PERINTÖ SUOMESTA

Iso perintö tulossa

Hei! Olen saamassa perintöä Suomesta. Olen asunut Ruotsissa jo 60 luvulta lähtien ja työttömänä suurimman osan, olen saanut kaikki avustukset ja tuet mitä täällä köyhille jaetaan. Nyt kun olen siis saamassa Rahaperintöä Suomesta, niin peritäänkö ne minulta takaisinmaksuna vai saanko pitää itse ja saada jatkossakin tukia?
Mistä virastosta saisin asiaan selvyyttä? mistä minun tulisi kysellä? Asun Tukholmassa.

6

472

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17

Mihinköhän sä jatkossa tukia tarvitset jos saat ison perinnön?
      Toivottavasti ahneella on se *****nen loppu.

• iso perintö tulossa

Ei ne pitkään riitä, siksi kyselinkin että laittaako ne minulta takaisinperintään saamani avustuksent nyt kun olen saamassa perintöä.

• 9+2

Miten olet onnistunut välttään työntekoa 40 vuotta?

• örk

Eiköhän ole aika sinun muuttaa Suomeen. Olet ilmeisesti aivan tarpeeksi saanut nauttia meidän verorahoistamme. Olen työssäni (täällä Ruotsissa) tavannut monta sinun kaltaistasi suomalaista juoppoa ja aina on hävettänyt olla samasta maasta kotoisin
        Mitenköhän Suomessa suhtauduttaisiin maahanmuuttajaan joka vuosikymmenet ryyppää sociaalin rahoilla....

• ,.,.,.,.,.,

No et tietenkään saa tukia kun kerran saat perintöä. Ei se riipu siitä kuinka nopeasti perintösi tuhlaat, vaan kuinka kauan perinnön pitäisi laskennallisesti riittää. Jos ryyppäät sen viikossa ja sosiaalitanttojen laskujen mukaan sen pitäisi riittää puoleksi vuodeksi, niin mieti itse millä elät sen 25 viikkoa.
      Ainahan voit kieltäytyä perinnöstä ja jatkaa sosiaaliavustuksen varassa.

En kaipaa sua tännekään, pysy vaan siellä kun olet sinne mennyt työtä vieroksumaan. Itse olin aikanaan vain kesätöissä Tukholmassa, ei olisi tullut mieleenkään lähteä sinne ( tai muuallekaan ) pysyvästi ilman että on työpaikka.

• tenkmu

ei tarvitse maksaa .
      Lisää tukea et saa,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      114
      1502
    2. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      141
      824
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      208
      768
    4. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      33
      720
    5. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      717
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      69
      702
    7. 49
      652
    8. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      565
    9. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      551
    10. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      76
      551
    Aihe