Ihmettelevä

**

Mikä mättää kun opettajat ahdistelevat poikaani, keksivät sun minkälaisia tekosyitä, vääristelevät sanoja ja käyttäytyvät kuin poikani valehtelisi asioista. Poikani on ihan tavallinen 8-luokkalainen, keskiverto oppilas.
Keksitään että ei ole tehnyt läksyjä vaikka joka ilta nään että läksyt tekee, muka on kahnauksia yhden toisen pojan kans (ovat kavereita) huumori heillä on vähän roisia.
Matikka on mennyt vähän huonommin ja siitä on saatu lisää vettä myllyyn mutta tiedän kun aihe muuttuu niin eiköhän taas osaa eli opettaja hyvät eihän kaikki ole hyviä kaikissa aineissa, meitä on moneen junaan.
Onhan se hyvä jos asioihin puututaan mutta kun ei ole mitään aihetta tässä tapauksessa.
En tässä kaikkia asioita jaksa kirjoittaa ja anteeksi jos on sekavaa kirjoitusta mutta kuten poikani sanoi eilen ANTAKAA MINUN OPISKELLA RAUHASSA.

4

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kys.

      Oletko keskustellut opettajien ja/tai luokanvalvojan ja rehtorin kanssa? Mikä on heidän näkemyksensä poikasi ahdistelusta?

      • Opettajaimmeinen

        itsellesi apua. Olet vainoharhainen tai sitten vain uskot poikaasi aivan liikaa. Nuoret osaavat kyllä pyörittää vanhempiaan ja saavat mustan näyttämään valkoiselta. Lapsesi on koulussa aivan toisenlainen kuin on kotona.


      • **
        Opettajaimmeinen kirjoitti:

        itsellesi apua. Olet vainoharhainen tai sitten vain uskot poikaasi aivan liikaa. Nuoret osaavat kyllä pyörittää vanhempiaan ja saavat mustan näyttämään valkoiselta. Lapsesi on koulussa aivan toisenlainen kuin on kotona.

        sieltä tuli ihan tyypillinen opettajan vastaus, ei ME vaan ne muut. Vainoharhainen en ole ja uskaltaisin kyllä myöntää jos vika olisi pojassani, itselläsi ei taida olla lapsia muuten tietäisit että vanhemmat puolustavat lapsiaan leijonan lailla. Rehtori ja opo ovat juuri ne kaiken keksijät, muut opet ovat toista mieltä mutta eihän ne puolusta (eivät uskalla).


      • Opettajaimmeinen
        ** kirjoitti:

        sieltä tuli ihan tyypillinen opettajan vastaus, ei ME vaan ne muut. Vainoharhainen en ole ja uskaltaisin kyllä myöntää jos vika olisi pojassani, itselläsi ei taida olla lapsia muuten tietäisit että vanhemmat puolustavat lapsiaan leijonan lailla. Rehtori ja opo ovat juuri ne kaiken keksijät, muut opet ovat toista mieltä mutta eihän ne puolusta (eivät uskalla).

        vanhemmat puolustavat lapsiaan jellonan lailla, siinähän se vika onkin. Eivät kykene ymmärtämään sitä, että se lapsi voi olla väärässä. Urani aikana olen niin monta kertaa päässyt näkemään, kuinka lapset pyörittävät vanhempiaan aivan miten tahtovat, ja opettajan viesti ei mene millään perille.

        Mutta sinulle on turha mitään kirjoittaa, koska olet jo päättänyt, että lapsessasi ei ole mitään vikaa.

        Kyllä minulla on lapsia, ja siksi tiedänkin miten homma menee. Monta kertaa lapset tulivat kertomaan, kuinka heitä oli koulussa kohdeltu väärin. Mutta kun sitten ryhtyi asiaa oikein kunnolla selvittelemään, niin huomasi kuinka pienistä jutuista oli itse asiassa kyse.

        Suosittelen sinullekin sitä, että ihan rauhallisesti selvität mitä oikein on tapahtunut, etkä usko lastasi sokeasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe