Temppuja ja ei niin kivoja oivalluksia ;)
Meillä tyttö puoli vuotias ja osaa seuraavat käskyt:
-istu
-maahan
-tassu
-kieri
-tunneli (jalkojen välistä meno)
-potku (tassulla käskijän jalkaan, onnistuu molemmilla tassuilla)
(-tänne, mut se nyt ei ole temppu)
-pakita
Ei niin kivoja juttuja on ovien avaaminen ja jopa hakasen avaaminen joka siis laitettu oveen ettei siitä menis. Pitää nostaa haka ylemmäs.
Ja kiipeää tarhastaan pois vaikka sitä aitaa on korotettu jo vähän vaille kaksi metriseksi!!!
Ollaan jo epätoivoisia, saadaan varmaan purkaa tarha ja hommata juoksunaru pihaan.
Mitä nöffinne osaa?
3
565
Vastaukset
- Aamupala
Meidän puolivuotias nöffi osaa:
-Istu
-Maahan
-Kumarra (nyökkää päällä ja astuu toisella jalalla eteenpäin)
-Ympäri (pyörähtää paikoillaan)
-Tänne
-Ei ota
-Nenä (koskettaa nenänpäällä sormea)
-Paikka
-Nouda
-Seiso- jjuli
Miten sait ton kumarrus jutun opeteltuu sille ? .. : ) .. olen pitkään miettinyt mitä voisin yrittää opettaa minun nöffille .. se osaa
-istu
-maahan
-tassu ( molemmilla tassuilla )
- voff ( se haukkuu kerran )
- kuole
- nouda
- pusu
- hali ( se hyppää ja laittaa tassut olkapäilleni )
- odota
- eläinystävä
Meidän 6 vuotias nöffi osaa :
-kieri
-maahan
-istu
-tassu
-toinen tassu
-tänne (ei ole nyt käsky..)
-slurp (nuolaisee kerran)
-vuh (haukkuu kerran)
-sivulle
-paikka
-''ei ota''.... ja loppujen lopuksi ''saa ottaa''
-seuraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192612Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262574Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592033Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua332001Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3761503- 601103
- 2591049
- 541037
- 151956
- 45928