Seksuaalinen ahdistelu

ghjklö

Eli pieni galluppi seksuaalisesta ahdistelusta/raiskauksesta. Jos jollain on kokemuksia, niin täällä niistä on helpompaa keskustella "nimettömänä".

1. Ikä
2. Sukupuoli
3. Mitä näistä sinulle on tehty:
a) Huudeltu ahdistavia kommentteja esim. vartalosta
b) Yritetty tulla samaan vessaan tai pukuhuoneeseen ym.
c) Kosketeltu
d) Pakotettu sukupuoliyhteyteen

4. Minkä ikäinen ahdistelija oli?

5. Ilmoititko/kerroitko siitä kenellekään?

97

13782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      1. 15
      2. Tyttö
      3. a, c
      4. Saman ikäisiä kuin minä
      5. Joo

      Kerron koko tarinani, josta en ole aikaisemmin kehdannut puhua.
      Olin seiskaluokalla puukässässä, olin ainoa tyttö ryhmässä. Minun lisäkseni luokassa oli noin 15 poikaa sekä poikapuolinen hyvä ystäväni, joka oli mun ainoa lohtu. Joka puukässän tunti pojat kyselivät multa tosi ahdistavia kysymyksiä ja huutelivat kommentteja vartalostani. Ne heittelivät kuminpalasia ja roskia puseroni kaula-aukosta sisään ja koskivat minuun muutamia kertoja. Poikapuolinen ystäväni puolusti minua ja käski muiden poikien lopettaa, mistä ei ollut mitään hyötyä. Kerroin lopulta eräälle luokkani kovikselle, jota kaikki pelkäsivät. Tämä tyttö meni huutamaan näille pojille, ja ahdistelu loppui siihen paikkaan.
      Masennuin sen jälkeen vuodeksi. Mulle jäi seksuaalisia traumoja ja poden postraumaattista stressiä. Mulla on paniikkihäiriö, vääristynyt minäkuva (näen vartaloni erilaisena kuin mitä se oikeasti on) keskivaikea masennus ja bulimia, josta olen jo selvinnyt suht hyvin. Yritin laihduttaa kaikki naiselliset muotoni pois. Syljeskelin ja käytin poikien vaatteita. Yritin näillä keinoin vaikuttaa mahdollisimman epäviehättävältä, jotta pojat pysyisivät kaukana minusta. Saan paniikkikohtauksen aina, jos olen lähellä miespuolista henkilöä. Halaaminen ahdistaa minua enkä voi puhua kaikista asioista edes tytöille. Minulla on kokoajan kamala olo ja ahdistaa. Haluaisin kertoa kaikille niistä pojista, jotka ahdistelivat minua. Jos voisin, niin nostaisin syytteen heitä vastaan, sillä koen, että minua on kohdeltu väärin. Häpeäni on kuitenkin liian suuri, enkä kehtaa puhua kokemuksistani kenellekään.

      • jkfjjfkdjdfjdf

        Olen pahoillani tuosta sun tarinasta. Itekin tuli tehtyä nuorempana kaikkia noita juttuja leikin varjolla. Ja leikkiä se tietysti olikin kun ei meillä pojilla ollut tarkoitus loukata tai satuttaa ketään tyttöä. Sitä ei vaan osattu olla tyttöjen kanssa vielä siinä vaiheessa. Toivottavasti saat elämäsi kuntoon.


      • Anonyymi

        On kumma, mua on kyllä ahdisteltu suusanallisesti, mut ei muutoin kuin vain sukunimeni vuoksi... kivitettiin.. haukuttiin... mut ei mitään seksuaalista häväistystä...oltiin kyllä lapsia


      • Anonyymi
        jkfjjfkdjdfjdf kirjoitti:

        Olen pahoillani tuosta sun tarinasta. Itekin tuli tehtyä nuorempana kaikkia noita juttuja leikin varjolla. Ja leikkiä se tietysti olikin kun ei meillä pojilla ollut tarkoitus loukata tai satuttaa ketään tyttöä. Sitä ei vaan osattu olla tyttöjen kanssa vielä siinä vaiheessa. Toivottavasti saat elämäsi kuntoon.

        Mä inhoan mun kotipaikan poikia... en niitä jotka oli ok... inho kohdistuu vain yhteen joka oli se paha mua kohtaan. Hän mulkoili mua aikuisenakin kun kävin kotikonnuilla... oli kyllä toinenkin joka vihasi mua... hän on... pienikokoinen poika... kauppias nykyään... eläkkeellä jo... sitä eli häntä en tuomitse koska hän oli pieni...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä inhoan mun kotipaikan poikia... en niitä jotka oli ok... inho kohdistuu vain yhteen joka oli se paha mua kohtaan. Hän mulkoili mua aikuisenakin kun kävin kotikonnuilla... oli kyllä toinenkin joka vihasi mua... hän on... pienikokoinen poika... kauppias nykyään... eläkkeellä jo... sitä eli häntä en tuomitse koska hän oli pieni...

        Ihanaaa! Näin Hänet tänään... mun ihastukseni... miehen jota odotan.. hän on se jolle antauduin... rakastan häntä... jumaloin häntä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä inhoan mun kotipaikan poikia... en niitä jotka oli ok... inho kohdistuu vain yhteen joka oli se paha mua kohtaan. Hän mulkoili mua aikuisenakin kun kävin kotikonnuilla... oli kyllä toinenkin joka vihasi mua... hän on... pienikokoinen poika... kauppias nykyään... eläkkeellä jo... sitä eli häntä en tuomitse koska hän oli pieni...

        1 ikä 26.
        2 mies


        Kerran olin kaupassa ja sil oli uroksia ja se pyys olla sen kaa en halunnu ja kieltäydyin. Sitten otti paidan rintsikat housut pikkarit kengät ja takin ja alkoi kouriin tissei ja pimppii. Kaikki katto ja en pystynyt lähtee kunsil oli kavereita mukana jotka piti kiinni ja kouri peppuu ja pimmpii, viel se yks tuli päälle nussii mua alasti,




        Sen pituinen se.


      • Anonyymi

        KERRO POLIISILLE


    • ahdistunut apua

      Elikkä itse koen työpaikalla seksuaalista häirntää. Työnantajani apulainen on turkkilainen mies ja erittäin ahdistava. Molemmat ovat siis turkkilaisia. 1. iältäni olen 16-vuotias kesätyöläinen tyttö. 2..tyttö 3. Minua on kosketeltu epäilyttävästi ja kommentoitu vartalostani. Sekä puhuttu mah. treffeilystä ja seksistä.
      4. ahdistelija on n. 4-kymppinen 5. Joo olen kertonut kavereille ja lähinomaisille.


      Tämä mies on erittäin epämiellyttävä. Sanoo rakastavansa minua. Ja kommentoi tnäään takapuolestani ja sen olevan suuri. Puhui myös seksistä. Yritti tulla hieromaan minua ja koskee välillä lantiooni. Tämä on todella ahdistavaa ja kyseessä on jo rikos. Minua pelottaa Työnantajani on sanonut tälle miehelle, että lopettaa. Mutta hän ei usko, sillä ovat hyviä kavereita keskenään.

    • noloaon............

      1. Poika
      2. 17v
      3. D
      4. en tiedä
      5. kyllä ei oo j'ääny kiinni

      Ja kyseinen raiskaaja oli mies puolinen henkilö :< veti perseeseen luvatta kun olin tulossa nuoriso bileistä ja liian alkaholin takia en oikein osannut estää

      • Hyvänäin

        Mua ei ole ahdistelu. Olen saanut lähinnä hiljaista kunnioitusta. En ole ruma enkä pulska. Mut en omaa seksikkyyttäkään joten johtuneekoha tästä.


      • Anonyymi
        Hyvänäin kirjoitti:

        Mua ei ole ahdistelu. Olen saanut lähinnä hiljaista kunnioitusta. En ole ruma enkä pulska. Mut en omaa seksikkyyttäkään joten johtuneekoha tästä.

        Olen hyvä jätkä vaikka olenkin mimmi... mua ei ahdistella.. luulin kauan että en ole haluttava... ei vika siinä... ehkä. . Ei mua halua kukaan tosissaan...


    • Pikkutytöt ahdisteli

      1: 17
      2: Mies
      3: a,c
      4: useita,arviolta 12-14 vuotiaita kaikki
      5:En

      Olin huvipuistossa jonottamassa laitteeseen johon oli noin tunnin jono, takana olevilla pienillä tytöillä (3kpl) oli silminnähden tylsää. Riehuivat ja törmäsivät minuun, jolloin katsoin taakseni heitä silmiin ja hymyilin. Ilmeisesti käsittivät sen hieman väärin, välittömästi alkoi hihitys ja saatoin kuulla lauseen "et uskalla koskee tohon". Kädet kävivät pepullani jolloin ilmoitin sen olevan täysin sopimatonta. Se loppui siihen silloin, mutta laitteeseen päästyäni he pääsivät samalle kierrokselle, jolloin tiukoissa kurveissa "turvautuivat" minuun. Laitteen jälkeen houkuttelivat saniteettitiloihin, johon kieltäydyin ja juoksin parkuen karkuun. Tästä on hieman yli vuosi ja olen masentunut vakavasti sen jälkeen. Lääkkeet ovat auttaneet muuttamaan mielialani neutraalimmaksi. Välillä isossa tyttöjoukossa saan paniikkikohtauksia ja minut valtaa pakokauhu. Terapiassakin olen käynyt mutta siitä ei ole apua kun aikoja saa vain pari kuukaudessa. Kunpa ne tytöt lukisivat tämän ja tajuaisivat että kuinka he pilasivat elämäni....

      • sekasinko oot?

        Mitä vittua? =D


      • aku_anka_

        Toivon, että selviät vakavasta traumastasi ja kaikista muista mielenhäiriöistäsi


    • ddkdgnmn,.adng,.kadf

      1. Ikä
      18

      2. Sukupuoli
      nainen

      3. Mitä näistä sinulle on tehty:
      a) Huudeltu ahdistavia kommentteja esim. vartalosta
      b) Yritetty tulla samaan vessaan tai pukuhuoneeseen ym.
      c) Kosketeltu
      d) Pakotettu sukupuoliyhteyteen
      a,c,yritetty d

      4. Minkä ikäinen ahdistelija oli?
      nuorin ollu varmaan jonku 18-20, siitä ylöspäin varmaanki 65

      5. Ilmoititko/kerroitko siitä kenellekään?
      Aika pahasti psyyke on reagoinu: bulimiaa, anoreksiaa, masennusta, valtavaa ahdistusta, paniikkioireita ja pelkotiloja. Aika lailla alan päästä nyt kartalle ja takasin tähän hetkeen, ku pahimmista tilanteista on jo viitisen vuotta aikaa. Mutta silti sitä ei vaan voi unohtaa. Olis vaan kiva kertoa kaikille tekijöille miten paljon kaikki on satuttanu ja miten pitkän terapian niistä toipuminen vaatii..

      • aku_anka

        Aika pahasti reagoinu psyyke siihen et joku huusi, että sulla on iso perse


      • lesbokaivuri

        No eihän se oo kivaa että tuntematon henkilö tulee huutelemaan ahdistavia juttuja vartalosta.


    • uhriksi joutunut

      1. 16
      2. tyttö
      3. c ja d
      4. 28v mies
      5. kerroin vanhemmilleni ja ilmoitimme yhdessä poliisille. Mies sai ehdollista vanheutta 4,2 kk ja mies myös joutui maksamaan minulle erinlaisia vahingonkorvauksia. (tämä tapahtui viimevuonna)

    • jkvghv

      1. 20 (jotain 12-13 silloin)
      2. Mies
      3. a, c
      4. saman ikäisiä olivat
      5. en

    • Yksi uhreista

      1. 17
      2. tyttö
      3. b lähinnä, olen kokenut lähentelyä, kyttäämistä, kysymyksiä kuten ''miksi et tule viereeni istumaan'' ahdistelun jälkeen, henkilö kertoi asioita joita kielsi kertomasta kenellekkään sekä alkoi kyselemään miksen muuttaisi tälle paikkakunnalle missä hän asui. (tapahtunut tapahtui kun olin isäni luona käymässä, vanhempani ovat siis eronneet)
      4. Hän oli noin 50-60 vuotias, itse olin tuolloin 12 vuotias.
      5. Yritin aluksi kertoa tapahtuneesta siskolleni, hän ei kuunnellut. Meni monta viikkoa ennen kuin uskalsin mainita asiastani serkulleni, joka kehotti kertomaan äidille. Sen jälkeen veimme asian sosiaaliviranomaisille.

      Tapahtuma heijastaa vieläkin elämääni vaikka siitä on jo kulunut kohta 4 ja puoli vuotta. Tapahtuman jälkeen sain todella pahoja ahdistuskohtauksia, en pystynyt pitämään t-paitaa paljastavampaa vaatetta päälläni. Lähikontaktit kuten halaus tuntuivat erittäin ahdistaville. Vasta nyt olen pystynyt jotenkuten halailemaan ihmisiä, saan vieläkin ahdistuskohtauksia kosketuksista. Mieslääkärin vastaanotolle meno on aina yhtä vaikeaa, nytkin kun minun piti mennä paksusuolen tähystykseen ja operaation teki mies, itkin päivää aikaisemmin asiaa tunnin verran. Todellakin tämä mies pilasi elämäni. Tapahtuma vaikuttaa edelleenkin pukeutumiseen ja jotta ajatukseni pysyisivät muualla ylikuormitan itseni koulunkäynnillä. Törmään suunnilleen päivittäin jonkinlaiseen tilanteeseen joka tuo ahdistavia muistoja mieleen ja saan niistä ahdistuskohtauksia, joskus jopa minulle nousee tuskanhiki päälle(kylmää hikeä) ja alan tärisemään. Olen joutunut käymään psykologin puheilla tapahtuneesta, minulla on erittäin huono itseluottamus, olen epävarma itsestäni ja kehostani. Yritän vieläkin peittää muotojani vaatteilla, tässä iässä se alkaa olemaan vain vaikeaa. Tässäpä nyt on muutamia asioita pääpiirteittäin mitä olen tapahtuneen takia joutunut kärsimään, kaikkia en laittanut. Harmittaa vain että tapahtunut on pilannut tällä tavoin elämäni. Ensi vuonna pitäisi täyttää 18 vuotta ja tottakai tämän ikäisenä on ruvennut jo miettimään seurustelemista, mutta tapahtunut estää minua siinäkin suhteessa ja on estänyt ainakin tähän mennessä seurustelusuhteet, koska välillä pelkkä ajatuskin seurustelusta saa minut ahdistumaan.

      Todella paljon tsemppiä jokaiselle joka on joutunut kokemaan tälläisiä ikäviä asioita ja minunkin tilannetta pahempia asioita!

      • ....................

        Vasta nyt olen alkanut oikeasti tajuamaan kuinka pahalta naisesta ahdistelu tuntuu, ja kuinka paljon elämään negatiivisesti vaikuttavia asioita siitä voi seurata. En ole koskaan ymmärtänyt miehiä jotka eivät osaa pitää näppejään erossa naisista jotka eivät heidän kosketustaan tai sanomisiaan halua. Jaksamisia!

        -Nuorimies


      • aku__anka
        .................... kirjoitti:

        Vasta nyt olen alkanut oikeasti tajuamaan kuinka pahalta naisesta ahdistelu tuntuu, ja kuinka paljon elämään negatiivisesti vaikuttavia asioita siitä voi seurata. En ole koskaan ymmärtänyt miehiä jotka eivät osaa pitää näppejään erossa naisista jotka eivät heidän kosketustaan tai sanomisiaan halua. Jaksamisia!

        -Nuorimies

        Näissä kaikissa jutuissa on liioteltu hieman.


      • Kärtty
        aku__anka kirjoitti:

        Näissä kaikissa jutuissa on liioteltu hieman.

        Miten niin? Mikä sinua vaivaa ? Ärsyttääkö sinua metoo-juttu? Tunnetko olosi vihaiseksi kun tytöt ja naiset nousevat puolustautumaan? Miksi niin on? Mieti sitä!


      • aku_anka

        kyllä vituttaa kun enää ei voi kadulla läpsii perseita ilman, että haukutaan pervoks


      • Anonyymi
        aku_anka kirjoitti:

        kyllä vituttaa kun enää ei voi kadulla läpsii perseita ilman, että haukutaan pervoks

        Totta


      • Anonyymi
        aku__anka kirjoitti:

        Näissä kaikissa jutuissa on liioteltu hieman.

        Vähän myöhässä tuun, mut kyllä mua vaan aina v1tuttaa nää ihmiset jotka kokee asiakseen kertoa milloin johonkin sattuu enemmän kuin pitäisi ja milloin on liioitellut omia kokemuksia!
        Täällä on tarkoitus hakea vertaistukea eikä mennä kirjoittamaan omia mielipiteitä siitä, että onko joku kirjoittanut totta vai ei.


      • Anonyymi
        aku_anka kirjoitti:

        kyllä vituttaa kun enää ei voi kadulla läpsii perseita ilman, että haukutaan pervoks

        Siis mitä paskaa! Ootko ihan oikeesti tosissas?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä paskaa! Ootko ihan oikeesti tosissas?!

        Vittu, oot sä


    • ...

      1. Ikä
      - 13
      2. Sukupuoli
      - nainen / tyttö..
      3. Mitä näistä sinulle on tehty:
      a) Huudeltu ahdistavia kommentteja esim. vartalosta
      b) Yritetty tulla samaan vessaan tai pukuhuoneeseen ym.
      c) Kosketeltu
      d) Pakotettu sukupuoliyhteyteen

      A,C & yritetty D

      4. Minkä ikäinen ahdistelija oli?
      - 15

      5. Ilmoititko/kerroitko siitä kenellekään?
      - kavereille puhuin

      • kärsivä

        olen 13 vuotta ja tapahtumasta on nyt noin vuosi
        olen, tyttö
        minua on kosketeltu ja toden näköisesti yritetty yhdyntään
        tekijä on noin 60vuotias mies jok oli tosi humalas silloin
        mies on minun mummon nykyinenkin mies. menin käymään tämän miehen luona ja hän käski minut saunaan kanssaan. En tietenkään suostunut ja hän rupesi repimään vaatteita päältäni ja puristelemaan voimakkaasti vyötäröäni. onnistuin laittamaan kengät jalkaani ja mies kävi uudestaan kimppuuni, ja huusi minulle muunmuassa että sää kerjäät aina multa, nii mä kerjään nyt sulta. Kohta hän meni oven eteen mutta pääsin karkuun polin lujaa mummoni luo, vanhempanikin oli sillä kerroin äidilleni joka keertoi mummolleni. Nykyään mummo väittää että kyseinen mies on muuttunut ja hän on muuttanut tämän miehen kanssa yhteen. Olen käynyt koulukuraattorill jutteleen ja asiaa ei viety eteenpäin mikä minua harmittaa PALJON!


    • Kokemus tämäkin

      1 25
      2 poika

      3 pyydetty esittelemään "varustusta" terveystarkastuksessa, vaikka se ei kuulu tarkasukseen, lääkärinä oli Pertti Kemppi liedosta

      4 Noin 50v ja ilmeisesti homoseksuaali koska poikien vehkeet kiinnostaa

      5 kyllä tein rikosilmoituksen, ja asia meni syyttäjän kautta oikeuteen tekijälle 60 päiväsakkoa ja minä sain korvauksia noin 800€

    • ahdistunutt

      1. Ikä
      -13
      2. Sukupuoli
      -tyttö
      3. Mitä näistä sinulle on tehty:
      a) Huudeltu ahdistavia kommentteja esim. vartalosta
      b) Yritetty tulla samaan vessaan tai pukuhuoneeseen ym.
      c) Kosketeltu
      d) Pakotettu sukupuoliyhteyteen
      - a,b,c

      4. Minkä ikäinen ahdistelija oli?
      -jtn yli 18

      5. Ilmoititko/kerroitko siitä kenellekään?
      -en...

      Kun olin laivalla ekaa kertaa nii lähin illalla kattelee paikkoja. No siellä oli joukku humalaisia miehiä jotka sitten rupesivat huutelemaan kaikkea vartalostani. He lähtivät seuraamaan minua ja rupesivat koskettelemaan. Yritin lähteä pois mutta en päässyt. Heitä oli noin 4-7. Se tapahtui tänä vuonna. Tilanteen jälkeen kun he päästivät minut, ja olin menossa hyttiin, edestäni tuli 2 miestä. Hekin olivat täysi-ikäisiä. Toinen miehistä kävi minuun käsiksi ja yritti houkutella mukaansa. Onneksi toinen sivummalla pysytellyt sanoi jotain tähän tapaan "Hei ei alaikäsiä kuule tuus tonne baarii" ja sit ne molemmat lähti vähä noloina. Ja sit vielä ku oli aamu nii menin mun mummon kaa syömään nii siin oli se sama miesporukka jotka mua oli kosketellu ja ne huus "moi" ihan ku mitää ei ois tapahtunu :3

    • 3times

      1. Ikä 16
      2. Sukupuoli Nainen
      3. Mitä näistä sinulle on tehty:
      a) Huudeltu ahdistavia kommentteja esim. vartalosta KYLLÄ
      b) Yritetty tulla samaan vessaan tai pukuhuoneeseen ym. KYLLÄ
      c) Kosketeltu KYLLÄ
      d) Pakotettu sukupuoliyhteyteen EI

      4. Minkä ikäinen ahdistelija oli?
      8-vuotiaana naapurin 15-vuotias poika alkoi lääppimään pepulle ja "tisseille", olin tosiaan hoikka ja lauta. Taisi kerran kouraista alapäästäkin ja yritti monta kertaa suudella.
      6. luokalla pojat huus perään, koska olin ikäistäni kehittyneempi.
      15-vuotiaana yhdellä klubilla minut yritettiin vetää miesten vessaan, mutta narikan mies tuli apuun. Olin aikaisemmin tanssinut hyvännäköisen, ehkä 16-17-vuotiaan pojan kanssa, ja se kutsui näköjään serkut, veljet ja kaverit paikalle.

      5. Ilmoititko/kerroitko siitä kenellekään? En, kyllä, kyllä

      • aku_anka

        Mitä vittua oot tehny noin nuorena yksin jollain klubilla?


      • Kärtty
        aku_anka kirjoitti:

        Mitä vittua oot tehny noin nuorena yksin jollain klubilla?

        Vittuako se sulle kuuluu! Paree että sä pysyt sieltä pois jos sairaalloisesti vihaat naisia. Teet vielä jotain peruuttamatonta.


      • aku_anka

        Sanoin vaan, että itsekin pitäis ottaa vähän vastuuta


    • nyyh;(((

      mulle on ehdoteltu, puhutte pervoja ja hiplattu. voin kertoo et ei tosiaan oo mukavaa. jäi traumat :((((((((((

    • Ollapa sisilisko

      Olin 12-vuotias, kun 55 vuotias sukulaismies (ei verisukua) puristeli juuri kasvaneita tissejäni, piti kättä reidelläni, halusi minun istuvan elämäni pisimmän illan kainalossaan ja puhui tuhmia, esimerkiksi yhdessä suihkuun menemisestä. Puheet eivät onneksi toteutuneet, koska emme olleet tarpeeksi kauaa kahdestaan, Luojan kiitos. En osannut laittaa vastaan, vaikka ahdisti ihan kamalasti. Ei kukaan ollut valistanut tuollaisen tilanteen varalta. Olin kiltti tyttö enkä ollut varmaan ikinä uhmannut vanhempia ihmisiä.

      Tapauksesta jäi kammottava möykky sisälleni, siis henkisesti. En halunnut rintoja, enkä mitään naisellisia muotoja tai ominaisuuksia, ja kurja murrosikähän siitä tuli. Oma vartaloni muistutti tapahtuneesta koko ajan. Kesti todella kauan päästä yli siitä. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin toivon, että olisin nostanut asiasta syytteen, olinhan hirveän nuori ja puolustuskyvytön. Kerroin silloin vain äidilleni, ja yhdessä päätimme, ettemme kertoneet asiasta miehen vaimolle (joka jumaloi miestään, ja jonka mieltä emme halunneet pahoittaa) emmekä kenellekään muulle vaan annoimme olla. Äitini on muuten ollut maailman paras vanhempi, mutta tuossa hän toimi mielestäni väärin, olisi pitänyt katkaista välit ko. mieheen. Olemmen kuitenkin olleet paljon tekemisissä tähän päivään saakka, mies on kerran puhunut tapahtuneesta, ja katsoi opettaneensa minulle tärkeän asian elämästä: miehet ovat sikoja. Anteeksipyyntöä en saanut.

    • Saaaad

      Olin 15 vuotias tyttö, olimme viime kesällä italiassa perheeni kanssa, menimme bussiin joka oli ihan täynnä. Seisoin ja joku 20 vuotias mies seisoi takanani. Hän paineli itseään persettäni vasten pitkään. Lopulta kehtasi puristaa persettäni. Erkaannuin siis vanhemmistani ja en uskaltanut panna vastaan, miehellä oli sen verran tiukka ote minusta. En ole kertonut kenellekkään, mutta kyllä siinä bussissa kyynel vierähti.

    • nyhdj

      1. olin silloin 10v
      2. tyttö
      3. c tätini suudeli väkisin ja hieroi takapuoltani kädellään.
      4. ahdistelija oli silloin 20v
      5. äitilleni.

    • selviääjoskus

      1. 24 (Olin 23 kun se alkoi ja on kestänyt vuoden ja jatkuu edelleen..)
      2. Tyttö
      3. Mitä näistä sinulle on tehty:
      a) Huudeltu ahdistavia kommentteja esim. vartalosta
      c) Kosketeltu

      4. Minkä ikäinen ahdistelija oli/on? En tiedä

      5. Ilmoititko/kerroitko siitä kenellekään? En voi..

      • selviääjoskus

        *En voinut..


      • selviääjoskus

        Olen voinut vain kirjoittaa nettiin, koska ei ole ollut kenelle puhua. Tyypit puhui kaikkea alapäästäni ja kropastani ja ehdottelivat kaikkea Esim. "paljollako saisi", "voisinko tulla käymään" yms.. haukkuvat että et sinä täydellä käy ja kuole pois...:S


    • shitin

      Mies 50. Tein työni tunnollisesti, mutta pomo kuvitteli että nuolisin vielä persettä.
      En nuollut. Siksi työttömänä.

    • ripperiino

      1. Ikä. Olin sillo 13v
      2. Sukupuoli. Poika
      3. Mitä näistä sinulle on tehty:
      a) Huudeltu ahdistavia kommentteja esim. vartalosta
      b) Yritetty tulla samaan vessaan tai pukuhuoneeseen ym.
      c) Kosketeltu. läppäs pyllyä ja hiplas vakoa.
      d) Pakotettu sukupuoliyhteyteen

      4. Minkä ikäinen ahdistelija oli? noin 16 poika.

      5. Ilmoititko/kerroitko siitä kenellekään? en oo kertonu.

    • okopl

      1.Olin sillon jotain 12
      3.a)laitettu tekstaria ja ehoteltu
      4. ahistelija oli sillon 15
      5. pari kaverii tietää, mutta ku se sama jätkä on aihistellu muitaki mun ikäsii...

      • aku_anka

        Toi ei oo seksuaalista häirintää


      • Triggered
        aku_anka kirjoitti:

        Toi ei oo seksuaalista häirintää

        Sinä, joka et edes osaa kirjoitaa Aku Ankka et oikein ole paras henkilö sanomaan. Millainen olo sinulla olisi jos joku sinua vanhempi henkilö lähettelisi sinulle viestejä että munasi näytti isolta housuissasi, sul on hyvä perse ym. riippuen siis sukupuolestasi. Ei se kovin mukavalta tunnu, joten pidä turpasi kiinni ennen kuin tiedät, mitä on seksuaalinen häirintä.


    • Just01

      No pitäskö munki kirjottaa kilsan mittane viesti viimesistä 2 vuodestani...
      1. Olen 14 vuotias (tänä vuonna siis 16)
      2. Tyttö
      3. huudeltu on jo seiskalla irstaita rinnoista, pahin oli kuitenkin koskettelu ja yritys nussimaan erihenkilön toimesta
      4. Huutelijat saman ikäluokan poikia, koskettelija n.40v mies
      5. Koskaan en ole kertonut, en äidille, en kavereille en kellekkään, häpeän syvästi, vaikkei välttis oma syy oo.

      Joten, huutelua tapahtuu kaikille edes vähän muotoja omistaville, ei siinä, mutta tuo 40v vuotiaan miehen tapaus oli kauhistus, sillä hän on oma isäni.

      Oltiin viime vuonna, lopputalvesta laskettelemassa isosyötteellä. Päivä oli kiva, ja rakastin laskettelua.
      Isäni oli aijemminkin kahdestaan ollessamme työntänyt kätensä niskaani hietokseen, sivellyt pitkin kylkiäni, sekä reisiäni, ja aina kun esim. autossa koettan paeta avaamalla ikkunaa, hän vain tokaisee "taidatkin olla vähän vaikeasti tavoiteltavampaa sorttia". Siitä en kuitenkaan ottanut hermostuakseni, kerron myöhemmin miksi.
      Illan tullen, mentiin hotellille kattomaan tv:tä. Kello oli jotain yhtä yöllä, ja isukki siinä tapansa mukaan aukoi kaljaa. Se kyseli multa pojista, mutta itse esitin kiinnostuneeni hurjasti subin yövisoista, ja tyyliin nyökkäilin siihen.
      Vaihoin vessass vaatteita, ja isäni tuntien jätin t-paidan, sekä kalsarit, rintsikoiden kera, vaikka siis kotona rakastan alasti nukkumista. Meillä oli siinä kaksi sänkyä, ja isä oli sillävälin menny tupakille, jotenka menin omaani nukkumaan.
      Kuulin kuinka isä tuli sisään. Kuinka hän kompuroi jo ilmeisessä humalassa horjahdellen omaan sänkyynsä. Pysyin ihan liikkumatta. Olen aina vihannut häntä humalassa, sillä olen joutunut huolehtiin 8 vuotiaana sen oksenteluista ja housuihin kusemisesta, ja sietää sen kevyttä väkivaltaa.
      (Ei mulle oo koskaa kovi pahasti, tukasta nostanu lähinnä, äitiltä potki kylkiluut sisään, ja mursi keuhkoputken, tuli ero tietty)
      Yhtäkkiä, minulle tuli tunne, että joku tuijotti minua. Kortin eka olla välittämättä siitä. Kuitenkin se harha taas vain on, sanoin itselleni. Lopulta mun oli pakko vilkaista. Isäni istui luotisuorana sänkynsä laidalla. Hän tuijotti minua vihreillä silmillään, ja hänellä seisoi aivan kovana. Hän hengitti raskaasti. Nostin ihan muina miehinä hänelle kättä, ihan vain tervehtiäkseni ja jatkaakseni uniani, mutta hänpä tulkitsi tämän vallan väärin. Hän työntyi sänkyyni. Puhui imeliä. Alkoi tyrkkiä käsiään sisäreisilleni ja rinnoilleni. Painoi jäykistyneen siittimensä minua vasten ja pyrki laskemaan housujani. Silloin se meni yli. Minä en suostunut. Tökkäsin häntä pitkälä kynnellä silmään, ja juoksin vessaan.
      Hän aneli oven takana, ja koetti avata oven lukkoa ties millä työkaluilla. Pyyteli anteeksi ja sanoi ettei tarkoittanut, ettei enää tekisi moista. Olin lamaantunut, väsynyt ja kauhuissani. Päässäni humisi. Massennusaikojeni harha seisoi edessäni. Pidin vain oven kahvasta kiinni, estäen sitä niin aukeamasta. Sitten, kuin ihmeen kaupalla, ulko-ovi aukesi, ja hän lähti tupakille. Hain puhelimeni ja peittoni. Kello oli neljä.
      Kerron vielä, että minun piti päästää hänet sisään.Hän oli ilkosen alasti oven takana, hukannut oven avaimen. Sitten mentiin nukkumaan. Aamulla, kun nukuin yhä vessassa, hän kysyi ihmetellen "kuorsasinko minä? Siksikö sinä vessassa nukut?" Johon en tosin vastannut.
      En tästä kuitenkaan saanut traumoja, paitsi menettyäni neitsyyteni, ahdistuskohtauksessa. Mutta nielin sen, olen ylpeä ihmisenä ja mottoni on ~Never say no, for sex.~ (paitsi jos oot suhteessa, taiahdistelijasionisäsi :o )

      Mutta mainittakoon; Olen nähnyt äitiäni hakattavan, kahdesti. 90 eläimen joukko lopetuksen. Olen nähnyt parhaan kaverini itsemurhaa tekemässä. Jälkimmäinen oli pahin sillä hautasin hänet.

      Ja tässä minä olen, ihme mitä elämässä sattuukaan :D Niin ja opetukseni on, tytöt, pitkät kynnet voi pelastaa.
      - The End -
      {uskokaa tai älkää, tämä on totta}

    • babyla

      Asuin erään helluntaiseurakunnan talonmiehen asunnossa ja naapurin mies joka on ukkomies ja seurakunnan jäsen lähenteli minua. Ilmoitin pastorille ja mitä tapahtui. Sain kutsun vanhemmisto eteen kaikki miehiä ja minä ainoa nainen olin siellä pilkattavana, syytettynä ja tuomittavana. Aikaisemmin soitin entiselle naapurilleni asiasta, joka sitten todisti, etten ole sellainen nainen joka on ukkomiesten perään. Sikäli kummallista, että ahdistelijani oli entisessä työpaikassan lähennellyt muita naisia, mutta hänen valheitaan vaan uskottiin. Ehkä kaikki vain sentakia, että hän on varakas ja mies eli jumalasta seuraava. Naisena ja köyhänä olen tietenkin toisen luokan kansalainen. Tämä tästä seurakunnasta, kun sen pitäisi olla sorrettujen puolella . Sitten siellä ihmetellään, kun ei ihmisiä tule uskoon. Ei kai vääryyden päälle Jumala siunaa.

    • 313131313312311313

      Olen 17v poika. Olin ruuhkaisessa bussissa mammojen välissä kun joku alkoi hiplata mun peppua. Ensin en uskaltanut sanoa mtn mutta 30 sec päästä rupes hinkkaamaan itseä mua vasten melko selvästi. Käännyin ja olin valmiina huutamaan mutta hiplaaja olikin helvetin hyvännäköinen tyttö about minun ikäiseni vielä.

      Noh, rupesin sitten hiplaamaan häntäkin ja hän minua oikein kunnolla.. (siemennykseen saakka itseni) ja oltiin vielä kontaktissa tulevaisuudessakin.

      Hauskaa kuinka seksuaalinen häirintä ei kauniilta tytöltä/naiselta ärsyttää mutta kauniilta tytöltä/naiselta se on yksi elämän parhaimpia kokemuksia. Riippuu tietysti hieman myös tilanteesta

    • IlonaOlivia01

      1. Ikä 16
      2. Sukupuoli Nainen
      3. Mitä näistä sinulle on tehty:
      a) Huudeltu ahdistavia kommentteja esim. vartalosta jep
      b) Yritetty tulla samaan vessaan tai pukuhuoneeseen ym.
      c) Kosketeltu jep
      d) Pakotettu sukupuoliyhteyteen

      4. Minkä ikäinen ahdistelija oli?
      No näitä on useita, mutta 18 lähinnä ulkomaalaistaustaisia. 15-vuotiaana ekan kerran, kun juttelin erään mukavalta vaikuttavan mamun kanssa, ja se otti mun ig:n ja snäpin. Juteltiin pari päivää ja kaikki oli ok, mutta sille tuli pakonomainen tarve nähdä mut uudestaan ja viestit alkoi mennä niin törkeiksi, että estin sen kaikkialla :D. Seuraavana päivänä se löys mut kauppakeskuksessa, jossa käyn usein (se tietty edelleen ja silloin hengailee näköjää 24/7 siellä...) ja sen kaverit tuli juttelee mun kanssa ja "pakotti" mut puhuu sen kanssa puhelimessa. Se ei loppunut vaan se ja sen kaverit rupes seuraamaan mua joka ikinen kerta kun kuljin siellä yksin, joten en enää uskaltanut kulkea siell yksin. Pari KK sen jälkeen olin taas kauppakeskuksessa kaverin kanssa, kun aattelin, että se on unohtanut, mutta ei. Se käveli mun ohi, ja löi mua ihan vitun kovaa perseelle. Ensin hämmennyin ihan vitusti kun en heti ees tunnistanut sitä.. Sitten vaan huusin, että mene vittuun ja lähin menemään. Toisella kerralla olin yksin kävelemässä bussipysäkille ja se oli siellä sen kavereiden kanssa ofct taas ja jotenkin saarrettua mua siihen seinän eteen, että olin sen ja seinän välissä. Tää ahdisti mua tosi paljon, ja sitten se yritti pussata mua väkisin ja piti mua siinä seinää vasten väkisin. Riuhtasin itteni ihan vitun nopeesti irti ja yritin lyödä sitä, mut en ees osunut ja lähdin juoksemaan pois. Tää viimenen tapahtu pari vko sitten, enkä enää yksin, enkä illalla käy tuolla, kun pelottaa ja ahdistaaa niin paljon... Ja sitten on yksittäisiä, kun on huudeltu tai vihelletty perään ja vinkattu silmää. Pari kertaa tän yllä olevan kaveritkin yritti puristaa perseestä tms, mut yleensä pääsin tilanteesta nopeasti pois, onneksi.

      5. Ilmoititko/kerroitko siitä kenellekään? Oon kertonu parille kaverille ja perheelle, mutta en ees tiedä sen nimeä niin en oikein tiedä mitä tekisin...

      • suvakki.-

        Pelolle ei saa antaa valtaa.


    • 1. 20.

      2. Mies.

      3. A.

      4. En tiedä kun en kysynyt.

      5. Suomi24, seksuaalinen ahdistelu gallup

    • 13vpoikaapaniveli

      1. Ikänyt 13 mut sillo 9
      2. Sukupuoli poika
      3. Mitä näistä sinulle on tehty: isoveli tuli sänkyyn alkuun vain halasi ja nukku sit tuli kikkelin koskettelut jne
      a) Huudeltu ahdistavia kommentteja esim. vartalosta
      b) Yritetty tulla samaan vessaan tai pukuhuoneeseen ym.
      c) Kosketeltu joskus 6-7v muistan et se kosketteli minun kikkeliä
      d) Pakotettu sukupuoliyhteyteen pani pyllyn kun olin 10

      4. Minkä ikäinen ahdistelija oli? 14v

      5. Ilmoititko/kerroitko siitä kenellekään?
      en kertonu

    • Mimmimimmukka

      1. Ikä? Silloin 10 nyt 13
      2. Sukupuoli? Tyttö
      3. Mitä näistä sinulle on tehty:
      c) Kosketeltu.
      d) Pakotettu sukupuoliyhteyteen. Yritti perseeseen, mutta ei oikee onnistunu

      4. Minkä ikäinen ahdistelija oli? Silloin 13

      5. Ilmoititko/kerroitko siitä kenellekään? En pystynyt, enkä pysty vieläkään

    • Nåtmy

      1. Ikä? 24 vuotta
      2. Sukuouli? Tyttö
      3. Mitä sinulle on tehty? A) Huudeltu/sanottu ahdistavia kommentteja. Sanoivat vartalostani kaikkea ja alistivat ja pakottivat kuuntelemaan.. Pakotettiin katsomaan pornoa ja toisten "hommia".. ja C) Kosketeltu. Työnnetty käsi alapäähän ja takapuoleen tehty kaikkea.. En viitsi tähän kertoa mitä tehtiin.. Yritetty saada kiihottumaan..
      4. Minkä ikäinen ahdistelija/ ahdistelijat olivat? Ei tietoa, mutta heitä oli monia..
      5. En voinut.
      6. Minua on myös muuten kidutettu.. Peloteltu, että minulta poltetaan naama ja haukuttu pedofiiliksi. Estetty syömästä ja nukkumasta.. Uhattu henkeä ja pahoinpidelty.. Lyöty "leikillä"..
      Puhuttu jatkuvasti isästäni joka katsoi pornoa kun olin hänen kanssa samassa huoneessa.
      Pakotettu kääntymään uskovaiseksi, en ole kuitenkaan kääntynyt..:D Hakkaamisen jälkee kysytty, että etkö aio itkeä, en voinut itkeä..

    • nåtmy

      Kiusattu omilla seksi kokemuksilla joita tyypit ovat sattuneet tietämään.

    • NÅTMY

      Niin ja kiusattu seksuaalisen suuntautumisen takia, yritetty käännyttää "miehiin"..

    • niinonn

      Yritettiin puhua ympäri ettei raiskaus ollut raiskaus..

    • kdbsldbskd

      1. 16
      2. Nainen
      3. c) Kosketeltu
      4. 17
      5. Kerroin parhaalle kaverille

      Olin sillo kotibileissä ja olin sammunu siihe sohvalle ja ku kaikki muut oli menny nukkumaan niin tämä jätkä tuli istumaan siihen mun viereen ja alko silitellä mua sisäreidest. Sanoin sil et lopeta mut se vaa sano et eks sä tykkää täst. Mä olin vaa jotenki nii paniikis et en lähteny siit minnekkää. Ja sit se vaa jatko sitä siin vaik mä siirsin sen käden pois mun reidelt mut sit se vaa siirsi sen takas. Mut sit ku joku oli tullu siihe keittiöö ni sit se onneks lopetti ja häipys.

    • Johannes1962

      Olen 55 v. mies ja jo ukki. Nyt vasta me too-ilmiön myötä olen myöntänyt itselleni että olin lapsena seksuaalisen häirinnän uhri. Kaksi sukulaista (isä ja serkku) koskettelivat minua. Minulla ei ollut sanoja eikä keinoja torjua tai puhua. Tuntui vain kiusalliselta ja jotenkin hävettävältä. Yritin vain päästä ko. tilanteesta eteen päin.
      Eli mekin, miehet ja pojat joita on häiritty - sanokaamme se ääneen!

    • Idjsjdifuj37178

      En vastaa galluppiin mutta jätän tämän viestin kuitenkin. Luokallani on tyttö jolla on iso perse ja tissit sekä normaali urheilullinen vartalo. Suurin osa luokkalaisistani pojista (olen itsekkin poika) kommentoi päivittäin jotain hänen ulkonäköönsä liittyen ja olen huomannut ettei hän pidä siitä vaikkä hän ei sano sitä suoraan. En uskalla tehdä asialle mitään vaikka musta tuntuisi että mun pitäis!!!

      • ibteeyjyigd456hh

        Kerro jollekin opettajalle tai koulun terkkarille??? He osaavat auttaa. On ällöttävää että nykyään lapsetkin ahdistelee toisiaan.


    • Satutettusydän

      1. 17 vuotta.
      2. Nainen
      3. A ja C
      4. Ahdistelijani oli 2 tai 3 vuotta minua vanhempi poika. Olin 13-vuotias kun ahdistelua oli.
      5. Kerroin kavereilleni mutta he vain nauroivat eivätkä uskoneet.

    • Kikilia

      minä olin 12vuotias poika kun minua ahdisteltiin tyttö kehui hiuksiani ja pakotti ottamaan housuni kokonaan pois jopa bokserit otin pois ja hän alkoi runkata pippeliäni minua sattui ja sitten se tuntui akka hyvältä mutta pyörrytti sitten hän sanoi heippa ja puin housut takasin jalkaan

    • miksimiehetonperseestä

      1. Ikä
      - 22
      2. Sukupuoli
      - nainen
      3. Mitä näistä sinulle on tehty:
      a) Huudeltu ahdistavia kommentteja esim. vartalosta
      - kyllä
      b) Yritetty tulla samaan vessaan tai pukuhuoneeseen ym.
      - kyllä
      c) Kosketeltu
      - kyllä
      d) Pakotettu sukupuoliyhteyteen
      - kyllä

      4. Minkä ikäinen ahdistelija oli?
      - niitä on monta. En tiedä suurimman osan ikää, koska tuntemattomia. Raiskauksen suoritti minua 2 vuotta vanhempi henkilö eli tekohetkellä 21-vuotias nuori mies. Seksuaaliseen ahdisteluun on syyllistynyt myös oma isäni, ikäni oli tekohetkellä 14 joten hän oli n. 45-vuotias tällöin.
      5. Ilmoititko/kerroitko siitä kenellekään?
      - kerroin monellakin ihmiselle, mutta en varsinaisesti uskaltanut tehdä mitään ”virallista” asioiden eteen.

    • Girl111

      Olen 14.v tyttö ja tämä tapahtui viime yönä kun poikaystävä oli yötä meillä, eli nukuimme lusikka asennossa hän rupesi koskettelemaan minua rinnoista ja laittoi kädet housujen sisälle en sitten sanonut hänelle tästä mitään koska se ei sinänsä haitannut minua. No nukahdin sitte uudestaan ja meni hetki ja tunsin kun hän oli saanut erektion ja otti mut lähemmäs itseään en uskaltanut sanoa hänelle mitään ja olin todella väsynyt, kello oli tuolloin jo kuusi aamuyöllä, rupesi koskettelemaan taas minua ja se oli todella ahdistavaa hän luuli että nukun enkä huomasi mitään siinä sitten käännyin silleen ettei pystynyt tekemään minulle mitään. Heräsin aamupäivällä ja hän kysyi että mikä minulla on kun välttelin häntä ja kysyi huomasinko yöllä mitään erikoista. Traumat tästä jäi ja muutenkin kärsin masennuksesta.

    • Mimmimimmukka

      1. Nyt 14 silloin about 10
      2. Tyttö
      3. C)
      4. Kolme vuotta vamhempi eli 13
      5. Ymmärsin asian vasta noin vuosi sitten enkä uskaltanut kertoa kenellekään, sillä ahdistelija oli oma isoveli. Masennuin ja lopulta jonotin sekasin chattin useamman tunnin ja kerroin asiasta siellä. Asiasta kerrottiin lastensuojeluun, josta sitten soitettiin mun äidille.
      Vieläkään en pysty katsomaan veljeäni silmiin tai olemaan samassa huoneessa ilman ahdistusta. Juteltu ei olla sen jälkeen kun asia kävi ilmi, enkä pystyisikään.

    • Miss19

      1. 13 silloin 12.
      2. F
      3.yli 20.
      4. Puhuttu tällasii et mä haluun olla sunkaa.
      5. Ymmärsin sen 5 päivää sen jälkeen koska, mä maseenuin siitä. Nyt haluun kuolla.

    • ykstyyppivaatäällä

      hirveitä kokemuksia teillä :(
      nomutta kerron nyt omani. olin tuolloin jotain 9 vuotta kai? en muista. mutta mies oli yli 40v. noh. tuo mies tuli meidän ovelle ja menin avaamaan. tuo sitten näki mut ja sanoi että on lehtimyyjä. pyysin sitten äidin ovelle
      ja sitte ne siinä jotain keskusteli.
      no sitten seuraavana päivänä tuo tulee uudestaan ovelle ja menin tietty avaan. äite ei tuolloin ollut kotona. sanoin sen tolle ja se rupes juttelemaan jotain. päätinpä sitten hyppää tuon syliin sillee u know. noh sitte tuosta tuli meidän ns. "juttu" siinä sitte juteltii nii kauan että äite tuli kotio.
      seuraavanakin päivänä tuo tuli ja tehtiin taas sama. tota jatku jotain pari pöivää.
      kerran pompin noin 3 vuotta vanhempien kavereiden kanssa trampalla. voin kertoo sen nimen, vaikka en varmaa sais? nii tuo oli Veikko. noh tuo veikko sitte tuli sinne ja oli kysynyt mun äidiltä missä oon. sinne se sitten tuli ja sano että "joo tuu hyppään mun syliin" ja sillon en oikeen halunnut. ei vaan tehnyt mieli. en menny alas, joten tuo sanoi "oon röllipeikko" ja rupes jahtaamaan trampan ulkopuolella mua. tuo sitte sai mun jalasta kiinni ja kaverit veti kädestä takasi trampalle.
      no tietenki tuo mies sai mut ja no sitte tuo hoputti mut hyppäämään tuon sylii. hyppäsin sitten ja sitte tuli se jörkyttävin kohta. en tietenkä ymmärtäny tota koska olin nuori. tuo mies kysyi minua yöks niille jokupäivä!?
      noh olin innoissani tosta asiasta ja menin kertomaan äidille. seuraavana pöivänä äite huus sille iha sikana ja noh en enää nähny sitä pitkää aikaan. nykyään se kulkee yläasteen ja alaasteen lähellä pyörällään. ei onneks tunnista minua.

    • johna_

      1. Ikä
      olin 15v
      2. Sukupuoli
      nainen
      3. Mitä näistä sinulle on tehty:
      kaikkee
      4. Minkä ikäinen ahdistelija oli?
      jotain 20-25
      5. Ilmoititko/kerroitko siitä kenellekään?
      en

    • suominoususuhdanteessa

      1. IKÄ: 14
      2. SUKUPUOLI: tyttö
      3. MITÄ TEHTY: c) Kosketeltu
      4. AHDISTELIJAN IKÄ: 13
      5. ILMOITINKO: en

    • Miullaonviiltelyarpia

      1. 13.
      2. Tyttö.
      3. Kosketeltu ja huudeltu mun vartalosta.
      4. En oo ihan varma, mut noin 53v. Yks jengi jossamoli 4 henkee ja noin 15-17v.
      5. Olin sokissa, en pystyny.
      Voin kertoo.

      Eli olin ulkona kävelemössä rannalla ja joku tunematon mies, ja rupes kehuu kauniiks ja tuijjotti mun tissei, yritti myös ottaa pepustani kii mut lähdin vetää pois ja vauhdilla.


      Toine oki mis oli 4 henkee, ja olivat noin 15-17v, nii olin entisen kaverini kanssa hillumassa kaupingilla ja ne tuli ahdistelee mua nii löhettii kaverini kans sitte kotii ja ne seuras peräs, mut sit uhkailtii poliisilla ja ne lähti pois sitten.

    • Arkalainen

      1. 38
      2. N
      3. työkaveri ahdisteli, tunki seuraani jatkuvasti, haki näitä tilaisuuksia, kollegani huomasi myös tätä käytöstä. Sanoin ahdistelijalle, etten pidä käytöksestään, tämä raivostui silmittömästi, uhkasi poliisilla.
      4. n. 50
      5. kerroin esimiehelle, asia eteni työterveyteen. Mutta tuntui, että minua ei uskottu, vaikka kollega todisti. Tuli harmia vaan, kun kerroin, leimauduin yliherkäksi.

    • Nakupoika

      Vain mun kotonani kun ne juopottelevat ja minä olen omassa huoneessani. ne tulevat katsomaan onko varsa kotona ja multa sepalusta auki sekä isäni tai äitini niitä oikein yllyttää. Otetaas pojalta housut pois nyt kun se on kotona. Ja kohta olen ilman housuja heidän tarkistettavana. Välillä olen heihin suuttunut ja käskenyt jättää mut rauhaan. Isäni tai äitini suuttuu minuun silloin ja retuuttavat
      mut keittöön missä ne piiskaa minua kunnes. kunnes minä lupaan olla kiltti poika taas heille. Eli sen jälkeen ne tekevät mulle aivan mitä heidän mieleen vain tulee ja mun pilini on sen jälkeen kipiä.
      Aamulla heillä on morkkis ja äitini tulee tarkistamaan minut. Herranen aika poika ja katselee sekä silittää minua piliäni. Ja vie mut heidän eteen sekä kuulustelee mut heti kuka on pojan piliä kourinut. ja minä kerron että he kaikki ovat sitä kourineet kova kouraisesti. Välillä saan selkääni kun ne eivät minua usko. Mutta kun ne ovat saaneet heidän rapulaa siiretyksi niin ne ovat oikein mukavia mulle. Ekaksi ne laittavat mun pilini kuntoon että sitä ei satu, sen jälkeen mut eli ne kutittavat minua kunnes minä muutun suihku lähteeksi, Ja kaikki nauraa mulle katsokaa meillä on iki oma suihku lähde kun multa tulee kusi. Sen jälkeen vaatetta päälle ja minua lellimään siintä minä pidän kun ne eivät ole köyhiä eikä kipeitä. Minä otan vuoron perää heitä kädestä ja vien kulman taakse. Onko varsa kotona ja käteni mun niskani taakse. Ne pitävät siintä että saavat tarkistaa mut monta kertaa kun olemme ulkona. Ja kun olemme taas kotona ne riisuvat mut heti alaste. Mutta kun ne ovat kunnolla humalassa ne ovat taas mun pililleni liian kova kouraisia. Yöllä herään monta kertaa kun joku tulee pojan tarkistamaan. Mutta se nyt on vain alkoholisti kakaran elämää ei sille mitäään voi.

      • Anonyymi

        On sulla outoja fantasioita.


    • jdisdagojaoudgo

      Mut raiskattiin.

    • 1. Ikä:
      12v
      2. Sukupuoli:
      Mies
      3. Mitä näistä sinulle on tehty:
      a) Huudeltu ahdistavia kommentteja esim. vartalosta
      b) Yritetty tulla samaan vessaan tai pukuhuoneeseen ym.
      c) Kosketeltu
      d) Pakotettu sukupuoliyhteyteen
      Kaikkia

      4. Minkä ikäinen ahdistelija oli?
      46v

      5. Ilmoititko/kerroitko siitä kenellekään?
      kerroin lähipollarille mutta ne vain nauroi

      reikäni vieläkin jomottaa vaikka siitä on jo vuosia... räikä revittiin auki ja itkahdin

    • Anonyymi

      1) 14 olin tapahtuman aikana 13-14
      2) nainen
      3) a,c
      4) 16 tai 15
      5) kerroin perheelle ja siitä sitten rikosilmoitus

      Oon miettiny et oonko yli herkkä kun mulla tuli tästä niin isot traumat mutta ekan kerran kyseisen henkilön tapasin kun olin 7lk ja kävelemässä koulusta kotiin, tunsin kun joku poika puristi takaa mun persettä ja olin ihan häkeltynyt ja säikähtänyt enkä tiennyt mitä tehdä se lähti ajamaan äkkiä karkuun ja poika huusi perääni että ”hyvä perse” ja lähdin juoksemaan kotiin. Poika lähti perääni ja ajoi pyörällään takaisin ja puristi uudelleen tässä vaiheessa huusin hänelle ”lopeta” ja purskahdin itkuun. Tämän jälkeen minulle tuli painajaisia ja pelkäsin mennä kouluun joten aloin skippailla koulua ja esitin olevani kipeä. Siitä meni sitten ehkä 5 kuukautta ja ajattelin että en ikinä enää näkisi poikaa mutta sitten hän tuli uudestaan taas puristelemaan perseestä. Halusin muuttaa pois oli tosi pelokas ja voimaton olo ilmoitin perheeni kanssa poliiseille mutta häntä ei löydetty. Nyt tästä on mennyt vuosi ja olen nähnyt poikaa useaan otteeseen mutta olen aina niin varovainen ja katson koko ajan taakseni kun kävelen ettei hän pysty tehdä mitään tai yllättämään takaani. Nyt olen 8lk ja minulla on tästä jäätävät traumat en pysty kävellä yksin ja minua ahdistaa aina olla poikien seurassa mulle tuli lievä masennus ja en uskalla mennä mihinkään kun tuntuu että mitä teen tai minne menen, niin poika silti aina vaan löytää minut. Tiiän että tää on aika hölmöä että tää on mulle nii iso paikka, vaikka tää ei varmaa kuulosta teistä ku joltain pieneltä puristelulta vaan kun muille on tapahtunu nii paljon pahempia juttujaki. Mutta tuntuu vaa että en ikinä pääse vapaaksi ja ahdistaa niin paljon.

    • Anonyymi

      1) 14 olin tapahtuman aikana 13-14
      2) nainen
      3) a,c
      4) 16 tai 15
      5) kerroin perheelle ja siitä sitten rikosilmoitus

      Oon miettiny et oonko yli herkkä kun mulla tuli tästä niin isot traumat mutta ekan kerran kyseisen henkilön tapasin kun olin 7lk ja kävelemässä koulusta kotiin, tunsin kun joku poika puristi takaa mun persettä ja olin ihan häkeltynyt ja säikähtänyt enkä tiennyt mitä tehdä se lähti ajamaan äkkiä karkuun ja poika huusi perääni että ”hyvä perse” ja lähdin juoksemaan kotiin. Poika lähti perääni ja ajoi pyörällään takaisin ja puristi uudelleen tässä vaiheessa huusin hänelle ”lopeta” ja purskahdin itkuun. Tämän jälkeen minulle tuli painajaisia ja pelkäsin mennä kouluun joten aloin skippailla koulua ja esitin olevani kipeä. Siitä meni sitten ehkä 5 kuukautta ja ajattelin että en ikinä enää näkisi poikaa mutta sitten hän tuli uudestaan taas puristelemaan perseestä. Halusin muuttaa pois oli tosi pelokas ja voimaton olo ilmoitin perheeni kanssa poliiseille mutta häntä ei löydetty. Nyt tästä on mennyt vuosi ja olen nähnyt poikaa useaan otteeseen mutta olen aina niin varovainen ja katson koko ajan taakseni kun kävelen ettei hän pysty tehdä mitään tai yllättämään takaani. Nyt olen 8lk ja minulla on tästä jäätävät traumat en pysty kävellä yksin ja minua ahdistaa aina olla poikien seurassa mulle tuli lievä masennus ja en uskalla mennä mihinkään kun tuntuu että mitä teen tai minne menen, niin poika silti aina vaan löytää minut. Tiiän että tää on aika hölmöä että tää on mulle nii iso paikka, vaikka tää ei varmaa kuulosta teistä ku joltain pieneltä puristelulta vaan kun muille on tapahtunu nii paljon pahempia juttujaki. Mutta tuntuu vaa että en ikinä pääse vapaaksi ja ahdistaa niin paljon.

    • Anonyymi

      Oon osastohoidossa koska mulla on anoreksia täällä oli 1 poika joka lääppi mua joka päivä sanoin siitä hoitajille mutta ne vaan sano että se on niin sairas että se tekee sitä sen takia. Itken itteni uneen aina sen Pojan takia en pystyny syömään moniin kuukausiin sen Pojan takia.

    • Anonyymi

      Kun mennään yökerhoon tms niin kyllä oletetaan että ollaan seuran haussa... näin oli ainakin ennen... nykymeininki esim naisten käyttäytymisen suhteen on ehkä erilaista niin että ei haetakaan toisen sukupuolen huomiota... kyllä tilanne on myös miehille erikoinen eli tulee fiilis miehelle että enkö kelpaa... sitten on erikseen häiriköt... huutelijat ja kopeloijat ym överit... onhan niinkin että harvalla on rahaa niin että pystyy ottamaan drinkkejä humaltumiseen... eli käytös ei kummallakaan sukupuolella ole humalan syytä... kaikkiaan huono homma että käytökset on mennyt suuntaan joka ei miellytä ketään...

    • Anonyymi

      Mua ei ole häiritty siis mun elämäni aikana, olen jo liki 70v .. en ole ruma.... olen yes typpy... no nyt mua morjesti mies.... mun ihku...

    • Anonyymi

      Mua ei ole lähennellyt kukaan... onko vika mussa... ehkä...

    • Anonyymi

      Olen sosiaalityöntekijä. Minun pitäisi jo koulutukseni vuoksi osata suhtautua seksuaaliseen häirintään, sekä siihen liittyvään muuhun häirintään. Kävi niin, että minulla oli lyhyt suhde miespuoliseen kollegaan. Tapasimme muutaman kerran salaa, koska hänen vaimonsa työskentelee samassa organisaatiossa. Yllättäen mies lopetti suhteen siten, ettei puhunut minulle enää lainkaan. Jouduimme yhteisiin kokouksiin, joissa hän puhui ilkeästi vihjaillen suoraan minulle. Hänestä tulikin sitten esimies rinnakkaiseen tiimiin, ja siitä alkoi suoranainen helvetti. Vaikka kuinka yritin urallani puskea eteenpäin jokainen yritykseni tyssäsi kuin seinään. Sitten kuulin, että tämä on hänelle ihan normaali toimintatapa. Minun lisäkseni hänellä ollut kymmeniä naisia ja kaikilla lähes identtinen tarina. Edelleen toiminta jatkuu. Suhteen lopetettuaan hän aloittaa systemaattisen kiusaamisen, häirinnän ja psyyken murtamisen. Hänellä on laaja verkosto, jolla hän varmistaa, että kiusattava pysyy mahdollisimman tiukasti hänen vaikutuspiirissään. Näin oli minunkin tapauksessani. Jouduin vaihtamaan ammattia ja kaupunkia hänestä päästäkseni. Jostain syystä hänen mielivaltainen käytöksensä on hyväksytty organisaatiossa jo kymmeniä vuosia. Pari vuotta sitten minuun otti yhteyttä toinen samanlaisen kohtelun häneltä saanut nainen ja olemme keskenään voineet puhua hänen käyttäytymisestään.

    • Anonyymi

      1. 12v
      2.tyttö
      3. A ja c
      4. Saman ikäinen
      5. Eli siis nää kaikki on tapahtunut välitunneilla. Meidän koulussa on muutama semmonen poika joka välituntisin koskettelee mua perseeseen ja rintoihin. Tää toinen istuu luokassa takanani ja laittaa sen jalat aina mun perseen alle/ potkii. Ja sit taas tää toinen pakottaa halaamaan ja halailee takaa päin yrittäen jotain. Mulle myös huudellaan et oon tosi läski ja ruma vaikka omasta mielestä normipainonen 54kiloo painava urheilullinen tyttö. Tiiän et tää on tosi vanha keskustelu mut laitoin tän silti

    • Anonyymi

      1. 12
      2.tyttö
      3.a,c
      4. aina ollut aikuinen mies
      5. en

    • Anonyymi

      vaunut.org/keskustelut/index.php/topic,12469.0.html
      Lukekaas tää ketju: junakerhossa aikuiset miehet ahdisteli murkkuikäsiä poikia ja vähän vanhempia ja nuorempiakin. Asiaan liittyy myös alkohli, huumeet ja päihteet!

    • Anonyymi

      1. Ikä: 13
      2. Sukupuoli: nainen
      3. Mitä näistä sinulle on tehty:
      a) Huudeltu ahdistavia kommentteja esim. vartalosta
      c) Kosketeltu
      ja lisäks pyydetty kuvia (tiedätte kyllä mitä kuvia) ja lähestytty randomisti

      4. Minkä ikäinen ahdistelija oli?
      Ensimmäinen, joka lähestyi minua koulussa oli 16.
      Seuraava oli 29 vuotias
      Bussipysäkillä arviolta 37 vuotias
      Julkisessa liikenteessä kaiken ikäiset, ikähaarukka 12 - 60

      5. Ilmoititko/kerroitko siitä kenellekään?
      Koulussa opettaja näki ja sen jälkeen kysyi tilanteesta, niin kerroin sen. Muut olen pitänyt omana tietonani

    • Anonyymi

      Mua ei ole häiritty työpaikoilla koskaan, olen ollut miesvaltaisilla aloilla mutta ei minkäänlaista häirintää, kaikki kunnioittivat mua, sen huomasin... kävin poikien pukuhuoneella kahvi
      tauolla, juteltiin kaikenlaista, en oikein ymmärrä minkälaisia ovat ne ihmiset joita häiritään.. mä olen reipas, hoikka, ihan jeesnäköi
      nen, avoin, hauskakin... mun työtoveri nainen roikkui tj-
      miehen kaulassa ehkä kerätäkseen pisteitä... mä menin pomon juttusille ja sanoin etten pidä moisesta käytöksestä, no nainen sai lähteä työpaikasta...

    • Anonyymi

      1. 12
      2. Tyttö
      3.b,c
      4. 13
      5. En uskaltanut
      Olen poika.Kun olin koulussa luokkalaiseni välkällä alkoi kosketella minua pakaraan hän alkoi sivellä sitä ja kähmiä. Huusin hänelle hän onneksi lähti pois.
      Mutta parin päivän päästä liikka tunnilla kun lähdin vessaan hän alkoi seuraamaan minua ajattelin vain että ehkä se oli vain sattumaa ja kun menin poikikien vessaan pitkälle kuulin kun hän oli ulkopuolella hän avasi oven. (Meidän koulussa on vessat joissa joissain vessoissa toimii lukko,mutta vaikka se meni kinni se ei mennyt lukkoon.)Kun nousin ylös hämmentyneenä ja peloissani hän alkoi koskea sukupuoli elimiäni. Hän alkoi puristella ja sivellä niitä. Olin kauhistunut en pystynyt liikkumaan. Onneksi olin pyyhkinyt ja, kun yritin työntää hänet pois hän kaatui nopeasti suljin oven ja toivoin että ehtisin pestä kädet ja onneksi ehdin kun aloin nostamaan housujani hän avasi oven ja (olen niin nolostunut) hän alkoi taas puristella pyllyäni ja kähmimään. Hän veti minut alas ja koulautin pääni sen jälkeen heräsin terveyden hoitajan huonessa huono vointisena.

    • Anonyymi

      1. 13
      2. Tyttö
      3.b,c
      4.saman ikäinen
      5. Kyllä
      Kun olin 13 koulussa menin vessaan ja unohdin lukita oven. Yksi luokan pojista tuli samaan vessaan kun oli pienellä,olin ehtinyt jo nousta vetämään vessaa. Se poika alkoi kosketella pakaraani ja rintaani ja huusi jotain ihanaa. Olin todella ahdistunut huusin kovaa,kun hän ei lopettanut yritin ja sain revittyä hänen kätensä rinnasta. Hän käänyttiminut sukupuoli elimieni edessä yritin koko ajan vetää housuja ylös mutta hän ei lopettanut. Kun riuhtaisin kovaa hän nytkähti mutta alkoi en tiedä uskallanko kertoa okei eli koskea sukupuoli elimiäni huusin ja potkaisin häntä.

    • Anonyymi

      1. Tyttö/nainen
      2. Silloin 11-12
      3. A ja C
      4. 11-13
      5. Kerroin muutamalle kaverille

      Meidän luokalla oli kolmen pojan porukka jotka olivat ottaneet asiakseen kertoa mulle mahdolisimman usein, että pukeudun liian lyhyisiin hameisiin. He myös huutelivat käytävällä perääni "hentai" ja sitten nauroivat vielä päälle. Lisäksi he läpsivät minua ha yhtä ystävääni perseelle aina kun oli tilaisuus. Näillä samoilla pojilla oli myös tarve liikkatunneilla vertailla kenen tytön perse heiluu eniten jos tyttö hyppii. Kuulin myös usein kun he nauroivat ja kuiskailivat takanani. Myös kerran ruokailussa kuulin kun he arvostelivat meidän luokan tyttöjen rintoja. Tästä minulle ei suurempia traumoja jäänyt, mutta aina jos joku/jotkut nauravat samassa tilassa jossa minä olen ja en tiedä mistä he puhuvat minua alkaa ahdistaa, että he puhuvat minusta ja olen tehnyt jotain noloa tai hameeni esim. on noussut.

      Tsemppiä kaikille jotka on kokenut jotain tällaista! Muista, että se ei vähennä yhtään sun ihmisarvoa vaan kertoo vain siitä, että ahdistelialla/ahdistelioilla on jotain mennyt pahasti vikaan jossain. Hänellä/heillä ei ole sellaiseen käytökseen mitään syytä ja se ei koskaan ole sun vika!

    • Anonyymi

      Oon 14 vuotias tyttö, ja rinnakkaisluokalla oleva poika ahdisteli mua koskettelemalla. En tiiä pitäiskö kertoa jollekki, ku en haluais tekijälle mitään suuria vaikeuksia, koska ollaan kavereita, enkä koe mitään negatiivistä häntä kohtaan, ainakaan paljoa.

      Tossa joku aika sitte menin illalla myöhään näkemässä ulkona Kallea (nimi muutettu). Hän oli ahistellu muitaki tyttöjä ja tiesin sen, mutten aikonu jäädä pitkäksi aikaa. Kalle oli juonut alkoholia jossain poikien illanvietossa, muttei vaikuttanut olevansa kännissä. Ensin juteltiin jonkuaikaa ja sit se alotti semmosen lapsellisen kiusaamisen (kutitteli, löi perseelle, yritti työntää ojaan jne). Siinä kohassa kaikki oli vielä ihan ok mut sitte se jatko sitä perseen kähmimistä enemmän, vaikka sanoin useasti että lopeta. Se ei lopettanu sitä missään vaiheessa tätä tarinaa. Jossai vaiheessa se otti mut sen kainaloon ja kateltiin taivasta ku siel näky revontulet ja tällee. Oltiin siinä hetki ihan rauhassa ja jotain pyörittiin ja juteltiin siinä samalla. Tässä vaiheessa oli menny ehkä 40min siitä, kun tulin paikalle. Jossain vaiheessa se otti mua vyötäisiltä tosi kovasti kiinni, niin että se sattu. Sanoin hänelle, että mua sattuu ja haluaisin lähteä kotiin. Hän löysäsi otetta sen verran ettei enää käynyt kipeää, mutta silti oli tosi kovaan kiinni. Se alko puhumaan jotain et "Mitä tekisit jos pussaisin sua", vastasin jotain et "entiiä, varmaa hakkaisin sut" (en tarkottanu oikeasti). Hän hoki tota samaa tosi kauan ja kysy monta monta kertaa että "Uskaltaisikko pussata mua, joo vai ei" vastasin monta kertaa epäselvästi siinä toivossa että lopettais kyselemisen ja päästäis menemään. Ei kuitenkaan päästäny. Pietti kokoajan tosi kovaa kii ja kähmi. Sanoin sille useita kertoja että mua väsyttää ja haluan kotia nukkumaan. Sanoin myös monesti että päästä irti. Häntä ei paljoa kiinnostanu mun sanomiset, vaan hoki vieläkin että "Pitäskö pussata sua". Jossain vaiheessa ku mua alko ihan tosissaan ahistaa niin se päästi irti hetkeksi, mutta vähän ajan päästä otti takas kii. Pari sen kaveria oli jo soittanu sille että "missä oot" ja se valehteli että käymässä kotona. Mua väsytti ihan hirveesti ja se sano ettei päästä mua pois ennenku ollaan pussattu. Loppujen lopuksi sit pussattiin ainaki 4 kertaa ihan kunnolla, vaikka olin sanonu, etten oo kiinnostunu hänestä, enkä haluais. Kun vihdoin pääsin lähtemään, olin tosi ahistunu koko kotimatkan. Sanoin heti mun parhaalle kaverille joka oli myös kokenu pahempaa Kallelta.

    • Anonyymi

      Olin itse 14 vuotiaana 19 vuotiaan pojan kanssa yhdessä. Suhde oli aluksi semi terve ja näin, mutta tämä poika sai minut hänen kanssa suhteeseen vaan koska tiesi että olin sillon tosi yksinäinen ja masentunut. paras kaverini ei ottanut suhdetta hyvin ja huolestuikin paljon, olisi vaan pitänyt uskoa häntä. tämä poika otti minun neitsyyteni ja sitä kadun paljon, olin tosi nuori ja hän oli niin vanha. myöhemmin olen tajunnut asioita ja ymmärrän vasta nyt mitä hän teki minulle. erottiin kun olin 15 eli ei siitä ole kauaa.
      hän ahdisteli minua seksuaalisesti suhteessa paljon.
      kun pelkäsin, että olin tullut raskaaksi hän vain vitsaili eikä ottanut tosissaan vaikka se oli minulle tosi iso asia ja olin todella paniikissa sen takia ja aloin olemaan jo itsetuhoinen.
      hän kertoi minulle että aikoo p*nna minua p*rseeseen kun nukun tai m*llätä suuhuni tai päälleni kun nukun. sanoin että et vitussa tee tommoisia asioita että toi on ällöttävää. seuraavan kerran kun menin hänen luokse yöksi niin heräsin yöllä kun se m*lläsi minun perseelleni. sanoin hänelle että ”hyi vittu sanoin sulle et älä tee tommosta” ja hän vaan alkoi nauraa kun olin itse itku kurkussa. hän on monesti tehnyt asioita minulle kun nukun eikä lopeta kun sanoin. aina kun nukuin hänen vieressä niin heräsin johonkin tökkimiseen sinne/yrittää panna minua nukkuessani tai että hänellä on sormia paikoissa. laitoin aina pois ja peiton väliin, sanoin että älä mutta hän silti jatkoi. hän myös pakotti minut an*aliin eikä lopettanut kun pyysin. hän kuristi minua seksin aikana pitkään etten saanut henkeä ja koitin repiä hänen kädet pois. painosti minua seksiin ja pakotti ottamaan suihin monta monta kertaa. työnsi päätäni pakolla vaikka käänsin kokoajan itseni pois. ihan tosi monesti hän myös sormetti tms miua ja laitoin kädet monesti pakolla pois mutta jatkoi vaan.
      Onko tää teidän mielestä ok??
      mulla on traumat tästä suhteesta enkä tiedä voinko enää ikinä harrastaa seksiä mielellään.

    • Anonyymi

      Tämä tapahtui kauan sitten, mutta olin tuolloin juuri päässyt lukion ekalta.
      Eli olin tuolloin 16v ja olen jätkä.
      Eräällä perhetuttavallamme oli tullut riitaa miehensä kanssa kesken illanvieton ja mies oli häipynyt omille teilleen ja tämä nainen soitti meille ja valitteli vähän kai kaikkea tupakan loppumista myöden.
      Joten mä jouduin sitten lähtemään fillarilla viemään hänelle röökiä ja tulikohan matkaan vielä jotain alkoholiakin, kun porukat eivät voineet sattuneista syistä hoitaa asiaa.
      No, pääsin perille, niin tämä nainen olikin mun kimpussa kuin iilimato melkein samantien, kun pääsin perille. Oli kai sillä asenteella, että kyllähän ilta päättyy seksiin tavalla tai toisella ja kun miehensä kanssa ei siihen asti päässyt, niin meinasi multa saada.
      Oli todella vastenmielinen tilanne, kun äitini ikäinen nainen tuppasi väkisin syliin ja kiehnäsi itseään mua vasten ja läähättikin korvaan kuin joku koira ja lässytti jotain ihme juttuja. Jotain "mennäänkö mökille marjastamaan, saisit pöyhiä mun marjapuskaa", "Mennään soutelemaan, voisit soudella mua mielinmäärin" ja kaikkea jotain tosiaan outoa ja ällöttävää. Yritti kai olla jotenkin viettelevä.
      Sain tosiaan tehdä töitä ihan siinäkin jo, että pääsin hänen otteestaan irti ja pääsin häipymään takaisin kotiin. Jotain inisi vielä perään, että hän kävelee järveen ja vastuu on mulla.
      Oli tosiaan mun mutsin ikäinen, eli yli 40v tuolloin.
      Sanoin myöhemmin asiasta mun siskolle ja hänen miehelleen, jotka olivat jo täysi-ikäisiä ja saaneet muksunkin. Systeri ei oikein sanonut asiaan mitään ja hänen miehensä melekin haukkui mut pystyyn sen vuoksi, kun en ollut suostunut panemaan tuota tuttavaamme. Olisi kuulemma ollut hyvä opettaja mulle seksin suhteen. Hyi hitto.
      Porukoille en yksinkertaisesti iljennyt sanoa asiasta mitään tuolloin, vaikka olisi tietty pitänyt. Tai jos oikein veemäinen olisi halunnut olla, niin olisi sanonut naisen miehelle asiasta.
      Tosin aikuisiällä jokunen vuosi myöhemmin sanoin mutsille asiasta, kun nämä tutut olivat muuttaneet jo muualle ja he tulivat jonkun asian tiimoilta puheeksi.
      Kävi ilmi, että mutsikaan ei oikein ollut pitänyt heistä erityisemmin, vaikka heillä ei kai ollut ollut mitään riitaa mistään missään vaiheessa.
      Olin vähän että kiitti äiti, kun lähetit mut tuollaisen haaskan hiplattavaksi..
      En nyt traumatisoitunut enkä edes katkeroitunut tuosta, mutta olihan se aika helvetin kuvottavaa kuitenkin ja muistan sen vieläkin kuin eilispäivän, vaikka siitä tosiaan on jo vuosia aikaa.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe