Tuli vaan mieleen kysellä tälläistä. Olen itse 18-vuotias Warhammer 40k pelaaja. Kerättyä on tullut aika hyvä määrä Eldareita ja vähän muuta. Eldareilla pääasiassa pelailen. Maalaamistaito on vaan mulla aivan syvältä. Sitten pikkusiskoni 14v päätti tarjota apua. Figut oli hänen mielestä kivan näkösiä ja kun kerroin, että ne pitäisi maalata tarkasti niin sisko otti asian kontolleen. Ei hän nyt ihan mestarijälkeä tee, mutta paljon paremmin kuin minä.
Niin siis onko kellään muulla sisarukset mukana tinasotilasleikeissä? Millä osa-alueella vai kaikilla?
Sisarukset harrastuksessa?
horwhat
1
1199
Vastaukset
- Strom
Juuh, joskus sain pikkuveljen mukaan harrastukseen, tosin valitettavasti hän lopetti harrastuksen muutaman vuoden jälkeen. Salamandereita keräili, tai pikemminkin Raven Guardin kautta siirtyi Salamandereihin, kun RG:n väriteema oli liian pliisu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1266400Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716183Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443992Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482415Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311456- 131299
- 1871128
- 64960