www.uniikkipuku.net

koikkanen

Ihan loistavaa palvelua saa täältä! Suosittelen ehdottomasti niille jotka haluaa pukuunsa jotain uniikkia. Jos joku asia ei jossain valmiissa mallissa miellytä niin tuonne vaan kuva ja pyytään muutosta ja tilaamaan se oman näköinen puku. :) Hintakin on sopiva.

16

1509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiowa

      muuten kiva mutta hinta ei ole sopiva =-)

    • cupera

      Mä sain omani tänään täältä. Ihan mahtava, just niin kuin pitikin! Jeejeejee!!!

      Dandandan-da-da-daa!!

      • MarikaBO

        Cupera, mitä makso? Kauan kesti? Mikä laatu?


      • Cupera
        MarikaBO kirjoitti:

        Cupera, mitä makso? Kauan kesti? Mikä laatu?

        Sori että on kestäny, en ollu huomannu kyssää täällä! Mun puku makso 485 toimituskulut 25e. En oo ammattilainen, mutta mun mielestä laatu on tosi hyvä, kirjailutkin älyttömän mageita. Mitä vielä, toimitus oli kaikkiaan 8 viikkoa.

        Mä kyllä suosittelen tätä www.uniikkipuku.net, omilla mitoilla tuli ihan täydellinen puku. Sain muuten tohon hintaan alushameenkin, sen kun joutuu muuten vielä jostain vuokraamaan tai ostaan erikseen.


    • TodellaPettynyt

      Mä olin omaani tosi pettynyt, samoin palveluun.

      • Libadon

        Mä olin ihan tyytyväinen omaani. Oli riittävän lähelle sitä, mitä halusin. Siellä sanottiinkin heti aluks, etteivät ihan samaa onnistu tekemään, ihan reilusti. Mitat oli just, kyllä mä suosittelen tätä.


    • Erittäin_pettynyt

      Asiakaspalvelu tilaus vaiheessa oli oikein hyvää.. siihen se sitten jäikin. Puku oli aivan kamala. Ei lähelläkään tilauksen yhteydessä antamiani kuvia. Virheet todella räikeitä! Ihan sama kuin olisin itse täysin ompelutaidottomana ommellut. Soitin välittömästi myyjälle ettei puku vastaa tilausta. Hänen kantansa oli, että on muka tarpeeksi vastaavanlainen ja ettei heillä ole korvausvelvollisuutta. Sain lopulta hänet suostumaan, että vien puvun ompelijalle korjautettavaksi. Ompelijan kommentti oli ettei pukua ole mahdollista korjata tilaukseni mukaiseksi, koska se oli tehty niin päin honkia, hän myös antoi myyjälle lausunnon. Vasta tässä vaiheessa myyjä myönsi, että on tapahtunut virhe. Hän olisi halunnut tehdä uuden puvun. En luottanut enää kuitenkaan lainkaan ammattitaitoon, koska hän oli aluksi ollut niin järkkymättömästi sitä mieltä, että puku on tarpeeksi vastaava, vaikka näki heti ettei niin todellakaan ole. Myös luottamus meni ompelijaan. Siis kuka ammattitaitoinen ompelija päästää sellaisen valmiina lähtemään!?!? Kaupan purkaminen oli työlästä ja stressaavaa. Myyjä antoi kuvan, että vaadin mahdotonta. (Niin kai sitten kun vaadin sitä mitä olin tilannut..) En todellakaan voi suositella! Jos joku haluaa nähdä kuvia niin voin laittaa meilillä tulemaan siitä mitä piti olla ja mitä siitä lopulta sitten tuli...

      • Harkinnassa

        Kiitti erittäin_pettynyt. Harkitsin jo samaa paikkaa, mutta taidan kallistua ihan asiantuntevaan liikkeeseen niin ei tule suotta mielipahaa. Harmi kun sulle kävi noin.


      • pims

        millainen sun puvun sitten piti olla jos niin pahasti pieleen on mennyt? kun muut niin kehuvat. haluaisin itsekin tilata uniikin puvun..


    • Todella uniikkia

      Näin "hyvin" meni omakin tilaukseni... Häämekon malli oli vaihdettu erilaiseksi, väri sentään oli pysynyt oikeana. Koko ei myöskään ollut sitä mitä piti. Yhteydenotto yritykseen oli todella takkuista ja vastaukset ympäripyöreitä. Uniikkipuvun valitsin myös sen takia, että se olisi suomalainen yritys. Mekossa lukee made in China, että näin. En saanut mitä tilasin, enkä suosittele muillekaan.

    • Nonniie

      Mä laitoin ko.yritykselle tarjouspyynnön toista viikkoa sitten eikä sieltä ole mitään kuulunut, ei kyllä herätä luottamusta. Kannattaa vissiikin kääntyä ihan "naamatusten" ompelimoon :)

      • että näin

        joo-o, asiakaspalveluhenkisyys loppui siihen, kun laskut oli maksettu. Kaikki onnistuu tilaus vaiheessa, mutta tuotanto vaiheessa enää ei olekaan välttämättä näin.
        Aika harhaanjohtava myös tuo lause nettisivuilla "Suomalainen uniikkipuku tuottaa laadukkaat morsiuspuvut tyytyväisyystakuulla", firma voi olla suomalainen, mutta mekot onkin tehty jossain Kiinassa. Itselleni oli ainakin tärkeää, että olisin tiennyt mistä puku on lähtöisin ja minkälaisissa olosuhteissa se tehdään.
        Eihän Kiinassa tekeminen tietenkään automaattisesti tarkoita, että se olisi lapsityövoimalla tehty, mutta olisin halunnut rehellisesti tiedon tilausvaiheessa, ettei pukuja valmisteta Suomessa. Jokainen voi tehdä sen jälkeen omat päätöksensä. Hyviä pukujahan Kiinassakin tehdään...


    • morsianXX

      Lisää kokemuksia uniikkipuvusta! Mulla malli olis selvillä ja ihan hilkulla, ettei tilaus olisi lähdössä sinne. Mutta uskallanko ja onko lopputulos halutunlainen? HELP!?

    • Laiden989

      Mulla on hyviä kokemuksia täältä. Homma toimi ihan hyvin ja hääpuku oli oikein hyvä. Tilasin varmuuden vuoksi ajoissa, jos ei olekaan hyvä mutta onneks oli. Kiinassahan nämä kaikki tehdään, sitä en ymmärrä että joku jaksaa siitä napista. Tykkäsin, suosittelen!

    • copihue

      Minäkään en saanut pitkiin aikoihin vastausta tarjouspyyntöön. Lähetin kolme muistutussähköpostia ja lopulta muuta kautta sain vastauksen että olivat muka jo vastanneet tarjouspyyntöön.. Niinpä niin. Olisivat sitten vastanneet niihin muistusviesteihin. Siinä kohtaa en enää alkanut asioida kyseisen puljun kanssa. En suosittele.

      • aderyn675923

        Mä en voi kuin lämpimästi suositella kyseistä firmaa kaikille morsiammille, jotka ei löydä sopivaan hintaan oikeanlaista pukua liikkeistä. :)
        Etsin varmaan vuoden ajan unelmieni pukua. Kolusin nettisivuja joka päivä tunti tolkulla... aina kun löysin sellaisen puvun josta pidin, se oli hinnaltaan joko yli 3000e tai kuva oli lainattu selvästi joltain suunnittelijan sivulta.

        Lopulta muistin tämän uniikkipuku.com in, jonka sivua olin tutkinut jo etsintöjeni alussa.
        Laitoin sinne tarjouspyynnön ja viisi kuvaa puvuista joista pidin. Lisäksi sekanaisen selostuksen siitä mitä haluaisin.

        Sain vastauksen muutamassa päivässä ja asiakaspalvelu tuntui ymmärtävän mitä etsin.
        Hinta oli sopiva, joten tein tilauksen.
        Jännitti kyllä todella se että mitä sieltä nyt tulee, muutenkin pientä häästressiä ilmassa... :D
        Pukuni tuli eilen ja ai että! :) se on täydellinen!! Juuri sellainen mitä toivoin! (Olin henkisesti varautunut siihen, ettei puku kuitenkaan ole juuuuri sellainen mitä toivoin, enkä olisi edes niin pettynyt, koska toivoin pukua joita ei juuri suomessa nää.)
        Puku ylitti odotukseni, tuli nopeasti ja oli hyvin tehty. :) suosittelen lämpimästi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      253
      2385
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1804
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      168
      1515
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      331
      1503
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1055
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      82
      917
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      770
    9. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      720
    10. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      204
      717
    Aihe