Ostokset

Alanyassa

Heyp!

Ollaan kesäkuussa lähdössä Turkkia kohti ja muutama asia kiinnostaisi tietää... :)
Minkälaiset shoppailumahdollisuudet Alanyassa on? Löytyykö kauppakeskuksia? Hintataso? Kuinka kauas `keskustasta´joutuu lähtemään, että löytyy halvempia ravintoloita? Jos tulee jotain muuta infottavaa mieleen niin kertokaa =)

7

1666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marmaris

      kertokaa myös marmariksesta esim vaatteista ym. hinta tietoa ja minkälaatuista.lähinnä nuorten...

      • Kelg

        Marmariksen keskustasta Ismeleriin päin, sieltä löytyy kauppa CHOICE LEATHER.
        Toinen liike basaarialueella SAFI


    • Ali

      Tulet huomaamaan, että sieltä voi ainakin ostaa nahkatakkeja.

      • JokaKesä

        Jos olet nuori ja normaali vartaloinen niin vaatteita löytyy paljon ja tosi ihania löytyykin ja laatu on hyvää vaikka olisikin jäljitelmiä. Siellähän on muoti vielä edellä joten saat vielä muodikkaitakin ja paljon halvemmalla mitä täällä kotomaassa. Kannattaa vähän kierrellä ja katsella ja tietysti tinkiä vaikka ei joka paikassa enää voikaan tinkata, mutta ainakin markkinoilla vielä voi ja kannattaa ja markkinoille on paras mennä myöhemmin iltapäivällä niin antavat helpommin alennusta kun haluavat myydä mahdollisimman paljon
        ja on sellaisia huoneita siellä markkinapaikan rakennuksessa missä (hedelmät ja vihannekset alhaala ja vaatteet ylhäällä)on vaatteita sika halvalla ja ihan hyviä. Ostin viime kesänä puseron 2miljoonalla ja hyvin on kestänyt pitoa ja pesua.


      • ....

        kerro mulle ali baba mistä ei voisi ostaa nahkatakkeja?


    • Apila

      Vaatteet on siellä ns. "second source" valmistettuja joten piraattitavaraa suurimmaksi osaksi. Ostin Marmariksesta tukun paitoja ja kotona meni koneellinen pyykkiä pilalle kun nyörinreiät paidasta ruostuivat ja ruskistivat muun pyykin. Voi sieltä löytyä kunnollistakin tavaraa onnella, mutta tarjoa vain n. 1/5 osa tai mene linja -autolla Muglaan. En kyllä itse raahaisi sekundatavaraa sieltä. Ja varo gigoloita, AIDS on leviämässä Marmariksessa räjähdysmäisesti.

    • K1980

      Itse kävin toissa kesänä kaverin kanssa Alanyassa. Ostokset oli aikalailla vaatteita..Läheltä satamaa,kukkulan juurelta basaarialueelta JOKA EI OLE KATETTU, löytyy muutama tosi hyvä kauppa, joissa halvalla Serpentiinin tyylisiä vaatteita; toppeja, hameita ym. Laukkuja saa joka puolelta, samoin piraattipaitoja ym. Itse ostin oikeasta kultasepän liikkestä suht halvalla kauniita hopeakoruja (arvioitutin suomessa myöh ja aitoja olivat), aurinkolaseja on myös saatavilla runsaasti.

      Itse asuttiin Fidan hotellissa Kleopatra-rannan puolella ja syömässä iltaisin käytiin yleensä pois päin keskustasta, hotellin läheisillä sivukujilla. Ruoka selkeästi halvempaa kuin esim. päätien varressa tai varsinaisessa keskustassa. Eväitä (hedelmiä, leipää, jugurttia ym)ostettiin Migros-supermarketista.

      Tosi kiva paikka, elokuun alussa sää oli mitä mahtavin, jatkuvasti n. 40!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      188
      7376
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4292
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2125
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2049
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1879
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1671
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1629
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe