sain tänään undulaatti pariskunnan. Edellinen omistaja sanoi että ovat olleet samassa häkissä pitemmän aikaa ja tulevat toimeen. Kun saavuin kotia ja laitoin ne häkkii nii nahina alkoi. kovaäänisesti tappelevat. orsia ja kuppeja on useampi, joten tilaa riittää. mistä johtuisi? uudesta kodista ja häkistä?
uusi koti
3
458
Vastaukset
- häkki
ja haittaako kun linnut ovat makuuhuoneessa (ovi on kiinni), kun minulla on kissa ja se meinaa hypätä häkin kimppuun vaikka häkki on hirmu korkealla. käyn kyllä päivän mittää useasti siellä niile juttelemassa
- -Tinttti-
Minulle on käynyt samalla lailla! eläinkaupasta käytiin kysymässä neuvoa ja sanoivat sen johtuvan "pesimäkaudesta" (yleensä keväällä) tai jostain tonne päin... no kumminki, sieltä neuvottiin erottamaan undut muutamaksi viikoksi eri häkkeihin, mut niin et ne kumminki näkee toisensa! Ja jos häkissä on pesä niin se kannattaa ottaa ehdottomasti pois!! minulla oli pesä ja undut alkoivat tapella lujaa! molemmat ahtautuivat sinne pieneen pesään ja raapivat toisensa verille.. :(( onneksi siitä on selvitty!
- ??????
-Tinttti- kirjoitti:
Minulle on käynyt samalla lailla! eläinkaupasta käytiin kysymässä neuvoa ja sanoivat sen johtuvan "pesimäkaudesta" (yleensä keväällä) tai jostain tonne päin... no kumminki, sieltä neuvottiin erottamaan undut muutamaksi viikoksi eri häkkeihin, mut niin et ne kumminki näkee toisensa! Ja jos häkissä on pesä niin se kannattaa ottaa ehdottomasti pois!! minulla oli pesä ja undut alkoivat tapella lujaa! molemmat ahtautuivat sinne pieneen pesään ja raapivat toisensa verille.. :(( onneksi siitä on selvitty!
Sinulla oli pesä ? Ei mitään järkeä ole laittaa pesää jos ei aio pesittää. Ja undulaatit harrastavat nokkapokkaa eli nokittelevat toisiaan ja se ei ole tappelua, ja muutenkin riitoja tulee kun toista tarpeeksi pitkään katselee, meillä ovat väliin niin huonoissa väleissä että käyvät eri aikaan lennollakin, sitten taas hoidetaan toista. Undulaatit ovat pikkulapsen tasolla, joten ei niiltä kannata mitään sopuisaa eloa odotella. Sitten jos verissäpäin tappelevat, kannattaa erottaa muuten kyllä saavat sovittua asiansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483