Ihme tuijottamista ja kyyläämistä täällä Hollolassa. Varsinkin jos pukeudut muuhun kuin toppavaatteisiin, karvalakkiin tai verkkareihin. Jopa aurinkolasien pitäminen on niin ihmeellistä...
Tuijottaminen
19
634
Vastaukset
- jiajdpöljds
olen huomannut saman. usein toistuva sananparsi täälä on että rumat ne vaatteilla koreilee...lisäksi naisilla tulee olla mieluiten lyhyt tukka ettei tule sanomista..
- öboub
Olen huomannut saman!
- me
piaa paikansa etta tuijotetan kun kulijeme perhenkas kutakeskuksa vaimo paala tavalinnen burkha.
meita talla on lian vahä kinitame likka huomio. emee haluaisi mutaa pois
- Demokraattinen
lainen kuin muut? Haluatko erottua? Toivotko luokkayhteiskuntaa?
- Asukas
Miksi haluaisin olla samanlainen kuin muut !!!
Ja miten luokkayhteiskunta tähän liittyy? - miniminimini
Asukas kirjoitti:
Miksi haluaisin olla samanlainen kuin muut !!!
Ja miten luokkayhteiskunta tähän liittyy?enpä kyllä ole huomannu olleskaa tollasta, taitaa olla aloittajan korvien välissä, kun tollasta kuvittelee.
Tietysti, jos huulenpielistä tai silmäkulmasta roikkuu useampikin virvelin kuva, niin kai sitä nyt joutaakin tuijottaa...vaatteista puhumattakaan. - tuijottaisi
miniminimini kirjoitti:
enpä kyllä ole huomannu olleskaa tollasta, taitaa olla aloittajan korvien välissä, kun tollasta kuvittelee.
Tietysti, jos huulenpielistä tai silmäkulmasta roikkuu useampikin virvelin kuva, niin kai sitä nyt joutaakin tuijottaa...vaatteista puhumattakaan.Nämä nykyteinit itse kaipaa huomiota. Teiniakat suorastaan ulvoo linja-autoissa. Kahviloissa hirveää ulvomista. Aivan oltaisiin jossakin BB-talossa, joka on näiden pikkuämmien henki ja elämä nyt. Ei teistä TULE KOSKAAN tunnettuja eli julkkiksia vaikka niin luulette ja siihen tähtäätte.
Teinejä ei kukaa tuijota. Saatte olla ripustuksinne ihan rauhassa - kunhan maltatte itse pitää mölyt mahassanne. Tajuutteks? - 69
tuijottaisi kirjoitti:
Nämä nykyteinit itse kaipaa huomiota. Teiniakat suorastaan ulvoo linja-autoissa. Kahviloissa hirveää ulvomista. Aivan oltaisiin jossakin BB-talossa, joka on näiden pikkuämmien henki ja elämä nyt. Ei teistä TULE KOSKAAN tunnettuja eli julkkiksia vaikka niin luulette ja siihen tähtäätte.
Teinejä ei kukaa tuijota. Saatte olla ripustuksinne ihan rauhassa - kunhan maltatte itse pitää mölyt mahassanne. Tajuutteks?oon asun koko ikäni hollolas ja koskaa huomannu tollasta, mitä jos ihmiset kattoo jos ei oo ns omaa elämää jne
- Anonyymi
Päijät-hämäläiset tutustuvat toisiinsa tuijottamalla ja odottamalla toisten aloitteita.
- Anonyymi
Narkkareita kovemmissa aineissa. Silmät pyörii päässä.
- Anonyymi
Tottakait ne pyörii päässä, ei kai ne selässäkään pyöri vai ooks nähny semmosia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miesmummoista tiedä. Huumorintajun ku lapsella ja harrastukset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän niilo22:lla taas tulin älynväläys
- Anonyymi
Käy hitaalla
- Anonyymi
Hiljasia, herkkiä hissukoita niin ovat korvanneet suullisen kommunikoinnin äänettömällä.
- Anonyymi
Aloittajasta liikkuu juoruja ja hollolassa juoruillaan paljon.
- Anonyymi
Puukkopartasta kun tuijotan niin näet yksintein kuinka uhoaa. Asuvat taas Salpatie 5 jossa omistavat asunnon
- Anonyymi
Pooraaa
- Anonyymi
🤮💪
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä218331Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3391611- 3771339
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2781285- 61275
- 661217
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331030Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241026Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50982- 36958