Minulla on pp 2007 ja haluaisin sen talentaa muotoon 97-2003 yhteensopiva. Miksi kun olen talentanut tiedoston joka on yhteensopiva 2007 kanssa koko on 73 kt mutta sitten kun vaihdan sen yhteensopivaksi tuon aikaisemman version kannsa niin tiedostosta tulee kolltaan 1600 jotain kt??? Kouluun itäis esitys tehdä mutta eihän tuollaista isoa tiedostoa voi lähettää sähköpostilla.. ja tuo tehtävä ei le vielä valmis.. Tulipa sitten kirjoitettua monimutkaisesti :D.. Kiitos jo etukäteen..
Diaesityksen tallennus
kyllikki98
1
508
Vastaukset
- ehkäpä.
Minulla on sellainen kokemus, että mitä useammasta diasta tulee tallennettaessa semmoinen yhteensopivuuden tarkistamissanoma, sitä suuremmaksi muunnettu tiedosto kasvaa. Jos korjailet niitä dioja, joissa on yhteensopimattomuusongelmia, koko voi pienetä. Klikkaa Yhteensopivuuden tlian tarkistamis-ikkunassa sanaa Ohje, niin löydät vihjeitä, mitä voisi tehdä. Toisaalta se on melko turhaa touhua, sillä 1600 kt eli 1,6 Mt menee vielä sähköpostiin, jos ei ole ihan onneton sähköposti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770