Seuraatteko mitään urheilulajia tai harrastatteko itse jotakin/joitakin lajeja ? Katson naisten hiihdot, taitoluisteluohjelmia ja kiekkoa seuraan myös säännöllisen epäsäännöllisesti. Näitä lajeja en kuitenkaan itse harrasta. Olisinkin melkoinen haaste lääkäreille, jos yrittäisin hypätä kaksois Lutzin. Jumppaa ja kävelyä sen sijaan harrastan säännöllisesti. Kuntosalit eivät sovi minulle. Kuinkas teillä?
Seniorit ja urheilu
8
286
Vastaukset
- 1943
seuraa mitään urheilulajeja kuin pikkuisen syrjäsilmällä ja -korvalla. Itse harrastan talvella murtomaahiihtoa ja kävelyä, kesällä kävelyä (varsinkin metsässä) ja suunnistusta ynnä uintia. Tanssimisesta myös pidän ja käyn tanssimassa ympäri vuoden.
- Roosamamma
Naisten hiihdot,naisten kaunoluistelut,naisten joukkuevoimistelut,naisten uinnit,naisten rantalentis,naisten lentopallo.
Miesten lajeista en tykkää,enkä koskaan katso.Minua ällöttää esim balettitanssijamiehet,kun etuosa on laittamalla laitettu pullottamaan.- kalimera
päivittäin, uudenvuoden lupaukseni oli lähteä joka päivä ulos ja liikkeelle. Lumityöt pihassa talvisin hyvää hyötyliikuntaa. Tosin katolta pudotetun lumen kolaaminen pois pihasta Buranan voimalla kun niska ja kädet kipeytyivät rehkimisesta. Itämainen tanssi sisäliikuntana pitää selän notkeana ja kivuttomana, siinä on hyviä selkäliikkeitä. Voisi olla hyvä hupinumero jos joku katselisi kun mummu on itämainen tanssijatar, mutta se todella lisää hyväntuulisuutta ja nauru pidentää ikää..
Seuraamme vaimoni kanssa yhdessä tavanomaisimmat talvi- ja kesälajit muutamin poikkeuksin.
Vaimo ei seuraa palloilulajeja eikä nyrkkeilyä.
Painin ja painonnoston katsomme yhdessä, myös paikan päällä silloin kun se on mahdollista.
Telinevoimistelu kuuluu "must" sarjaan. Rytminenkin on kiinnostuksen kohteena.
Minä jätän väliin jääkiekon ja koripallon.
Ylipäätään seuraamme sellaiset lajit joissa on suomalaista osanottoa, ml. moottoriurheilu.
Samoin kaikki ammuntalajit ja joka sortin vesiurheilu soudusta uintiin mutta ei venekisat.
Turha oikeastaan jatkaa listaamista!
Kotona ollessamme käyn punttisalilla 5krt/viikko.
Vaimo tekee kaverinsa kanssa samaan aikaan 1,5 - 2:n tunnin steputtelulenkin.
Tavllisesti vaimo menee nukkumaan minua ennen.
Nyt Vancowerin aikana on muutamana yönä järjestys ollut päinvastainen.
Urheilu kuuluu raha-asioiden ja penskojen kasvatuksen ohella aiheisiin joista emme ole saaneet riitaa aikaiseksi.Hyvä kirjoitus ja hyvä asenne! Maailman tärkeimmät asiat, miksi niistä riitelemään!
Hyvin hoidatte kuntoanne. Itse kävelen ja käyn jumpassa, maltillisessa jossa ei hypitä. Liikun sen mitä polvet kestää. Hassu juttu kun on nivelrikko polvissa: liikkuminen sattuu mutta jos jää paikoilleen niin sitten sitä vasta kipeä onkin!
Urheilua katson sen minkä töiltäni kerkiän. Olympialaiset oli mulle liian myöhällä, suurin osa jäi katsomatta. Aamuisin ennen töihin lähtöä katsoin kun monesti siellä oli vielä täysi meno päällä. Nyt tänä aamuna näin osan kisojen päättäjäisistä.
- espanjool
Jumpaa ja käyn 3 kertaa viikossa kunto-salilla sekä joskus päivä-tanseissa.
- urheilu on luxukseni
Pidän kovasti urheilusta ja katson tv:st kaikki mahdolliset kilpailut lukuunottamatta nyrkkeily- tai formulakisoja ja ehkä jotkut joukkuelajit. - Olen aina itse harrastanut urheilua ja edelleen hiihdän, sauvakävelen, uin, lenkkeilen ja tietysti hyötyliikun jne. Tottakai on kulumia ja nivelkipuja, kulumaakin, mutta kummasti sitä pysyy kunnossa. Täytyy muistaa myös venytellä ja harjoittaa voimisteluliikkeitä sekä nostella vähän (kevyitä) painoja. Tuppaa myös tuo lihaskuntokin heikkenemään vähä vähältä. Mutta kyllä liikunta kannattaa ja kun vielä ottaa huomioon oman kropan tilanteen. Mutta yleisvointi parantuu kummasti liikkumalla ja liikunnalla.
- La mujer
urheilu on luxukseni kirjoitti:
Pidän kovasti urheilusta ja katson tv:st kaikki mahdolliset kilpailut lukuunottamatta nyrkkeily- tai formulakisoja ja ehkä jotkut joukkuelajit. - Olen aina itse harrastanut urheilua ja edelleen hiihdän, sauvakävelen, uin, lenkkeilen ja tietysti hyötyliikun jne. Tottakai on kulumia ja nivelkipuja, kulumaakin, mutta kummasti sitä pysyy kunnossa. Täytyy muistaa myös venytellä ja harjoittaa voimisteluliikkeitä sekä nostella vähän (kevyitä) painoja. Tuppaa myös tuo lihaskuntokin heikkenemään vähä vähältä. Mutta kyllä liikunta kannattaa ja kun vielä ottaa huomioon oman kropan tilanteen. Mutta yleisvointi parantuu kummasti liikkumalla ja liikunnalla.
Niin meni kisat,aikalailla tuli valvottua,Itselleni ylitse muiden on taitoluistelu.
Luistelen vielä itsekin tosin luzit ja salkowit jää tekemättä.
Olen aina harrastanut liikuntaa mitä milloinkin.Nyt kun ollut kova talvi olen
viihtynyt uimahallissa,vesijuoksuun hurahtanut.
Hyvää hyötyliikuntaa on talvi tarjonut lumilapio tullut tutuksi:)
Aurinko jo pilkottaa,nyt lenkille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60919
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661