Sunnuntain väki huom!

minkaah

Olisi kiva jos saisi sunnuntain väeltä itseltään vastauksen.

Uuden tuotteen kommentointi sai alkaa siis 1.3 mutta mihin mennessä pitää olla kommentit jätettynä?
Mites se ahkeran kommentoijan palkitseminen onko molemmilla tuotteilla omansa vai palkitaanko molempia ahkerasti kommentoineet?
Saadaanko me muut tietää ketkä on palkittu ja mahdollisesti millä?

6

470

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomi24toimitus

Toivomme, että testiryhmäläiset kirjoittaisivat kommentteja Sunnuntai Leipä- ja Muffinssimix Yrtti-Tomaattista 14.3. mennessä. Palstalla saa tottakai kirjoitella tämän jälkeenkin, mutta olisi mukava saada suurin osa kommenteista maaliskuun alkupuolella.

Palkintoihin liittyen otamme yhteyttä testiryhmäläisiin myöhemmin sähköpostitse.

Ystävällisin terveisin
      Suomi24 ja Sunnuntai

• Menin kirjoittamaan kommenttini enkä huomannut, että täällä olikin jo vastaus valmiina. No eipä tarvitse minulle erikseen vastata. Kyllä tämä vastaus riittää minullekin.;)))

• *heh* itse ainakin olen tyytyväinen että olen toivottomana leipurina saanut harjoitusta ja kehuja leipomuksista. siinä on palkintoa kerrakseen.

• yllätys.....:))))

• Minustakin olisi kiva saada tietää, että miten se aktiivisuus mitataan. Kommenttikertojen mukaan vai miten.
      En minä ainakaan taida jokaista kommenttia kommentoimaan.
      Sanon vielä kuitenkin, että olin molempiin tuotteisiin tyytyväinen ja ottaisin mielelläni, vaikka uudet satsit molempia.;))))

• käväisi minullakin mielessä ;D luulin silloin, että seuraavat näytteet saapuvat vasta ennen kesää,
        mutta yllätykseksi ne tulivatkin jo näinkin pian hyvä niin niin pysyy lapsillakin leipomistaito yllä ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4388
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      150
      3187
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      48
      2502
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      51
      2435
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      2115
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1632
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1616
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      161
      1484
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1253
    Aihe