Nonnii, mä ja mun yks hyvä kaveri aijottaisiin nyt eka kerran kokeilla KUNNOLLA spiritismiä. Kerran samaisen kamun luona testattiin yhdesti yöllä kerrostalossa keskellä kaupunkia, itsetehdyllä laudalla mutta ei saatu lasia liikkumaan, ja alkoi jo pikkuhiljaa homma naurattamaan. . . .
Mutta, nyt me oltaisiin menossa yöl, KESKELLÄ METSÄÄ ( asun maalla XD ) olevaan aavemaiseen autiotaloon. Ollaan ennenkin käyty siellä, löydettiin se kerran mopoillessa mettätiel. . . Kuullemma puheiden ja talosta löytyvien vanhojen papereiden mukaan talon omistava mies olis kuollut jatkosodassa, ja talo on about 30v. lahonnut keskellä ei mitään. Oikea paikka SPIRITISMILLE :)
MUTTA, jos joku OIKEASTI KOKEMUKSESTA TIETÄVÄ voisi vaikka vinkata, millaisen sen laudan pitäs olla, ja motä oikein pitää tehdä ;) Olis nimittäin hauska testata tätä urbaanilegendaa...... XD Ja onko kukaan saanu koskaan yhteyttä näihin "henkiin"???????????
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
SPIRITISMI APUA!
Spiritismi kiinnosta
1
276
Vastaukset
- hehehhehhe
Suotta tuhlaat aikaasi, täyttä bullshittiä se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941865- 861323
- 1101143
- 761027
- 1191000
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36782
- 47781
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693