Olen ajatellut vaihtaa kameramerkkiä eli Canonista Olympukseen. Olen kuitenkin aina käyttänyt ZoomBrowseria enkä ymmärrä noista asioista muuten yhtään mitään. Jos siis vaihdan toisen merkkiseen kameraan, voinko edelleen käyttää samaa kuvankäsittelyohjelmaa vai voiko sitä käyttä vain Canonin kuville ?
Toiseksi kysyisin: Tunteeko joku teistä Olympuksen Tough-kameroita ? Anttila myy halvalla 6000-mallia, mutta Olympuksen nettisivujen mukaan on olemassa vain 6010 ja 6020 ? 6020 ominaisuudet näyttivät snorklaushommiin/rantahiekkaan/pulkkamäkeen hyviltä kun oli 5xzoomikin, mutta kukahan tuota myisi kun ei googlesta löydy mitään ?
KAIKKI mielipiteet ja kokemukset Tougheista ottaisin kiitollisena vastaan !
Kuvankäsittelyohjelmat ja Olympus Tough
Tough?
4
376
Vastaukset
- muuten hyvä
Käytin aikaisemmin Olyja pokkareina, mutta siinä vaiheessa kun sääsuojatuista malleista jäi etsin pois, siirryin Canoniin. Niitä kuluu vähän enemmän, mutta etsimen puuttumienn ollil minulle ratkaiseva huononnus.
- pitää
Sokkonako pitää kuvat? Kyllä kaikissa kameroissa on etsin! Joissakin se on optinen joissakin jotakin muuta.
- Tough?
Eikö kukaan ihan oikeasti tiedä .....?
- juu, onnistuuhan se
ZoomBrowserilla ainakin voit järjestellä, tutkailla ym. (kuten muuttaa kuvien kokoa export still images-toiminnolla) mitä tahansa JPG-kuvia, joten eiköhän mene toisenkin kameramerkin kuvat. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651