Varasin jätepuuta ko: firmasta. Tein kuorman ja lastasin jätekasan reunasta kuorman järestään valikoimatta ja vein kuorman kotiin. tulin hakemaan uutta kuormaa( olin varannut 5 kuutiota) Kauhakuormaaja ajeleva kaveri tuli ilmoittamaan,(en tiedä onko paikan johtaja, mutta erittäin vastenmielinen.) että olin valikoinut kuormani ja mulle ei enää myydä kyseistä jätettä,sanoin et ok. Menin sit kassalle maksamaan kyseisen jätekuorman, hinta oli tuplautunut15sta eurosta kuutio 30 euroon.Maksoin mukiesemattatta. Kasassa oli noin 5 kuutiota jotka olin varannut, että ei kai ajo järjestys mitään merkitse koko jäte kasa olis tullu mulle ja siitä olisin maksanut.(huomautus kasasta luvattiin mulle 2 kuormaa n. 3 kuutiota ) Silti myös huonommat kyseiset jätepuut olisi järjestelmälillestisti tullut kyytiini.Ilmeisti firmalla menee huonosti ja se puretaan maksaviin asiakkaisiin.OLKAA VAROVAISIA KYSEISEN FIRMAN KANSSA!!!
Vastaukset 10
- Samaa valitusta koke
..ne myy köntässä per kasa, niin ei tulis erimielisyykksiä?
- lippalakkii
vähän niinkuin kallellaan päässä? Silloin olit johtajan kanssa tekemisissä. No nyt on tietenkin talvi joten sitten pipo oli vähän liian kireällä. Hänen kanssaan puuroset ja velliset menevät kyllä pian sekaisin........
- Lena H.
Olen asioinut paljon kyseisessä firmassa.Palvelu on todella asiallista ja hyvää.Aivan ihania ihmisiä.Olen suositellut kaikille tutuille.laatu ja hinta kohdallaan.
- iiiiiiiiiiiiiiikkkk
..pokkuroivat.....kun tulee joku nuorempi häiskä,niin heti asenne muuttuu,tyypillistä käyttäytymistä monessa paikassa.
- n.50 v
Hei kaikille. Meidän mökki on ostettu syöte-huvilalta ja kahden naapurin mökit myös. Palvelu asiallista ja
toimitukset ajallaan. Hinta laatu suhde hyvä . Suosittelen- He he!
Talon väki ihan ite mainostaa seguntaansa!
- S-hulinat
Jos näin on tapahtunut, niin pahoitteluni.
Käytäntöhän polttopuun myynnissä on meillä, että puunhakija lastaa polttopuut kasasta järjestyksessä valikoimatta. Tämä siksi, että myös seuraaville hakijoille jää muutakin kuin silppua.
kevät terveisin: Seppo Puurunen - Maarit_ja_Markku
Hyvää Uutta Vuotta 2017 Syötteen väelle.
Tuttavaperheemme oli ostanut Syötehuviloilta kesämökin ja heidän kokemuksen perusteella mekin kysyimme tarjousta mm. Syötehuviloilta. Saamamme ystävällisen ja asiallisen kokemuksen perusteella mekin päädyimme tekemään hankintamme Syötehuviloilta.
Nyt olemme ostaneet Syöte-Huvilat Oy:ltä kolme eri rakennusta, 2014 saunan ja saunatuvan sekä 2016 aittan, omilla piirrustuksilla.
Olemme olleet tyytyväiviä Syötehuviloihin ja oman kokemuksemme mukaan kyllä suosittelemme sitä muillekin. - HyiOlkoot
Ihme paikka!
- Anonyymi
Tilasimme pihasaunan.Laatu-hintasuhde kohdallaan.Kaikki tarvittava löytyi paketista ja ilmaiset neuvot kaupan päälle.Suosittelen.Ystävällinen palvelu!Toinen hirsirakennus heiltä ja jos vielä tarvetta niin jatkossakin ostamme Syötteeltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.161954Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48672- 74647
- 81581
- 39539
- 46520
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä37513- 106510
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499- 21478
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja271476Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U45453Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan34435Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37431Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91428Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80415- 21412
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.26410Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24396Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain66393