En tiedä, kuinka moni muu on kiinnittänyt huomiota hieman isompien nuorten naisten pukeutumiseen, mutta toisinaan on aika kauheaa katsottavaa...
Kaikkein eniten pistää silmään nämä lantiofarkut, jotka soivat päällä. Rumaa katsottavaa, kun ylimääräinen pursuaa vyötärönkauluksesta ja "roikkuu" housun päällä eikä ne tahdo pysyä edes jalassa (roikkuvat pepusta ja vako vilkkuu)... mielestäni siinä ei ole mitään tyylikästä. Nämä kun yhdistää kokoa liian pieneen paitaan niin tulos on karmea, en vain ymmärrä ettei sitä itse peilistä nää.
Lantiofarkut sopivat sopusuhtaiselle päärynävartalolle, eivät omenalle.
Itse olen ainakin sen mallinen, ettei lantiofarkut istu jalkaan juuri millään tavoin, korkeampi vyötärö sopii omalle omenalleni huomattavasti paremmin ja näyttävät myös hyvältä.
Pillifarkut eivät myöskään pue jokaista kantajaansa.
Tuntuu vain, että monen on saatava päällensä sitä mikä on muodissa, sopii se sitten omalle vartalolle tai ei.
nuorten naisten pukeutumisesta
2
377
Vastaukset 2
- -mirkku-
Lantiofarkut ovat olleet muodissa jo pidemmän aikaa, tuntuu, että kunnon vyötäröhousuja saa hakemalla hakea. Yleisimmin/helpommin saatavilla olevat suositut kuteet ovat sitten niitä, joita nuoret yleisimmit ostavat, jopa ne, joille kyseinen muoti ei juurikaan sovi.
Omia vyötärövarkkuja olen bongaillut kirppareilta...- permanentattu
Mielestäni on hienoa että kaupoissa on enemmän myynnissä nahkavaatteita, mm. seppälässä ja vilassa myydään tekonahkaisia legginsejä ja nahkatakkeja, sopivat hyvin suomen keleihin ja ovat muutenkin seksikkäät ja muodikkaat. Lisää juttua nahkavaatteista ja muista kiiltävistä asusteista löydät nahkafoorumista
www.nahkafoorumi.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861358
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä351081Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk19875Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita154715Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13700- 46669
Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja186638Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13637- 33570
Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.39548