Onko maailma valmis?

Teotwawki

Tulin juuri lomamatkalta ja olen ulkona kuin lumiukko joten kertokaa, mitä täällä tapahtuu:-)

46

448

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luotain-56

meidän pienten piiriin!Ja siitä lumesta älä viitsi mainita mitään kun sitä on jo ihan riittävästi.

• ajoimme 300 km kaameassa lumipyryssä päästäksemme paikalle.:-D)))

• Sol57
        Teotwawki kirjoitti:

ajoimme 300 km kaameassa lumipyryssä päästäksemme paikalle.:-D)))

Oikein hyvä kuulla että, ehjänä perille pääsitte lomalta takaisin turvallisesti kaikki kotiin. 300 km tällaisella kelillä niih....todella vaativaa ajomatka..Sihteerikin oikein mielissään kun Arvoisa Pj:ta on jälleen vakavan työnsä ääressä...toivon mukaan pirteänä ja innovatiivisenä. Mutta, ymmärtää kyllä jos, Arvoisa Pj:ta nyt hiukan on väsynyt....ja haluaa mennä nukkumaan...

tsau:Friidu

• Sol57 kirjoitti:

Oikein hyvä kuulla että, ehjänä perille pääsitte lomalta takaisin turvallisesti kaikki kotiin. 300 km tällaisella kelillä niih....todella vaativaa ajomatka..Sihteerikin oikein mielissään kun Arvoisa Pj:ta on jälleen vakavan työnsä ääressä...toivon mukaan pirteänä ja innovatiivisenä. Mutta, ymmärtää kyllä jos, Arvoisa Pj:ta nyt hiukan on väsynyt....ja haluaa mennä nukkumaan...

ollaan, ei mitään ongelmaa. Tänäänhän oli hyvä ajokeli, mutta menomatkalla käytimme aikaan lähes tunnin enemmän kuin oli ajateltu. :-D)

• Sol57
        Teotwawki kirjoitti:

ollaan, ei mitään ongelmaa. Tänäänhän oli hyvä ajokeli, mutta menomatkalla käytimme aikaan lähes tunnin enemmän kuin oli ajateltu. :-D)

joo, mut Kehä I ainakin niih...oli todella vielä liukasta;)) vaikka ei lunta tullutkaan... Viisasta muuten ajaa vielä näillä kelillä hitaammin...Kun mennä liian kovaa...se on niin pienestä kiinni...vähän liikaa kaasua niin lähdet kuin ohjus...;)

tsau:Sihteeri

• Sol57 kirjoitti:

joo, mut Kehä I ainakin niih...oli todella vielä liukasta;)) vaikka ei lunta tullutkaan... Viisasta muuten ajaa vielä näillä kelillä hitaammin...Kun mennä liian kovaa...se on niin pienestä kiinni...vähän liikaa kaasua niin lähdet kuin ohjus...;)

tsau:Sihteeri

sekä meno-, että tulomatkalla. Idästä länteen, siis menomatkalla ja meno oli todella hirveä, kun mitään ei nähnyt. Tulomatka sujui leppoisasti. :-)

• Sol57
        Teotwawki kirjoitti:

sekä meno-, että tulomatkalla. Idästä länteen, siis menomatkalla ja meno oli todella hirveä, kun mitään ei nähnyt. Tulomatka sujui leppoisasti. :-)

Onneksi ollaan jo voiton puolella ja kevät tulossa pikkuhiljaa...Tuota Kehä I kun tulee ajattua minunkin päivittäin taas sekä länteen että itään;)...Niih...aina hirvittää vähän sinne lähteä....varsinkin näissä liittymissä saa olla tarkkana.. Onneksi ihmiset nyt aika hyvin tuota jonkilaista välimatkaa pitäävät...;)

• Sol57 kirjoitti:

Onneksi ollaan jo voiton puolella ja kevät tulossa pikkuhiljaa...Tuota Kehä I kun tulee ajattua minunkin päivittäin taas sekä länteen että itään;)...Niih...aina hirvittää vähän sinne lähteä....varsinkin näissä liittymissä saa olla tarkkana.. Onneksi ihmiset nyt aika hyvin tuota jonkilaista välimatkaa pitäävät...;)

kertoo joka päivä kuinka kehä I:llä on ollut ketjukolareita. Stadilaiset eivät osaa enää ajaa autoa, kun pitävät niin lyhyet välit, että kun joku törttö tekee virheen, niin heti rytiseen.

• Sol57
        Teotwawki kirjoitti:

kertoo joka päivä kuinka kehä I:llä on ollut ketjukolareita. Stadilaiset eivät osaa enää ajaa autoa, kun pitävät niin lyhyet välit, että kun joku törttö tekee virheen, niin heti rytiseen.

Sitä en minäkään ymmärrä että, miksi tämä ilmiö on jokavuotinen. Eihän siinä mitään ajassa oikeesti voita jos, ihan toisen perässä, varsinkin kun kelit on huonot niin ajaa? Onko sitten syynä tuo kun ruuhka-aikana ihmiset palaavat duunista niin kaikilla niin kiire himaan...tai johonkin...en tiedä. Itseäni ärsyttää kun ei älytä pitää tätä väliä...Toinen ärsyttävä seikka on että, silloinkuin keli on hyvä....niin miksi jarrutellaan kun tullaan liittymästä kehälle...sinne mennään vauhdilla eikä jäädä tukkeeksi hidastelleen...nämä jotka empivät aiheuttavat enemmän niitä vaaratilanteita....kyllä sinne sekaan mahtuu jos, vauhti on nopeampi kuin se mikä varsinaisesti kehällä....minä ainakin olen aina mahtunut sekaan;)) vain muutamia kertoaja on ollut sellaisia jolloin on pitänyt odottaa ja katsoa mahtuuko... sen ovat ihmiset onneksi oppineet että tämän ketjujujun tavallaan ymmärtävät...harvempi kuski ei anna tietä...

• Sol57 kirjoitti:

Sitä en minäkään ymmärrä että, miksi tämä ilmiö on jokavuotinen. Eihän siinä mitään ajassa oikeesti voita jos, ihan toisen perässä, varsinkin kun kelit on huonot niin ajaa? Onko sitten syynä tuo kun ruuhka-aikana ihmiset palaavat duunista niin kaikilla niin kiire himaan...tai johonkin...en tiedä. Itseäni ärsyttää kun ei älytä pitää tätä väliä...Toinen ärsyttävä seikka on että, silloinkuin keli on hyvä....niin miksi jarrutellaan kun tullaan liittymästä kehälle...sinne mennään vauhdilla eikä jäädä tukkeeksi hidastelleen...nämä jotka empivät aiheuttavat enemmän niitä vaaratilanteita....kyllä sinne sekaan mahtuu jos, vauhti on nopeampi kuin se mikä varsinaisesti kehällä....minä ainakin olen aina mahtunut sekaan;)) vain muutamia kertoaja on ollut sellaisia jolloin on pitänyt odottaa ja katsoa mahtuuko... sen ovat ihmiset onneksi oppineet että tämän ketjujujun tavallaan ymmärtävät...harvempi kuski ei anna tietä...

tämä liikennekulttuuri on aivan eri luokkaa. Siellä osataan vetoketjumenetelmä jolloin joka toinen päästetään jonoon.

• viivi-amaldiina

kuules sinä pirtissä. :))

• Teotwawki

vielä ole ollut plusasteita.:-)

• Jassumarke

Jos tää tulee tpoststaiseXi. Olen kirjainpäällä. Ja hyvällä päällä. Lunta tullut lisää. Näet sen Hesasta myös. Älä Pelkää täällä vielä enemmän. Ja kirjioitusvirheirä en korjaa. !

• oli niin hirveä lumipyry kun ohitimme sen, että emme huomanneet mitään.:-D)

• hairioilmoitus

Jassumarketta puhuu tylsyyksiä, Heikunkeikku vääntelee sanoja, Kednah puhuu paskaa ja hairioilmoitus kommentoi surkeasti kaikkea mikä ei liiku. Nooanarkki ei ole kerinnyt kirjoittelemaan kun se vielä lajittelee pyykkiään (vasemman ja oiken jalan sukat pitää lajitella).

Eli kaikki on ihan ennallaan älä huoli :)

• ole päässyt selville siitä, miten ne sukat pitää laittaa, jotta niitä on yhtä monta vasenta ja oikeaa, kun ottaa ne pois koneesta.:-D))

• Adria

Mitäs täällä, herkutellaan olympiamenestyksellä.

• poronkäristystä ja savustettua kalkkunaa, joten herkkuja riitti. Päälle joimme kahvin kanssa Calvadosta.:-D)))))

• Jassumarke

Ville Peltonen olisi ilman hampaitaankin ottanut yhtä monta mitalia mäkihypyssä kuin Harri Olli ja kumppanit.

• Jassumarke
        Teotwawki kirjoitti:

poronkäristystä ja savustettua kalkkunaa, joten herkkuja riitti. Päälle joimme kahvin kanssa Calvadosta.:-D)))))

Peuranakkeja ?? olenko koskaan kuullut, en. Mitä on sitten siskonmakkara ?

• Jassumarke
        Jassumarke kirjoitti:

Ville Peltonen olisi ilman hampaitaankin ottanut yhtä monta mitalia mäkihypyssä kuin Harri Olli ja kumppanit.

Olen urheilufani.Joo Adria, ehkä se olit Sinä, en tiedä.

• Jassumarke kirjoitti:

Peuranakkeja ?? olenko koskaan kuullut, en. Mitä on sitten siskonmakkara ?

on helvetin hyvää kun se oikein tehdään.:-)

• Adria
        Jassumarke kirjoitti:

Jep. Voihan Ollin kurjuus.

• Teotwawki kirjoitti:

Kerran kun lapsena olin sairas, oksetti ja kuvotti ja sisällä oli helkkarin kuuma ja äiti teki siskonmakkarasoppaa! Vielä nytkin jo pelkkä haju saa minut voimaan pahoin.
        Toinen lapsuuden inhokkiruoka on madekeitto! Se oli mummon herkkua ja koko pieni huusholli HAISI MATIKALLE! En tee näitä ruokia itse koskaan.

Mutta kysyit onko maailma valmis? Ei ole eikä koskaan valmiiksi tulekkaan!

• Adria
        Teotwawki kirjoitti:

Tiedätkö mikä on siskonmakkarakeiton oikea nimi?

• Adria kirjoitti:

Tiedätkö mikä on siskonmakkarakeiton oikea nimi?

Ainakin meillä päin.:-)

• Adria
        Teotwawki kirjoitti:

Ainakin meillä päin.:-)

Eiku kortonkikeitto!

• Adria kirjoitti:

Eiku kortonkikeitto!

nimiä hauskalle ruoalle.:-D)))

• hairioilmoitus
        Adria kirjoitti:

Jep. Voihan Ollin kurjuus.

Kujasen Ollikin olisi hypännyt paremmin?

• ainainaina

täällä on, kuin aina nykyisin.

• vipinää saadaan, kunhan tuosta vähän laitamme vauhtia niveliin.

• arkeen:)) Miulla alkaa loma ensviikon alkupuolella, IHANAA!!!! Silloin miekii otan siivet alleni:))))

• hiihtämistä. Nyt täytyy talvesta ottaa kaikki irti.:-D)) Hyvää lomaa.

• Teotwawki kirjoitti:

hiihtämistä. Nyt täytyy talvesta ottaa kaikki irti.:-D)) Hyvää lomaa.

just sellainen päivä jolloin olisi pitänyt olla ladulla, mut meille ei tänätalvena ole kukaan tehnyt mihinkään latuja, joten tein tunnin kävely lenkin:) Sinne minne minä lähden otan uikkarit mukaan, en talvisia urheiluvälineitä:)))

• sasus kirjoitti:

just sellainen päivä jolloin olisi pitänyt olla ladulla, mut meille ei tänätalvena ole kukaan tehnyt mihinkään latuja, joten tein tunnin kävely lenkin:) Sinne minne minä lähden otan uikkarit mukaan, en talvisia urheiluvälineitä:)))

Kiitoksia loma toivotuksista, täpinöissäni olen:))))

• Adria
        sasus kirjoitti:

Kiitoksia loma toivotuksista, täpinöissäni olen:))))

Täältä kanssa oikein hyvät lomatoivotukset. Älä polta nahkaasi ja varo niitä 'Pedroja'.

• Adria kirjoitti:

Täältä kanssa oikein hyvät lomatoivotukset. Älä polta nahkaasi ja varo niitä 'Pedroja'.

kiitoksia:)) Toivotaan ettei palovammoja synny,ainakaan en auringossa aio maata,,, korkeakertoinen aurinkovoide on jo ostettu. Sellaiset Pedrot kierretään kaukaa:)))

• sasus kirjoitti:

kivaa, taphtui se missä olosuhteissa tahansa. Minä uin avannossa, mutta arvaan, että sinä menet paikkaan, jossa vedet ovat lämpimät.:-)

• Teotwawki kirjoitti:

kivaa, taphtui se missä olosuhteissa tahansa. Minä uin avannossa, mutta arvaan, että sinä menet paikkaan, jossa vedet ovat lämpimät.:-)

Jep:)))

• maailmanparannus jatkuu entistä vahvemmin voimin, nyt kun sinäkin taas 'messissä' ;))

• En ole maailmanparantajatyyppiä. Annetaan kaikkien kukkien kukkia.:-)

• Teotwawki kirjoitti:

En ole maailmanparantajatyyppiä. Annetaan kaikkien kukkien kukkia.:-)

Jo hyvä alku; antaa kaikkien kukkien kukkia? ;)

• Satusetä'

On on, maailma valmis, minun ja sinun kohdalta.
      Sinäkin kehäraakki joka rehentelet täällä olemattomilla saavutuksillasi.
      Ylpeilet narsismilla ja juppiudella, molemmat suuria sairauksia.
      Olet pudonnut kärryiltä ja niin muuten minäkin.
      Yksi ero meissä on. Minä tiedän missä mennään.

• Niinkö?

• viharyhmä! Teon viharyhmä, eikö kuulosta komealta. :-D)))))))))))))))))))))) Olet naurettava............

• Jassumarke

Missä kohtaa putosit kärryiltä. Ennen vai jälkeen puolivälin? Teotwawki ottaa sinut mielellään kyytiin samoihin kottikärryihin.
        Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2143
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1454
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      934
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe