bkk-manila-cebu

Matti222

Onkos kukaan tehnyt tuollaista matkaa cebu pacific airin koneilla? paljon pitäisi varata vaihto aikaa?eivät koneet ei taida osua samaan terminaaliin(tai mistähän ne terminaalit mihin ne tulee näkis etukäteen) ei taida olla se helpoin koneen vaihto?

10

913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aapeli123

ulkomaanlennot ja kotimaanlennot on eri terminaaleissa,taksilla pääset terminaalista toiseen,ainakin pari tuntia kannattaa varata aikaa...

• aapeli123

• HS

• matti222
        HS kirjoitti:

Pääseehän bangkokista suoraan cebuunkin en tosin tiedä cebu pacificista.

millä yhtiöllä muka pääsee suoraan?

• HS
        matti222 kirjoitti:

millä yhtiöllä muka pääsee suoraan?

Cathay Pacific ja Thai Airways tuli ainakin ebookersin lentohaulla...........varmaan muitakin on.

• HS
        HS kirjoitti:

Cathay Pacific ja Thai Airways tuli ainakin ebookersin lentohaulla...........varmaan muitakin on.

Olen itse ensi maanantaina menossa juurikin Cebuun mutta HongKongista. Cathay Pacificin lento on minulla. Muutaman kerran käyttänyt kyseistä lentoyhtiötä ennenkin ja ihan OK .

• HS
        HS kirjoitti:

Olen itse ensi maanantaina menossa juurikin Cebuun mutta HongKongista. Cathay Pacificin lento on minulla. Muutaman kerran käyttänyt kyseistä lentoyhtiötä ennenkin ja ihan OK .

Oops...painoin väärää nappia ja ei ollutkaan vain suorat lennot päällä. Sori. Koitan kattoa jos löytyy jotain.

• HS
        HS kirjoitti:

Oops...painoin väärää nappia ja ei ollutkaan vain suorat lennot päällä. Sori. Koitan kattoa jos löytyy jotain.

Ei pikasesti löydy mitään. Cebu pacific on ennen lentänyt suoraan mutta ei enään nykyään. Ilmeisesti ei tarpeeksi matkustajia tuolle reitille.

• HKG

Koneet toimivat kolmosterminaalista,sekä ulkomaa,että kotimaan lennot.
      Tultiin kyllä Honkkarin kautta,mutta vaihtoon meni noin puoli tuntia,siis pelkillä käsimatkatavaroilla.
      Jatkolento oli kyllä Boracaylle,mutta siinä oli Cebun transit tiski melkein heti kun koneesta tultiin,
      jossa sai uudet boarding passit jatkolennolle.
      Aikaa oli kyllä varattuna kolme tuntia,en uskaltaisi yrittää alle sen.

• reissaajaja..

niin cebu pacificilla on manilassa oma, upouusi terminaali joka on vain cebu pacificin koneille...erikseen ulkomaan ja kotimaan puoli....elikkas terminaali 3....cebu pacific on melkein aina vahan myohassa, joten varaa vaihtoon 4-5 tuntia....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2955
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1225
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      987
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      951
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      915
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      887
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      834
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      830
    9. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      160
      826
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      774
    Aihe