Temppuja ja ei niin kivoja oivalluksia ;)
Meillä tyttö puoli vuotias ja osaa seuraavat käskyt:
-istu
-maahan
-tassu
-kieri
-tunneli (jalkojen välistä meno)
-potku (tassulla käskijän jalkaan, onnistuu molemmilla tassuilla)
(-tänne, mut se nyt ei ole temppu)
-pakita
Ei niin kivoja juttuja on ovien avaaminen ja jopa hakasen avaaminen joka siis laitettu oveen ettei siitä menis. Pitää nostaa haka ylemmäs.
Ja kiipeää tarhastaan pois vaikka sitä aitaa on korotettu jo vähän vaille kaksi metriseksi!!!
Ollaan jo epätoivoisia, saadaan varmaan purkaa tarha ja hommata juoksunaru pihaan.
Mitä nöffinne osaa?
3
649
Vastaukset 3
- Aamupala
Meidän puolivuotias nöffi osaa:
-Istu
-Maahan
-Kumarra (nyökkää päällä ja astuu toisella jalalla eteenpäin)
-Ympäri (pyörähtää paikoillaan)
-Tänne
-Ei ota
-Nenä (koskettaa nenänpäällä sormea)
-Paikka
-Nouda
-Seiso- jjuli
Miten sait ton kumarrus jutun opeteltuu sille ? .. : ) .. olen pitkään miettinyt mitä voisin yrittää opettaa minun nöffille .. se osaa
-istu
-maahan
-tassu ( molemmilla tassuilla )
- voff ( se haukkuu kerran )
- kuole
- nouda
- pusu
- hali ( se hyppää ja laittaa tassut olkapäilleni )
- odota
- eläinystävä
Meidän 6 vuotias nöffi osaa :
-kieri
-maahan
-istu
-tassu
-toinen tassu
-tänne (ei ole nyt käsky..)
-slurp (nuolaisee kerran)
-vuh (haukkuu kerran)
-sivulle
-paikka
-''ei ota''.... ja loppujen lopuksi ''saa ottaa''
-seuraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092290Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???25920- 103896
- 71892
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha564823- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik24612- 60581