Ongelmani on seuraava:
Olen kohdassa jossa Harryn pitäis valmistaa jokin taikajuoma (En muista nimeä, alkaa W) ennekuin lähtee Dumbledoren kanssa etsimään hirnykkiä. Melkein päätön Nick ohjaa kasvihuoneille jossa on se "taikajuoma" lista, mutta itse en ainakaan kyseistä taikajuomaa löytänyt.
Pitääkö tehtävä suorittaa siellä vai taikajuomi luokassa?
Harry Potter ja puoliverinen prinssi
imala
3
404
Vastaukset 3
- heleppo
heleppo
- 11-vuotias linkittäj
Mikä sen liemen vaikutus on? Luen itsekin Puliveristä Prinssiä ja olen 11v. Löysin nämä sivut linkillä. Mulla ne on jo etsimässä hirnyrkkiä ja kohta löytää sen. Etsi se kirjasta uudelleen. Niin minä aina teen ja taitan sivun reunaa kun löydän jotain kivaa tai tarpeellista. xD
- HP and HBP
Kyseessä on varmaan hetiptop juoma. No sen pitäisi olla listassa kun sinulla on lista näkyvissä ja painat kahesti r1 sitten se alimmainen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 96941
- 59868
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun68683- 41635
- 61632
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22552Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la33538Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka24512Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37478- 45476