mistä ostaa pyörätuoli?

vvveikko

En nyt varma onko tämä oikea paikka tälle aiheelle, mutta empä parempaakaan löytänyt.

Mistä voisi ostaa edulliseen hintaan perusvarman ja simppelin pyörätuolin?

50

12888

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wheellll

      vaan hommaat sen kuntasi tk.sta tai vastaavasta, mistä mikäkin kunta tuoleja antaa, siis ilmaiseksi.
      Sitten asia on toinen, jos haluat tuolin ihan vaan huviksesi, eli olet siis terve.

      • vvveikko

        Tuoli tulisi ulkomaalaiselle jolle kunta ei anna pyörätuolia lainaan. Lisäksi kotimatkaa helpottaisi jos olisi oma tuoli mukana.


      • Tirukka

        Hei !
        Ostin käytetyn pyörätuolin äidilleni 89v. joka ei sitä kuitenkaan ole suostunut käyttämään.Tuoli on nyt ollut nurkissa tiellä jo pari vuotta.Myisin sen halvalla.Oisko 70 euroa sopiva hinta?Huom! Tuoliin ei mahdu
        iso ja lihava ihminen.


      • pepe5257
        Tirukka kirjoitti:

        Hei !
        Ostin käytetyn pyörätuolin äidilleni 89v. joka ei sitä kuitenkaan ole suostunut käyttämään.Tuoli on nyt ollut nurkissa tiellä jo pari vuotta.Myisin sen halvalla.Oisko 70 euroa sopiva hinta?Huom! Tuoliin ei mahdu
        iso ja lihava ihminen.

        Onko se kokoontaitettava ? Voisin ostaa ! Soita pian !!!!

        Pertti Löfgren 0500-902212


      • Vammaishuumoria?

        .


      • Marina9
        Tirukka kirjoitti:

        Hei !
        Ostin käytetyn pyörätuolin äidilleni 89v. joka ei sitä kuitenkaan ole suostunut käyttämään.Tuoli on nyt ollut nurkissa tiellä jo pari vuotta.Myisin sen halvalla.Oisko 70 euroa sopiva hinta?Huom! Tuoliin ei mahdu
        iso ja lihava ihminen.

        Hei!

        Myysitkö pyörätuolin?
        Voisitko soittaa, jos ei
        0400758183

        Ystävällisin terveisin
        Marina Virtanen


      • Anonyymi
        pepe5257 kirjoitti:

        Onko se kokoontaitettava ? Voisin ostaa ! Soita pian !!!!

        Pertti Löfgren 0500-902212

        Hei minä itsin pyörätuoli, 0449177147 kiiri kiitos


    • Sanat "edullinen" ja "apuväline" (tässä tapauksessa siis pyörätuoli) eivät tuppaa sopimaan samaan lauseeseen. Ainakaan kun puhutaan uusista tuoleista, hinnat kun ovat heti nelinumeroisia. Esim. Keltaisesta Pörssistä saattaa joskus löytyä käytettyjä kaupan, mutta käyttötarkoituksesta riippuen, sopivan löytyminen on tietenkin ihan sattumankauppaa.

      • Olen v uosia sitten nähnyt kaisaniemen Tarjoustalon kaupassa. Voit myös kysellä kirppiksisltä. Entä sairaalatarvikkeet.
        Minulla on lääkärintodistusella hankittu manualinen ja sähköpyörätuoli odottaa varastossa ensi kesää.
        Entä kierrätyskeskukset, soita ensin. Laita nettitorille kysely. Kyllä se siitä lähtee ja löytyy.


      • Anonyymi
        maagikko kirjoitti:

        Olen v uosia sitten nähnyt kaisaniemen Tarjoustalon kaupassa. Voit myös kysellä kirppiksisltä. Entä sairaalatarvikkeet.
        Minulla on lääkärintodistusella hankittu manualinen ja sähköpyörätuoli odottaa varastossa ensi kesää.
        Entä kierrätyskeskukset, soita ensin. Laita nettitorille kysely. Kyllä se siitä lähtee ja löytyy.

        jos olet myymässä sähköpyörätuolia niin olen kiinnostunut jos laitat kuvat ja hinnan minulle sähköpostiin tapio syrjänen kiitos


    • mikamaiju

      löytyisi 2 kpl pyörätuoleja joista toisen istumaleveys 49cm ja toisen 56cm.
      jäänyt tarpeettomaksi.

      • ToukoPouko-

        vieläkö tuolit on myynnissä? Millasista tuoleista on kyse? Onko mahdollista saada kuvia sähköpostitse esim? Missä hintaluokassa?


      • krisu-
        ToukoPouko- kirjoitti:

        vieläkö tuolit on myynnissä? Millasista tuoleista on kyse? Onko mahdollista saada kuvia sähköpostitse esim? Missä hintaluokassa?

        jos jollain on pyörätuoleja myynnissä niin laittakaa tietoa, KUVIA ja hinta s-postiini [email protected] kiitos jo etukäteen!


      • unap94

        Olisin kiinnostunut kumman vain ostamisesta... onko kuvia saatavilla ja mikä olisi hintana? Vai onko tarjous mennyt jo ohi?


      • Ilmaiseksi
        krisu- kirjoitti:

        jos jollain on pyörätuoleja myynnissä niin laittakaa tietoa, KUVIA ja hinta s-postiini [email protected] kiitos jo etukäteen!

        Saat Ilmaiseksi Teräksinen Kokoontattuva Sininen Keinonahka Ilmaa Vain Kumeihin Mikkelistä Puh 0408219068


      • Tealeena72
        unap94 kirjoitti:

        Olisin kiinnostunut kumman vain ostamisesta... onko kuvia saatavilla ja mikä olisi hintana? Vai onko tarjous mennyt jo ohi?

        Minulla olisi uutta vastaava Artosyn Buggy wc/suihkutuoli (ovh. 1760e) myynnissä edullisesti! Jos jollakin on tarvetta niin kannattaa ottaa yhteyttä: [email protected]


      • Marina9

        Moi,

        onko ne tuolit vielä olemassa?

        Sopiivatko ulkokäyttöön?

        Voisitko soittaa 0400758183
        tai viestitä [email protected]


    • tiilia

      Hei! minulla olisi kaksi kappaletta pyörätuoleja myytävänä. sekä yksi aivan uusi suihkupyörätuoli. jos on tarvetta niin ottakaa yhteyttä: [email protected]

      • pepe5257

        Onko vielä ? Mahdollisimman halpa käytetty ?
        Soita pian
        Pertti Löfgren 0500-902212


    • ilkka88
      • fillaristi21

        Käytettyähän tässä taidetaan hakea ja edullista, ei oikei sovi pt-keskuksen hinnat, jos panthera maksaa over 5 tonnia, että silleen.
        Oletko pt-keskuksessa duunissa ? Ei kait teillä niin huonosti mene, että täällä tarvitsee mainostaa.
        Jos todella hyvän tuolin haluaa, sellaisen saa talartilta, käyvät jopa välisovittamassa jotta tuolista tulee asiakkaan eduksi parhain.
        Tämä tästä tällä kertaa ;)


    • welmaster

      Myös minulla olisi kaksi ylimääräistä p-tuolia.
      Panthera väri punainen, sekä uudehko omaan käyttööni sopimaton WT väri sininen.
      Kiinnostuneet voivat laittaa emailia : [email protected]

      • pepe5257

        Onko vielä ? Mahdollisimman halpa käytetty ?
        Soita pian
        Pertti Löfgren 0500-902212


    • Näinkin..

      "vvveikko:lle"

      Taitaa olla jo myöhässä mut mä laitoin kerran ilmoituksen IT - Lehteen, ja sain vain matkahuollon rahdin maksamalla pyörätuolin. Eli pyörätuoli ei maksanut mitään, kunhan vain rahdin maksoin.

      Silloin en saanut omasta TK-sta tuolia lainaan, vaikka kuntoutussairaala sitä ehdottikin. Nämä nyt täällä ovat olleet oikein saitureita.

    • esi

      Edullisa hyväkuntoisia pyörätuoleja voi ostaa apuvälineitä kierrättävästä Fystek Oy:stä, www.fystek.fi

      Sirkku

    • Satu&Helena

      Hei! Meillä olisi uutta vastaava pyörätuoli myytävänä. Tuolista löytyy kuva mm. Tori.fi sivulta. Sieltä saat myös yht.tiedot mihin voit ottaa yhteyttä, jos kiinnostaa.

    • Quickie

      Olsi myynnissä aktiivi pyörätuoli. Todella hyväkuntoinen, vähän käytetty Sähköposti: lumi11(at)porilainen.com

    • pyörätuoliOULU

      Myynnissä Meyran pyörätuoli (3600 service). Uudenveroinen, kokoon taittuva, istuinleveys 43cm,jarrut, väriltään musta harmaa. Hinta 350€. Oulu. Kuvia voin lähettää pyydettäessä. Ota yhteys [email protected]

    • PT-Keskus On Paska

      Elkáá Vaan Ostako Pyórátuolia PT-Kekuksesta Nimittáin PT-Keskus Myy Todella Paskoja Tuoleja Ja Palvelu On Todella Perseestá Ja Syváltá Kuten Jarmo Leppánenkin Ja Vaan Ostakaa Pyórátuolinne Toisilta Vammaisilta Niin Sáástyy Rahaa Ja Támá On Sitá Kierrátystá.

    • Minä

      Kurkatkaa www.linctus.fi sieltä löytyy edullisesti hyvä pyörätuoli.

    • TT

      Olis myös mayran kevyt ja näppärä pyörätuoli myynnissä. Hinta 50e. Sijainti laru hki.
      Jos kiinnostaa viestitelkää!!

      • Warri Jaej

        Vieläkö on pyörätuoli myynnissä? Tarvetta on.


    • SV

      Turengissa oli joskus ainakin apuvälineitä myyvä kauppa. Nimeä en nyt muista. Siellä oli käytettyjäkin pyörätuoleja. Ostettiin isälle aikanaan tuoli sieltä. Se oli uusi, mutta tosiaan käytettyjäkin oli.

    • apuväline
    • Arska 55

      Olen kiinnostunut matalasta sähköpyörätuolista, jolla pääsee ajamaan suoraan kuskin paikalle VW Caravellessa. Tarjoa [email protected]

    • harri36

      hei minkälaista apuvälinettä tarvitset? kaipaatko pyörätuolia? minulta saat edullisen pyörätuolin ota yhteyttä numeroon 0400799856 tv harri virtanen

    • sannu81

      Minulla olisi myynnissä Pyörätuoli Quikie GP, istuinleveys 45 cm, kokoon taittuva, jalkatuet, uuden veroinen, hetken käytössä ollut, mukaan tulisi 10 cm ilmatäytteinen istuinpehmuste. Myös Mini Crosser 130T invamopo löytyisi, alle 100 km ajettu. Jos kiinnostaa lisätietoja ym. [email protected]

    • Antoni

      Olen kiinnostunut ostamaan suihkupyörätuolin. Max leveys 57 senttiä. 0405831097. Antoni

      • Oisko kellään myydä korotettava pyörätuolia?


    • Sakari11

      Ostaisin vaimolleni pyörätuolin. Löytyisikö Oulun seudulta? 0405889622. Sakari

    • Tapsula
    • jarimerikukka

      mulla olisi 24 tuuman pyörillä leveys istuimessa 46 cm 60 euroa haluaisin 0400193449

    • Etsin korotettava pyörätuolia, olisko kellään myytävänä edullisesti?

    • Anonyymi

      Minulta saa ilmaiseksi pyörätuolin jos on tarve

    • Anonyymi

      Kyllähän tuollaisen rullatuolin tekee helposti itsekin. Tarvitaan vanha keinutuoli johon ruuvataan polkupyörän renkaat sivuille. Nykyään näkee paljon vammaisia keinutuolirullatuoleissa

    • Anonyymi

      Ostetaan kokoontaitettava mahdollisimman kevyt pyörätuoli. Avustajan jarru ja jalkatuet oltava.

      • Anonyymi

        Mula on huvä rulla tooli enkä myy sule sitä!!!!rakasi rakasi rulla tooli


    • Anonyymi

      Poliisilta. Se tyhmentää kaikki. Poliisi tyhmentää ihan kaiken demokrattialla. Tarvitsen poliisin avoimella aavikolla.. Haluan sen yhdebn poliisin...

    • Anonyymi

      PYörätuoleista,kuin muista tarvehankinoista vanhan henkilön kotia,tai yleisesti likuntarajoiteisen tarvehankinnat.Terveyskeskus lääkäri kirjoitaa todistus.Saat pyörätuolin tarvehankinta keskus sillä ilmaiseksi kuoleman asti lainaksi.Kuin kaikea muta mitä likuntarajoiteinen tarvitsee.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe