talvella lyhyillä kaupunkiajoilla on siinä kahdeksan paikkeilla ja maantieajossa kuuden paremmalla puolella
- MeganeMegane
Yleisesti 1,6 kulutus on 6-7 l/100km, ja 1,4 :lla pääsee omistajiensa mukaan alle kuudella ainakin kesäkelillä. Minulla on ollut myös 8 venttiiliset 2litraset sedan ja scenic ja myös näiden kulutus jäi kesäkelillä alle seitsemän, mutta enemmänkin sai helposti palamaan, jos vaan kantti kesti, kun se 2litranen pienessä autossa on aika kulkupeli.
- HonHon
Voisko olla, että et osaa laskea sitä Hondan kulutusta oikein? Omani vie ainakin 9-10l/100km kaupungissa.
Maantiellä pääsee jopa alle 7 l. (Ei motarilla)- tus on hyvä
Sen olen huomannut, että MBrII 1.6 alkaa kuluttamaan enemmän mitä pitempi aika on edellisestä huollosta : ) Viimetteeks ihmettelin kun kevyessäkin ajossa n. 70 vauhdissa hetkellinen kulutus oli lähempänä 7 litraa ja huollon jälkeen vastaavassa kohdassa kulutus oli alle 6 litraa.
Huoltolapussa luki yhdessä kohdassa läppäkotelon irroitus ja puhdistus. Mistäköhän tuossa mahtaa olla kyse? Eivätkä kaikki huoltopaikat taida edes tietää tuollaistesta operaatiosta. Puhdistusoperaation vaikutus on kuitenkin huomattava ja auto kulkee "kevyemmin" sen jälkeen. - Newfaith
tus on hyvä kirjoitti:
Sen olen huomannut, että MBrII 1.6 alkaa kuluttamaan enemmän mitä pitempi aika on edellisestä huollosta : ) Viimetteeks ihmettelin kun kevyessäkin ajossa n. 70 vauhdissa hetkellinen kulutus oli lähempänä 7 litraa ja huollon jälkeen vastaavassa kohdassa kulutus oli alle 6 litraa.
Huoltolapussa luki yhdessä kohdassa läppäkotelon irroitus ja puhdistus. Mistäköhän tuossa mahtaa olla kyse? Eivätkä kaikki huoltopaikat taida edes tietää tuollaistesta operaatiosta. Puhdistusoperaation vaikutus on kuitenkin huomattava ja auto kulkee "kevyemmin" sen jälkeen....mutta kun muut tai sanotaanko useat merkit 1.6 koneella kuluttaa paljon vähemmän 5-7 litraa satkulla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851