kuljet

Miekko

katua kuljet alassuin
käsissäni ruukku säröilevä
puistossa ei mielenrauhaa
autot tavutettuina, sekaisin

torstai, sinussa kiinni

kuljet
viisas nainen
violettia ja mustaa
epäselviä rajojani

4

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä tuttuakin tutumpaa ja samaan aikaan
      mystistä kiehtovuutta on runosi.

Mielelläni kuulen, mistä on aihe lähtöisin ?
      Joka tapauksessa runosi kuljettaa minua kaupunkiin,
      levottomiin ja kiireisiin ihmisiin - tuntemattomuuksiin.

• Miekko

Kiitos:) Aihe on tällä kertaa lähinnä ajatuksenvirtaa vaan.. Lähti siitä, kun peilin kautta näin kadulla olevat ihmiset kävelemässä ylösalaisin. Tuo puisto on mielessäni Ruttopuisto. Tavu on pieni osanen, kuitenkin kirjainta isompi.

Tässä on vähän yhdistelty.. torstaina odotin yhtä juttua tapahtuvaksi..alkuviikosta mielessä oli vain torstai... ja sitten näin naisen, violetti paita ja musta hame.. jotenkin silmää miellytti selkeä raja violetin ja mustan välillä.

Levottomuus ja kaupunki tässä ilman muuta on. Levottomuus kiehtoo, epävarmuus seuraavasta askelesta.

• Minanoita

Tässä on mielenkiintoisia efektejä, mulle tuli tätä lukiessani ihan nurinkurinen olo,
      kuitenkin hauskalla tavalla.Tuo torstai jäi miettimään syntyään mieleeni, koska olen huomannut
      itsekkin käyttäväni aika paljon juuri tuota viikonpäivää..jos kirjoitan meänkielellä silloin suosituin viikonpäivä
      on ehdottomasti lördaagi -lauvantai..

Jag tycker om!

• Miekko

Joo, elämä on nurinkurista.. epäselvien vaiheiden kautta jossakin on jokin kiintopiste, kuten tässä tuo torstai. Torstai, henkilöön sidottu viikonpäivä. Pidän paljon lauseesta: "Puistossa ei mielenrauhaa". Ajattelin jo tulevia lämpimiä ilmoja.. silloin kun puistossa voi oleilla.. lepuuttaa levotonta mieltään...

Niin, torstai on ehkä sellainen vakavampi päivä, antaa tiettyä arvokkuuden leimaa ja virallisuuden tuntua. Sopii asiatekstiin. Murrerunossa taas on sellainen hurlumhei-meininki ja launatai sopii siihen taas erinomaisesti.

Tackar och pockar.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6246
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      25
      3737
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      168
      2868
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2810
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1724
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1602
    7. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      9
      1563
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      148
      1561
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1288
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      21
      1202
    Aihe