Tarkkalan Kuljetus oy

Spudje

Onko Tarkkala myynyt autojaan jollekkin torpparille vai ajeleeko joku vaan Tarkkalan vanhoilla autoilla Tarkkalan väreissä ,ja sitä kautta saa Tarkkalan kuljettajat huonon maineen kun nämä uusio käyttäjät töppäilevät maantiellä.

12

8074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loppilainen

      Kun ei edes omista. Kaikki volvot on taka- ja rahoitusleasingvetoisia. Kyllä ne maalaamattomina vuokra-ajan jälkeen lähtee uusille omistajille. Kyllähän se ruma vihreä kaukaa silmiin pistää..

      • spudje

        On kyllä olet oikeassa , ruman vihreitä .Vihreä on väri mikä ei todellakaan sovi ei ainakaan kuorma- autoon . Tynjälän ja Lankilan värityksiä on noissa hakeautoissa ilo katsella ,ne yritykset näköjään panostaa ulkoasuun ja firman imiziin .


      • 12345...
        spudje kirjoitti:

        On kyllä olet oikeassa , ruman vihreitä .Vihreä on väri mikä ei todellakaan sovi ei ainakaan kuorma- autoon . Tynjälän ja Lankilan värityksiä on noissa hakeautoissa ilo katsella ,ne yritykset näköjään panostaa ulkoasuun ja firman imiziin .

        Mitäs luulet kenen rahoilla ne autot maalataan ja laitetaan?!?
        Kyllä Tarkkalan vihree sopii hyvin... Ennemmin kun noi joulukuuset jota tua harvoin (onneksi) näkee.


      • Juu
        12345... kirjoitti:

        Mitäs luulet kenen rahoilla ne autot maalataan ja laitetaan?!?
        Kyllä Tarkkalan vihree sopii hyvin... Ennemmin kun noi joulukuuset jota tua harvoin (onneksi) näkee.

        Kaikilla tyylinsä. Niin oli Päivärinnallakin.
        "Päivärinnan vihreet" autot. Hakeautojen laatikotkin nimenomaan "Päivärinnan vihreitä" valkoisilla raidoilla. Komeita olivat, ja kaikki kyllä tunnisti kaukaa.


      • juu
        Juu kirjoitti:

        Kaikilla tyylinsä. Niin oli Päivärinnallakin.
        "Päivärinnan vihreet" autot. Hakeautojen laatikotkin nimenomaan "Päivärinnan vihreitä" valkoisilla raidoilla. Komeita olivat, ja kaikki kyllä tunnisti kaukaa.

        Ja vielä, että kyllä Tarkkalankin tunnistaa kaukaa, ja mielestäni ihan mukava asia... ettei kaikki suomen katiskat ole saman värisiä.


      • ex-hakekuski
        spudje kirjoitti:

        On kyllä olet oikeassa , ruman vihreitä .Vihreä on väri mikä ei todellakaan sovi ei ainakaan kuorma- autoon . Tynjälän ja Lankilan värityksiä on noissa hakeautoissa ilo katsella ,ne yritykset näköjään panostaa ulkoasuun ja firman imiziin .

        Onkohan poikien talous jo paranemaan päin, kun eräs maineikas, erittäin miellyttävä ja kadehdittavan komeakroppainen riihimäellä toimiva kuljetusyrittäjä ei enään polje alas alan hintoja...


      • Hintoja seurannut
        ex-hakekuski kirjoitti:

        Onkohan poikien talous jo paranemaan päin, kun eräs maineikas, erittäin miellyttävä ja kadehdittavan komeakroppainen riihimäellä toimiva kuljetusyrittäjä ei enään polje alas alan hintoja...

        Näin laman aikana tulijoita riittää, joten ei se riihimäkeläinen ollut ainut hintojen polkija. Taksat ovat melkoisen alhaalla tällä hetkellä.


      • a
        Hintoja seurannut kirjoitti:

        Näin laman aikana tulijoita riittää, joten ei se riihimäkeläinen ollut ainut hintojen polkija. Taksat ovat melkoisen alhaalla tällä hetkellä.

        Onko Tarkkala joutunut luopunumaan muistakin kuin korkeakosken hakekasoista, jotkat mustat kaaniat pistää kyytiin.


      • pena vaan
        a kirjoitti:

        Onko Tarkkala joutunut luopunumaan muistakin kuin korkeakosken hakekasoista, jotkat mustat kaaniat pistää kyytiin.

        näyttäis ajavan ainaskin yhtä ex-tarkkalaa. Palkka varmaan 5euroo tunnille ja mitään työaikalakia noi igorit ei noudata.Ja isäntä taputtaa karvaisia käsiään ku saa kusettaa verottajaa.


    • Anonyymi

      Joo - ihmettelen, että Tarkkalan valtaisat rekat ajelevat pienehkön maaseutukylän läpi 40 rajoitusalueella yli 60km/t. Aika riskaapelia toimintaa.

    • Anonyymi

      Tarkkalan Kuljetus Oy työllisti 48 henkilöä. Liiketoiminnan voitto oli 1,1 miljoonaa euroa ja liikevoittoprosentti oli -. Yhtiön omavaraisuusaste oli 64 %

      • Anonyymi

        No mutta...hyvä tulos kaiken kaikkiaan.
        Punaisten pajalla on melkein yhtä hyvä tulos..jarrurempat onnistuu yli odotusten..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      912
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      760
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      738
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe