Missä päin

jööppi

Suomea on paras olkapään leikkauksia tekevä kirurgi ja minkä niminen?

10

5037

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shoulders

operoi Harri Heliö ja Helsigissä. Paras

• kuntoon

leikataan viikon päästä kyssissä

• olkapää kunnossa
        kuntoon kirjoitti:

leikataan viikon päästä kyssissä

kannattaa olkapään leikkaukset teetättää. Hyvä olkapääkirurgi Antti Joukainen on erittäin pätevä ja miellyttävä kirurgi!

• trusty1
        olkapää kunnossa kirjoitti:

kannattaa olkapään leikkaukset teetättää. Hyvä olkapääkirurgi Antti Joukainen on erittäin pätevä ja miellyttävä kirurgi!

laitettu lähete. Mitä olen lukenut ja muilta kuullut on Kys paras paikka olkapään leikkauksia varten. Pelkkää hyvää olen Kyssistä ja sen kirurgeista lukenut ja kuullutkin, joten luottavaisin mielin odotan kutsua.

• kivuton olka
        trusty1 kirjoitti:

laitettu lähete. Mitä olen lukenut ja muilta kuullut on Kys paras paikka olkapään leikkauksia varten. Pelkkää hyvää olen Kyssistä ja sen kirurgeista lukenut ja kuullutkin, joten luottavaisin mielin odotan kutsua.

ollut tyytyväinen vuosi sitten leikatun olkapääni paranemiseen. Kaikki yrittivät pelotella, ettei leikkaus auta vaan pahentaa. Nyt on kaikki kivut poissa olkapäästäni ja harrastukseni jatkuvat. Leikattu Kuopiossa, onneks.

• hoidonlaatu nro 1
        kivuton olka kirjoitti:

ollut tyytyväinen vuosi sitten leikatun olkapääni paranemiseen. Kaikki yrittivät pelotella, ettei leikkaus auta vaan pahentaa. Nyt on kaikki kivut poissa olkapäästäni ja harrastukseni jatkuvat. Leikattu Kuopiossa, onneks.

paras paikka olkapäiden leikkauksia varten. En olisi antanut muualla päin suomea leikata. Kyssissä mua ennekin leikattu, joten jos leikkaustarvetta vielä tulevaisuudessakin, hoidatan Kyssissä. Siellä on erittäin osaava ja ammattitaitoinen henkilökunta.

• without pain
        hoidonlaatu nro 1 kirjoitti:

paras paikka olkapäiden leikkauksia varten. En olisi antanut muualla päin suomea leikata. Kyssissä mua ennekin leikattu, joten jos leikkaustarvetta vielä tulevaisuudessakin, hoidatan Kyssissä. Siellä on erittäin osaava ja ammattitaitoinen henkilökunta.

yliopiston sairaalalle kaunis kiitos pääsin olkapään säryistä kerralla eroon ammattitaitoisen ortopedin tekemän tähystysleikkauksen jälkeen. Nyt tästä jo puoli vuotta ja töitä voin tehdä entiseen tapaani mutta nyt ilman särkyjä.

• Anonyymi
        olkapää kunnossa kirjoitti:

Enpähän tiijä. Kun ossais ies tutkija, sanoo vain tietäväsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpähän tiijä. Kun ossais ies tutkija, sanoo vain tietäväsä.

Antti Joukainen ortopedi
        Ei tarvihe ies mittää kysellä, Onko pitkäännii ollunna minkälaesta oeretta ja hoetoja
        kokeillunna.
        Tietääpä hiä tok iha ilima se enempöö laitteilla tutkailuja, mittee pittää tehhä.
        Potilas vua heiluttelloo kumnaahoo ja tulloo sitte uuvestaa liäkäriin.
        että sillee!

• loppuisärky

Kaikki muut lääkärit sanoi ei tule kuntoon...Antti leikkasi 2017 marraskuussa kiertäjäkalvosin täysin rikki ja hauislihas yläpäästä revennyt...nyt mennään kohta vuosi lekkaksesta ei kipuja ei mitään ongelmaa Huippu ukko... Kiitos T savolaisukko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      164
      2964
    2. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      33
      2806
    3. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      37
      1821
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      181
      1658
    5. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      17
      1629
    6. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      206
      1526
    7. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      325
      1473
    8. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      101
      1431
    9. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      17
      1249
    10. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      70
      1221
    Aihe