Monella on vintti tai varasto, johon aikanaan on joutunut ytä ja toista mukamas käyttökelpoista, ja nyt on siellä täytteenä vuosikymmenestä toiseen.
Minä päätin heittää ne kaukaisimmat kamppeet roskiin, mutta....!
Heittäisittekö räätälin tekemän, mustan villakankaisen, hyvän verkatalvitakin, jota ei ole käytetty uin muutaman kerran! Se on painava, ja takuulla lämmin. Papalla oli varaa teettää takki, ja siinä on hänen nimikirjaimensakin hienosti kirjailtuna povitaskun päällä logossaan. Ymmärrän nyt, että minulla ei ollut voimia v. 1960 heittää takkia, mutta kun ei ole voimia vieläkään!
Enkä se iso kristalliskooli, joka oli mummun kaapin päällä 30-luvulla. Kristalli ei ole hinnoissaan, vanhain tavarain kauppiaat eivät huoli.
Mitä teen! Auttakaa kohtalotoverit, mitä teette noille erittäin korkealaatuisille tuotteille, joita ei enää missään valmisteta eikä myydä. Monella on tallessa juuri sen takia tarpeetonta tavaraa, koska olisi suorastaan syntiä heittää ne menemään kaatopaikalle.
Siivous!
3
233
Vastaukset
- antiikkia antiikkia
Eikö joku näytelmäkerho tai -ryhmä huolisi tuollaista hyväkuntoista vaatetta varastoonsa? Tiedustelepa! Ja varmasti joku keräilijä tahtoisi juuri tuollaisen kristallivaasin kokoelmiinsa, älä hävitä hienoja tavaroitasi vaan laita kiertoon!
- MerttaMarjaana
Tai anna mahdollisille lapsillesi "perintönä". Minä ainakin olisin onnesta myyty, jos saisin joltain sukuni vanhojan tavaroita. Saan ihastella niitä vain mummolassa, jonka omistaa parisenkymmentä eri henkilöä joten kamala riita siitä syntyy jos jotain otan, vaikka lainaankin. Kyllä arvokkaat tavarat kannattaa laittaa kiertoon jos ei itse välitä. Joko antaa jollekin tutulle tai laittaa myyntiin.. saattaa saada kivankin summan. Esim. Arabia on todella hinnoissaa nykyään!
- MerttaM.
MerttaMarjaana kirjoitti:
Tai anna mahdollisille lapsillesi "perintönä". Minä ainakin olisin onnesta myyty, jos saisin joltain sukuni vanhojan tavaroita. Saan ihastella niitä vain mummolassa, jonka omistaa parisenkymmentä eri henkilöä joten kamala riita siitä syntyy jos jotain otan, vaikka lainaankin. Kyllä arvokkaat tavarat kannattaa laittaa kiertoon jos ei itse välitä. Joko antaa jollekin tutulle tai laittaa myyntiin.. saattaa saada kivankin summan. Esim. Arabia on todella hinnoissaa nykyään!
Ehkä vanhantavaran kauppiaaat eivät huoli, koska haluavat ns. oikeasti arvokasta ja tunnetusti haluttuja tavaroita. Monesti itsekkin ihmettelen miksi he ovat niin ranttuja eivätkä kelpuuta myyntiinsä vaikka miten vanha ja hyväkuntoinen tuote olisi. Parempi tapa mun mielestä on myydä kirpparilla tai netissä. Silloin saat ainakin varmasti tavarasi myyntiin ja myydyksikin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078