PERINTÖ SUOMESTA

Iso perintö tulossa

Hei! Olen saamassa perintöä Suomesta. Olen asunut Ruotsissa jo 60 luvulta lähtien ja työttömänä suurimman osan, olen saanut kaikki avustukset ja tuet mitä täällä köyhille jaetaan. Nyt kun olen siis saamassa Rahaperintöä Suomesta, niin peritäänkö ne minulta takaisinmaksuna vai saanko pitää itse ja saada jatkossakin tukia?
Mistä virastosta saisin asiaan selvyyttä? mistä minun tulisi kysellä? Asun Tukholmassa.

6

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17

Mihinköhän sä jatkossa tukia tarvitset jos saat ison perinnön?
      Toivottavasti ahneella on se *****nen loppu.

• iso perintö tulossa

Ei ne pitkään riitä, siksi kyselinkin että laittaako ne minulta takaisinperintään saamani avustuksent nyt kun olen saamassa perintöä.

• 9+2

Miten olet onnistunut välttään työntekoa 40 vuotta?

• örk

Eiköhän ole aika sinun muuttaa Suomeen. Olet ilmeisesti aivan tarpeeksi saanut nauttia meidän verorahoistamme. Olen työssäni (täällä Ruotsissa) tavannut monta sinun kaltaistasi suomalaista juoppoa ja aina on hävettänyt olla samasta maasta kotoisin
        Mitenköhän Suomessa suhtauduttaisiin maahanmuuttajaan joka vuosikymmenet ryyppää sociaalin rahoilla....

• ,.,.,.,.,.,

No et tietenkään saa tukia kun kerran saat perintöä. Ei se riipu siitä kuinka nopeasti perintösi tuhlaat, vaan kuinka kauan perinnön pitäisi laskennallisesti riittää. Jos ryyppäät sen viikossa ja sosiaalitanttojen laskujen mukaan sen pitäisi riittää puoleksi vuodeksi, niin mieti itse millä elät sen 25 viikkoa.
      Ainahan voit kieltäytyä perinnöstä ja jatkaa sosiaaliavustuksen varassa.

En kaipaa sua tännekään, pysy vaan siellä kun olet sinne mennyt työtä vieroksumaan. Itse olin aikanaan vain kesätöissä Tukholmassa, ei olisi tullut mieleenkään lähteä sinne ( tai muuallekaan ) pysyvästi ilman että on työpaikka.

• tenkmu

ei tarvitse maksaa .
      Lisää tukea et saa,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      459
      6566
    2. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      183
      3898
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      109
      2521
    4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      26
      2040
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      137
      1424
    6. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      75
      1305
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      68
      1166
    8. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      63
      1095
    9. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      77
      1079
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      45
      1018
    Aihe