Ostokset

Alanyassa

Heyp!

Ollaan kesäkuussa lähdössä Turkkia kohti ja muutama asia kiinnostaisi tietää... :)
Minkälaiset shoppailumahdollisuudet Alanyassa on? Löytyykö kauppakeskuksia? Hintataso? Kuinka kauas `keskustasta´joutuu lähtemään, että löytyy halvempia ravintoloita? Jos tulee jotain muuta infottavaa mieleen niin kertokaa =)

7

1684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marmaris

kertokaa myös marmariksesta esim vaatteista ym. hinta tietoa ja minkälaatuista.lähinnä nuorten...

• Kelg

Marmariksen keskustasta Ismeleriin päin, sieltä löytyy kauppa CHOICE LEATHER.
        Toinen liike basaarialueella SAFI

• Ali

Tulet huomaamaan, että sieltä voi ainakin ostaa nahkatakkeja.

• JokaKesä

Jos olet nuori ja normaali vartaloinen niin vaatteita löytyy paljon ja tosi ihania löytyykin ja laatu on hyvää vaikka olisikin jäljitelmiä. Siellähän on muoti vielä edellä joten saat vielä muodikkaitakin ja paljon halvemmalla mitä täällä kotomaassa. Kannattaa vähän kierrellä ja katsella ja tietysti tinkiä vaikka ei joka paikassa enää voikaan tinkata, mutta ainakin markkinoilla vielä voi ja kannattaa ja markkinoille on paras mennä myöhemmin iltapäivällä niin antavat helpommin alennusta kun haluavat myydä mahdollisimman paljon
        ja on sellaisia huoneita siellä markkinapaikan rakennuksessa missä (hedelmät ja vihannekset alhaala ja vaatteet ylhäällä)on vaatteita sika halvalla ja ihan hyviä. Ostin viime kesänä puseron 2miljoonalla ja hyvin on kestänyt pitoa ja pesua.

• ....

kerro mulle ali baba mistä ei voisi ostaa nahkatakkeja?

• Apila

Vaatteet on siellä ns. "second source" valmistettuja joten piraattitavaraa suurimmaksi osaksi. Ostin Marmariksesta tukun paitoja ja kotona meni koneellinen pyykkiä pilalle kun nyörinreiät paidasta ruostuivat ja ruskistivat muun pyykin. Voi sieltä löytyä kunnollistakin tavaraa onnella, mutta tarjoa vain n. 1/5 osa tai mene linja -autolla Muglaan. En kyllä itse raahaisi sekundatavaraa sieltä. Ja varo gigoloita, AIDS on leviämässä Marmariksessa räjähdysmäisesti.

• K1980

Itse kävin toissa kesänä kaverin kanssa Alanyassa. Ostokset oli aikalailla vaatteita..Läheltä satamaa,kukkulan juurelta basaarialueelta JOKA EI OLE KATETTU, löytyy muutama tosi hyvä kauppa, joissa halvalla Serpentiinin tyylisiä vaatteita; toppeja, hameita ym. Laukkuja saa joka puolelta, samoin piraattipaitoja ym. Itse ostin oikeasta kultasepän liikkestä suht halvalla kauniita hopeakoruja (arvioitutin suomessa myöh ja aitoja olivat), aurinkolaseja on myös saatavilla runsaasti.

Itse asuttiin Fidan hotellissa Kleopatra-rannan puolella ja syömässä iltaisin käytiin yleensä pois päin keskustasta, hotellin läheisillä sivukujilla. Ruoka selkeästi halvempaa kuin esim. päätien varressa tai varsinaisessa keskustassa. Eväitä (hedelmiä, leipää, jugurttia ym)ostettiin Migros-supermarketista.

Tosi kiva paikka, elokuun alussa sää oli mitä mahtavin, jatkuvasti n. 40!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7820
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4504
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3757
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3118
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2662
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      28
      2586
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2296
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2170
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2059
    Aihe