Missä päin

jööppi

Suomea on paras olkapään leikkauksia tekevä kirurgi ja minkä niminen?

10

5272

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shoulders

operoi Harri Heliö ja Helsigissä. Paras

• kuntoon

leikataan viikon päästä kyssissä

• olkapää kunnossa
        kuntoon kirjoitti:

leikataan viikon päästä kyssissä

kannattaa olkapään leikkaukset teetättää. Hyvä olkapääkirurgi Antti Joukainen on erittäin pätevä ja miellyttävä kirurgi!

• trusty1
        olkapää kunnossa kirjoitti:

kannattaa olkapään leikkaukset teetättää. Hyvä olkapääkirurgi Antti Joukainen on erittäin pätevä ja miellyttävä kirurgi!

laitettu lähete. Mitä olen lukenut ja muilta kuullut on Kys paras paikka olkapään leikkauksia varten. Pelkkää hyvää olen Kyssistä ja sen kirurgeista lukenut ja kuullutkin, joten luottavaisin mielin odotan kutsua.

• kivuton olka
        trusty1 kirjoitti:

laitettu lähete. Mitä olen lukenut ja muilta kuullut on Kys paras paikka olkapään leikkauksia varten. Pelkkää hyvää olen Kyssistä ja sen kirurgeista lukenut ja kuullutkin, joten luottavaisin mielin odotan kutsua.

ollut tyytyväinen vuosi sitten leikatun olkapääni paranemiseen. Kaikki yrittivät pelotella, ettei leikkaus auta vaan pahentaa. Nyt on kaikki kivut poissa olkapäästäni ja harrastukseni jatkuvat. Leikattu Kuopiossa, onneks.

• hoidonlaatu nro 1
        kivuton olka kirjoitti:

ollut tyytyväinen vuosi sitten leikatun olkapääni paranemiseen. Kaikki yrittivät pelotella, ettei leikkaus auta vaan pahentaa. Nyt on kaikki kivut poissa olkapäästäni ja harrastukseni jatkuvat. Leikattu Kuopiossa, onneks.

paras paikka olkapäiden leikkauksia varten. En olisi antanut muualla päin suomea leikata. Kyssissä mua ennekin leikattu, joten jos leikkaustarvetta vielä tulevaisuudessakin, hoidatan Kyssissä. Siellä on erittäin osaava ja ammattitaitoinen henkilökunta.

• without pain
        hoidonlaatu nro 1 kirjoitti:

paras paikka olkapäiden leikkauksia varten. En olisi antanut muualla päin suomea leikata. Kyssissä mua ennekin leikattu, joten jos leikkaustarvetta vielä tulevaisuudessakin, hoidatan Kyssissä. Siellä on erittäin osaava ja ammattitaitoinen henkilökunta.

yliopiston sairaalalle kaunis kiitos pääsin olkapään säryistä kerralla eroon ammattitaitoisen ortopedin tekemän tähystysleikkauksen jälkeen. Nyt tästä jo puoli vuotta ja töitä voin tehdä entiseen tapaani mutta nyt ilman särkyjä.

• Anonyymi
        olkapää kunnossa kirjoitti:

Enpähän tiijä. Kun ossais ies tutkija, sanoo vain tietäväsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpähän tiijä. Kun ossais ies tutkija, sanoo vain tietäväsä.

Antti Joukainen ortopedi
        Ei tarvihe ies mittää kysellä, Onko pitkäännii ollunna minkälaesta oeretta ja hoetoja
        kokeillunna.
        Tietääpä hiä tok iha ilima se enempöö laitteilla tutkailuja, mittee pittää tehhä.
        Potilas vua heiluttelloo kumnaahoo ja tulloo sitte uuvestaa liäkäriin.
        että sillee!

• loppuisärky

Kaikki muut lääkärit sanoi ei tule kuntoon...Antti leikkasi 2017 marraskuussa kiertäjäkalvosin täysin rikki ja hauislihas yläpäästä revennyt...nyt mennään kohta vuosi lekkaksesta ei kipuja ei mitään ongelmaa Huippu ukko... Kiitos T savolaisukko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      63
      4908
    2. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      31
      3715
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      22
      3340
    4. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      79
      2315
    5. Ei siinä kauan

Menisi jos olisimme kahden
      Ikävä
      24
      1889
    6. Tekeekö hän

Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.
      Ikävä
      27
      1571
    7. Laine voitti oikeudessa

Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?
      Savonlinna
      40
      1512
    8. Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa

kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois
      Maailman menoa
      330
      1460
    9. Puistotyöntekijät

Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      14
      1423
    10. Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?

Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?
      Ikävä
      33
      1320
    Aihe