Onkos kukaan tehnyt tuollaista matkaa cebu pacific airin koneilla? paljon pitäisi varata vaihto aikaa?eivät koneet ei taida osua samaan terminaaliin(tai mistähän ne terminaalit mihin ne tulee näkis etukäteen) ei taida olla se helpoin koneen vaihto?
bkk-manila-cebu
10
895
Vastaukset
- aapeli123
ulkomaanlennot ja kotimaanlennot on eri terminaaleissa,taksilla pääset terminaalista toiseen,ainakin pari tuntia kannattaa varata aikaa...
- HS
aapeli123 kirjoitti:
lisätietoa tuolta -> http://www.manila-airport.net/
Pääseehän bangkokista suoraan cebuunkin en tosin tiedä cebu pacificista.
- matti222
HS kirjoitti:
Pääseehän bangkokista suoraan cebuunkin en tosin tiedä cebu pacificista.
millä yhtiöllä muka pääsee suoraan?
- HS
matti222 kirjoitti:
millä yhtiöllä muka pääsee suoraan?
Cathay Pacific ja Thai Airways tuli ainakin ebookersin lentohaulla...........varmaan muitakin on.
- HS
HS kirjoitti:
Cathay Pacific ja Thai Airways tuli ainakin ebookersin lentohaulla...........varmaan muitakin on.
Olen itse ensi maanantaina menossa juurikin Cebuun mutta HongKongista. Cathay Pacificin lento on minulla. Muutaman kerran käyttänyt kyseistä lentoyhtiötä ennenkin ja ihan OK .
- HS
HS kirjoitti:
Olen itse ensi maanantaina menossa juurikin Cebuun mutta HongKongista. Cathay Pacificin lento on minulla. Muutaman kerran käyttänyt kyseistä lentoyhtiötä ennenkin ja ihan OK .
Oops...painoin väärää nappia ja ei ollutkaan vain suorat lennot päällä. Sori. Koitan kattoa jos löytyy jotain.
- HS
HS kirjoitti:
Oops...painoin väärää nappia ja ei ollutkaan vain suorat lennot päällä. Sori. Koitan kattoa jos löytyy jotain.
Ei pikasesti löydy mitään. Cebu pacific on ennen lentänyt suoraan mutta ei enään nykyään. Ilmeisesti ei tarpeeksi matkustajia tuolle reitille.
- HKG
Koneet toimivat kolmosterminaalista,sekä ulkomaa,että kotimaan lennot.
Tultiin kyllä Honkkarin kautta,mutta vaihtoon meni noin puoli tuntia,siis pelkillä käsimatkatavaroilla.
Jatkolento oli kyllä Boracaylle,mutta siinä oli Cebun transit tiski melkein heti kun koneesta tultiin,
jossa sai uudet boarding passit jatkolennolle.
Aikaa oli kyllä varattuna kolme tuntia,en uskaltaisi yrittää alle sen. - reissaajaja..
niin cebu pacificilla on manilassa oma, upouusi terminaali joka on vain cebu pacificin koneille...erikseen ulkomaan ja kotimaan puoli....elikkas terminaali 3....cebu pacific on melkein aina vahan myohassa, joten varaa vaihtoon 4-5 tuntia....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806645- 1486177
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5014006Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1252473- 421579
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4241484- 741295
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun481130Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes331122Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan641112