hotel duo

turistiiiii

viikoks olen lähdössä huhtikuussa prahaa ja kyseiseen hotelliin niin onko kokemuksia kyseisestä hotellista?
ja onko tietoa löytyykö hotellin läheltä yökerhoja/pubeja vai onko kaikki melkein sitten keskustan alueella? ja ja sitä vielä kysyisin että millä kannattaa kulkea lentokentältä hotellille??kun kattelin yhtä sivustoa niin sieltä voisi tilata etukäteen taksin joka tulee kyltin kanssa sitten kentälle odottamaan ja olikohan hinta jos en nyt väärin muista niin 450koronaa 1-4hengeltä,kun viimeks oon käyny prahassa 10vuotta sitten ja sillo oltiin ison ryhmän kanssa ja kuljettii bussilla...

6

740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karel C

Kyseinen hotelli ei ole tuttu, mutta on ilmeisestikin rakennettu vanhaan sosialistiajan asuinrakennukseen. Vieressä on todella hieno, uusi metroasema...ja metroa kannattaa muutenkin käyttää tällä etäisyydellä keskustasta. Hotellin kulmilta ei taida paljoakaan yökerhoja/kuppiloita löytyä.

Taksin voi/kannattaa varata etukäteen http://www.lentokentta-praha.fi/index.htm

• lätkää

Duo on iso kolossi, jota käyttävät mm urheilujoukkueet peli- ja turnausreissuillaan sekä leirikoululaiset, myös täältä Suomesta. Löytyy uimahallia, keilahallia yms virikettä, jos kaupungilla hengailun jälkeen jaksaa... Ei ehkä ihan tavallisen turistin suosikkihotelli, pienempiä ja mukavampia löytynee lähempää keskustaakin. Mutta metrolla pääsee ja lähellä on upouusi yksi Euroopan suurimmista ostareista, jossa halvempaa shoppailla kuin keskustan putiikeissa. Biletyspaikkoja ei lähellä juuri ole, keskellä asuinaluetta, mutta Tsekin paras jäähalli on kivenheiton päässä ;)

• Zentrum

Mentiin viime viikolla Duon ohi. Ihan hirveän näköinen kolossi. Hotelli jäämistö kommunistikaudelta. Ja aika kaukana keskustasta. Lähempää löytyy huomattavasti persoonallisempia hotelleja edulliseen hintaa, katso vaikka Aparthotel Susa

• ja mitä tykkäsitte?

Ollaan ensi viikolla menossa kyseiseen hotelliin. Ei haluttu ihan keskustaan näin ruuhkaisimpaan aikaan.

• Lätkämusti ;)

Siis hotelli on ihan oikeasti kaamea kolossi - suosittelen vain urheiluseuroille junnujen kanssa yöpymispaikaksi, pelipaikat lähellä, mutta muuten itse Praha on huitsin nevadassa asti ja saa istua metrossa pitkään ja hartaasti. Ilmeetön, eleetön, tyly palvelu... Kyllä tuolla hinnalla mitä hotelli maksaa (ei siis todellakaan se edullisin) saa ihan kivan mestan paljon lähempää kaupunkia.

• topsport
        Lätkämusti ;) kirjoitti:

Siis hotelli on ihan oikeasti kaamea kolossi - suosittelen vain urheiluseuroille junnujen kanssa yöpymispaikaksi, pelipaikat lähellä, mutta muuten itse Praha on huitsin nevadassa asti ja saa istua metrossa pitkään ja hartaasti. Ilmeetön, eleetön, tyly palvelu... Kyllä tuolla hinnalla mitä hotelli maksaa (ei siis todellakaan se edullisin) saa ihan kivan mestan paljon lähempää kaupunkia.

Kyllä junnutkin haluavat tasoa! Minä en joukkuettani Duo:on veisi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4402
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2859
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2612
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      86
      1585
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1508
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1229
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      192
      1030
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59