Onkos kukaan tehnyt tuollaista matkaa cebu pacific airin koneilla? paljon pitäisi varata vaihto aikaa?eivät koneet ei taida osua samaan terminaaliin(tai mistähän ne terminaalit mihin ne tulee näkis etukäteen) ei taida olla se helpoin koneen vaihto?
bkk-manila-cebu
10
921
Vastaukset
- aapeli123
ulkomaanlennot ja kotimaanlennot on eri terminaaleissa,taksilla pääset terminaalista toiseen,ainakin pari tuntia kannattaa varata aikaa...
- HS
aapeli123 kirjoitti:
lisätietoa tuolta -> http://www.manila-airport.net/
Pääseehän bangkokista suoraan cebuunkin en tosin tiedä cebu pacificista.
- matti222
HS kirjoitti:
Pääseehän bangkokista suoraan cebuunkin en tosin tiedä cebu pacificista.
millä yhtiöllä muka pääsee suoraan?
- HS
matti222 kirjoitti:
millä yhtiöllä muka pääsee suoraan?
Cathay Pacific ja Thai Airways tuli ainakin ebookersin lentohaulla...........varmaan muitakin on.
- HS
HS kirjoitti:
Cathay Pacific ja Thai Airways tuli ainakin ebookersin lentohaulla...........varmaan muitakin on.
Olen itse ensi maanantaina menossa juurikin Cebuun mutta HongKongista. Cathay Pacificin lento on minulla. Muutaman kerran käyttänyt kyseistä lentoyhtiötä ennenkin ja ihan OK .
- HS
HS kirjoitti:
Olen itse ensi maanantaina menossa juurikin Cebuun mutta HongKongista. Cathay Pacificin lento on minulla. Muutaman kerran käyttänyt kyseistä lentoyhtiötä ennenkin ja ihan OK .
Oops...painoin väärää nappia ja ei ollutkaan vain suorat lennot päällä. Sori. Koitan kattoa jos löytyy jotain.
- HS
HS kirjoitti:
Oops...painoin väärää nappia ja ei ollutkaan vain suorat lennot päällä. Sori. Koitan kattoa jos löytyy jotain.
Ei pikasesti löydy mitään. Cebu pacific on ennen lentänyt suoraan mutta ei enään nykyään. Ilmeisesti ei tarpeeksi matkustajia tuolle reitille.
- HKG
Koneet toimivat kolmosterminaalista,sekä ulkomaa,että kotimaan lennot.
Tultiin kyllä Honkkarin kautta,mutta vaihtoon meni noin puoli tuntia,siis pelkillä käsimatkatavaroilla.
Jatkolento oli kyllä Boracaylle,mutta siinä oli Cebun transit tiski melkein heti kun koneesta tultiin,
jossa sai uudet boarding passit jatkolennolle.
Aikaa oli kyllä varattuna kolme tuntia,en uskaltaisi yrittää alle sen. - reissaajaja..
niin cebu pacificilla on manilassa oma, upouusi terminaali joka on vain cebu pacificin koneille...erikseen ulkomaan ja kotimaan puoli....elikkas terminaali 3....cebu pacific on melkein aina vahan myohassa, joten varaa vaihtoon 4-5 tuntia....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1151542
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016