katua kuljet alassuin
käsissäni ruukku säröilevä
puistossa ei mielenrauhaa
autot tavutettuina, sekaisin
torstai, sinussa kiinni
kuljet
viisas nainen
violettia ja mustaa
epäselviä rajojani
kuljet
4
228
Vastaukset
sitä tuttuakin tutumpaa ja samaan aikaan
mystistä kiehtovuutta on runosi.
Mielelläni kuulen, mistä on aihe lähtöisin ?
Joka tapauksessa runosi kuljettaa minua kaupunkiin,
levottomiin ja kiireisiin ihmisiin - tuntemattomuuksiin.- Miekko
Kiitos:) Aihe on tällä kertaa lähinnä ajatuksenvirtaa vaan.. Lähti siitä, kun peilin kautta näin kadulla olevat ihmiset kävelemässä ylösalaisin. Tuo puisto on mielessäni Ruttopuisto. Tavu on pieni osanen, kuitenkin kirjainta isompi.
Tässä on vähän yhdistelty.. torstaina odotin yhtä juttua tapahtuvaksi..alkuviikosta mielessä oli vain torstai... ja sitten näin naisen, violetti paita ja musta hame.. jotenkin silmää miellytti selkeä raja violetin ja mustan välillä.
Levottomuus ja kaupunki tässä ilman muuta on. Levottomuus kiehtoo, epävarmuus seuraavasta askelesta.
- Minanoita
Tässä on mielenkiintoisia efektejä, mulle tuli tätä lukiessani ihan nurinkurinen olo,
kuitenkin hauskalla tavalla.Tuo torstai jäi miettimään syntyään mieleeni, koska olen huomannut
itsekkin käyttäväni aika paljon juuri tuota viikonpäivää..jos kirjoitan meänkielellä silloin suosituin viikonpäivä
on ehdottomasti lördaagi -lauvantai..
Jag tycker om!- Miekko
Joo, elämä on nurinkurista.. epäselvien vaiheiden kautta jossakin on jokin kiintopiste, kuten tässä tuo torstai. Torstai, henkilöön sidottu viikonpäivä. Pidän paljon lauseesta: "Puistossa ei mielenrauhaa". Ajattelin jo tulevia lämpimiä ilmoja.. silloin kun puistossa voi oleilla.. lepuuttaa levotonta mieltään...
Niin, torstai on ehkä sellainen vakavampi päivä, antaa tiettyä arvokkuuden leimaa ja virallisuuden tuntua. Sopii asiatekstiin. Murrerunossa taas on sellainen hurlumhei-meininki ja launatai sopii siihen taas erinomaisesti.
Tackar och pockar.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206246Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.253737Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1682868- 292810
- 821724
- 1471602
- 91563
- 1481561
- 121288
- 211202