En nyt varma onko tämä oikea paikka tälle aiheelle, mutta empä parempaakaan löytänyt.
Mistä voisi ostaa edulliseen hintaan perusvarman ja simppelin pyörätuolin?
mistä ostaa pyörätuoli?
52
13839
Vastaukset
- Wheellll
vaan hommaat sen kuntasi tk.sta tai vastaavasta, mistä mikäkin kunta tuoleja antaa, siis ilmaiseksi.
Sitten asia on toinen, jos haluat tuolin ihan vaan huviksesi, eli olet siis terve.- vvveikko
Tuoli tulisi ulkomaalaiselle jolle kunta ei anna pyörätuolia lainaan. Lisäksi kotimatkaa helpottaisi jos olisi oma tuoli mukana.
- Tirukka
Hei !
Ostin käytetyn pyörätuolin äidilleni 89v. joka ei sitä kuitenkaan ole suostunut käyttämään.Tuoli on nyt ollut nurkissa tiellä jo pari vuotta.Myisin sen halvalla.Oisko 70 euroa sopiva hinta?Huom! Tuoliin ei mahdu
iso ja lihava ihminen. - pepe5257
Tirukka kirjoitti:
Hei !
Ostin käytetyn pyörätuolin äidilleni 89v. joka ei sitä kuitenkaan ole suostunut käyttämään.Tuoli on nyt ollut nurkissa tiellä jo pari vuotta.Myisin sen halvalla.Oisko 70 euroa sopiva hinta?Huom! Tuoliin ei mahdu
iso ja lihava ihminen.Onko se kokoontaitettava ? Voisin ostaa ! Soita pian !!!!
Pertti Löfgren 0500-902212 - Vammaishuumoria?
.
- Marina9
Tirukka kirjoitti:
Hei !
iso ja lihava ihminen.Hei!
Myysitkö pyörätuolin?
Voisitko soittaa, jos ei
0400758183
Ystävällisin terveisin
Marina Virtanen - Anonyymi
pepe5257 kirjoitti:
Onko se kokoontaitettava ? Voisin ostaa ! Soita pian !!!!
Pertti Löfgren 0500-902212Hei minä itsin pyörätuoli, 0449177147 kiiri kiitos
Sanat "edullinen" ja "apuväline" (tässä tapauksessa siis pyörätuoli) eivät tuppaa sopimaan samaan lauseeseen. Ainakaan kun puhutaan uusista tuoleista, hinnat kun ovat heti nelinumeroisia. Esim. Keltaisesta Pörssistä saattaa joskus löytyä käytettyjä kaupan, mutta käyttötarkoituksesta riippuen, sopivan löytyminen on tietenkin ihan sattumankauppaa.
Olen v uosia sitten nähnyt kaisaniemen Tarjoustalon kaupassa. Voit myös kysellä kirppiksisltä. Entä sairaalatarvikkeet.
Minulla on lääkärintodistusella hankittu manualinen ja sähköpyörätuoli odottaa varastossa ensi kesää.
Entä kierrätyskeskukset, soita ensin. Laita nettitorille kysely. Kyllä se siitä lähtee ja löytyy.- Anonyymi
maagikko kirjoitti:
Olen v uosia sitten nähnyt kaisaniemen Tarjoustalon kaupassa. Voit myös kysellä kirppiksisltä. Entä sairaalatarvikkeet.
Minulla on lääkärintodistusella hankittu manualinen ja sähköpyörätuoli odottaa varastossa ensi kesää.
Entä kierrätyskeskukset, soita ensin. Laita nettitorille kysely. Kyllä se siitä lähtee ja löytyy.jos olet myymässä sähköpyörätuolia niin olen kiinnostunut jos laitat kuvat ja hinnan minulle sähköpostiin tapio syrjänen kiitos
- mikamaiju
löytyisi 2 kpl pyörätuoleja joista toisen istumaleveys 49cm ja toisen 56cm.
jäänyt tarpeettomaksi.- ToukoPouko-
vieläkö tuolit on myynnissä? Millasista tuoleista on kyse? Onko mahdollista saada kuvia sähköpostitse esim? Missä hintaluokassa?
- krisu-
ToukoPouko- kirjoitti:
vieläkö tuolit on myynnissä? Millasista tuoleista on kyse? Onko mahdollista saada kuvia sähköpostitse esim? Missä hintaluokassa?
jos jollain on pyörätuoleja myynnissä niin laittakaa tietoa, KUVIA ja hinta s-postiini [email protected] kiitos jo etukäteen!
- unap94
Olisin kiinnostunut kumman vain ostamisesta... onko kuvia saatavilla ja mikä olisi hintana? Vai onko tarjous mennyt jo ohi?
- Ilmaiseksi
krisu- kirjoitti:
jos jollain on pyörätuoleja myynnissä niin laittakaa tietoa, KUVIA ja hinta s-postiini [email protected] kiitos jo etukäteen!
Saat Ilmaiseksi Teräksinen Kokoontattuva Sininen Keinonahka Ilmaa Vain Kumeihin Mikkelistä Puh 0408219068
- Tealeena72
unap94 kirjoitti:
Olisin kiinnostunut kumman vain ostamisesta... onko kuvia saatavilla ja mikä olisi hintana? Vai onko tarjous mennyt jo ohi?
Minulla olisi uutta vastaava Artosyn Buggy wc/suihkutuoli (ovh. 1760e) myynnissä edullisesti! Jos jollakin on tarvetta niin kannattaa ottaa yhteyttä: [email protected]
- Marina9
Moi,
onko ne tuolit vielä olemassa?
Sopiivatko ulkokäyttöön?
Voisitko soittaa 0400758183
tai viestitä [email protected]
- tiilia
Hei! minulla olisi kaksi kappaletta pyörätuoleja myytävänä. sekä yksi aivan uusi suihkupyörätuoli. jos on tarvetta niin ottakaa yhteyttä: [email protected]
- pepe5257
Onko vielä ? Mahdollisimman halpa käytetty ?
Soita pian
Pertti Löfgren 0500-902212
- ilkka88
Oletko tutustunnut pyörätuoleihin pt-keskuksessta?
http://www.ptkeskus.fi/pyoratuolit.html- fillaristi21
Käytettyähän tässä taidetaan hakea ja edullista, ei oikei sovi pt-keskuksen hinnat, jos panthera maksaa over 5 tonnia, että silleen.
Oletko pt-keskuksessa duunissa ? Ei kait teillä niin huonosti mene, että täällä tarvitsee mainostaa.
Jos todella hyvän tuolin haluaa, sellaisen saa talartilta, käyvät jopa välisovittamassa jotta tuolista tulee asiakkaan eduksi parhain.
Tämä tästä tällä kertaa ;)
- welmaster
Myös minulla olisi kaksi ylimääräistä p-tuolia.
Panthera väri punainen, sekä uudehko omaan käyttööni sopimaton WT väri sininen.
Kiinnostuneet voivat laittaa emailia : [email protected]- pepe5257
Onko vielä ? Mahdollisimman halpa käytetty ?
Soita pian
Pertti Löfgren 0500-902212
- Näinkin..
"vvveikko:lle"
Taitaa olla jo myöhässä mut mä laitoin kerran ilmoituksen IT - Lehteen, ja sain vain matkahuollon rahdin maksamalla pyörätuolin. Eli pyörätuoli ei maksanut mitään, kunhan vain rahdin maksoin.
Silloin en saanut omasta TK-sta tuolia lainaan, vaikka kuntoutussairaala sitä ehdottikin. Nämä nyt täällä ovat olleet oikein saitureita. - esi
Edullisa hyväkuntoisia pyörätuoleja voi ostaa apuvälineitä kierrättävästä Fystek Oy:stä, www.fystek.fi
Sirkku - Satu&Helena
Hei! Meillä olisi uutta vastaava pyörätuoli myytävänä. Tuolista löytyy kuva mm. Tori.fi sivulta. Sieltä saat myös yht.tiedot mihin voit ottaa yhteyttä, jos kiinnostaa.
- Quickie
Olsi myynnissä aktiivi pyörätuoli. Todella hyväkuntoinen, vähän käytetty Sähköposti: lumi11(at)porilainen.com
- pyörätuoliOULU
Myynnissä Meyran pyörätuoli (3600 service). Uudenveroinen, kokoon taittuva, istuinleveys 43cm,jarrut, väriltään musta harmaa. Hinta 350€. Oulu. Kuvia voin lähettää pyydettäessä. Ota yhteys [email protected]
- PT-Keskus On Paska
Elkáá Vaan Ostako Pyórátuolia PT-Kekuksesta Nimittáin PT-Keskus Myy Todella Paskoja Tuoleja Ja Palvelu On Todella Perseestá Ja Syváltá Kuten Jarmo Leppánenkin Ja Vaan Ostakaa Pyórátuolinne Toisilta Vammaisilta Niin Sáástyy Rahaa Ja Támá On Sitá Kierrátystá.
- Minä
Kurkatkaa www.linctus.fi sieltä löytyy edullisesti hyvä pyörätuoli.
- TT
Olis myös mayran kevyt ja näppärä pyörätuoli myynnissä. Hinta 50e. Sijainti laru hki.
Jos kiinnostaa viestitelkää!!- Warri Jaej
Vieläkö on pyörätuoli myynnissä? Tarvetta on.
- SV
Turengissa oli joskus ainakin apuvälineitä myyvä kauppa. Nimeä en nyt muista. Siellä oli käytettyjäkin pyörätuoleja. Ostettiin isälle aikanaan tuoli sieltä. Se oli uusi, mutta tosiaan käytettyjäkin oli.
- apuväline
Tällasen apuvälineen voisin ottaa itselle vaikka en pyörätuolia tarvitsekaan:
http://www.kolee.fi/2012/01/apuvaline-pyoratuolikelaajille/ - Arska 55
Olen kiinnostunut matalasta sähköpyörätuolista, jolla pääsee ajamaan suoraan kuskin paikalle VW Caravellessa. Tarjoa [email protected]
- harri36
hei minkälaista apuvälinettä tarvitset? kaipaatko pyörätuolia? minulta saat edullisen pyörätuolin ota yhteyttä numeroon 0400799856 tv harri virtanen
- sannu81
Minulla olisi myynnissä Pyörätuoli Quikie GP, istuinleveys 45 cm, kokoon taittuva, jalkatuet, uuden veroinen, hetken käytössä ollut, mukaan tulisi 10 cm ilmatäytteinen istuinpehmuste. Myös Mini Crosser 130T invamopo löytyisi, alle 100 km ajettu. Jos kiinnostaa lisätietoja ym. [email protected]
- Antoni
Olen kiinnostunut ostamaan suihkupyörätuolin. Max leveys 57 senttiä. 0405831097. Antoni
- Sakari11
Ostaisin vaimolleni pyörätuolin. Löytyisikö Oulun seudulta? 0405889622. Sakari
- Tapsula
Heippa!
Haluaisin ostaa edullisen pyörätuolin. [email protected] tai 0405479098 - jarimerikukka
mulla olisi 24 tuuman pyörillä leveys istuimessa 46 cm 60 euroa haluaisin 0400193449
Etsin korotettava pyörätuolia, olisko kellään myytävänä edullisesti?
- Anonyymi
Minulta saa ilmaiseksi pyörätuolin jos on tarve
- Anonyymi
Kyllähän tuollaisen rullatuolin tekee helposti itsekin. Tarvitaan vanha keinutuoli johon ruuvataan polkupyörän renkaat sivuille. Nykyään näkee paljon vammaisia keinutuolirullatuoleissa
- Anonyymi
Ostetaan kokoontaitettava mahdollisimman kevyt pyörätuoli. Avustajan jarru ja jalkatuet oltava.
- Anonyymi
Mula on huvä rulla tooli enkä myy sule sitä!!!!rakasi rakasi rulla tooli
- Anonyymi
Poliisilta. Se tyhmentää kaikki. Poliisi tyhmentää ihan kaiken demokrattialla. Tarvitsen poliisin avoimella aavikolla.. Haluan sen yhdebn poliisin...
- Anonyymi
PYörätuoleista,kuin muista tarvehankinoista vanhan henkilön kotia,tai yleisesti likuntarajoiteisen tarvehankinnat.Terveyskeskus lääkäri kirjoitaa todistus.Saat pyörätuolin tarvehankinta keskus sillä ilmaiseksi kuoleman asti lainaksi.Kuin kaikea muta mitä likuntarajoiteinen tarvitsee.
- Anonyymi
Tuolla ainakin joku näyttää tarjoavan pyörätuolia pois ilman lähtöhintaa:
https://www.huuto.net/kohteet/pyoratuoli/599451625 - Anonyymi
Tuolla ainakin joku näyttää tarjoavan pyörätuolia pois ilman lähtöhintaa:
https://www.huuto.net/kohteet/pyoratuoli/599451625
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100