Nyt tulee niin tyhmää kysymystä, mutta kun en tiedä niin en. Mitä noissa noin 4-tuntia kestävissä kokeissa oikein kysytään?
Pääsykokeet
3
1162
Vastaukset
- teemuteekkari
http://dia.fi/arkisto.html tuolla on vanhoja kokeita, lisäksi dia-valintaoppaassa kerrotaan kurssit joiden tietoja tarvitaan, nämä ovat likimain samat (ellei jopa samat) kuin yo-kokeiden vaatimukset. Tuolta arkistosta löytyy myös malliratkaisuja, joten noita kokeita tekemällä on hyvä harjoitella. Fiksumpi myös huomaa, että tietyt teemat toistuvat kokeesta toiseen.
- a
Mites sitten noi kaavat? Tuolla sivulla on kyllä vuoden 2005 kaavakokoelmat, mutta onko ne samat joita on käytetty noissa uusimissakin kokeissa vai onko uusimmissa kokeissa pitänyt muistaa ulkoa kaikki tarvittavat kaavat? Toki noista aika paljon muistaa mutta ei kaikkia kun nyt lukiossa kuitenkin tottunut pitämään tota MAOLia auki koko ajan kun on kerran ollut sallittu...
- juu.
Edellä linkitetty DIA arkisto kertoo aika hyvin, eli siellä on edellisten vuosien kokeita. :)
Itse hain ouluun DI puolelle. Meidän piti pakollisenta tehdä ensimmäisenä päivänä matikka. Muistaakseni 3 tuntia oli kokeen kesto.
Seuraavana päivänä sai tehdä joko kemian tai fysiikan. Itse tein fysiikan, kolme tuntia sekin taisi kestää, ja tuolla arkistossa nuo viime vuoden kokeet on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817