Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Syötehuvilat Saarijärvi

Naurattaa!!!!!

Varasin jätepuuta ko: firmasta. Tein kuorman ja lastasin jätekasan reunasta kuorman järestään valikoimatta ja vein kuorman kotiin. tulin hakemaan uutta kuormaa( olin varannut 5 kuutiota) Kauhakuormaaja ajeleva kaveri tuli ilmoittamaan,(en tiedä onko paikan johtaja, mutta erittäin vastenmielinen.) että olin valikoinut kuormani ja mulle ei enää myydä kyseistä jätettä,sanoin et ok. Menin sit kassalle maksamaan kyseisen jätekuorman, hinta oli tuplautunut15sta eurosta kuutio 30 euroon.Maksoin mukiesemattatta. Kasassa oli noin 5 kuutiota jotka olin varannut, että ei kai ajo järjestys mitään merkitse koko jäte kasa olis tullu mulle ja siitä olisin maksanut.(huomautus kasasta luvattiin mulle 2 kuormaa n. 3 kuutiota ) Silti myös huonommat kyseiset jätepuut olisi järjestelmälillestisti tullut kyytiini.Ilmeisti firmalla menee huonosti ja se puretaan maksaviin asiakkaisiin.OLKAA VAROVAISIA KYSEISEN FIRMAN KANSSA!!!

9

6882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa valitusta koke

      ..ne myy köntässä per kasa, niin ei tulis erimielisyykksiä?

    • lippalakkii

      vähän niinkuin kallellaan päässä? Silloin olit johtajan kanssa tekemisissä. No nyt on tietenkin talvi joten sitten pipo oli vähän liian kireällä. Hänen kanssaan puuroset ja velliset menevät kyllä pian sekaisin........

    • Lena H.

      Olen asioinut paljon kyseisessä firmassa.Palvelu on todella asiallista ja hyvää.Aivan ihania ihmisiä.Olen suositellut kaikille tutuille.laatu ja hinta kohdallaan.

      • iiiiiiiiiiiiiiikkkk

        ..pokkuroivat.....kun tulee joku nuorempi häiskä,niin heti asenne muuttuu,tyypillistä käyttäytymistä monessa paikassa.


    • n.50 v

      Hei kaikille. Meidän mökki on ostettu syöte-huvilalta ja kahden naapurin mökit myös. Palvelu asiallista ja
      toimitukset ajallaan. Hinta laatu suhde hyvä . Suosittelen

      • He he!

        Talon väki ihan ite mainostaa seguntaansa!


    • S-hulinat

      Jos näin on tapahtunut, niin pahoitteluni.
      Käytäntöhän polttopuun myynnissä on meillä, että puunhakija lastaa polttopuut kasasta järjestyksessä valikoimatta. Tämä siksi, että myös seuraaville hakijoille jää muutakin kuin silppua.

      kevät terveisin: Seppo Puurunen

    • Maarit_ja_Markku

      Hyvää Uutta Vuotta 2017 Syötteen väelle.
      Tuttavaperheemme oli ostanut Syötehuviloilta kesämökin ja heidän kokemuksen perusteella mekin kysyimme tarjousta mm. Syötehuviloilta. Saamamme ystävällisen ja asiallisen kokemuksen perusteella mekin päädyimme tekemään hankintamme Syötehuviloilta.
      Nyt olemme ostaneet Syöte-Huvilat Oy:ltä kolme eri rakennusta, 2014 saunan ja saunatuvan sekä 2016 aittan, omilla piirrustuksilla.
      Olemme olleet tyytyväiviä Syötehuviloihin ja oman kokemuksemme mukaan kyllä suosittelemme sitä muillekin.

    • HyiOlkoot

      Ihme paikka!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe