tai siis röllillehän se menee, kun kerta aineeton "olento" kyseessä!
Eli, kauanko normi XP:n kestää rebootata ja olla taas työpöydällä? ;-)
Pentille kysymys...
3
164
Vastaukset
- hölöttäjä2010
siitä en tiedä..
Mutta jouduin räpläämään yhtä tosi vanhaa IBM konetta jossa W2000pro...
Siitä kun napautin käynnistä uudelleen siihen kun työpöytä oli valmis (huom! salasana piti vielä kirjoittaa...) meni 2 minuuttia yhteensä...
Ei paha vanhalta nuhapumpulta... - kiitos kysymästä
--aikaa on ,,.
niin eipä vastaillut!
Eli, eilen näihin aikoihin kolmasti napsautin et juu saa uudelleen käynnistää...
Ja nyt yön aikana jossain kohtaa oli bootannut (klo. 2 ja 10.15 välissä)! ;-D
Kyllä mulla tuon Linux kun napsaan et nyt bootataan, niin se myös alkaa sen tarvittavan syklin läpikäynnin HETI, eikä vuorokauden viiveellä! :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604626Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti501587- 1701547
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621512Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2711332Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961204- 2031122
- 651074
- 811069