Löysin tästä aiheesta muutamia viestejä eri foorumeiden sivuilta, mutta tuntuivat olevan aika vanhoja (vuodelta 2007) joten ajattelin kysäistä asiaa uudestaan.
Eli.. suunnitteilla olisi löhöilyloma Pääsiäisviikolla 2010. Toki kaupunkiloma käy myös, mutta ajatuksena ja ideana tässä lomassa olisi nyt päästä pois täältä Suomen tuiskuista jonnekin ihanaan ja lämpimään paikkaan rentoutumaan ja nauttimaan auringosta!
Itse matkaan matkabudjetti olisi alle 500 eur / hlö. Olen Googlettanut kaikki mahdolliset, niin Finnmatkat, Aurinkomatkat, Tjäreborit, Arenat ym ym ja mistään en ole vielä tohon hintaluokkaan matkaa löytänyt. Tietenkin ajankohta on huono, koska puoli Suomea lomailee samaan aikaan.
Sekä myös se fakta, että loma sais maksimissaan olla viikon mittainen. Kahden viikon loma ei käy, koska aika valitettavasti loppuu kesken.
Oletteko löytäneet mistään matkoja alle 500eur/hlö tällaisena sesonkina (Pääsiäinen 2010)? Mielellään lento hotelli. Ja aurinkoon! 20 tarttis olla päivisin ainakin! ;)
Halpa rantaloma
3
1609
Vastaukset
- perhe reissuun
tsekkaa halpalentoyhtiöiden lennot. esim ryanair on vallan mainio lentoyhtiö jolla pääset tampereelta mm. lontooseen tai frankfurth-hahnin kentille. Näiltä kentiltä pääset jatkolennolla taas etiäpäin muualle eurooppaan. Pääsiäisen aikaan lämmintä on kanarialla, marokossa tai espanjan etelä-rannikolla ja kaikkiin näihin lentää ryanair. Tosin joudut melko varmasti yöpymään stanstedissa tai hahnissa meno- tai tulomatkalla, mutta lentokenttien sivuilta löydät linkkejä edullisiin majoituspaikkoihin. Etsi sitten majoitus ko maasta itse netistä. Jos teitä on ryhmä tai perhe, edullisimmaksi tulee vuokrata huoneisto. Löydät varmasti paljon vaihtoehtoja googlettamalla ja pientä vaivaa näkemällä saat lomabudjetin pitämään.
Olen itse lomaillut perheen kanssa tällä systeemillä useiden vuosien ajan ja olemme tehneet tosi pienen budjetin reissuja näin. En enää edes halua tsekata matkatoimistojen matkoja koska matkan järjestäminen itse on tosi hauskaa. Päätän ennen reissua budjetin ja sitten alan etsiä halpoja lentoja. Tosin minä olen yleensä aloittanut matkavalmistelut n. puolivuotta ennen reissua. Tällöin saa parhaat lentotarjoukset. - layran
Suomen matkatoimistolta löytyy n. viikon lomia halpaan hintaan :) Itse olin lähdössä perheen kanssa Istanubuliin tällä viikolla ja se olisi maksanu kolmelta n. 900€ :) kannattaa katella ja hyviä lomia jos jonnekkin pääsette lähtemään! :)
- SuloVilenmatkaaja
www.kuumat.com ja kahvia kannullinen koneen viereen. Sieltä koluamalla olen löytänyt kaksi tämän vuoden matkaa. Toinen Wienistä pääsiäiseksi (5 vrk 800e kahdelta 4 tähden hotellissa) SMT ja toinen heinäkuussa Firenzestä viikko 700e kahdelle tripadvisorin kehumassa 2 tähden hotellissa.. Taisi löytyä Arealta. Kannattaa myös kirjautua postituslistoille, niistä tulee välillä aarteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802065
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641816Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461756- 1231503
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1591282Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia561244Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen591032- 70959
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27942- 15919