Onko Tarkkala myynyt autojaan jollekkin torpparille vai ajeleeko joku vaan Tarkkalan vanhoilla autoilla Tarkkalan väreissä ,ja sitä kautta saa Tarkkalan kuljettajat huonon maineen kun nämä uusio käyttäjät töppäilevät maantiellä.
Tarkkalan Kuljetus oy
12
8074
Vastaukset
- loppilainen
Kun ei edes omista. Kaikki volvot on taka- ja rahoitusleasingvetoisia. Kyllä ne maalaamattomina vuokra-ajan jälkeen lähtee uusille omistajille. Kyllähän se ruma vihreä kaukaa silmiin pistää..
- spudje
On kyllä olet oikeassa , ruman vihreitä .Vihreä on väri mikä ei todellakaan sovi ei ainakaan kuorma- autoon . Tynjälän ja Lankilan värityksiä on noissa hakeautoissa ilo katsella ,ne yritykset näköjään panostaa ulkoasuun ja firman imiziin .
- 12345...
spudje kirjoitti:
On kyllä olet oikeassa , ruman vihreitä .Vihreä on väri mikä ei todellakaan sovi ei ainakaan kuorma- autoon . Tynjälän ja Lankilan värityksiä on noissa hakeautoissa ilo katsella ,ne yritykset näköjään panostaa ulkoasuun ja firman imiziin .
Mitäs luulet kenen rahoilla ne autot maalataan ja laitetaan?!?
Kyllä Tarkkalan vihree sopii hyvin... Ennemmin kun noi joulukuuset jota tua harvoin (onneksi) näkee. - Juu
12345... kirjoitti:
Mitäs luulet kenen rahoilla ne autot maalataan ja laitetaan?!?
Kyllä Tarkkalan vihree sopii hyvin... Ennemmin kun noi joulukuuset jota tua harvoin (onneksi) näkee.Kaikilla tyylinsä. Niin oli Päivärinnallakin.
"Päivärinnan vihreet" autot. Hakeautojen laatikotkin nimenomaan "Päivärinnan vihreitä" valkoisilla raidoilla. Komeita olivat, ja kaikki kyllä tunnisti kaukaa. - juu
Juu kirjoitti:
Kaikilla tyylinsä. Niin oli Päivärinnallakin.
"Päivärinnan vihreet" autot. Hakeautojen laatikotkin nimenomaan "Päivärinnan vihreitä" valkoisilla raidoilla. Komeita olivat, ja kaikki kyllä tunnisti kaukaa.Ja vielä, että kyllä Tarkkalankin tunnistaa kaukaa, ja mielestäni ihan mukava asia... ettei kaikki suomen katiskat ole saman värisiä.
- ex-hakekuski
spudje kirjoitti:
On kyllä olet oikeassa , ruman vihreitä .Vihreä on väri mikä ei todellakaan sovi ei ainakaan kuorma- autoon . Tynjälän ja Lankilan värityksiä on noissa hakeautoissa ilo katsella ,ne yritykset näköjään panostaa ulkoasuun ja firman imiziin .
Onkohan poikien talous jo paranemaan päin, kun eräs maineikas, erittäin miellyttävä ja kadehdittavan komeakroppainen riihimäellä toimiva kuljetusyrittäjä ei enään polje alas alan hintoja...
- Hintoja seurannut
ex-hakekuski kirjoitti:
Onkohan poikien talous jo paranemaan päin, kun eräs maineikas, erittäin miellyttävä ja kadehdittavan komeakroppainen riihimäellä toimiva kuljetusyrittäjä ei enään polje alas alan hintoja...
Näin laman aikana tulijoita riittää, joten ei se riihimäkeläinen ollut ainut hintojen polkija. Taksat ovat melkoisen alhaalla tällä hetkellä.
- a
Hintoja seurannut kirjoitti:
Näin laman aikana tulijoita riittää, joten ei se riihimäkeläinen ollut ainut hintojen polkija. Taksat ovat melkoisen alhaalla tällä hetkellä.
Onko Tarkkala joutunut luopunumaan muistakin kuin korkeakosken hakekasoista, jotkat mustat kaaniat pistää kyytiin.
- pena vaan
a kirjoitti:
Onko Tarkkala joutunut luopunumaan muistakin kuin korkeakosken hakekasoista, jotkat mustat kaaniat pistää kyytiin.
näyttäis ajavan ainaskin yhtä ex-tarkkalaa. Palkka varmaan 5euroo tunnille ja mitään työaikalakia noi igorit ei noudata.Ja isäntä taputtaa karvaisia käsiään ku saa kusettaa verottajaa.
- Anonyymi
Joo - ihmettelen, että Tarkkalan valtaisat rekat ajelevat pienehkön maaseutukylän läpi 40 rajoitusalueella yli 60km/t. Aika riskaapelia toimintaa.
- Anonyymi
Tarkkalan Kuljetus Oy työllisti 48 henkilöä. Liiketoiminnan voitto oli 1,1 miljoonaa euroa ja liikevoittoprosentti oli -. Yhtiön omavaraisuusaste oli 64 %
- Anonyymi
No mutta...hyvä tulos kaiken kaikkiaan.
Punaisten pajalla on melkein yhtä hyvä tulos..jarrurempat onnistuu yli odotusten..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95912
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286760- 95738
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558