Pieni Leffakauppa

Kusetus?

Olen pari kertaa tilannut kyseisestä puljusta DVD:n ja molemmilla kerroilla tuli elokuvat kotelot avattuina. Kotisivuilla sanovat, että kaikki elokuvat eivät välttämättä ole muovitettuja, mutta levyt ovat ehdottomasti uusia ja käyttämättömiä. Koteloista oli kuitenkin viilletty ne sinetit auki ja levyissä oli jonkinlaista pientä naarmua ja jotain mitälie sormenjälkiä, jollaisia ei ole ollut koskaan uusina ostamissani filmeissä. Kotelotkin olivat hivenen naarmuilla. Mielestäni tuollaiset vaikuttavat käytetyiltä levyiltä. Jos tuotteesta maksaa uuden tuotteen hinnan, niin kyllähän niiden pitäisi sitten myös tulla sen kaltaisessa kunnossakin. Muutenhan sitä voisi mennä saman tien jostakin divarista ostamaan samanlaisen näpelöidyn ja kulahtaneen tuotteen huomattavasti halvemmalla. Onkos muilla ollut tuon paikan kanssa samanlaisia kokemuksia?

6

3904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisas.

      olet tietenkin kysynyt ko. liikkeestä, mitä mieltä he ovat asiasta.

      myyvät nimittäin myös käytettyjä.

      • 19+12=

        Mutta voikohan myydä käytetyn levyn tällä toimitusehdolla:

        "Kaikki levyt ovat tästä huolimatta ehdottomasti uusia ja käyttämättömiä."

        lainaus ko. yrityksen nettisivulta kohdasta TOIMUTUSEHDOT


    • *aloittaja*

      Juu, kysäisin ja vastasivat, ettei heillä ole taloudellisia resursseja pitää yhtä hyllykappaletta ja yhtä varastokappaletta, ja etteivät halua odotuttaa asiakkaitaan viikkoja, mikä voi mennä korkkaamattomien levyjen tilaamiseen. Tuotteet ovat Turun liikkeen valikoimaa, joten ilmeisesti hyllyillä on tyhjät kotelot ja kiekot kaivetaan varastosta, mikä selittää pienet naarmut. Tuli vaan mieleen, että eikös postimyynnissä ole se katumisoikeus, missä tilatun tuotteen saa palauttaa, olikohan se nyt kahden viikon sisällä, jos tuote on edelleen myyntikelpoinen, eli avaamaton? Mitenköhän se tuolla onnistuu, kun ovat jo itse poistaneet muovit ja avanneet sinetit? Milläs todistat, ettet ole käyttänyt kyseistä tuotetta? Ja onhan se muutenkin vähän persiistä, että kun jos löydät vaikka jonkun hienon keräilyboksin, niin se tuleekin täynnä sormenjälkiä ja naarmuja, ja kaiken lisäksi kylkeen on isketty vielä Pienen Leffakaupan tarrat. Noh kyseiset leffat, jotka tilasin ovat jo out of print, eikä itselläni ole mahdollisuutta tilata ulkomailta, eikä muut puljut Suomessa taida myydä kyseisiä pätkiä, ja taisinpa vielä saada tuoltakin viimeiset kappaleet, joten...

      • neulakyrpa

        "Käytettyjä tuotteet eivät todellakaan ole." Ja paskat!


    • Anonyymi

      OLEN OSTANUT JOSKUS KAUAN ENNEN KORONAA TUOLTA LEFFOJA JA IHAN ONGELMITTA ON TOIMINUT

    • OON OSTANUT TUOLTA THE MECHANICIN.... KISSAIHMISET JA TWIN PEAKS PUUTTUU KOKOELMISTA

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5604
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      57
      1718
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe