Ja taas jäin kiinni tupakista

Vituttaaa

Eikö ne (vanhemmat) ikinä opi ettei niitten huuto vaikuta siihen, poltanko vai enkö? Se on mun oma asia enkä tee sitä niiden kiusaksi. Tajuais jo että tää on mun oma elämä eikä niiden, jos rappeutan kehoni se on mun oma asia. Rasittaa tollanen itsepäisyys, vaikka samanlainen minäkin olen (keneltäköhän lie perinyt??)

23

1081

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenni8

      en ees koskaan ala polttaa

      • Erlemeyer

        Vanhempasi ovat oikeassa, toivottavasti sinä saatanan hintti kuolet ja tuskallisesti.


      • chimpanse
        Erlemeyer kirjoitti:

        Vanhempasi ovat oikeassa, toivottavasti sinä saatanan hintti kuolet ja tuskallisesti.

        dorka, massateini, hyväksyntää hakeva, kakara, jos poltat


    • q3ewrtyy

      kuolet ite vitun hintti,,, kuole tupakkas kans,,,, kuole vitun sikasaatananhiirenteilaajaamuksunraiskaaja.aasin raiskaama paskiainen sais kuolla vittu hintillisesti ja huorahtavasti tupakkaskaa

    • siikamies

      Itseasiassa se ei ole oma asiasi jos olet alaikäinen (siltä se ainakin kuulostaa).

      • Oli tuttua ku viel poltin. Ja mää hölmö poltin yli puol vuotta. Onneks tajusin lopettaa, välit vanhempiinki parani.


    • 33kdkfndk

      Kerran tullu myös kärähettyä :D. Valittivat riippuvuudesta. Poltan satunnaisesti koska nautin siitä :)

      • Eli olet koukussa.


      • daqwdwfegrghrthtrjyj
        Tomegle kirjoitti:

        Eli olet koukussa.

        Huvittavaa että kaikki antaa miinuksia Tomeglen kommenteille, vaikka hän on (yleensä) oikealla kannalla. Vähemmän kärkkäästi kyllä voisi ilmaista mielipiteensä :P


    • ytjsryj

      itelläkin sama juttu...., mua ärsyttää myös se, että ne ei tajua, että niiden huuto ei todellakaan saa mua lopettamaan, sen verran olen jo koukussa. ei siytä noin vain lopeteta

    • 87i7jyjyj8

      Eihän ne sillä ny pahaa tarkota... eivät vaan halua että kuolette johonki keuhkosyöpään ja saavat sitte itte haudata oman lapsensa

    • justjoo...

      urpo. ajattele ny et sun vahemmat koettaa ajatella sun parasta. miltä ite tuntus kattoo oman lapsen rappeutumista omien silmien edessä, peläten että oma lapsi kuolee ennen itseään! yritä ees vähän välittää sun vanhemmista. jumalauta. jos sä olet päättänyt alaikäisenä alkaa polttamaan, sillon sun pitää myös kestää se että ne huutaa sulle. prinsessakohtelua et tuu saamaan, etkä sitä ansaitse.

    • khihih.

      Joo no jos et oo 18 vielä täyttänyt niin KAIKKI mitä sä teet on sun vanhempien asia sinänsä.. Että voit hyvällä omalla tunnolla vetää vaikka 5 sätkää samaa aikaa niiden nokan eteen heti kun täytät 18 eikä sit niillä ole minkäänlaista sananvaltaa siihen. =3

    • sadf

      etkö sä tajua että ne iha noikeesti tekee sen kaiken sun hyväks. tupakka ei oo terveellistä etkää sä tuu siitä saamaan mitää muuta ku nikotiini riippuvuuden ja sul tulee menee ihan v**sti rahaa siihen. kuuntele vanhempiis v**n teini

    • joonapoika

      jäin ekan kerra kiinni 13 ku sätkä kamat jäi pöydälle ja menin nukkuu sit äiti vaa sano rauhallisesti et mistä sä noi sanoin et kaverilta oon nyt 14 ja saan polttaa pihas ja issee hakee

      • tarviinpaljonapua

        mul jäi pöydälle mun kaverin sätkäkamat jotka se on antanu mulle kaks kertaa ku se yrittää lopettaa, hiihtolomal en ollu niit piilottanu ni äiti näki ne ja luulee et oon polttanu ite ku ne on ollu mun pussukassa ja tää on jo toinen kerta, miten saisin sen uskoo mua? Kaveri on ne jo pyytäny takas ni mul ei oo ees sitä pussukkaa viel ku se on siel, mut kuulemma oli samanlainen sytkäri kun meillä ni epäilee mua. Oon herkkä ja tosi kiltti lapsi enkä haluais ikinä polttaa, äiti joskus poltti ja suutuin tosi paljon... Mitään vinkkii miten voin todistaa sen etten polta??!


    • morjenstas

      Alaikäisten tupakointi on laitonta. Lisäksi, jos alaikäinen tai täysikäinen asuu vanhempiensa luona vanhemmat saavat määrittää kodin säännöt (lähes täydellä ylöspidolla ei pitäs olla valittamista). Mut sit täysikäisenä ja omassa kodissa voi tehä ihan mitä huvittaa, vaikka juoda ittensä katuojaan, jos siltä tuntuu. Mut sitte ei oo asiaa vanhempien rahapussille.

    • 98765ew4565677676789

      älä välitä. toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. ja sit röökille rauhottumaan =)

    • udout

      Ootko ajatellu että ne haluaa säästä sut hitaalta itsemurhalta?

    • ...

      Ai... no kenenkäs rahoilla sä sitä röökiä ostat?

    • mieti vähä

      Eksä yhtää aattele miltä niistä tuntuu kun sä poltat, toi sun käytös vaikuttaa ehkä paljo enemmän muihi ku suhu ittees. Aattelisit vähä muitaki ku ittees..

    • tyhmä kun olet

      Vastaahan tähän kysymykseen; miksi poltat?
      Nuoret polttavast vain sen takia että yrittävät esittää kovaa ja sen vasta aikuisena tajuaa kuinka tyhmä on ollut nuorena.
      Itse olen 16-vuotias ja en ole ikinä polttanut, olen kylläkin kerran tupakkaa maistanut. Mutta tosiasia on se, että en halua tuhlata rahaa tupakan polttoon ja terveyshän siinä menee, hampaat kellertyy ja iho vanhenee..
      Kyllä osa kavereistani polttaa, mutta itse en aijo ikinä polttaa ja nuoret vain polttavat koska yrittävät esittää kovaa, mutta todellisuudessa se tupakanpoltto on tyhmää..

    • maailman-typeri-asia

      Minusta tämä asia on ihan selvä:
      – sinä olet harvinaisen lapsellinen
      – sinä poltat vanhempiesi rahoja, tunsin tytön, jonka äiti joutui tekemään 7tuntia viikossa töitä, että sai paskamaiselle pennulleen viikon tupakat
      – sinuun on tämä yhteiskunta sijoittanut valtavan summan rahaa, olis aika ruveta maksamaan takaisin
      – menepäs kadulle katsomaan ketkä siellä tupakoivat, saatat yllättyä
      –tukehtuminen on ihan helppo tapa kuolla, viimeiset ajat kannattaa maata kylmässä kellarissa, se näytti ainakin helpommalta
      – aloitus on feikki, mutta toivottavasti joku lukutaitoinen selventää tupakoijalle, mitä tässä lukee

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe