Halpa rantaloma

aurinkoonaurinkoon

Löysin tästä aiheesta muutamia viestejä eri foorumeiden sivuilta, mutta tuntuivat olevan aika vanhoja (vuodelta 2007) joten ajattelin kysäistä asiaa uudestaan.

Eli.. suunnitteilla olisi löhöilyloma Pääsiäisviikolla 2010. Toki kaupunkiloma käy myös, mutta ajatuksena ja ideana tässä lomassa olisi nyt päästä pois täältä Suomen tuiskuista jonnekin ihanaan ja lämpimään paikkaan rentoutumaan ja nauttimaan auringosta!

Itse matkaan matkabudjetti olisi alle 500 eur / hlö. Olen Googlettanut kaikki mahdolliset, niin Finnmatkat, Aurinkomatkat, Tjäreborit, Arenat ym ym ja mistään en ole vielä tohon hintaluokkaan matkaa löytänyt. Tietenkin ajankohta on huono, koska puoli Suomea lomailee samaan aikaan.

Sekä myös se fakta, että loma sais maksimissaan olla viikon mittainen. Kahden viikon loma ei käy, koska aika valitettavasti loppuu kesken.

Oletteko löytäneet mistään matkoja alle 500eur/hlö tällaisena sesonkina (Pääsiäinen 2010)? Mielellään lento hotelli. Ja aurinkoon! 20 tarttis olla päivisin ainakin! ;)

3

1552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perhe reissuun

      tsekkaa halpalentoyhtiöiden lennot. esim ryanair on vallan mainio lentoyhtiö jolla pääset tampereelta mm. lontooseen tai frankfurth-hahnin kentille. Näiltä kentiltä pääset jatkolennolla taas etiäpäin muualle eurooppaan. Pääsiäisen aikaan lämmintä on kanarialla, marokossa tai espanjan etelä-rannikolla ja kaikkiin näihin lentää ryanair. Tosin joudut melko varmasti yöpymään stanstedissa tai hahnissa meno- tai tulomatkalla, mutta lentokenttien sivuilta löydät linkkejä edullisiin majoituspaikkoihin. Etsi sitten majoitus ko maasta itse netistä. Jos teitä on ryhmä tai perhe, edullisimmaksi tulee vuokrata huoneisto. Löydät varmasti paljon vaihtoehtoja googlettamalla ja pientä vaivaa näkemällä saat lomabudjetin pitämään.
      Olen itse lomaillut perheen kanssa tällä systeemillä useiden vuosien ajan ja olemme tehneet tosi pienen budjetin reissuja näin. En enää edes halua tsekata matkatoimistojen matkoja koska matkan järjestäminen itse on tosi hauskaa. Päätän ennen reissua budjetin ja sitten alan etsiä halpoja lentoja. Tosin minä olen yleensä aloittanut matkavalmistelut n. puolivuotta ennen reissua. Tällöin saa parhaat lentotarjoukset.

    • layran

      Suomen matkatoimistolta löytyy n. viikon lomia halpaan hintaan :) Itse olin lähdössä perheen kanssa Istanubuliin tällä viikolla ja se olisi maksanu kolmelta n. 900€ :) kannattaa katella ja hyviä lomia jos jonnekkin pääsette lähtemään! :)

    • SuloVilenmatkaaja

      www.kuumat.com ja kahvia kannullinen koneen viereen. Sieltä koluamalla olen löytänyt kaksi tämän vuoden matkaa. Toinen Wienistä pääsiäiseksi (5 vrk 800e kahdelta 4 tähden hotellissa) SMT ja toinen heinäkuussa Firenzestä viikko 700e kahdelle tripadvisorin kehumassa 2 tähden hotellissa.. Taisi löytyä Arealta. Kannattaa myös kirjautua postituslistoille, niistä tulee välillä aarteita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe