Villa Koh Samui

Vastauksista kiitos

Onko kokemuksia ko. talosta? www.kohsamui.fi
Mihin sijoittuu Big Budha beachillä? Häiritseekö lentokentän läheisyys mitenkään?
Kuinka pitkä matka rannalle?
Naapurusto?
Jne. jne.
Suositteletteko ko. asuntoa pidempiaikaiseen asumiseen?

22

4514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samuilta palannut

      Asusteltiin just kuukausi talolla. Suosittelen ja mennään varmasti uudelleen. Lentokenttä ei meitä häirinnyt, yöaikaan ei ole lentoja, vika kone lähtee klo 22 ja aamun eka tulee klo 6.
      Rantaan jonkin verran matkaa, ehkä kilsa pari. Mutta koska oli oma uima-allas asia ei kovin haitannut.
      Naapurustossa taloja mitä myös vuokrataan, poliisipäällikkö asuu alapuolella naapurissa ;)
      Viereiselle tontille aletaan just rakentamaan, raivasivat sen juuri kun olimme lähdössä.
      Talo sijaitsee ylhäällä rinteessä mäkeä saa todella punnata ylöspäin ainakin näin heikkokuntoisena ja lastenrattaita työntäen.
      Liikuimme "mopolla" koko perhe kolme päällä.
      Kävelymatkan päässä on rafloja, baareja, nettikioskeja, ruokatori ja "siwa". Isoimmille ostoksille "citymarketiin" taxilla. Itse kävimme mopolla, niinhän ne paikallisetkin tekee ;)
      Paikka hyvä, koska hieman turistimestojen ulkopuolella. Ei ainuttakaan pukukauppiasta juoksemassa perässä mittanauhoineen.
      Siivous pelasi ja kaikki oli kaikin puolin mitä pitikin. Talon omistaja on ns. hyvä jätkä. Siivouksesta yms. vastaa hänen tyttöystävänsä. Keittiössä perusvarusteet, pystyy kokkailemaan itse jos haluaa. Rantapyyhkeet erikseen.
      Kysy jos haluat vielä jotain infoa.

      • jooo o

        lopettakaa jo tän ylihintasen mestan mainostus


      • Oksupai

        Onko kyseessä Jukka`s house??? Meillä varattuna ensi tammikuulle 3 viikkoa. Onko hintansa arvoinen oikeasti? heräsi epäilys kun joku kirjoitti että olisi ylihintainen. Ei ole kokemusta kuin valmismatkoista ja nehän ei todellakaan ole halpoja eikä edullisia.


    • airbus330

      Olin siellä perheineni 3vk ja paikka oli aivan mahtava ja kaikki toimi niin kuin oli sovittu.Hinta on Samuin yleiseen tasoon nähden kohdallaan.Mahtava auringonlasku joka ilta terdeltä.Taksi tyttö Coy haki meidät kentältä ja toi asunnoller ja kuskasi muutenkin luotettavasti ja puhui englantia.Ranta on aivan lähellä,mutta löysimme upean Choeng-beachin n1.5km:rin päästä,jossa kävimme useina päivinä,jollemme viettäneet aikaamme upealla infinity uima-altaalla jossa ei ollut niin kuuma kuin rannalla koska siihen vähän tuulee koska talo on rinteessä.Suosittelen lämpimästi kaikille ja varsinkin perheille.Me varasimme jo ensivuodelle 2vk.

      • Lisätietoja

        Olitte siellä viimeksi. Kun aikaisemmassa keskustelussa viitattiin naapurustossa aloitettavasta rakennustyömaasta?


      • DaWWW
        Lisätietoja kirjoitti:

        Olitte siellä viimeksi. Kun aikaisemmassa keskustelussa viitattiin naapurustossa aloitettavasta rakennustyömaasta?

        Naapuri tontti on siivottu,koska se tulee myyntiin.Kun se joskus on saatu myytyä niin siihen varmasti rakennetaan mutta ei mitään suurta koska tontti on vain 700m2.Tällä hetkellä ei ole edes lähistöllä mitään rakennus työmaata.Tietoa ON


      • Samuilta palannut
        DaWWW kirjoitti:

        Naapuri tontti on siivottu,koska se tulee myyntiin.Kun se joskus on saatu myytyä niin siihen varmasti rakennetaan mutta ei mitään suurta koska tontti on vain 700m2.Tällä hetkellä ei ole edes lähistöllä mitään rakennus työmaata.Tietoa ON

        Jokinen taitaa ostaa läntin itelleen...


      • Ulkomaan kuten
        Samuilta palannut kirjoitti:

        Jokinen taitaa ostaa läntin itelleen...

        Suomen kansalainen ei voi omistaa maata Thaimaassa.


      • summerhouse
        Ulkomaan kuten kirjoitti:

        Suomen kansalainen ei voi omistaa maata Thaimaassa.

        Ulkomaalainen ei todellakaan voi omistaa maata Thaimaassa.Monet perustavat yhtiön jonka kautta se onnistuu.Tekevät maasta leaseholdin 30 30vuotta.Talon ulkomaalainen voi omistaa.Olen itse aloittamassa rakennusprojektia syksyllä.


    • Samuilainen

      Lentokentän vieressä ja melu todellakin kuuluu sisälle. Hienot näköalata, mutta itse villa ja huonekalut ovat melko onnettomat. Ilman autoa tuolta on melko mahdotonta liikkua minnekkään.

      HIntakinb on ihan posketon. Halvemmalla vuokraa Samuilta todellisen luksusvillan.

      • tyytyväinen

        Itse olin Villa Schalke04:ssä. Sijainti, merinäköala, Infinity allas ja super edullinen hinta.

        http://sennasamui.com


      • Samui fani

        Tosi kiva paikka ja lowseason hinta 15.4-14.12.2013 vain 450e/vk ei paha?


      • Golf fani
        Samui fani kirjoitti:

        Tosi kiva paikka ja lowseason hinta 15.4-14.12.2013 vain 450e/vk ei paha?

        Olin mieheni kanssa 2viikkoa tässä Jukkas Housessa,ja täytyy kyllä sanoa,että hinta/laatusuhde on kohdallaan.Kävimme santiburi golf kentällä pelailemassa ja se on upea kenttä vuorenrinteellä.Suosittelen ja v2014 mennään uudestaan,kun vain saadaan lomat sovittua.


      • mmmmm3
        tyytyväinen kirjoitti:

        Itse olin Villa Schalke04:ssä. Sijainti, merinäköala, Infinity allas ja super edullinen hinta.

        http://sennasamui.com

        Tämä villa se vitsi vasta onkin! Hintaluokka samaa kuin Jukka's housessa ja Jukan villa kyllä pesee mennen tullen! Lähellä palveluita, näkoala jne jne.

        Terveisin, Molemmat nähneenä ;)


      • Matkailija 2
        Golf fani kirjoitti:

        Olin mieheni kanssa 2viikkoa tässä Jukkas Housessa,ja täytyy kyllä sanoa,että hinta/laatusuhde on kohdallaan.Kävimme santiburi golf kentällä pelailemassa ja se on upea kenttä vuorenrinteellä.Suosittelen ja v2014 mennään uudestaan,kun vain saadaan lomat sovittua.

        Olimme 3pariskuntaa ja 12vpoika jukkas housessa Tammikuussa 2014 ja pidimme kovasti huvilasta ja sen sijainnista.Kaikki palvelut ja ranta lähellä.Rauhallinen paikka omalla tontilla ja tosi siisti.Katsoimme muitakin huviloita,mutta Jukkas housen tarjous oli paras.Dawin siivous pelasi moitteetomasti.Jukalla tuttu taksikuski MR-Samui,joka haki kentältä ja hoiti muutkin kuljetukset hienosti ja puhuu Englantia.Hänellä iso vani johon mahduimme kaikki kerralla.Max 9henkeä.Pitääpä tulla uudemman kerran:-)


      • rahnoo
        tyytyväinen kirjoitti:

        Itse olin Villa Schalke04:ssä. Sijainti, merinäköala, Infinity allas ja super edullinen hinta.

        http://sennasamui.com

        Onko tämä sennasamui sama kaveri (nimi ainakin ihan sama) joka avusti/hoiti aikoinaan Malmin KOP :sta kavallettujen rahojen sijoittamisessa Pattayan Star Beach condoihin ?
        Jotakin saivat takaisin, mutta condoja jäi useampikin !


    • Suosittelenpaljon

      no joo onhan tuo ihan mukava paikka itse olin siellä 2vk mutta poliisipäälikön koirat ovat aika vihaisia.

    • teeero

      Olimme siellä perheeni kanssa 3viikkoa ja olimme enemmän kuin tyytyväisiä ja kaikki pelasi niin kuin oli sovittu.Lapset 2,4ja 5vuotiaat viihtyivät omassa uima-altaassa hienosti ja illalla oli veto veks niin ,että klo 21.00 nukkumaan ja meille jäi aikaa vielä vietää keskenään ja uiskennella ja ym.Palaamme uudestaan varmasti ja suosittelemme kaikille jos matkanne Samuille suuntautuu. .

      • Teeero

        Ja poliisin koirat ovat nykyään portin takana,eli eivät pääse enää häiritsemään ohikulkijoita,mikä on kyllä tosi hyvä juttu:)


    • Tiiiina

      Me olimme mieheni kanssa Jukkahousessa kahdestaan ja kyllä viihdyimme.Oli ihan luksusta uiskennella omassa altaassa.3viikkoa meni kuin siivillä.Välillä kävimme Choengmon beachillä viettämässä rantalomaa.Mopoilla kierrettiin ympäri saarta.Palvelut ja ravintolat lähellä ja varsinkin catcandoon ruoka oli erinomaista ja ruokalista löytyy myös talolta,jos haluaa tilata ja toimitus n15min.Katsoimme useat ihanat auringonlaskut terdeltä ja juttelimme,että tänne voisimme tulla vielä uudestaankin.Suosittelemme:)

    • Kyllämaar

      Hei,kuulostaa tosi kivalta talolta,mutta mietin,että kun meitä on vain pariskunta,onko sitten liian iso.Ja viikko vain oltaisiin,loput 3vk kierreltäisiin muualla.Huhtikuu olisi matkustusaika.Paljonko tuli maksamaan kokonaisuudessaan vk,tarkoitan,että miten sähkö vesi siivousmaksu,entä taksillahaku kentältä,maksaako.Toki kaikki jutut sieltä kiinnostaa.

      • Freedi

        Huhtikuu on lowseason aikaa ja viikkohinta on 490e/viikko ja siihen kulut 10e/vrk 2henkeä,eli 70e/viikko yhteensä 560e/viikko.Taksi kentältä 400tph(10e).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe