Missä päin

jööppi

Suomea on paras olkapään leikkauksia tekevä kirurgi ja minkä niminen?

10

4504

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shoulders

operoi Harri Heliö ja Helsigissä. Paras

• kuntoon

leikataan viikon päästä kyssissä

• olkapää kunnossa
        kuntoon kirjoitti:

leikataan viikon päästä kyssissä

kannattaa olkapään leikkaukset teetättää. Hyvä olkapääkirurgi Antti Joukainen on erittäin pätevä ja miellyttävä kirurgi!

• trusty1
        olkapää kunnossa kirjoitti:

kannattaa olkapään leikkaukset teetättää. Hyvä olkapääkirurgi Antti Joukainen on erittäin pätevä ja miellyttävä kirurgi!

laitettu lähete. Mitä olen lukenut ja muilta kuullut on Kys paras paikka olkapään leikkauksia varten. Pelkkää hyvää olen Kyssistä ja sen kirurgeista lukenut ja kuullutkin, joten luottavaisin mielin odotan kutsua.

• kivuton olka
        trusty1 kirjoitti:

laitettu lähete. Mitä olen lukenut ja muilta kuullut on Kys paras paikka olkapään leikkauksia varten. Pelkkää hyvää olen Kyssistä ja sen kirurgeista lukenut ja kuullutkin, joten luottavaisin mielin odotan kutsua.

ollut tyytyväinen vuosi sitten leikatun olkapääni paranemiseen. Kaikki yrittivät pelotella, ettei leikkaus auta vaan pahentaa. Nyt on kaikki kivut poissa olkapäästäni ja harrastukseni jatkuvat. Leikattu Kuopiossa, onneks.

• hoidonlaatu nro 1
        kivuton olka kirjoitti:

ollut tyytyväinen vuosi sitten leikatun olkapääni paranemiseen. Kaikki yrittivät pelotella, ettei leikkaus auta vaan pahentaa. Nyt on kaikki kivut poissa olkapäästäni ja harrastukseni jatkuvat. Leikattu Kuopiossa, onneks.

paras paikka olkapäiden leikkauksia varten. En olisi antanut muualla päin suomea leikata. Kyssissä mua ennekin leikattu, joten jos leikkaustarvetta vielä tulevaisuudessakin, hoidatan Kyssissä. Siellä on erittäin osaava ja ammattitaitoinen henkilökunta.

• without pain
        hoidonlaatu nro 1 kirjoitti:

paras paikka olkapäiden leikkauksia varten. En olisi antanut muualla päin suomea leikata. Kyssissä mua ennekin leikattu, joten jos leikkaustarvetta vielä tulevaisuudessakin, hoidatan Kyssissä. Siellä on erittäin osaava ja ammattitaitoinen henkilökunta.

yliopiston sairaalalle kaunis kiitos pääsin olkapään säryistä kerralla eroon ammattitaitoisen ortopedin tekemän tähystysleikkauksen jälkeen. Nyt tästä jo puoli vuotta ja töitä voin tehdä entiseen tapaani mutta nyt ilman särkyjä.

• Anonyymi
        olkapää kunnossa kirjoitti:

Enpähän tiijä. Kun ossais ies tutkija, sanoo vain tietäväsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpähän tiijä. Kun ossais ies tutkija, sanoo vain tietäväsä.

Antti Joukainen ortopedi
        Ei tarvihe ies mittää kysellä, Onko pitkäännii ollunna minkälaesta oeretta ja hoetoja
        kokeillunna.
        Tietääpä hiä tok iha ilima se enempöö laitteilla tutkailuja, mittee pittää tehhä.
        Potilas vua heiluttelloo kumnaahoo ja tulloo sitte uuvestaa liäkäriin.
        että sillee!

• loppuisärky

Kaikki muut lääkärit sanoi ei tule kuntoon...Antti leikkasi 2017 marraskuussa kiertäjäkalvosin täysin rikki ja hauislihas yläpäästä revennyt...nyt mennään kohta vuosi lekkaksesta ei kipuja ei mitään ongelmaa Huippu ukko... Kiitos T savolaisukko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2493
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1728
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1559
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      955
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      948
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      881
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      846
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      834
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      808
    Aihe