uusi koti

tappelua heti

sain tänään undulaatti pariskunnan. Edellinen omistaja sanoi että ovat olleet samassa häkissä pitemmän aikaa ja tulevat toimeen. Kun saavuin kotia ja laitoin ne häkkii nii nahina alkoi. kovaäänisesti tappelevat. orsia ja kuppeja on useampi, joten tilaa riittää. mistä johtuisi? uudesta kodista ja häkistä?

3

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häkki

ja haittaako kun linnut ovat makuuhuoneessa (ovi on kiinni), kun minulla on kissa ja se meinaa hypätä häkin kimppuun vaikka häkki on hirmu korkealla. käyn kyllä päivän mittää useasti siellä niile juttelemassa

• -Tinttti-

Minulle on käynyt samalla lailla! eläinkaupasta käytiin kysymässä neuvoa ja sanoivat sen johtuvan "pesimäkaudesta" (yleensä keväällä) tai jostain tonne päin... no kumminki, sieltä neuvottiin erottamaan undut muutamaksi viikoksi eri häkkeihin, mut niin et ne kumminki näkee toisensa! Ja jos häkissä on pesä niin se kannattaa ottaa ehdottomasti pois!! minulla oli pesä ja undut alkoivat tapella lujaa! molemmat ahtautuivat sinne pieneen pesään ja raapivat toisensa verille.. :(( onneksi siitä on selvitty!

• ??????
        -Tinttti- kirjoitti:

Minulle on käynyt samalla lailla! eläinkaupasta käytiin kysymässä neuvoa ja sanoivat sen johtuvan "pesimäkaudesta" (yleensä keväällä) tai jostain tonne päin... no kumminki, sieltä neuvottiin erottamaan undut muutamaksi viikoksi eri häkkeihin, mut niin et ne kumminki näkee toisensa! Ja jos häkissä on pesä niin se kannattaa ottaa ehdottomasti pois!! minulla oli pesä ja undut alkoivat tapella lujaa! molemmat ahtautuivat sinne pieneen pesään ja raapivat toisensa verille.. :(( onneksi siitä on selvitty!

Sinulla oli pesä ? Ei mitään järkeä ole laittaa pesää jos ei aio pesittää. Ja undulaatit harrastavat nokkapokkaa eli nokittelevat toisiaan ja se ei ole tappelua, ja muutenkin riitoja tulee kun toista tarpeeksi pitkään katselee, meillä ovat väliin niin huonoissa väleissä että käyvät eri aikaan lennollakin, sitten taas hoidetaan toista. Undulaatit ovat pikkulapsen tasolla, joten ei niiltä kannata mitään sopuisaa eloa odotella. Sitten jos verissäpäin tappelevat, kannattaa erottaa muuten kyllä saavat sovittua asiansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe