hotel duo

turistiiiii

viikoks olen lähdössä huhtikuussa prahaa ja kyseiseen hotelliin niin onko kokemuksia kyseisestä hotellista?
ja onko tietoa löytyykö hotellin läheltä yökerhoja/pubeja vai onko kaikki melkein sitten keskustan alueella? ja ja sitä vielä kysyisin että millä kannattaa kulkea lentokentältä hotellille??kun kattelin yhtä sivustoa niin sieltä voisi tilata etukäteen taksin joka tulee kyltin kanssa sitten kentälle odottamaan ja olikohan hinta jos en nyt väärin muista niin 450koronaa 1-4hengeltä,kun viimeks oon käyny prahassa 10vuotta sitten ja sillo oltiin ison ryhmän kanssa ja kuljettii bussilla...

6

774

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karel C

Kyseinen hotelli ei ole tuttu, mutta on ilmeisestikin rakennettu vanhaan sosialistiajan asuinrakennukseen. Vieressä on todella hieno, uusi metroasema...ja metroa kannattaa muutenkin käyttää tällä etäisyydellä keskustasta. Hotellin kulmilta ei taida paljoakaan yökerhoja/kuppiloita löytyä.

Taksin voi/kannattaa varata etukäteen http://www.lentokentta-praha.fi/index.htm

• lätkää

Duo on iso kolossi, jota käyttävät mm urheilujoukkueet peli- ja turnausreissuillaan sekä leirikoululaiset, myös täältä Suomesta. Löytyy uimahallia, keilahallia yms virikettä, jos kaupungilla hengailun jälkeen jaksaa... Ei ehkä ihan tavallisen turistin suosikkihotelli, pienempiä ja mukavampia löytynee lähempää keskustaakin. Mutta metrolla pääsee ja lähellä on upouusi yksi Euroopan suurimmista ostareista, jossa halvempaa shoppailla kuin keskustan putiikeissa. Biletyspaikkoja ei lähellä juuri ole, keskellä asuinaluetta, mutta Tsekin paras jäähalli on kivenheiton päässä ;)

• Zentrum

Mentiin viime viikolla Duon ohi. Ihan hirveän näköinen kolossi. Hotelli jäämistö kommunistikaudelta. Ja aika kaukana keskustasta. Lähempää löytyy huomattavasti persoonallisempia hotelleja edulliseen hintaa, katso vaikka Aparthotel Susa

• ja mitä tykkäsitte?

Ollaan ensi viikolla menossa kyseiseen hotelliin. Ei haluttu ihan keskustaan näin ruuhkaisimpaan aikaan.

• Lätkämusti ;)

Siis hotelli on ihan oikeasti kaamea kolossi - suosittelen vain urheiluseuroille junnujen kanssa yöpymispaikaksi, pelipaikat lähellä, mutta muuten itse Praha on huitsin nevadassa asti ja saa istua metrossa pitkään ja hartaasti. Ilmeetön, eleetön, tyly palvelu... Kyllä tuolla hinnalla mitä hotelli maksaa (ei siis todellakaan se edullisin) saa ihan kivan mestan paljon lähempää kaupunkia.

• topsport
        Lätkämusti ;) kirjoitti:

Siis hotelli on ihan oikeasti kaamea kolossi - suosittelen vain urheiluseuroille junnujen kanssa yöpymispaikaksi, pelipaikat lähellä, mutta muuten itse Praha on huitsin nevadassa asti ja saa istua metrossa pitkään ja hartaasti. Ilmeetön, eleetön, tyly palvelu... Kyllä tuolla hinnalla mitä hotelli maksaa (ei siis todellakaan se edullisin) saa ihan kivan mestan paljon lähempää kaupunkia.

Kyllä junnutkin haluavat tasoa! Minä en joukkuettani Duo:on veisi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      86
      2689
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      44
      2253
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      39
      1093
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      35
      948
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      153
      819
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      680
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      7
      625
    8. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      545
    9. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      531
    10. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      36
      527
    Aihe