kuljet

Miekko

katua kuljet alassuin
käsissäni ruukku säröilevä
puistossa ei mielenrauhaa
autot tavutettuina, sekaisin

torstai, sinussa kiinni

kuljet
viisas nainen
violettia ja mustaa
epäselviä rajojani

4

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä tuttuakin tutumpaa ja samaan aikaan
      mystistä kiehtovuutta on runosi.

Mielelläni kuulen, mistä on aihe lähtöisin ?
      Joka tapauksessa runosi kuljettaa minua kaupunkiin,
      levottomiin ja kiireisiin ihmisiin - tuntemattomuuksiin.

• Miekko

Kiitos:) Aihe on tällä kertaa lähinnä ajatuksenvirtaa vaan.. Lähti siitä, kun peilin kautta näin kadulla olevat ihmiset kävelemässä ylösalaisin. Tuo puisto on mielessäni Ruttopuisto. Tavu on pieni osanen, kuitenkin kirjainta isompi.

Tässä on vähän yhdistelty.. torstaina odotin yhtä juttua tapahtuvaksi..alkuviikosta mielessä oli vain torstai... ja sitten näin naisen, violetti paita ja musta hame.. jotenkin silmää miellytti selkeä raja violetin ja mustan välillä.

Levottomuus ja kaupunki tässä ilman muuta on. Levottomuus kiehtoo, epävarmuus seuraavasta askelesta.

• Minanoita

Tässä on mielenkiintoisia efektejä, mulle tuli tätä lukiessani ihan nurinkurinen olo,
      kuitenkin hauskalla tavalla.Tuo torstai jäi miettimään syntyään mieleeni, koska olen huomannut
      itsekkin käyttäväni aika paljon juuri tuota viikonpäivää..jos kirjoitan meänkielellä silloin suosituin viikonpäivä
      on ehdottomasti lördaagi -lauvantai..

Jag tycker om!

• Miekko

Joo, elämä on nurinkurista.. epäselvien vaiheiden kautta jossakin on jokin kiintopiste, kuten tässä tuo torstai. Torstai, henkilöön sidottu viikonpäivä. Pidän paljon lauseesta: "Puistossa ei mielenrauhaa". Ajattelin jo tulevia lämpimiä ilmoja.. silloin kun puistossa voi oleilla.. lepuuttaa levotonta mieltään...

Niin, torstai on ehkä sellainen vakavampi päivä, antaa tiettyä arvokkuuden leimaa ja virallisuuden tuntua. Sopii asiatekstiin. Murrerunossa taas on sellainen hurlumhei-meininki ja launatai sopii siihen taas erinomaisesti.

Tackar och pockar.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      85
      3408
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2837
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2356
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2308
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2251
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2226
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2103
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2057
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1954
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      112
      1914
    Aihe