Kaupunginarkkitehdin virka ?

arkkitex

Kaupunki näkyy hakevan kaupunginarkkitehtiä mutta ilmoitus vain kaupungintalon ilmoitustaululla???? ei työkkärin sivuilla, ei kaupungin nettisivuilla enkä ole lehdissäkään nähnyt. Tuleekohan paljonkin hakemuksia näin näkyvällä ilmoittelulla?? vai onko sopiva jo valittu eikä muita nenän kaivajia kaivata sotkemaan selvää asiaa?

13

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nenänkaivaja

      se on nähtävä, jos ei julkiseen hakuun ole paikkaa laitettu! Ja julkinen haku ei ole mielestäni kaupungintalon ilmoitustaulu..

      • räkänokkako

        takana on tsupari ja hänen yksinvaltansa ja miten hän voi virkamiehiä pompottaa.


      • jepjep33

        julkiset virat on laitettava julkiseen hakuun!
        Tämä lienee sit jonkun käsitys julkisesta hausta???


      • Tosiverni
        jepjep33 kirjoitti:

        julkiset virat on laitettava julkiseen hakuun!
        Tämä lienee sit jonkun käsitys julkisesta hausta???

        ja tällä uudella "johtajalla" näitä omituisia käsityksiä riittää....

        Halusiko Petteri Willenius kostaa kaupungille, junaimemalla taukin viemäri-insinöörin pomoksi?


    • virkkilää

      mitä perkelettä varkaus kaupunginarkitehdin viralla tekee kun täällä ei rakenneta juuri mitään vai suunnittelokoo se mitä rakennuksia taas puretaan pois ...

      • sillä ja tällä laill

        sano elä muuta! Aivan turha virka, vai pitääkö sellainen olla, kun seuraavaksi aletaan pilata Kämärin aluetta arkkitehtikilpailun tuotoksilla? Ja missäs sen kilpailun lopputulema onkaan julistettu vai onko? Millaisia hirvityksiä sinne on kaavailtu, onko tietoa? Taipalehan pilattiin jo kaavoittamalla ja samalla menetettiin mahtava leirintäalue, joka keräsi kiitosta ympäri Suomen!


      • elvis_/"
        sillä ja tällä laill kirjoitti:

        sano elä muuta! Aivan turha virka, vai pitääkö sellainen olla, kun seuraavaksi aletaan pilata Kämärin aluetta arkkitehtikilpailun tuotoksilla? Ja missäs sen kilpailun lopputulema onkaan julistettu vai onko? Millaisia hirvityksiä sinne on kaavailtu, onko tietoa? Taipalehan pilattiin jo kaavoittamalla ja samalla menetettiin mahtava leirintäalue, joka keräsi kiitosta ympäri Suomen!

        kaikki päättäjät, kun eivät uskalla olla kuin kakelit pöksyssä hiljaa. P:Keto voisi jo puuttua näihin asioihin, kun kukaan muu hiirulainen ei uskalla.


      • Niinpä niin
        elvis_/" kirjoitti:

        kaikki päättäjät, kun eivät uskalla olla kuin kakelit pöksyssä hiljaa. P:Keto voisi jo puuttua näihin asioihin, kun kukaan muu hiirulainen ei uskalla.

        Ketopa hyvinkin,,, ei käy edes huonosta vitsistä.


      • ^^^^^^^^
        Niinpä niin kirjoitti:

        Ketopa hyvinkin,,, ei käy edes huonosta vitsistä.

        Senkin teet nimimerkin takaa että silleen.


    • Se on pakko ottaa arkkitehti omista kun katsoo taulumäen toria. Sehän on kuin mustalaisen takapiha. Tai etupiha. Ensin oli vessa joka maksoi maltaita, sitten tuli vinkura rakennus joka pilasi koko torin ja sen jälkeen että kaikki olis viimeisen päälle per...seestä tuli esiintymislava joka vinksottaa jonnekkin kuin kertoen että nyt kaikki on ohi. Ruma ei ole kaunista ja arkkitehti siitä on vastuussa.

      • karkkila;=)

        arkitehtuuria Varkaudesta ja sehän on SATU, huomaa "arki". Siinä se on Hannun seuraava suunnittelija.


    • Korvankaivaja

      Upp, onkos ollut veljille paikkoja auki viime aikoina?

    • saparomäki

      Auts' mites Arto

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe