LG:n HIHNA

tee se itse asentaja

Hei! Osaako joku sanoa, että miten saa LG:n kuivausrumpuun uuden hihnan pujotettua rummun ympärille? Pitääkö rumpu irrottaa koneen takapellin puolelta vai luukun puolelt? Takapellin puolella on mutteri akselin keskellä, mutta se pyörii vaan kun avimella pyörittää,mutta ei aukene.

7

2660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • whirlpool..

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8834026

Tuossa on vinkkiä toisen merkkisen kuivausrummun hihnan vaihdosta. Takakautta puhallin purkaen.

Tuossa ei ole rummussa akselia, vain rummun kehä pyörii ja se makaa pyörien päällä.

LG:stä en tiedä, mutta jos pyöräytät rumpua koneen sisältä, niin pyöriikö takaseinä mukana?

• tee se itse asentaja

Tuossa LG:ssä ei pyöri takaseinä.Olettaisin että tässä mallissa on purettava se luukun puoleinen sivu. Kiitos vastauksesta!

• jos ei pyöri
        tee se itse asentaja kirjoitti:

Tuossa LG:ssä ei pyöri takaseinä.Olettaisin että tässä mallissa on purettava se luukun puoleinen sivu. Kiitos vastauksesta!

Jos siinäkin pyörii vain kehä, niin ei siinä silloin ole mitään akselia, vaan rumpu pörii rullien päällä.

Luultavasti sama juttu, että puretaan perä auki ja sitten pääsee pujottamaan remmin rummun ypärille ja moottorin akselin ympäri.

• tee se itse asentaja
        jos ei pyöri kirjoitti:

Jos siinäkin pyörii vain kehä, niin ei siinä silloin ole mitään akselia, vaan rumpu pörii rullien päällä.

Luultavasti sama juttu, että puretaan perä auki ja sitten pääsee pujottamaan remmin rummun ypärille ja moottorin akselin ympäri.

Siis joo! kun katsoo luukusta sisään ja pyöräyttää rumpua, niin rummun takaseinä kyllä pyörii mukana,(ymmärsin ehkä aluksi tuon takaseinän väärin) eli se rumpu on niinku tynnyri joka on siinä kyljellään ja siellä pohjan keskellä näyttäs olevan lyhyt akseli joka on mutterilla koneen takapellissä, ja luukun puoli näyttää olevan, siis tää tynnyrin reuna,sellaisessa urassa, elikkä tään persteella ajattelen että se purkautuu luukun puolelta. En tiedä mutta näin oletan. Jos löytyy parempaa tietoa, niin mielelläni otan vastaan. Kiitos edellisestä!

• Eiköhän se onnistu
        tee se itse asentaja kirjoitti:

Siis joo! kun katsoo luukusta sisään ja pyöräyttää rumpua, niin rummun takaseinä kyllä pyörii mukana,(ymmärsin ehkä aluksi tuon takaseinän väärin) eli se rumpu on niinku tynnyri joka on siinä kyljellään ja siellä pohjan keskellä näyttäs olevan lyhyt akseli joka on mutterilla koneen takapellissä, ja luukun puoli näyttää olevan, siis tää tynnyrin reuna,sellaisessa urassa, elikkä tään persteella ajattelen että se purkautuu luukun puolelta. En tiedä mutta näin oletan. Jos löytyy parempaa tietoa, niin mielelläni otan vastaan. Kiitos edellisestä!

Mulle ainakin kerrottiin huollossa että mistä suunnsta puretaa, kun kävin hakemassa uuden hihnan.

Omassa pyörii vain kehä, ei takasienä. Rummun etuosa on myös urassa, ja koko rummun saa irti kun purkaa ensin takaseinän ja vetää sitten rummun urastaan taaksepäin.

Satuin netissä jollekin usa:laiselle varaosa sivulle, jossa oli ohjeitakin miten osia vaihdetaan. Valitettavasti ei tullu linkkiä talteen.

• tee se itse asentaja
        Eiköhän se onnistu kirjoitti:

Mulle ainakin kerrottiin huollossa että mistä suunnsta puretaa, kun kävin hakemassa uuden hihnan.

Omassa pyörii vain kehä, ei takasienä. Rummun etuosa on myös urassa, ja koko rummun saa irti kun purkaa ensin takaseinän ja vetää sitten rummun urastaan taaksepäin.

Satuin netissä jollekin usa:laiselle varaosa sivulle, jossa oli ohjeitakin miten osia vaihdetaan. Valitettavasti ei tullu linkkiä talteen.

Sain homman kuntoon.....purin eupuolelta ja siitä remmi rummun ympärille mutta kiitoksia vastauksista.

• remppareiska

Normaalista helpompi kun käytät takaa laakeria vähän ravollaan ja siitä remmi sisään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      55
      3793
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2231
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2104
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1721
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1552
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1492
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      80
      1447
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      1186
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1143
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1115
    Aihe