Kertokaahan minule miten pitää tehdä, että saan vyötäröseudun kuriin ? Käyn lenkillä/sauvakävelyllä 3 krt/vk ja paino on 60 kg pituus 155 cm.
Käyn myös lumikenkäilemessä.
Rasva pois
116
3777
Vastaukset
- Pilates...
Pilates
- kokeillut
ei tossa ny hirveesti ylimäärästä oo, vaan.... Kun katsot tarkkaan mitä syöt tuon liikuntasi lisäksi niin siinä se. Mitkään poppakonstit ku ei vaan auta. Laske syömisesi vaikka tällä http://www.iltalehti.fi/painopaivyri/ ja pidä itses kurissa. Ruoka / liikunta oikeessa suhteessa, mitää atkinsei ja pilateksei ei tarvii
- Mutta---
Pilates kinteyttää vartalon ja tekee vatsan litteäksi ja vyötärön selvästi erottuvaksi.
- Teräsmies nyt
Syöt vähemmän kuin kulutat.Katsoppa vanhoja kuvia keskitysleireiltä.On hoikkaa porukkaa.
Eri asia haluaako kukaan sen näköiseksi.
Eikö ole hassua.Muutama vuosikymmen sitten kamppailtiin jotta olisi saatu tarpeeksi syödä.
Nyt on juuri päinvastoin Ongelmana liikasyönti,.Ja muka köyhiä ollaan.
Itse olen ratkaissut asian seuraavasti.Syön vasta sitten kun on nälkä.Aamulla sianlihakäristys ja kaurapuuro.ruisleipää ,voita ja oikeaa maitoa.
Sitten päivä menee kahvilla.Illalla ennen maatemenoa taas vahva ruoka.
Tietenkin joka päivä tulee liikettä työnpuolesta 8-10 tuntia.
Heille jotka ei saa liikuntaa työssä ,suosittelen kissanruokia tai salaattia. - Rasva pois
Mutta--- kirjoitti:
Pilates kinteyttää vartalon ja tekee vatsan litteäksi ja vyötärön selvästi erottuvaksi.
Kerro minulle pilates. Missä sitä voi harrastaa?
Tein lenkin jälkeen punnerrksia. - ihannepaino
Kiitos vinkistä. Syön nykyään itsetehtyä salaattia: Tuorekurkku, pikkutomaatti,paprika, jääsalaati. Ja lisäkkeeksi laitan raejuustoa tai fetaa tai vedesse tonnikalaa.
- teräsmiesnyt
ihannepaino kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Syön nykyään itsetehtyä salaattia: Tuorekurkku, pikkutomaatti,paprika, jääsalaati. Ja lisäkkeeksi laitan raejuustoa tai fetaa tai vedesse tonnikalaa.
Syöt kaupan ruokaa. Miten olisi jos keräisit itse luonnosta.Kuntoilu tulee siinä samassa.
- sienisalaattti
teräsmiesnyt kirjoitti:
Syöt kaupan ruokaa. Miten olisi jos keräisit itse luonnosta.Kuntoilu tulee siinä samassa.
Eipä taida tähän aikaan vuodesta luonnosta salaattiaineksia löytyä.
- isse kokenu
Mutta--- kirjoitti:
Mikään pilates ei tee yhtään mitään. Kato, mitä suuhus paat uudenvuoden ja joulun välillä ja liiku reippaasti, 2,5 h/vrk, hyötyliikunta mukkaannluvettuna. Se on siinä! Unoha kaikki pilayesit yms, kapitalistien hapatusta ne vaan on.
- liikuntaajakasviksia
Itse pidän itseni hoikkana ja vatsan seudun litteänä seuraavilla keinoilla:
- Aamulla tunnin lenkki ja aamupala (jogurttia, 100% ruisleipää) ennen töihin lähtöä
- Töissä aamupäivällä banaani
- Töissä päivällä kaksi isoa palaa 100% ruisleipää (päällä kevyttä juustoa, kurkkua, salaattia) sekä hedelmiä
- Töiden jälkeen iltapäivällä tunnin lenkki/sauvakävelyä ja sen jälkeen ruoaksi kunnon kotiruokaa
- Illalla jumppatuokio eli vatsalihasliikkeitä, punnerruksia, selkälihasliikkeitä
- Iltapalaksi täysjyvämuroja
- Päivän mittaan syön nälän yllättäessä hedelmiä, marjoja, kasviksia. Juon paljon vettä ja ruokailujen yhteydessä rasvatonta maitoa.
Toivottavasti tästä oli apua :)
Mutta pointtini on se, että syö vähän kerrallaan, useampi terveellinen pikkuateria on parempi kuin muutama iso ähkyateria.- sattumalta lukasin
Hädin tuskin tässä enää jaksaa töissä kulkea. En kuuna päivänä voisi kuvitella tekeväni tunnin lenkkiä ennen töihin menoa. Ja töitten jälkeen on usein pakko olla pitkällään pari tuntia.
- liikuntaajakasviksia
sattumalta lukasin kirjoitti:
Hädin tuskin tässä enää jaksaa töissä kulkea. En kuuna päivänä voisi kuvitella tekeväni tunnin lenkkiä ennen töihin menoa. Ja töitten jälkeen on usein pakko olla pitkällään pari tuntia.
Noin minäkin ajattelin ennen kuin aloitin säännöllisen liikunnan :)
Nykyään en voisi aloittaa päivääni ilman tunnin aamulenkkiä. Se "aktivoi" kehon ja mielen toimimaan, lataa energiaa ja auttaa jaksamaan töissä pirteänä. Toki joskus tuntuu siltä, että onko pakko lähteä aamupakkaseen talsimaan, mutta kyllä se hyvä olo minkä siitä saa, palkitsee.
Töiden jälkeinen lenkki taasen ehkäisee sitä, että makaisin loppupäivän sohvalla väsyneenä. Ja jumppa virkistää ja notkeuttaa jäseniä.
Nukun kunnon yöunet, joten kehoni lepää ja palautuu niiden aikana.
niin kyllä kilot karisee..
- omat valinnat
Tuo hanki syöpä kehoitus on ajattelemisen arvoinen. Vaikka olisimme terveitä ,emme yleensä muista olla kiitollisia siitä vaan keskitymme epäolennaiseen, valitamme milloin mistäkin, usein jostain ulkonäköön liittyvästä. Olen ruma, olen lihava jne. Lihavuuden voi poistaa kun liikkuu ja syö vähemmän, sen me kaikki tiedämme. Mutta teemmekö näin. Emme, mätämme ruokaa suuhumme, siunailemme painoamme ja valitamme kun kilot ei karise. Meillä on mahdollisuus, valinta on omamme, ylensyömme ja lihomme tai syömme kohtuullisesti, liikumme ja siinä samalla laihdumme.
Mutta jos sairastumme syöpään, mahdollisuutemme kapenevat, taistelu sairautta vastaan vie voimamme, joskus mikään ei auta vaan lähestymme kuolemaamme. Laihdumme ja kuihdumme haluamattamme.
Eli jos haluat muuttaa jotain elämässäsi tee se silloin kun se on mahdollista. Älä valita turhasta. Älä varsinkaan jauha: pitäisi, pitäisi jne. Ryhdy tuumasta toimeen.
- Yasser A.
Kytke Abtronic vempain päälle ja mene risusavottaan. Saat elämääsi sisältöä.
- vaikka tätä
vaikka tätä http://fitline.com/?cid=72&c_id=1336&TP=560336
- teräsmiesnyt
Voisin käydä kattomas ja kokeilemas,Onko niitä kiloja todella liikaa, vai sopivasti
- Uusi ja poistava
teräsmiesnyt kirjoitti:
Voisin käydä kattomas ja kokeilemas,Onko niitä kiloja todella liikaa, vai sopivasti
Varmasti? Tervetuloa!
- vonnvonn
Hiilihydraatit pois ja syö voita ja rasvaista lihaa sekä kananmunia, paino laskee hirmu vauhtia.
- kuin Rasputin
Lanttukukkoa, omaa pieneksi jäänyttä miespuolista sikaa huuleen. Avot. Ei ainakaan läskit pienene, mutta olo on onnellisempi ukon havaitessa sinun olevan nainen.
PS. Mikäli olet urospuolinen kysyjä, niin älä lue tätä, vaan vetäydy vatsanahkasi alle! - Koillismaan tyttö
Ruokavalio yksi osatekijä, pienet annokset muutaman tunnin välein ja liikuntaa päivittäin.
- mr.lööperi
Kolme rusinaa päivässä pitää painon kurissa.
- ei läskie
mr.lööperi kirjoitti:
Kolme rusinaa päivässä pitää painon kurissa.
Joopas joo hiilarit on kokeiltu, ei auta . Taitaa olla parasta tyytyä äidin kunnon kotiruokaan ja isukin läskisoosiin;)
- kohtuus kaikessa
ei läskie kirjoitti:
Joopas joo hiilarit on kokeiltu, ei auta . Taitaa olla parasta tyytyä äidin kunnon kotiruokaan ja isukin läskisoosiin;)
Läskisoosi pitää nälän loitalla eikä tarvitse vähän väliä olla jääkaapilla. Lapsiakkain sokeripitoiset hiilihydraattipöperöt kiihdyttävät ruokahalun ja kasvattavat pömppömahan.
- teräsmiesnyt
kohtuus kaikessa kirjoitti:
Läskisoosi pitää nälän loitalla eikä tarvitse vähän väliä olla jääkaapilla. Lapsiakkain sokeripitoiset hiilihydraattipöperöt kiihdyttävät ruokahalun ja kasvattavat pömppömahan.
Kansa syö kevytruokaa, mutta lihoo.Jokin mättää asiassa.
Itse syön mahdollisimman raskasta ruokaa,jotta ei tarvi syödä paljoa.Tulee halvemmaksi ,ja on vielä maukkaanpaa.
Siankäristys,hirvenliha,täysmaito,voi,juustot, rieska ,ruisleipä.perunaa.
Välipalaksi puolukkaa,mustikkaa, hillaa,viinimarjoja sokerin ja kerman kera---eipä tarvi karkkeja. - ReipasReiska
teräsmiesnyt kirjoitti:
Kansa syö kevytruokaa, mutta lihoo.Jokin mättää asiassa.
Itse syön mahdollisimman raskasta ruokaa,jotta ei tarvi syödä paljoa.Tulee halvemmaksi ,ja on vielä maukkaanpaa.
Siankäristys,hirvenliha,täysmaito,voi,juustot, rieska ,ruisleipä.perunaa.
Välipalaksi puolukkaa,mustikkaa, hillaa,viinimarjoja sokerin ja kerman kera---eipä tarvi karkkeja.Yhtälö on varsin yksinkertainen; jos syöt vähemmän kuin kulutat, niin laihdut ja vastaavasti jos syöt enemmän kuin kulutat lihot. Nykyään kevytruokaa mainostetaan harhaanjohtavasti. Esimerksiki monet jogurtit ovat muka vähärasvaisia mutta silti sisältävät samanverran tai jopa enemmän energiaa. Ja joka tuotteen energiat voit kaupassa vertailla tuotteen ravintosisällöstä.
Eikä rasvansaanti ole pahasta vaan enemminki liiallinen hiilihydraattien saaminen, sille se altistaa diabeetekselle.
Jos kaupassa haluat valikoida itsellesi kevyttä ruokaa, valitse tuotteet jossa on vähiten energiaa, sillä juuri jos saat energiaa enemmän kuin kulutat lihot. Ehkä helppoin tapa laihtua on selvittää oma päivittäinen perusaineenvaihdunta kehonkoostumusmittarilla tai jollain laskurilla netissä ja säätää päivittäiset syödyt kalorit pienemmäksi kuin tämä perusaineenvaihdunnan kalorit. Perusaineenvaihdunta tarkoittaa sitä määrää energiaa, jonka kehosi kuluttaa tekemättä mitään. Esimerkiksi laihtuakseen ei tarvitse harrastaa liikuntaa ollenkaan, mutta se tosin helpottaa laihtumista ja näin ruokavaliota ei tarvitse pitää niin niukkana.
Eli toisinsanoen ei ole mitään väliä miten liikut tai miten syöt, kunhan pidät syömisesi kulutustasi pienempänä. Esimerkiksi jos säädät päivittäisen kulutuksen 500kcal isommaksi kuin nautittu energia, se tekee viikossa 7 x 500kcal = 3500kcal, joka tarkoittaa noin 0,5 kilon painon pudotusta viikossa eli noin 2 kilon kuukausitahtia. Vastaavasti 1000kcal päivittäinen vaje aiheuttaa n. 4kilon kuukausi hävikin.
Kun laihduttavista ruoka-aineista puhutaan niin tarkoitetaan yleensä sellaisia ruoka-aineita, jotka sisältävät niukasti energiaa, joten niillä saa syödä mahan täyteen nautitun kalorimäärän pysyessä kurissa. Ja täysjyvätuotteita ja muita terveellisiä viljoja syödessä saa paljon kuituja, jotka pitävät nälkää pois ja parantavat suoliston toimintaa.
Painon pudottaminen ei ole teorissa vaikeaa, mutta käytännössä hankaluuksia tuottaa esimerkiksi tässä tiukassa ruokavaliossa pysyminen eli malttaminen pitää syömiset kulutusta pienempänä säännöllisesti.
- Kokemusta on
http://www.anttiheikkila.com/
Vähähiilihydraattinen ruokavalio auttaa ongelmaasi.- Metsienmies890
Rankoja,kun minä sahaan.On tuota luntakin.Takaan että laihdut,kaupanpäälliseksi saat vuoden polttopuut.
- ihannepaino
Metsienmies890 kirjoitti:
Rankoja,kun minä sahaan.On tuota luntakin.Takaan että laihdut,kaupanpäälliseksi saat vuoden polttopuut.
Oletko ihan tosissasi, että saan vuoden polttopuut ?
- metsienmies890
ihannepaino kirjoitti:
Missäspäin vaikutat, oletko mies vai nainen,oletko tehnyt ruumillista työtä.
Kartoitetaan tilanne. - tyttönen ihannepaino
metsienmies890 kirjoitti:
Missäspäin vaikutat, oletko mies vai nainen,oletko tehnyt ruumillista työtä.
Kartoitetaan tilanne.Laskeskelin tuossa kun laitoin pirtin uunin lämpiämään , että tarvitsen n. 25 pinokuutiometriä vuodeksi halkoja. (leivinuuni kaksi kiuas)
Halkosavotta on tuttua hommaa. - voihan kokeilla
Heikkilältä löytyy myös hyviä kirjoja. Heikkilä pitää viljatuotteita ja maan alla kasvatettuja juureksia ihmiselle sopimattomina. Hiilihydraattien määrä pitäisi olla vuorokaudessa alle 72 g tai vähemmän. Voi, oliiviöljy, kookosrasva, kanamunat, rasvaiset lihat ym. ovat sallittuja.
- rasvapois
ihannepaino kirjoitti:
Ei vieläkään niitä vuoden polttopuita. Voehan metsienmies :(
- metsien mies890
rasvapois kirjoitti:
Ei vieläkään niitä vuoden polttopuita. Voehan metsienmies :(
Eikä vieläkään haloille latojaa. Voi Voi rasvapois.
- rasva pois
metsien mies890 kirjoitti:
Eikä vieläkään haloille latojaa. Voi Voi rasvapois.
Missä sie viivyt, alahan joutua,
- maharulla
Vatsarulla mainostetaan vatsalihasten kiinteyttäjänä. Kaipa siinä vyötärönseutukin ohenee. Itse meinaan ostaa mainitun rullan ja kiinteyttää sillä jo mahdottomiin mittoihin paisuneen rullamahani.
- __
Hiilihydraatit vaan pois ja paljon liikuntaa.
- taitotieto
Kirjoita nettiin: LCHF. Niin tietoa löytyy.
- metsienmies890
Niin poristaan nokatusten polttopuuasiat..ihannepainotyttönen.Tai voin minäkin tarjota jossain huoltsikalla.
- ihannepaino
Niin poristaan nokatusten polttopuuasiat..ihannepainotyttönen.Tai voin minäkin tarjota jossain huoltsikalla.
Kiitos kaikile kyselyyni vastanneille ja hyviä neuvoja antaneille:)
Mutta kaikkein paras on metsienmiehen tarjous vuoden polttopuut/ihannepaino.
Jatkan lenkkeilyä/lumikenkäilyä ja käväsenmpä myös halkosavotassa.
Ps. vältän hiilareita ;) - Pois pois
ihannepaino kirjoitti:
Kiitos kaikile kyselyyni vastanneille ja hyviä neuvoja antaneille:)
Mutta kaikkein paras on metsienmiehen tarjous vuoden polttopuut/ihannepaino.
Jatkan lenkkeilyä/lumikenkäilyä ja käväsenmpä myös halkosavotassa.
Ps. vältän hiilareita ;)Metsienmies ?
Missä olet ? - Pois pois
Pois pois kirjoitti:
Metsienmies ?
Missä olet ?Kyselee edeleen !
- Siivooja3
Pois pois kirjoitti:
Kyselee edeleen !
Lisää liikuntaa ja vähemmän evästä
- valkuaista ja rasvaa
VHH-dietti auttaa. Tulee ihannepainoiseksi välttämällä hiilihydraatteja.
- huikuli
Tosi on.
- liikaa lipsunut
Oikea ruokavalio ja tahto toimia oikean suunnitelman mukaan.
- huiput
Siihen ei auta kuin jokapäiväinen rakastelu monta kertaa........
- hemanhome
Rakastelu on mukavaa
- keesukkapois
Kevyt aamiainen, kevyt lounas, kevyt päivällinen ja välipaloiksi rkl kookosrasvaa.
- Metsienmies890
On jo kasassa tienreunassa.Odotellaan ilmojen lämpiämistä,sitten ryhdytään pienimään niitä.
Nyttemmin hiihdellään metsässä ihan huvikseen.
Hiihtolenkin jälkeen on mukava olo.Suosittelen moista kaikille---Myös ihannepainolle
Kenties latumme risteävät joskus. - Ihannepaino
On jo kasassa tienreunassa.Odotellaan ilmojen lämpiämistä,sitten ryhdytään pienimään niitä.
Nyttemmin hiihdellään metsässä ihan huvikseen.
Hiihtolenkin jälkeen on mukava olo.Suosittelen moista kaikille---Myös ihannepainolle
Kenties latumme risteävät joskus.Sanoitpa söpösti :)
Ehkä? - Metsienmies890
Ihannepaino kirjoitti:
Sanoitpa söpösti :)
Ehkä?Ihannepaino, Ryhtyä suunnistamaan,jotta osaisimma suksia samaan vaaraan,samalle ladulle.
Vaikka kahvittelun merkeissä - ihannepaino
Ihannepaino, Ryhtyä suunnistamaan,jotta osaisimma suksia samaan vaaraan,samalle ladulle.
Vaikka kahvittelun merkeissäOotahan kun tulee hankikelit niin varmaan latumme risteävät. Nyttemmin olen käynyt lumikenkäilemessä:)
- metsienmies890
ihannepaino kirjoitti:
Ootahan kun tulee hankikelit niin varmaan latumme risteävät. Nyttemmin olen käynyt lumikenkäilemessä:)
Tuleeko hankikeliä ollenkaan. Taitaa sulaa lumet kokonaan poies.
Eipähän jää jälkiä meistä, ihannepainoni
- mikko von
Joku seksuaalisesti vinoutunut karvaperse on taas ennättänyt ehdottamaan naiselle ikäviä. Eikö teille päättömille kuulakalloille mene perille se, että nainen ei ole mikään käyttötavara, jota kännipäissään kehutaan omaksi. Nainen on paikallaan kuin mieskin, mutta ihme kyllä joillekin urospuoliselle sukupuolielämä on kirosana. Rohkeutta alkaa tulla vasta, kun pullo on juotu.
Nainen, tukeva, nätti, ruma kuin itse sekä vaikkapa venäläinen. Miksi ihmeessä joku poroaan pureva jässikkä puuttuu johonkin naisen esittämään kysymykseen. Nainen voisi olla paikallaan tälläiselle, joka housujaan nostellen puistelee poronkarvoja olemattoman kikulinsa varresta. Järki sinulla seisoo nyt ja aika pahasti.
Jos haluat tyydytyksen, niin kokeile minun takapuoltani, jos ennätät. Jos haluat minut kuolleena, niin siitäkin voidaan sopia. Älä koskaan enää puutu rasvakeskusteluihin. Sinulla ei ole naisen ongelmia, vaan kuppainen aivotoiminta.- metsienmies890
Tuntuu olevan ongelmia.Onko pelko persiissä,et oma akka sattuu näille palstoille.
Terveellä miehellä on terveet halut.
- Ei pullaa!
hoikkaakin hoikempi. Mutta nyt on juuri mahan päällä aikamoinen löllerö. Ja tiedän tasan tarkkaan, että se on tullut pizzataikinasta ja Sub-leivistä. Silloin kun asuin Sumppiksella, ei moisia herkkuja juuri saanut, mutta täällä kaupungissa ne ovat salakavalasti hiipineet ruokavalioon. Välillä maha pienenee, kun jätän makaroonit ja muun vehnän pois mutta äkkiä tulee takaisin kun syön vehnää. Hoikentavaksi olen kokenut myös rasvattoman maidon juonnin ja mustikat. Muuten voi mielestäni syödä mitä vain kohtuudella mutta vehnä ja sokeri (kovettaa mahan) ovat huonoja ja ihan turhiakin.
- ihannepainomies
Ihannepainoa ois ihana painaa.ihahahaa
- jupiter jr
Karjalanpaistii ja läskisöösii, niin pysyy solakkana.
- tietääkö kukaan
jotta kasvaako näillä korkeuksilla makaronipuut tai spagettipensaat? Olisihan se niin mukava itse kasvatella niitä. Saisi syksyllä sitten tuoreet vihannekset omalta pihalta ja voisi säilöä niitä talven varalle. Ei tarvitsisi kaupasta Torinoita kantaa! Jos kenelläkään on kokemusta ko. kasvien viljelystä, niin ystävällisesti sitten tänne tietoa. Kiitos jo etukäteen!
- vieras havannoitsija
tietääkö kukaan kirjoitti:
jotta kasvaako näillä korkeuksilla makaronipuut tai spagettipensaat? Olisihan se niin mukava itse kasvatella niitä. Saisi syksyllä sitten tuoreet vihannekset omalta pihalta ja voisi säilöä niitä talven varalle. Ei tarvitsisi kaupasta Torinoita kantaa! Jos kenelläkään on kokemusta ko. kasvien viljelystä, niin ystävällisesti sitten tänne tietoa. Kiitos jo etukäteen!
Piisaa metsän marjat, nekin poimitatte thaikuilla.Järviäkin teillä on ,mut puikkokalaa syötte.
Hirviä ja poroja on,makkaraa vai ahtaatte naamariin.
Kädetöntä ja jalatonta porukkaa sossun rahoilla. - ihannepaino
vieras havannoitsija kirjoitti:
Piisaa metsän marjat, nekin poimitatte thaikuilla.Järviäkin teillä on ,mut puikkokalaa syötte.
Hirviä ja poroja on,makkaraa vai ahtaatte naamariin.
Kädetöntä ja jalatonta porukkaa sossun rahoilla.Kiitos sinulle piisaa metsän marjat ;)
Marjat poimitaan itse kotitarpeisiin, mustikat, hillat, puolukat, variksenmarjat ja karpalot. - metsienmies890
ihannepaino kirjoitti:
Kiitos sinulle piisaa metsän marjat ;)
Marjat poimitaan itse kotitarpeisiin, mustikat, hillat, puolukat, variksenmarjat ja karpalot.spagettipensaalle.Tiedänhän toki, ettäKainuulainen nainen hakee mettästä tarvitsemansa.
- pussiin
spagettipensaalle.Tiedänhän toki, ettäKainuulainen nainen hakee mettästä tarvitsemansa.
Joo, marjat metsästä, mutta kun niitä ei enää ole Kainuussa, thaimaalaiset tulevat tänäkin kesänä, joten menkää jo vartioon suomalaiset telttoineen, että saisitte jotain marjoja.
- voineuvos
Näkyy kaupat jo mainostavan voita.
- päivittäin
Voi ja oivariini, siinä ne, jotka terveellisimmät.......
- metsienmies890
Luuraat Ihannepaino.Kevät laittaa hormonit hyrräämään.
- laihuli
Ylipainoa ei ole kertynyt lähes kuutenkymmeneen vuoteen. Työttömyys on ollut minun elämässä hoikkana pysymisen salaisuus. Pituus 156 cm ja paino 51 kg . Perusmottoni; syön sitä mitä mieleni tekevi. Käyn päivittäin lenkkeimässä 3 tunnin lenkkejä. Näin voi tehdä kun on työtön.
- työnteko lihottaa
Niinpä. Itsekin pysyn hoikkana työttömänä ollessani, mutta jostöihin joudun, niin paino nousee, koska ei ehdi eikä jaksa enäätöiden lisäksi liikkua ja tehdä terveellisiä salaatteja yms.
- Laihuli
työnteko lihottaa kirjoitti:
Niinpä. Itsekin pysyn hoikkana työttömänä ollessani, mutta jostöihin joudun, niin paino nousee, koska ei ehdi eikä jaksa enäätöiden lisäksi liikkua ja tehdä terveellisiä salaatteja yms.
Hei !
Vuosi on tästä kulunut kun kirjoitin tuon viestini. Edelleen sama paino, vaikka olen ollut töissäkin 6kk. Ei nykyään ehdi työpaikalla syömään, niin kiirettä siellä on. Työn jälkeen on niin väsynyt ettei jaksa syödäkkään. Joten kilot ovat pysyneet ennallaan. Näin se elämä jatkuu.... kun ei pääse eläkkeellekään.
Kivaaa Kesän jatkoa.....
- hyrskymyrsky
Kannattaa kirjastosta lainata Antti Heikkilän keittokirjat ja lukea oikeita ohjeita. Netistä löytää Heikkilän blogit ym. tietoa.
- tervasroihu
Perustuu rasvan, valkuaisten ja paanpäällisten kasvien syöntiin.
- -t-
Mä tein silleesti. Olin kaks viikkoa reissussa ja tulin kotiin, selluliitti oli vielä kotona. Jatkoin reissua vielä viikon ja tulin kotiin, selluliitti lähtenyt. Kokonaista 3 viikkoa ja ongelma on poissa.
- epätietoinen lihava
Kevyttuotteita mainostettiin ennen terveellisinä. Nyt viralliset lähteet ei enää suosita esim. becel 40% margariinia vaan suositus on becel 60%. Kevyemmässä on transrasvaa. Sitä on myös kasvirasvajäätelöissä, joita ei enää pidetä syömäkelpoisina.
Lieneeköhän sittenkin perää Antti Heikkilän vähähiilihydraattisen ruokavalion terveellisyydessä.
Yhä useampi vähentää hiilareita ja on oikein perustettu karppiryhmiä.
Voita pidetään terveellisenä samoin kermaa, niistä tuleekin hyvä ja täyteläinen olo.
Mutta tukkiiko rasva suonet? Vai tukkiiko transrasva suonet?
Kukaan ei oikeasti taida tietää mikä on terveellistä. Paitsi kasvisruoka....ja siinäkin on torjunta-aineita ja säilöntäaineita.- soutaja kesä
Kiitos kaikille vastaneille
Nyt lähtenyt rasvat.
Mutta harmittaa kun en saanut niitä halkoja.:D - metsienmies890
soutaja kesä kirjoitti:
Kiitos kaikille vastaneille
Nyt lähtenyt rasvat.
Mutta harmittaa kun en saanut niitä halkoja.:DVai tilapäisesti.Ne ylimääräiset rasvat.
Aika paljon jäi ylimääräistä halkoa tuonne tien varteen.
Soudetaanko sulilla vesillä? - soutaja kesällä
Vai tilapäisesti.Ne ylimääräiset rasvat.
Aika paljon jäi ylimääräistä halkoa tuonne tien varteen.
Soudetaanko sulilla vesillä?Joo, vene odottaa jäitten lähtöä.
Olen todella intohimoien soutoja ja huopaankin välilä :) - metsienmies890
soutaja kesällä kirjoitti:
Joo, vene odottaa jäitten lähtöä.
Olen todella intohimoien soutoja ja huopaankin välilä :)Soudatko/huopaatko jos minä lasken verkot?
- jortikkajorma
Kun harrastaa ahkerasti seksiä, niin pysyy hoikkana.
- ylipainolle kyytiä
Kookosöljyä, oliiviöljyä, voita, lohikalaa ja lihaa, vain vähän leipää. puuroa ja muita hiilihydraatteja.
- .
...on 25, eli täysin normaalipainon rajoissa. Kyse ei siis ole niinkään ylipainosta, kuin rasvan kertymisestä vyötäröalueelle. Ainoa oikeasti tehokkaaksi todettu tapa vyötärölihavuuden hoitoon on pitkäkestoinen (mielellään 1 tunti kerrallaan) liikunta alhaisella sykkeellä (esim kävely).
Vyötäröä saa muokattua kapoisemmaksi myös vatsalihasliikkeillä (muista myös kyljet ja syvät vatsalihakset), mutta rasvan polttamiseen ei niistä juuri ole.
- ////
Let's ZUMBA!! xD
- lähtupuis
Läski kyllä lähtee kun menee poikien tai tyttöjen kanssa pariksi viikoksi ryyppäämään ja rellestämään. Auttoi minulla, kun tulin kotiin niin läski oli lähtenyt, ei ollut lappuakaan keittiön pöydälle jättänyt.
- Kilot Pois
Oletko kokeillut Dukanin dieettiä mikä nyt puree....Ei hullumpi. Kokeillut.
- humuhummeri
Kaikki vain panemaan kaalta ja sipulia höyrykattilaan.
- jorma5
Normaalipainoiset ja hoikat ovat suosiossa.
- 62 v
kokonaisen pullan ja leipää. Hiilareita saa ja pitääkin syödä, mutta ne on kulutettava liikkumalla. Vyötäröni kyllä hakkaa vielä monen nuorenkin vyötärön! Ei ne hiilarit pankolla makaamalla kulu, pitää panna tossua toisen eteen.
- tarjollako
62 v kirjoitti:
kokonaisen pullan ja leipää. Hiilareita saa ja pitääkin syödä, mutta ne on kulutettava liikkumalla. Vyötäröni kyllä hakkaa vielä monen nuorenkin vyötärön! Ei ne hiilarit pankolla makaamalla kulu, pitää panna tossua toisen eteen.
Taiat juosta mestarin nurkilla.
- klassika
Hei vaan,
ehdotan että heitä sokeri pois ruokavaliostasi ja syö normaalisti ja lenkkeile.
Minä en enää syö atreialla sokeripitoista jälkiruokaa,sillä sokeri sitoo rasvan kehoon,ja olen myös vähentänyt leivän syöntiä aterialla.syön sen välipalana. - johnu holmes
Lemmiskelydiettiä. Kolme kertaa vuorokaudessa kunnon toimintaa. Kyllä lähtee.
- "kuulat sekaisin"
..eli kahvakuulaa vaan pyörittelemään. Netistä löytyy hyviä ohjeita, sillä saat keskivartalon ojennukseen.
- Rasva pois
Paljon olette antaneet hyviä vinkkejä.
Näillä ohjeilla olen pian luuta ja nahkaa :D - huuhaaha
Rasva pois kirjoitti:
Näillä ohjeilla olen pian luuta ja nahkaa :DSitä metsienmiestä kiinni? sithän tavoite olis täyttynyt!
- Rasva pois
huuhaaha kirjoitti:
Sitä metsienmiestä kiinni? sithän tavoite olis täyttynyt!
Tais mennä metsienmiehellä pupu pöksyyn. Ei ole kuulunna eikä näkyny.):
- metsienmies890
Rasva pois kirjoitti:
Tais mennä metsienmiehellä pupu pöksyyn. Ei ole kuulunna eikä näkyny.):
Linjoilla ollaan .Mutta minne tullaan? Kerropa vähän vinkkiä.
- taloudesta:
Rasva pois kirjoitti:
Näillä ohjeilla olen pian luuta ja nahkaa :D-osta selluliitille menolippu Kanarialle tai maailmanympärimatkalle.
- josjaksaisi
taloudesta: kirjoitti:
-osta selluliitille menolippu Kanarialle tai maailmanympärimatkalle.
Näillä helteillä olisi juostava maraton joka päivä.
- Oikeetaruokoo
Jätät kaikki lisäaineet syömättä :) ja alat syyä oikeeta ruokoo, tosin sit voi olla aika vaikee löytää ruokaa jos ei osaa itte tehrä/ei viitti
- road man
syö vain kolmena päivänä viikossa.kyllä tulee tuloksia aika nopeasti.
- ruokatavat uusiksi
Voi syödä valkuais- ja rasvaistaruokaa niin paljon kuin haluaa, kunhan muistaa hiilihydraatit pitää alle 72 gramman, mieluummin 30 - 60 g korkeintaan.
- s.x
syöt vain keskiviikkona sämpylän,ja juokset viikossa hyrynsalmella kolmesti,tämä on minulla tepsinyt.
- rasva pois
Pitääkö ihan Hyrynsalmelle juosta ?
- metsienmies 890
rasva pois kirjoitti:
Pitääkö ihan Hyrynsalmelle juosta ?
Nyt hiihdetään
- rasva pois
metsienmies 890 kirjoitti:
Nyt hiihdetään
No onhan tuosta kulunut aikaa ja rasvat on lähtenyt,
Paljon hoikempi ja kevyt olo.
Miten se metsienmiehellä, onko jo vene vesillä ?
Minä se olen soudellut :)
- metsienmies890
Kyllä täälläkin on soudeltu. Verkonlaskuun tarvitseisin sinua.
Tuosta rasvan poistosta sen verran, jotta itse en ole vielä aloittanut mitään himotreeniä. Kerkiäähän sitä huomennakin.... - Canarian Bird
Selluliitistä eroon
Ainakin minä pääsin kätevästi selluliitistä eroon kun lähdin pariksi viikoksi Kanarialle ryyppäämään.
Kotiin palattua selluliitti oli lähtenyt... - uspin
Aivan yksinkertaista, jättää vain hiilihydraatit pois tai niin vähiin alle 72 g päivässä. Rasvaa ja valkuaista saa syödä yllin kyllin ja maan päällä kasvavia kasviksia: esim. eri kaalilajeja vaikka höyrytettyinä jne.
- tytteli60
Heips !
Hiihteleminen se rasvat poistaa.
- Rapistunko
En pysty hiihtämään iskiainen vaivaa, miten liikun sitten?
- kokeiltu
Anaaliseksi auttaa iskiakseen.
- E.Pätietoinen
Kumpaan? Sihen joka poraa vai siihen jota porataan
- sairasta
Olet sairaalloisen lihava. Hakeudu välittömästi johonkin laihdutus ryhmään ennenkuin kuolet sydäninfarktiin.
- metsienmies8
Selvästi ylipainoisen pitää muuttaa elintapansa. Välipalat,karkit y.m.s. pois ja syö vai silloin kun on oikeasti nälkä, silloinkin ei täyteen asti mahaa
Hyötyliikuntaa pikkuhiljaa lisäten.
P.s. joko ensitalven polttopuut on tehty, entäs onko verkot jäänalla. - hiki
Läskisoosi pitää hoikkana. Leipä lihottaa.
- pitkis1
Näin se vaan on.
- Pallovatsa
Alkoholi ja sokeri lihottaa, ne jätetään pois ja hyötyliikuntaa lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942294Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1731876- 1791436
- 240882
- 62789
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 66786
- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611