Harmittaa, että niin hyvä idea kuin Merikannon laulujen julkaiseminen eri äänialoille on pilattu sillä, että nuotit ja varsinkin teksti on painettu aivan liian pienellä fontilla!
Vertasin vanhaan Merikannon yksinlaulukokoelmaan, ja teksti on uudessa puolet pienempää!
Nuotteja käytetään usein hiukan huonoissa valaistusolosuhteissa häissä ja hautajaisissa ym., mitä ei nyt ilmeisesti ole ajateltu ollenkaan.
Kannattaa siis ennen tilaamista tarkistaa, että näkee myös lukea painojälkeä!
Uudet Merikannon yksinlaulukokoelmat
Puolisokea?
1
341
Vastaukset
- baritoninaaras
On surullista, jos kokonaan ovat päiväsi pilanneet.
Olen ymmärtänyt, että kyseiset kirjat ovat varsin pienen kustantamon tuotteita. He varmasti kuuntelevat asiakkaan palautetta, mikäli se rakentavasti asetellaan. Laita palautetta heille asiasta, uskoisin että se otetaan ilahduksella vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205024
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21802Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361250Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121190- 921117
- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17863viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168815En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61723Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25709