Hemmetin tuijottajat!

PannuunOttaaHuolella

Mitä te oikein luulette tuijottamisellanne saavuttavanne?!
Minua tuijottelee jatkuvasti yksi jätkä. Joskus tosi pitkään ja suoraan silmiin, joskus nopeasti, usein salaa, joskus katsoessaan silmiin jopa hymyilee minulle. Eli mitä todennäköisimmin on kiinnostunut. Tyyppi ei kuitenkaan tule juttelemaan minulle, eikä yritä tehdä tuttavuutta millään tavalla, emme tunne toisiamme. Kuitenkin jatkaa tuota tuijottamistaan.
Olen alkanut hiilestymään koko tyyppiin. Tulisi juttelemaan jos on kiinnostunut! Jos odottaa joitakin merkkejä tai signaaleja minulta, että "saisi tulla lähestymään" niin turhaan joutuu odottamaan! En kykene sellaisia antamaan, vaikka kiinnostusta täältä päin löytyykin. Jos minua tuijotetaan, kykenen ainoastaan vaistomaisesti kääntämään katseeni pois, kuten kenen tahansa ventovieraan kanssa katseen kohdatessani. Tuijottaminen saa minut ahdistumaan ja tuntemaan oloni jollain lailla uhatuksi ja vainotuksi. Hermostun ja ainoastaan välttelen tuijottajan katsetta huolella.
Niinhän kaikki eläimetkin hermostuvat tuijottamisesta, saattavat tuntea olonsa jopa siinä määrin uhatuksi, että hyökkäävät. Villieläimen kohdatessa neuvotaankin, että niitä ei saa koskaan tuijottaa silmiin. Koira- ja susilaumoissa tuijotus on dominointia, jolla alfa alistaa alempansa. Teepä testi ja tuijota vaikka bussissa tuntematonta ihmistä. Kyllä se sen huomattuaan hermostuu ja vaivaantuu, saattaa jopa suuttuakin. Joten onko kumma jos ihastuksesikin tuntee olonsa epämukavaksi huomatessaan olevansa tuijotuksen kohde? Tuijottamisella et ainakaan minua saa tekemään aloitetta. Tee itse jos kerran olet kiinnostunut! Muussatapauksessa lopeta se tuijottaminen ja meidän molempien kiusaaminen, kun ei se kerran mihinkään johda!

233

18333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias 2010

Sä oot varmaankin nainen? Missäpäin Suomee ja missä tilanteessa se sua tuijottaa? Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn...

• ..know that...
      • ???????????????????

Taitaa Ap:n viesti mennä Etelä-Suomeen, miehelle. Epämääräiselle semmoiselle :) ?

• mutta..
        ??????????????????? kirjoitti:

Taitaa Ap:n viesti mennä Etelä-Suomeen, miehelle. Epämääräiselle semmoiselle :) ?

Sille Etelä-Suomen miehelle haluaisin vaan sanoa, että minua ainakin saa kattella ihan niin paljon kuin haluaa. Suorastaan vaadin sitä! Olen lumoutunut katseistasi ;)

• sivusta lisään,

että harmillista on myös se, että tuijotetaan, joskus katseen kohteen aloitteesta vaihdetaan muutama sana, ja sitten taas vaan tuijotetaan. ärsyttää se, että toinen osapuoli jättää kaiken katsomisen asteelle. kertooko se sitten kiinnostuksen puutteesta, ujoudesta... tai sitten katseen kohde on hyvin, hyvin pelottava.

• aiheen aloittaja

Miehelle Helsinkiin menee ja olen nainen. Tuijottaa aina siellä missä näemme. Niin, tuo on kaikista RAIVOSTUTTAVINTA, että kaiken jättää ainoastaan tuijotuksen tasolle! Tule helvetti juttelemaan jos oot kiinnostunut, mutta et kai sitten ole tarpeeksi kiinnostunut kun et ole yhtään valmis laittamaan itseäsi likoon!
        Jos oot ujo niin kaiva ittestäs esiin se MIES ja vaikka väkisin pakotat ittes ees sanomaan moi! Jos oot niin MUNATON ettet siihenkään pysty, niin HYVÄ että APINASUODATIN toimii ja PYSYT POISSA, koska sussa EI OLE TARPEEKSI MIESTÄ MULLE!!! Ja siinä tapauksessa LOPETA SITTEN SE TUIJOTTAMINEN KANSSA!!!
        Perkele sentään, että pistää vihaksi tuommoinen mihinkään johtamaton tuijottaminen! Annetaan ymmärtää ja pidetään odottamassa että jotain tapahtuisi, eikä sitten koskaan kuitenkaan mitään! Tunnen itseni huijatuksi ja jotenkin petetyksi ja äärimmäisen pettyneeksi kerta toisensa jälkeen, aina kun olemme nähneet eikä mitään ole taaskaan tapahtunut. Särjet sydämeni kerta toisensa jälkeen!
        GRRR! Olen vihainen kun sattuu!

• ???????????????????
        aiheen aloittaja kirjoitti:

Miehelle Helsinkiin menee ja olen nainen. Tuijottaa aina siellä missä näemme. Niin, tuo on kaikista RAIVOSTUTTAVINTA, että kaiken jättää ainoastaan tuijotuksen tasolle! Tule helvetti juttelemaan jos oot kiinnostunut, mutta et kai sitten ole tarpeeksi kiinnostunut kun et ole yhtään valmis laittamaan itseäsi likoon!
        Jos oot ujo niin kaiva ittestäs esiin se MIES ja vaikka väkisin pakotat ittes ees sanomaan moi! Jos oot niin MUNATON ettet siihenkään pysty, niin HYVÄ että APINASUODATIN toimii ja PYSYT POISSA, koska sussa EI OLE TARPEEKSI MIESTÄ MULLE!!! Ja siinä tapauksessa LOPETA SITTEN SE TUIJOTTAMINEN KANSSA!!!
        Perkele sentään, että pistää vihaksi tuommoinen mihinkään johtamaton tuijottaminen! Annetaan ymmärtää ja pidetään odottamassa että jotain tapahtuisi, eikä sitten koskaan kuitenkaan mitään! Tunnen itseni huijatuksi ja jotenkin petetyksi ja äärimmäisen pettyneeksi kerta toisensa jälkeen, aina kun olemme nähneet eikä mitään ole taaskaan tapahtunut. Särjet sydämeni kerta toisensa jälkeen!

Oletko vielä varattu ?

• ???????????????????

Oletko vielä varattu ?

Vai onko sillä asialla sulle merkitystä ?

• ???????????????????

Vai onko sillä asialla sulle merkitystä ?

Taidat siis olla tai sitten olet huijannut minua joskus...
        En usko että sanoisin tämän mutta, voit tulla kyllä kyläilemään koska vain haluat ;) ..jos olet oikea henkilö. :P

• ???????????????????

Taidat siis olla tai sitten olet huijannut minua joskus...
        En usko että sanoisin tämän mutta, voit tulla kyllä kyläilemään koska vain haluat ;) ..jos olet oikea henkilö. :P

Niin kuin arvelinkin..taisi mennä pupu pöksyyn kun alkaa liippaa jo läheltä.
        Tunnen muuten täsmälleen samalla tavalla kuin sinä. Lähestyminen ei ole minun kohdalla uskalluksesta kiinni.

• ap

Niin kuin arvelinkin..taisi mennä pupu pöksyyn kun alkaa liippaa jo läheltä.
        Tunnen muuten täsmälleen samalla tavalla kuin sinä. Lähestyminen ei ole minun kohdalla uskalluksesta kiinni.

En ole varattu, mutta tuskinpa se henkilökään jonka toivoisit minun olevan ja jota kutsut kylään.

• ???????????????????
        ap kirjoitti:

En ole varattu, mutta tuskinpa se henkilökään jonka toivoisit minun olevan ja jota kutsut kylään.

Monta kirjainta naisen nimestä löytyy ja eka kirjain mielellään myös. Kyse voi olla väärinkäsityksestä ?!? Voisin toimia tuijottelun sijaan..

• rqqrrerer

Monta kirjainta naisen nimestä löytyy ja eka kirjain mielellään myös. Kyse voi olla väärinkäsityksestä ?!? Voisin toimia tuijottelun sijaan..

Mä oon amiksessa ja tuijotan tyttöjä ihan kiusalla silmiin, oikeen syvälle, mutta heti kun ne punastuu käännän pääni ja katson nenänvatta pitkin. Ilkeää, mutta tämä sen takia, että minulle on lukuisat muijat tehnyt noin ja katsovat vain alakanttiin!

• ????????????????????

Pakko palata tähän vielä. Et pysty lähestymään häntä oikeassa elämässä ? Miksi ? Oletko sinä "Pimppitön" ?
        Jos -aiheen aloittaja- ei ole (Uskomatonta mutta totta) tarkoittamani nainen, syön toisen kivekseni.
        Eli parasta olis että antaisit nyt jotain tuntomerkkiä itsestäsi,minusta tai jostain "asiasta" mistä päästäisiin eteenpäin tässä meidän säällittävyydessämme. Eikä kumpikaan kärsi enään :(
        Se on nähty ettei IRL:sssa tapahdu mitään. Kummankaan toimesta.

Ja tuijottaminen on paha tapa..mutta en sitä pahalla tarkoita.

• ap
        ???????????????????? kirjoitti:

Pakko palata tähän vielä. Et pysty lähestymään häntä oikeassa elämässä ? Miksi ? Oletko sinä "Pimppitön" ?
        Jos -aiheen aloittaja- ei ole (Uskomatonta mutta totta) tarkoittamani nainen, syön toisen kivekseni.
        Eli parasta olis että antaisit nyt jotain tuntomerkkiä itsestäsi,minusta tai jostain "asiasta" mistä päästäisiin eteenpäin tässä meidän säällittävyydessämme. Eikä kumpikaan kärsi enään :(

Kannattaa sitten varmaan syödä se kives. En ole koskaan puhunut kanssasi saati huijannut sinulle mitään. En ole kommunikoinut kanssasi IRL:ssä tai missään. Tiedän ettet ole hän koska hän ei käyttäisi noin siivotonta kieltä. Hän on hieno mies.

• ??????????????????
        ap kirjoitti:

Kannattaa sitten varmaan syödä se kives. En ole koskaan puhunut kanssasi saati huijannut sinulle mitään. En ole kommunikoinut kanssasi IRL:ssä tai missään. Tiedän ettet ole hän koska hän ei käyttäisi noin siivotonta kieltä. Hän on hieno mies.

Mistä sen tiedät :D ? Jos et ole "ikinä" kommunikoinut hänen kanssaan. Et tiedä minkälainen ihminen hän on. Ihmisen ulkokuori ei kerro yhtään mitään minkälainen hän on sisältäpäin. Ja se sisin on se tärkein ominaisuus toisessa. Se selvii kun tutustuu toiseen. Taidat olla melko pinnallinen ihminen? Ja minä olen hieno mies kirjoituksieni karskiudesta huolimatta.

Harmi vain ettei näy päälleppäin..

• !!!!!!!!!!!!
        ?????????????????? kirjoitti:

Mistä sen tiedät :D ? Jos et ole "ikinä" kommunikoinut hänen kanssaan. Et tiedä minkälainen ihminen hän on. Ihmisen ulkokuori ei kerro yhtään mitään minkälainen hän on sisältäpäin. Ja se sisin on se tärkein ominaisuus toisessa. Se selvii kun tutustuu toiseen. Taidat olla melko pinnallinen ihminen? Ja minä olen hieno mies kirjoituksieni karskiudesta huolimatta.

Kumman kiveksen sä syöt? millä mausteilla?

Ai kun tätä on ollut mielenkiintoista seurata sivusta. :D

• ???????????????
        !!!!!!!!!!!! kirjoitti:

Kumman kiveksen sä syöt? millä mausteilla?

Ai kun tätä on ollut mielenkiintoista seurata sivusta. :D

Vaikka kummatkin mausteena voi toimia TOLU !!! Ps.pidä hauskaa...

• intuition?
        ???????????????????? kirjoitti:

Haittaako naista, jos kivekset roikkuu vähäsen eritasossa tai toinen puuttuu? Onko turn-off?

• ???????????
        intuition? kirjoitti:

Haittaako naista, jos kivekset roikkuu vähäsen eritasossa tai toinen puuttuu? Onko turn-off?

Hmm...olen viime päivinä pohtinut aivan samaa asiaa :/...ehkä se meille vielä valkenee !!!

• Ap

Intuitioni sanoo niin. Jos sinun on saatava tietää, kerro itse joitain tuntomerkkejä. Vastaan sitten sopiiko kuvaan vai ei. Missä tuijotat? Nimien alkukirjaimia?
        Ällöttävien juttujesi takia toivon totisesti ettet ole hän. Etkä olekaan, tiedän sen koska naisen vaistoni sanoo niin. Ja se on aina oikeassa! :)

• hjkj
        ??????????? kirjoitti:

Hmm...olen viime päivinä pohtinut aivan samaa asiaa :/...ehkä se meille vielä valkenee !!!

Ei haittaa. Tuskin edes huomaisin koko asiaa.

• Metsuri<

Tuollaiseen kiroilijaan kukaan halua lähemmin tutustua.

• dsfahsh

kun sulla on kiinnostusta toiseenkin suuntaan niin ole sinä se fiksu ja lopeta toi... jotkut ovat ujoja eivätkä voi sille mitään, joillakin se vaikeuttaa koko elämää ja jotkut käy kallonkutistajallakin moisen takia. tai sitten annat hymyn takasin etkä näytä norsun perseeltä.

• MEES33VEE

Feministi-voihotusta, jo mies laittaisi tällaista tekstia liikkeelle, olis saatanallisesti It-feministisyöjättäret jo selvittäneet kotiosoitteen ja polttelemassa etuovea hennavärit tukassa femissoijapurkit kainalossa.

Lopeta vauhkoaminen hyvä ihminen. Jos tilanne ärsyttää sinua noin paljon, niin miksi sitten itse katsot? Jos huomaat jonkun tuijotuksen, niin vastaamalla siihen itse tuijottamalla herätät vain toisen kiinnostuksen. Käännä katse pois ja uppoudu omiin ajatuksiin, musiikkiin, lehteen, kirjaan.... Ihan miten vain itse haluat...

• ikävää toimintaa

Mitä jos kysyisit tältä henkilöltä,miksi se tuijottelee? Kerro että sinua haittaa moinen käytös.Kysy oletko velkaa hänelle,vai mikä on ?

• Get real

Ekte ota huomioon, että on olemassa tyhmiä ihmisiä. Ja miks vaivata itseänsä sellasien vuoksi...?

• VW

Käytös kertoo fiksuuden ja tason jos sitä on.

• Hohhoijaax

Miksi ihmeessä et voi itse tehdä aloitetta? Eikö itselläsi riitä rohkeus? Minua ärsyttävät tuollaiset munapäät, jotka vastuullistavat kaiken muille. Jos sinua tuijottava mies kiinnostaa sinua, on se sinunkin asiasi tehdä jotain. Tai sitten olla turpa kiinni. Oletko aikuinen vai murrosikäinen?

• Toijottelija

sille vähän niin se joko tulee juttelemaan tai järkyttyy ja juoksee karkuun niin loppuu tuijotus... :D

• suomimummo
        Hohhoijaax kirjoitti:

Miksi ihmeessä et voi itse tehdä aloitetta? Eikö itselläsi riitä rohkeus? Minua ärsyttävät tuollaiset munapäät, jotka vastuullistavat kaiken muille. Jos sinua tuijottava mies kiinnostaa sinua, on se sinunkin asiasi tehdä jotain. Tai sitten olla turpa kiinni. Oletko aikuinen vai murrosikäinen?

Kokemuksella voin sanoa, että aivan LIIAN moni suomalainen mies odottaa ja vaatii paljon naiselta, mutta ei itseltään.

• ihmetteleväää
        rqqrrerer kirjoitti:

Mä oon amiksessa ja tuijotan tyttöjä ihan kiusalla silmiin, oikeen syvälle, mutta heti kun ne punastuu käännän pääni ja katson nenänvatta pitkin. Ilkeää, mutta tämä sen takia, että minulle on lukuisat muijat tehnyt noin ja katsovat vain alakanttiin!

Onko sitten pakko laittaa paha kiertämään? Tollaset jätkät on just niin ärsyttäviä. Jos jotku on ollu sulle ilkeitä niin pitääkö sitten viattomille sitä kostaa, ihan vaan periaatteesta?

• minäsanonsuoraan

Ei itselles tullut mieleen sitten mennä juttelemaan jos kerran olet kiinnostunut hänestä?

Minua vituttaa yli kaiken suomalaisten naisten puhumattomuus ja luulo että mies lukee ajatuksia. Naama auki ja asiat julki saatana niin ei ole epäselvää kellään.

Ex oli sitä mieltä että minun täytyy osata lukea ajatuksia, mökötti jos en keksinyt lärviin katsomalla missä on vika.Tästä syystä hän, ja hänen mököttävä luonteensa ovatkin nyt exiä.Saa mököttää ihan yksinään peilikuvalleen.

Hmm... miten olis helppo lähestymistapa asiaan ja vaikkapa : AVAISI SUUNSA JA VITTU SANOISI MITÄ ON VAILLA NIIN KONTTAAN VITTU KUUHUN HAKEMAAN SEN JOS TÄYTYY?!

Olisi paljon paljon onnellisempaa porukkaa liikkeellä kun osattais avata se naama, niin negatiivisista kuin positiivisistakin asioista.

Aloittaja mene sanomaan sille jätkälle jotain, äläkä kiehu netissä.

• nnnyyyttt

Valitettavaa lukea tyhjän vuodatusta. Taidat olla hieman turhautunut, arka ja yksinäinen
        - Kaikkea hyvää Sinulle kuitenkin ja mukavaa kevättä :-)

• Doc_tor

Olet ihan bimbo. Tuijottaja on varmaan sieltä mielisairaalan viereisestä huoneesta oleva mies.
        Kumpi teistä oli napoleon?

• g

jos kerran raivostuttaa niin paljon, niin laita itse itsesi likoon... Sen sijaan, että anonyymisti täältä huutelet tekemään sellaista mitä et itse uskalla, pelkuri ;D Ai mut sehän oli miehen rooli tehdä alote? Ehkä onkin, mut sinä voit myös sanoa että lopeta toi tuijottaminen. Mut sekin on liian pelottavaa.

• Tyhmä.

äläkä valita.

• andromeida
        rqqrrerer kirjoitti:

Tuollainen pelaaminen on täysin hedelmätöntä. Jäätte kaikki vain yksin ihmettelemään, miks kukaan ei rakasta mua??? Lapsellista.

• kaikki hyvin
        MEES33VEE kirjoitti:

Feministi-voihotusta, jo mies laittaisi tällaista tekstia liikkeelle, olis saatanallisesti It-feministisyöjättäret jo selvittäneet kotiosoitteen ja polttelemassa etuovea hennavärit tukassa femissoijapurkit kainalossa.

Lopeta vauhkoaminen hyvä ihminen. Jos tilanne ärsyttää sinua noin paljon, niin miksi sitten itse katsot? Jos huomaat jonkun tuijotuksen, niin vastaamalla siihen itse tuijottamalla herätät vain toisen kiinnostuksen. Käännä katse pois ja uppoudu omiin ajatuksiin, musiikkiin, lehteen, kirjaan.... Ihan miten vain itse haluat...

katsoa saa muttei koskea ainahan sitä johonkin pitää katsoa. joskus ajatus vain pysähtyy. jos tiedän ettei naama ole likanen. tai muuta rempalaan. niin kyllä kestää katsoa. lisää itsevarmuutta toivotan12

• sarote88

Jos et pysty vastaamaan hänen hymyynsä (tai jos asenteesi on tuollainen) niin turha on odottaa että hän tulisi juttelemaan. Minkäköhän ikäinen mahdat olla?

• -hih-hih-

Kaikki nuoret miehet harrastaa suoraa tuijottamista. Vanhemmat tajuaa sentään tehdä sen vaivihkaa.

Ulkomailla joskus yllättyy kun kiinnostuneet miehet tulee heti juttelemaan, mutta meilläpäin on verissä tämä draaman rakentelu............... ;)

Ei kannata ottaa stressiä tuijottamisesta, ellet itse ole kiinnostunut ;)

• N

Siis mulla on melkein aina päällä joku tämmöinen tilanne. Uskomattoman usein miehet vaan harrastaa tätä kyttäämistä, ilman aikomustakaan tulla sanomaan mitään. Ihan samalla tavalla se on alkanut pidemmän päälle ärsyttämään, kun kerran ei ole pokkaa pojilla tulla sanomaan mitään! Mä olen sitten varmaan tosi pelottava..

• VÄSSYKÄT

Jos kyttääminen niin paljon VAIVAA teitä naisia/miehiä, niin kannattais varmaan käydä sanomassa sille tuijottajalla että vaivaannutte siitä. Kyllä se varmaan tajuaa silloin lopettaa sen tuijottamisen. Tai muuten ei "tuijottelijalla" ole kaikki kotona.

USKALLA EDES KYSYÄ MINKÄ IKÄISIÄ TE OLETTE..

• wjhjkasa

Niin että mitä oikein haette tuijottamisella? Muuten vaan möllötätte, tölläätte vittuillaksenne vai haette jotain merkkejä kiinnostuksesta?

• -heh-

...ja kysyy sitten että v*ttuuks tuijotat. Sitä ne varmaan odottaa, äiti on aina kotona ohjaillu ja nyt pitäis nuoren naisen ottaa ne ohjat käsiinsä.

• Zembalooo
        -heh- kirjoitti:

...ja kysyy sitten että v*ttuuks tuijotat. Sitä ne varmaan odottaa, äiti on aina kotona ohjaillu ja nyt pitäis nuoren naisen ottaa ne ohjat käsiinsä.

Mä tykkään katsoa tyttöjä silmiin, koska haluan nähdä tytön ilmeen katsoessa minua ja että miten tyttö katsoo takaisin. Yleensä he ovat oksennuksen partaalla. Se piristää päivää, jos saa kivan katseen takaisin, eikä tunne itseään kelvottomaksi.

• suomimummo
        Zembalooo kirjoitti:

Mä tykkään katsoa tyttöjä silmiin, koska haluan nähdä tytön ilmeen katsoessa minua ja että miten tyttö katsoo takaisin. Yleensä he ovat oksennuksen partaalla. Se piristää päivää, jos saa kivan katseen takaisin, eikä tunne itseään kelvottomaksi.

lukea rehellisten silmiin katsojien kommentteja. Se ei vielä tarkoita kait sitä kummallista tuijottamista, jotka tosiaan tuntuvat useimmista naisista vastenmieliseltä. Itse olen aina ilahtunut vilpittömästä suorasta katseesta, josta voi siis "lukea" ihmisen vilpittömyyden; huonon tai hyvän. Onhan silmät ihmisen sielun peili. Luulenpa tällaisena ikäihmisenä, että sinunkaltaisesi yksilö voisi olla paljon sopivampi kumppani tälle nuorelle naiselle, joka aiheesta on alkanut tuntea vastenmielisyyttä edellä mainitusta tuijottamisongelmasta.
        Tältä palstalta olen lukenut myös kommentteja, miten moni suorastaan kerjää katselua. Tämä vain vinkiksi niille, jotka "tuijottavat", mutta eivät kerro syytä tuijottamiselleen. Jos nainen ilahtuu tai vanhan (omien esivanhempieni) mukaan ilmaisten "keimailee", lykkyä pyttyyn, mutta jatkossa ongelmat senkuin lisääntyvät. Elämä on siis opettanut sen, että elämästä voi tulla onnellista vain vilpittömän avoimuuden avulla (johon ei kuulu peluruus ja muut uhkapelit, kieroilu, sovinismi eli naisen alistaminen, väkivalta, turhaan huono itsetunto jne).

Olen itsekin tänään melkoisen huonolla tuulella, joka tarkoittaa sitä, että olen entistä suorasanaisempi. Ei siihen tarvinnut muuta kuin lukea uutisia siitä, miten valtavan suuria kuntasektorien työntekijöiden palkat ovat. Ilmankos meiltä ikääntyviltä otetaan "rahat pois hinnalla millä hyvänsä", kun "kuntaeliittiin" kuuluvat ovat tulleet suomelle liian kalliiksi.
        Ilkeävät sosviranomaisetkin vielä tehdä köyhästä asiakkaastaan syyllisen, jos köyhä vaatii oikeutta elää palkallaan. Ja lääkärit iskevät ovet köyhän asiakkaan nenän edestä. Perkele! - sanon minä - aito suomalainen, joka on elämässä tehnyt kaiken niin hyvin kuin on osannut.

• miks sopranos
        -heh- kirjoitti:

Menin kysymään "vittuako äijä tuijottaa"..Sain vastauksen: "vittua , vittua"

• kohtalotoveri...

Saman kokenut minäkin :-/ Tuijotuksen kohteena olo on todella kaksipiippuista - toisaalta tuntee olonsa imarrelluksi huomiosta, toisaalta todella vaivaantuneeksi. Lopulta kun tuijottelu ei johda mitään, alkaa tuntea itsensä jo hulluksi, että onko kuvitellut koko jutun vai käsittänyt ihan väärin...

Ja huom, vaivaantumisestani huolimatta (esim. en osannut vastata tuijotteluun hymyllä, flirttaillen tai edes takaisin tuijotellen, koska olen muutenkin ujo ja tuijotukset olivat niin intensiivisiä ja mietteliään oloisia) yritin kyllä lähestyä omaa tuijottelijaani useamman kerran ja menin juttelemaan. Juttelusta ei kuitenkaan tullut mitään, vaan tuijottaja tuntui kiusaantuvan ja pakeni paikalta, jättäen minut tuntemaan että minä olisin se omituinen hyypiö tässä kuviossa. Kuitenkin tuijottelu sitten jatkui. Tulkitse tätä nyt sitten.

• 5-5

Koskas näin kävi?

• ksjksj

"Juttelusta ei kuitenkaan tullut mitään, vaan tuijottaja tuntui kiusaantuvan ja pakeni paikalta"
        Jep, näinpä! Tässä syy miksi en itse enää jaksa näitä tuijottajia ja vähänkään ujon oloisia tyyppejä lähestyä!
        Siitä seuraa vain turhautunut vitutus itselle!
        "en osannut vastata tuijotteluun hymyllä, flirttaillen tai edes takaisin tuijotellen" Juuri näin. Ei vaan pysty! Vaikka en koekaan olevani erityisen ujo, niin tällainen tuijottaminen saa häkeltymään, hämmentymään ja pistää pasmat totaalisen sekaisin. Ja jollain lailla se saa minut myös ujostumaan.
        Kyllä minusta tuo sinun tuijottajasi käytös kuulostaa siltä että hän olisi ihastunut, mutta ujo. Ujot juoksevat karkuun heti kun heille puhuu. Siksi en enää suostu lähestymään tyyppejä joita edes epäilen ujoiksi...

• -Experience-
        ksjksj kirjoitti:

"Juttelusta ei kuitenkaan tullut mitään, vaan tuijottaja tuntui kiusaantuvan ja pakeni paikalta"
        Jep, näinpä! Tässä syy miksi en itse enää jaksa näitä tuijottajia ja vähänkään ujon oloisia tyyppejä lähestyä!
        Siitä seuraa vain turhautunut vitutus itselle!
        "en osannut vastata tuijotteluun hymyllä, flirttaillen tai edes takaisin tuijotellen" Juuri näin. Ei vaan pysty! Vaikka en koekaan olevani erityisen ujo, niin tällainen tuijottaminen saa häkeltymään, hämmentymään ja pistää pasmat totaalisen sekaisin. Ja jollain lailla se saa minut myös ujostumaan.
        Kyllä minusta tuo sinun tuijottajasi käytös kuulostaa siltä että hän olisi ihastunut, mutta ujo. Ujot juoksevat karkuun heti kun heille puhuu. Siksi en enää suostu lähestymään tyyppejä joita edes epäilen ujoiksi...

Ujoista miehistä saa parhaimmat aviomiehet, onnea vaan niiden huulen heittäjä pelimiesten kanssa olemiseen... sitä saatat tarvita

• oklsflk
        -Experience- kirjoitti:

Ujoista miehistä saa parhaimmat aviomiehet, onnea vaan niiden huulen heittäjä pelimiesten kanssa olemiseen... sitä saatat tarvita

Ujon miehen kommentti? Ujot ym. atm:t uskottelevat itselleen olevansa jotenkin parempia kuin muut. Miten saat ujosta aviomiehen itsellesi kun heihin ei voi edes normaalisti tutustua?! Juoksevat karkuun ja jäätyvät täysin yrittäessä...

• kohtalotoveri taas
        oklsflk kirjoitti:

Ujon miehen kommentti? Ujot ym. atm:t uskottelevat itselleen olevansa jotenkin parempia kuin muut. Miten saat ujosta aviomiehen itsellesi kun heihin ei voi edes normaalisti tutustua?! Juoksevat karkuun ja jäätyvät täysin yrittäessä...

"Miten saat ujosta aviomiehen itsellesi kun heihin ei voi edes normaalisti tutustua?!"

Juuri näin, valitettavasti. Minä haluaisin kaikista mieluiten ujon miehen, koska ujo olen itsekin, mutta oma-aloitteiset tutustumisyritykset ovat aina kariutuneet. (Eikä tämä ole ensimmäinen tapaus.) Samalla hiipii mieleen epäilys, että jos pelkkä tutustuminen on näin vaikeaa, niin miten ihmeessä kommunikointi sujuisi jatkossa?

Oikeesti, olisi kiva tietää mitä -Experience- ja muut neuvoisivat tällaisessa tuijottelutilanteessa konkreettisesti tekemään. Mikään tuttavuus ei synny ilman vuorovaikutusta, niin miten tässä sitten päästäisiin naimisiin asti?? En kuitenkaan voi kolkata miestä kivikautisella nuijalla ja raahata väkisin kotiluolaani, eikä itsevarmuuskaan riitä siihen, että tekisin puoliväkisin kaiken työn ja menisin parikymmentä kertaa juttelemaan ilman vastakaikua, kunnes mies alkaisi hiljakseen lämmetä (ehkä). Ymmärrän senkin, että mies voi olla liian ujo aloitteita tekemään, mutta jos mies vielä vastaa aloitteisiin töykeydellä, niin en minä ainakaan osaa tehdä muita päätelmiä kuin että antaa olla sitten.

• kohtalotoveri...
        5-5 kirjoitti:

Koskas näin kävi?

Ei kovin monta kuukautta sitten

• ap
        kohtalotoveri taas kirjoitti:

"Miten saat ujosta aviomiehen itsellesi kun heihin ei voi edes normaalisti tutustua?!"

Juuri näin, valitettavasti. Minä haluaisin kaikista mieluiten ujon miehen, koska ujo olen itsekin, mutta oma-aloitteiset tutustumisyritykset ovat aina kariutuneet. (Eikä tämä ole ensimmäinen tapaus.) Samalla hiipii mieleen epäilys, että jos pelkkä tutustuminen on näin vaikeaa, niin miten ihmeessä kommunikointi sujuisi jatkossa?

Oikeesti, olisi kiva tietää mitä -Experience- ja muut neuvoisivat tällaisessa tuijottelutilanteessa konkreettisesti tekemään. Mikään tuttavuus ei synny ilman vuorovaikutusta, niin miten tässä sitten päästäisiin naimisiin asti?? En kuitenkaan voi kolkata miestä kivikautisella nuijalla ja raahata väkisin kotiluolaani, eikä itsevarmuuskaan riitä siihen, että tekisin puoliväkisin kaiken työn ja menisin parikymmentä kertaa juttelemaan ilman vastakaikua, kunnes mies alkaisi hiljakseen lämmetä (ehkä). Ymmärrän senkin, että mies voi olla liian ujo aloitteita tekemään, mutta jos mies vielä vastaa aloitteisiin töykeydellä, niin en minä ainakaan osaa tehdä muita päätelmiä kuin että antaa olla sitten.

"mutta jos mies vielä vastaa aloitteisiin töykeydellä, niin en minä ainakaan osaa tehdä muita päätelmiä kuin että antaa olla sitten."
        Näinhän ne ujot miehet juuri useimmiten toimivatkin. Itse olen nyt päättänyt tässä tuijotustilanteessa yrittää unohtaa koko tyypin ja mennä eteenpäin elämässä. Olen luopunut kaikesta toivosta sen suhteen, että asiassa tapahtuisi jonkinlaista edistystä. Onhan tilanne jatkunut jo puolisen vuotta ja -nothing!-
        Tuijottelu taatusti jatkuu, mutta otan sen tästälähin vain tyhjänpäiväisenä möllötyksenä. Hyvännäköinen jätkä katselee hyvännäköistä naista, ei muuta. Ehkä asia tosiaan on niin, koska tosiaankaan hän ei ole tehnyt minkäänlaisia lähestymisyrityksiä. Luulisi että tekisi jos kiinnostusta olisi tarpeeksi. Tyyppi on ujo, ja periaatteesta en ujoja enää lähesty, en jaksa enää rikkoa itseäni sellaisten takia. En toivo enkä odota häneltä enää yhtään mitään. Tämä on antanut minulle syvän rauhan tunteen. Itämaiset viisaat sanovatkin, että kaikki kärsimys johtuu halusta ja halusta luopuminen antaa rauhan. Toimii!

• ???????????
        ap kirjoitti:

"mutta jos mies vielä vastaa aloitteisiin töykeydellä, niin en minä ainakaan osaa tehdä muita päätelmiä kuin että antaa olla sitten."
        Näinhän ne ujot miehet juuri useimmiten toimivatkin. Itse olen nyt päättänyt tässä tuijotustilanteessa yrittää unohtaa koko tyypin ja mennä eteenpäin elämässä. Olen luopunut kaikesta toivosta sen suhteen, että asiassa tapahtuisi jonkinlaista edistystä. Onhan tilanne jatkunut jo puolisen vuotta ja -nothing!-
        Tuijottelu taatusti jatkuu, mutta otan sen tästälähin vain tyhjänpäiväisenä möllötyksenä. Hyvännäköinen jätkä katselee hyvännäköistä naista, ei muuta. Ehkä asia tosiaan on niin, koska tosiaankaan hän ei ole tehnyt minkäänlaisia lähestymisyrityksiä. Luulisi että tekisi jos kiinnostusta olisi tarpeeksi. Tyyppi on ujo, ja periaatteesta en ujoja enää lähesty, en jaksa enää rikkoa itseäni sellaisten takia. En toivo enkä odota häneltä enää yhtään mitään. Tämä on antanut minulle syvän rauhan tunteen. Itämaiset viisaat sanovatkin, että kaikki kärsimys johtuu halusta ja halusta luopuminen antaa rauhan. Toimii!

:D "Ällöttävien juttujesi takia toivon totisesti ettet ole hän" :D !!! Älä hirveitä johtopäätöksiä revi näistä minun sepustuksistani. Pyri myös ymmärtämään että nämä minun kirjoitukset ei saa nähdä päivänvaloa :D Ainoastaan sinulle tarkoitettu.

• ap
        ??????????? kirjoitti:

:D "Ällöttävien juttujesi takia toivon totisesti ettet ole hän" :D !!! Älä hirveitä johtopäätöksiä revi näistä minun sepustuksistani. Pyri myös ymmärtämään että nämä minun kirjoitukset ei saa nähdä päivänvaloa :D Ainoastaan sinulle tarkoitettu.

No niin, en ole hän aivan kuten tiesinkin. Valitan mutta en ole tästä ollenkaan pahoillani! :D Kivestä poskeen vaan! Mutta ala silti toki toimimaan sen oman targettisi kanssa. Aivan varmasti hän on ihan yhtä turhautunut tilanteeseen kuin minäkin!

• ???????????
        ap kirjoitti:

No niin, en ole hän aivan kuten tiesinkin. Valitan mutta en ole tästä ollenkaan pahoillani! :D Kivestä poskeen vaan! Mutta ala silti toki toimimaan sen oman targettisi kanssa. Aivan varmasti hän on ihan yhtä turhautunut tilanteeseen kuin minäkin!

Minäkään en ole pahoillani tästä ;) Oi, te hienohelma

• .
        ??????????? kirjoitti:

mun toisen nimen viimeinen kirjain on e, ei ekan.

• ap
        . kirjoitti:

mun toisen nimen viimeinen kirjain on e, ei ekan.

No et se ole sitten sinäkään!

• .
        ap kirjoitti:

No et se ole sitten sinäkään!

damn! :p

• hsgduighsiughsdign
        . kirjoitti:

damn! :p

No en tiedä muista ujoista mutta omalla kohdallani on niin että aloitteen tekeminen on todella vaikeaa mutta jos ihastukseni kohde tulisi minulle juttelemaan en kyllä juoksisi karkuun, minuun voi ihan normaalisti tutustua kuka vain.

• pahis tyyppi 2

Olen joskus sortunut tähänkin paheeseen. Yksi tapaus menee näin olen parinvuoden seurustelun jälkeen tyytyväinen uskolllinen avoliitossa eläjä. Siltikään en aivan kaikissa tilanteissa välttämättä saa jätetyksi erittäin hyvännäköistä muijaa huomiotta. Tuijottaminen ei ole tahallista enkä pyri loukkaamaan ketään en halua tuijotuksen kohteen huomaavan katsetta enkä ole edes oikeasti kiinnostunut henkilöstä siinä mielessä suhteessa kun olen. Hän tulee juttelemaan ja huomaan vasta siinä vaiheessa että voihan perse on tullut välitettyä väärää viestiä. Typerää kyllä ja tiedän että vika on ollut minun mutta silti tyttö on varmaan ollut se joka on tuntenut itsensä pahemmaksi ääliöksi. Jälkikäteen tietenkin tapaus harmittaa hiaman. Ei tietenkään selitä jatkuvaa katselua mutta veikkaisin takana olevan jotain saman tyyppistä kiinnostusta ilman todellista intressiä.

• jggkeg
        kohtalotoveri taas kirjoitti:

"Juuri näin, valitettavasti. Minä haluaisin kaikista mieluiten ujon miehen, koska ujo olen itsekin, mutta oma-aloitteiset tutustumisyritykset ovat aina kariutuneet. (Eikä tämä ole ensimmäinen tapaus.)"

Ujouttakin on niin monen tasoista että ei kannata tehdä mitään yleistyksiä. Useimmille aloitteen tekeminen on kyllä vaikeaa, mutta jos se toinen osapuoli sen aloitteen tekee niin harva siitä karkuun juoksee ja siitä eteenpäin se tutustuminen sujuu ihan normaalisti. En tietenkään voi puhua kaikkien puolesta mutta ainakin itse toimisin näin ja tiedän, etten ole mitenkään poikkeuksellinen tässä asiassa ja siksi kuulostaakin oudolta jos sinulla on useampikin epäonnistuminen. (mutta kuinkakohan monta kertaa olet yrittänyt?)

"Samalla hiipii mieleen epäilys, että jos pelkkä tutustuminen on näin vaikeaa, niin miten ihmeessä kommunikointi sujuisi jatkossa?"

Tämä kuulostaa oudolta, varsinkin jos itsekin olet ujo. En nyt tiedä miten sana ujo määritellään, mutta ainakin omalla kohdalla se tarkoittaa sitä, että uusien ja tuntemattomien ihmisten kanssa on aluksi vaikea olla ja erityisen vaikeaa on juuri lähestyä jotain tuntematonta. Kuitenkin jos on pari kertaa toisen kanssa jotain vähän jutellut, tulee toisesta jo sen verran tuttu, että ujous on lähtenyt pois eikä sitä sen jälkeen enää esiinny, joten kommunikointi jatkossa sujuu ihan niinkuin "normaalinkin" ihmisen kanssa.

Kannattaa myös muistaa, että ujo ei tarkoita samaa asiaa kuin hiljainen tai hissukka tai nössö tai kynnysmatto tai mitä siihen nyt voisikaan yhdistää, vaan ainakin omalla kohdalla on vain vaikea tutustua uusiin ihmisiin, erityisesti arkisisssa tilanteissa tyyliin "menenpä bussipysäkillä juttelemaan kivannäköiselle tytölle". Uskallan kuitenkin kysyä kaupassa myyjältä jos tarvitsen apua tai vastata luennoitsijan kysymykseen salissa, jossa on yli 100 henkilöä. Kerran minut yritettiin myös ryöstää, mutta silloinkaan ei ole kysymyksessä mikään ujouteen liittyvä tilanne enkä sanonut että "Joo tottakai saat ilomielin lompakkoni" vaan pistin vastaan ja sain pitää omat tavarani.

• ujo mies
        jggkeg kirjoitti:

"Juuri näin, valitettavasti. Minä haluaisin kaikista mieluiten ujon miehen, koska ujo olen itsekin, mutta oma-aloitteiset tutustumisyritykset ovat aina kariutuneet. (Eikä tämä ole ensimmäinen tapaus.)"

Ujouttakin on niin monen tasoista että ei kannata tehdä mitään yleistyksiä. Useimmille aloitteen tekeminen on kyllä vaikeaa, mutta jos se toinen osapuoli sen aloitteen tekee niin harva siitä karkuun juoksee ja siitä eteenpäin se tutustuminen sujuu ihan normaalisti. En tietenkään voi puhua kaikkien puolesta mutta ainakin itse toimisin näin ja tiedän, etten ole mitenkään poikkeuksellinen tässä asiassa ja siksi kuulostaakin oudolta jos sinulla on useampikin epäonnistuminen. (mutta kuinkakohan monta kertaa olet yrittänyt?)

"Samalla hiipii mieleen epäilys, että jos pelkkä tutustuminen on näin vaikeaa, niin miten ihmeessä kommunikointi sujuisi jatkossa?"

Tämä kuulostaa oudolta, varsinkin jos itsekin olet ujo. En nyt tiedä miten sana ujo määritellään, mutta ainakin omalla kohdalla se tarkoittaa sitä, että uusien ja tuntemattomien ihmisten kanssa on aluksi vaikea olla ja erityisen vaikeaa on juuri lähestyä jotain tuntematonta. Kuitenkin jos on pari kertaa toisen kanssa jotain vähän jutellut, tulee toisesta jo sen verran tuttu, että ujous on lähtenyt pois eikä sitä sen jälkeen enää esiinny, joten kommunikointi jatkossa sujuu ihan niinkuin "normaalinkin" ihmisen kanssa.

Kannattaa myös muistaa, että ujo ei tarkoita samaa asiaa kuin hiljainen tai hissukka tai nössö tai kynnysmatto tai mitä siihen nyt voisikaan yhdistää, vaan ainakin omalla kohdalla on vain vaikea tutustua uusiin ihmisiin, erityisesti arkisisssa tilanteissa tyyliin "menenpä bussipysäkillä juttelemaan kivannäköiselle tytölle". Uskallan kuitenkin kysyä kaupassa myyjältä jos tarvitsen apua tai vastata luennoitsijan kysymykseen salissa, jossa on yli 100 henkilöä. Kerran minut yritettiin myös ryöstää, mutta silloinkaan ei ole kysymyksessä mikään ujouteen liittyvä tilanne enkä sanonut että "Joo tottakai saat ilomielin lompakkoni" vaan pistin vastaan ja sain pitää omat tavarani.

mulla on vähän samaa vikaa eli kaikki uudet ihmiset ovat jotenkin .. pelottavia. Ja olen heidän kanssaan hyvin varautunut. He ovat potentiaalinen uhka minulle. Tuttujen kanssa osaan olla rento.

• ....jatkuu...

kerrottiin jotain jostain... meni hämilleen ja mietti miksi kiusaa... alkoi hermostuneesti pyöriä, astui aina lähemmäksi... aivan kuin olisi kuitenkin halunnut sanoa jotain.. ei rohkeus kuitenkaan riittänyt.. hymyilytti kuitenkin jo paljon.. pois lähtiessäänkin vielä kääntyi ja tytön teki mieli sanoa jotain.. mutta rohkeus riitti vain "no moikkaan"... oli jälleen otettu pieni askel..

• .........

Tarjoisin pari vaihtoehtoa

vaihtoehto A... lähestyt itse sitä kundia kun kerta olet kiinnostunut
      vaihtoehto B... kysyt siltä mitä vittua se mulkkaa, jos tuijotus häiritsee

saat mielenrauhan eikä tartte ajatella asiaa noin paljon. Kaikille ei katseet merkkaa noin paljon. Ujoille henkilöille uskoakseni enemmän. Jokaisen silmät on ihmisen oma asia ja ne voi suunnata minne tahansa.

• ap

A - Ujoja ei voi lähestyä.
        B - En tahdo myöskään loukata häntä. Ei se tuijotus varsinaisesti häiritse, mutta raastaa kun se ei johda mihinkää.

• ?????
        ap kirjoitti:

B - En tahdo myöskään loukata häntä. Ei se tuijotus varsinaisesti häiritse, mutta raastaa kun se ei johda mihinkää.

miksi ujoja ei voi lähestyä?

• sä turhautunut
        ap kirjoitti:

kun mitään ei tapahdu?

Mä olen ollut sitä hmm.. muutaman vuoden.

• Ihastunutko?

Mua on yks mies " kytänny" vuosi tolkulla, eikä tilanne ole edennyt juuri mihinkään. Hän tuntuu olevan kiinnostunut jokaisesta liikkeestäni ja seuraa jatkuvasti läheltä tekemisiäni. Minut nähdessään hänen kasvoilleen tulee aina ihmeellinen ilme; hän loistaa kuin Naantalin aurinko.

Tapaamme ajoittain yökerhossa, ja jos minulla sattuu olemaan miesseuraa, hän on silminnähden mustasukkainen jne. Toisinaan hän myös yrittää tehdä minua mustasukkaiseksi suutelemalla muita naisia katsoen samalla minuun päin. Hänellä siis näyttäisi kaikesta päätellen olevan ainakin jonkinlaisia tunteita minua kohtaan. Silti en käsitä, miksei tämä tyyppi voi vain tulla joskus juttelemaan ja kertomaan miten asiat ovat. Vai liekö hän sitten halauaa jonkinlaisen varmistuksen sille, että tunteita on myös minun puolelta? Ehkäpä sinunkin kohdallasi mies on kiinnostunut, mutta hän ei jostain syystä uskalla tulla juttusille. Silti rasittaa tuollainen loppu peleissä melko raukkamainen tapa osoittaa kiinnostus!!

• aksjksj

"Mua on yks mies " kytänny" vuosi tolkulla, eikä tilanne ole edennyt juuri mihinkään."
        "jos minulla sattuu olemaan miesseuraa, hän on silminnähden mustasukkainen jne. Toisinaan hän myös yrittää tehdä minua mustasukkaiseksi suutelemalla muita naisia katsoen samalla minuun päin."

Vittu mikä idiootti. TODELLA säälittävää! Valitettavasti tällainen munattomuus on todella yleistä suomi-miesten keskuudessa.
        Jos minua yrittää (ja yritetty kyllä on) tehdä mustasukkaiseksi tuolla tavalla tai muuten, niin lähinnä vain kiinnostukseni lopahtaa. A - en ole mustasukkaista tyyppiä, minua ei kertakaikkiaan vain voi tehdä mustasukkaiseksi. B - jos tyyppi hengaa toisen naisen kanssa ja näyttää kiinnostuneelta tästä niin ajattelen vain että olkoon sitten sen kanssa jos kerran kiinnostaa. Ei minuun iske mikään kilpailuvietti jonka vallassa hyökkäisin miestä toiselta naiselta pokaamaan. Päinvastoin vetäydyn, koska periaatteisiini kuuluu ettei parien väliin ängetä, kajoan ainoastaan vapaisiin miehiin. C - pidän mustasukkaiseksi tekemisen yrittämistä lapsellisena ja typeränä toimintana. Tällaista yrittävä "mies" alkaa näyttää silmissäni lähinnä ääliöltä poikaselta.

"Silti rasittaa tuollainen loppu peleissä melko raukkamainen tapa osoittaa kiinnostus!!"

Niinpä. Kaikki naiset ovat yhtä mieltä tästä asiasta. Ottakaa opiksenne tuijottajat!

• SAMAA MIELTÄÄÄÄÄÄ

Täysin törkeätä! Tuijottaminen on laitonta ja törkeää! Roviolle tommoiset miehet, koska heidän tehtävä ei ole tuijottaa vaan tehdä aloitus! KOSKA NAINEN EI TÄTÄ VOI TEHDÄ VAAN HUUTAA NETISSÄ KASVOTTOMANA MITEN TÖRKEÄTÄ!

• helmikana
        SAMAA MIELTÄÄÄÄÄÄ kirjoitti:

Täysin törkeätä! Tuijottaminen on laitonta ja törkeää! Roviolle tommoiset miehet, koska heidän tehtävä ei ole tuijottaa vaan tehdä aloitus! KOSKA NAINEN EI TÄTÄ VOI TEHDÄ VAAN HUUTAA NETISSÄ KASVOTTOMANA MITEN TÖRKEÄTÄ!

Höpö, höpö! Kyllä nainenkin voi aloitteen tehdä... ^
        Minä olen nainen yli 30v ja minä tein aloitteen ja nyt olen niin onnellinen! :)

• yupyup

Miten voikin olla, että tämä kirjoitus voisi olla sanasta sanaan minun kirjoittamani?! En tiedä itkeäkö vai nauraa, että samoin käyttäytyviä miehiä tuntuu olevan enemmänkin...? Tuo suutelujuttu varsinkin - se tapahtui minullekin, enkä olisi arvannut sen olevan jokin yleinen "strategia"!

Komppaan sinua ja aksjksj:ta että varsinkin tuo mustasukkaiseksi tekeminen on erittäin raukkamaista, ja myös minun tapauksessani sillä on täysin päinvastainen vaikutus. Suutele toista naista ja katsele samalla minua => ei herätä kilpailuviettiä eikä ainakaan imartele. Lähinnä loukkaannun niin omasta kuin tuon suudeltavan naisenkin puolesta.

Sen kyllä sanon, että nyt kun oma ihastukseni on hiipunut, olen alkanut miettimään muuta selitystä tuijottelulle. Mies oli kyllä kiinnostunut - se ei voinut olla kuvitelmaa, käytös oli niin outoa ja tuijotus niin pitkäaikaista ja suoraa. Mutta en oikein usko sitäkään, että kukaan lamaantuu niin täysin ettei pysty kiinnostuksen kohteeseensa tutustumaan, varsinkin kun monen muun saman kokeneen naisen tavoin minä yritin kyllä lähestyä häntä ja sain tylytystä palkaksi. Ainoa selitys minkä keksin, on että tuijotus itsessään oli peliä, josta mies nautti. Että mies ei oikeastaan halunnutkaan muuta tapahtuvan, vaikka olisikin pitänyt naista hyvännäköisenä tai haluttavana tms. Ehkä tuijotus sinänsä on jonkinlainen alistamispeli - mies nauttii naisen hämmentämisestä, ja siitä sanattomasta jännitteestä, kun nainen huomaa tuijotuksen ja ihmettelee ja odottelee (tai sitten lähestyy, ja hämmentyy lisää kun se ei toimi). Tavallaan mies siis kontrolloi koko ajan naisen reaktioita, koska naisella ei ole aavistustakaan mitä oikeastaan on meneillään. Tuotahan se mustasukkaisuuspelikin on. Katsotaan, miten nainen reagoi...

Ei ole kiva ajatus, mutta en oikein keksi muutakaan. Sellaiset "mies on niiiiiin ihastunut, että jäätyy totaalisesti"-selitykset (joihin uskoin itsekin täysillä, kun olin vielä ihastunut) ovat kyllä imartelevia, mutta minusta aika kaukaa haettuja, koska mies uskaltaa kuitenkin tuijottaa suoraan (mikä vaatii aika lailla pokkaa). Jotain muuta siinä täytyy olla.

• Amortti
        aksjksj kirjoitti:

"Mua on yks mies " kytänny" vuosi tolkulla, eikä tilanne ole edennyt juuri mihinkään."
        "jos minulla sattuu olemaan miesseuraa, hän on silminnähden mustasukkainen jne. Toisinaan hän myös yrittää tehdä minua mustasukkaiseksi suutelemalla muita naisia katsoen samalla minuun päin."

Vittu mikä idiootti. TODELLA säälittävää! Valitettavasti tällainen munattomuus on todella yleistä suomi-miesten keskuudessa.
        Jos minua yrittää (ja yritetty kyllä on) tehdä mustasukkaiseksi tuolla tavalla tai muuten, niin lähinnä vain kiinnostukseni lopahtaa. A - en ole mustasukkaista tyyppiä, minua ei kertakaikkiaan vain voi tehdä mustasukkaiseksi. B - jos tyyppi hengaa toisen naisen kanssa ja näyttää kiinnostuneelta tästä niin ajattelen vain että olkoon sitten sen kanssa jos kerran kiinnostaa. Ei minuun iske mikään kilpailuvietti jonka vallassa hyökkäisin miestä toiselta naiselta pokaamaan. Päinvastoin vetäydyn, koska periaatteisiini kuuluu ettei parien väliin ängetä, kajoan ainoastaan vapaisiin miehiin. C - pidän mustasukkaiseksi tekemisen yrittämistä lapsellisena ja typeränä toimintana. Tällaista yrittävä "mies" alkaa näyttää silmissäni lähinnä ääliöltä poikaselta.

"Silti rasittaa tuollainen loppu peleissä melko raukkamainen tapa osoittaa kiinnostus!!"

Niinpä. Kaikki naiset ovat yhtä mieltä tästä asiasta. Ottakaa opiksenne tuijottajat!

Olkaa naiset yhdessä eri mieltä, mutta kompastutte siinä omaan itsepäisyytenne/typeryyteenne. Homma on vaan niin, että elämässä ei tahdo tapahtua mitään hyvää jos ei itse tee asialle mitään. Ja ei hyvältä näytä, kun ette uskalla edes hymyillä miehellä josta pidätte.

Ehkä nautitte olostanne kiertopalkintona miehien elämässä, jotka haluavat vain seksiä. Ei tällaisilla miehillä ole mitään estettä yrittää sinua, vaikka et olisi mitään kiinnostusta ilmaissut. He kun eivät menetä juuri mitään, vaikka jäisi 1 - 3 uutta reikää kokematta. Siirtyvät vain hyvillä mielin seuraavaan naiseen.

Naiset ovat rakkauselämän elintasopakolaisia, kaikki edut otetaan vastaan hymyissä suin, mutta ei olla valmiita itse tekemään minkään eteen yhtään mitään.

• Amortti

Helppoa se on näillä suomen sukupuolirooleilla esittää urheaa. Totuus on kuitenkin se, että miehet tekevät 90% tapauksissa kaiken työn suhteen eteen. Nainen vaan on ja valittaa, kun kysyntä ei kohtaa tarjontaa. Ja jos tarjonta kohtaa kysynnän, mutta neuvotteluihin ei päästä, niin alkaa miesten haukkuminen suomi24 forumeilla.

On kuulemma raukkamaista mieheltä odottaa naiselta merkkejä kiinnostuksesta. Nyt on kaikki kuultu, voitte tytöt itse kokeilla vaikka työpaikan/koulunne turvallisessa ympäristössä yrittää avata suutanne henkilölle jonka huomiota et ole saanut. Kyllä kainenlainen keskustelu tarvii molemminpuolisen huomion.

Naiset tekevät itse asioista vaikeita, kun periaatteessa välttelette näyttämästä kiinnostusta, koska OISHAN SE HIRVEÄÄÄ JOS SE TIETÄS ETTÄ SINUAKIN KIINNOSTAA!

• Vastausta vailla
        aksjksj kirjoitti:

sitä voi tietää, kuka kyttää, ellei itse seuraa tilannetta eli kyttää? Olisi mielenkiintoista myös tietää, ovatko nämä julkisille paikoikoille asennetut videokamerat toreilla, kaupoissa jne. levinneet koko Suomeeen? Joensuussa niitä joka paikassa - kuulemma turvallisuussyystä.

• sama piirre..
        aksjksj kirjoitti:

jos joku henkilö on jonkun toisen seurassa ei mun tee mieli siihen änkeä. Olen mieluummin vaikka yksikseni tai odotan, että joku tulee keskustelemaan kanssani.
        Monesti on sellainen tilainen, että henkilö jonka kanssa olisi kiva jutella vetää mukanaan niin monia muita ihmisiä, että ajattelen juuri noin... olkoon noiden kanssa kun niin haluaa... ihmiset ympärillä voivat olla yhdistävä tekijä tai erottava tekijä.

• al pacino

Moi ! Ei miehet tuijota naisia huvin vuoksi . Se on kohteliaisuutta toista sukupuolta kohtaan . Me vaan ollaan sellaisia pikkupoikia koko elämämme . Nipistellään tyttöjä ja uneksitaan niistä kaikki päivät ja yöt . Se on vain niin .

• olet tullut

vihaiseksi. iik.

• jhgdlgud80fgujd

Pah kyllä ujojakin voi lähestyä, ainakin minua voi.

• päivänpaistee

hyvää päivää

• TehoMunkki

"Minua tuijottelee jatkuvasti yksi jätkä. Joskus tosi pitkään ja suoraan silmiin, joskus nopeasti, usein salaa, joskus katsoessaan silmiin jopa hymyilee minulle. Eli mitä todennäköisimmin on kiinnostunut."

Oot vaan huvittavan näköinen.

• Ewez

Oon kyllä ihan samaa mieltä tosta tuijottamisesta. Mulla on monta kertaa menny hermot tollasten ihmisten kanssa, eli en ihmettele sun suhtautumista tähän tyyppiin. Jos ei uskalla tulla juttelemaan niin on se kumma kun tuijottaa uskaltaa.

• lskdlksdlksd

Jos ei kehtaa näyttää kiinnostusta miehelle, niin miten kehtaa forumeilla valittaa siitä kun mies kehtaa!

• *****M30+*****
    • katse ei vahingoita

mikä sulla on jalkojen välissä päähäs niin et näe tuijotuksia

• Mene ja tiedä...

"Tyyppi ei kuitenkaan tule juttelemaan minulle, eikä yritä tehdä tuttavuutta millään tavalla, emme tunne toisiamme. Kuitenkin jatkaa tuota tuijottamistaan."
      Jospa sulla on vaan suhteettoman suuri pää?

• höh huu

Pysy kotona jos et kestä katsetta, tai käy ainakin puhumassa jollekin ammatti auttajalle

• pyylevi

jossullaon ISO nenä

• !+1

tuijottaa ja erittäin sivistymätöntä käytöstä!
        Reilumpaa mennä moikkaamaan ja sanoa vaikka, olemmeko tavanneet jossain,kun näytät niin
        tutulta. Siinä asiat selviää.

• Kertoo vain siitä että olet hänen mielestään kaunis, upea nainen. Todennäköisesti hän haaveilee sinusta, etenkin öisin ;) Kuvittelee ihania hetkiä kahdestaan sinun kanssasi lähekkäin. Toivoo että jonain iltana vain kipuaisit hänen ikkunastaan salaa sisään ja voisitte jutella kaikesta maan ja taivaan välillä.

Hän on luonteeltaan hiljainen. Mikä on eri asia kuin ujo, ainakin minun mielestäni. Hän myös miettii ihan liikaa miten kävisi jos sanoisi sinulle jotain. Hän tietää ettei voi sinuun tutustua sanomatta mitään, muttei tiedä mitä sanoakaan. Pelkkä "moi" ja sitten hiljaisuus tekisi hänestä vain naurettavan ja hän tuntisi sillä pilanneensa kaiken. Hän on monet kerrat miettinyt että kysyisi sinut treffeille jonnekin, mutta pelkää että kieltäydyt, pahimmassa tapauksessa sanoen että olet varattu. Tai sitten että sinulla on muuta menoa. Ja näiden ajatusten vilistessä päässä se "moi" jää sitten sanomatta ja kynnys sen kuin kasvaa.

Tällaisia ajatuksia eräältä hiljaiselta tuijottelijalta :) Te naiset menetätte paljon ihania miehiä kun jäätte kiinni siihen, että miehen kuuluu tehdä aloite. Niitten sijaan otatte renttuja, ihan vain siksi että ne teille jotain onnistuu puhumaan. Alkoholihan tunnetusti luistattaa kieltä.

• Että kokeilepa millainen ilme kaverille tulee naamalle jos sinä avaisitkin suusi ja kysyisit hänet treffeille. Varmastikin näkemisen arvoinen, eikö yhtään mielenkiinto herää? :)

• yupyup

Kiva kuulla vähän "vastapuolestakin" :) Se on tietysti ihan ymmärrettävää, että miettii liikoja ja ylianalysoi tilanteita. Minussa on vähän samaa vikaa, joten en voi siitä ketään arvostella...

Mutta mietityttää kuitenkin "tuijottelijoissa" pari asiaa:

a. Miten se sitten pitäisi tulkita, jos nainen uskaltautuu tekemään aloitteen, mutta tuijottelijamies puikkii pakoon tai on tyly? Näin tuntuu käyvän yllättävän monille (vaikkei se varsinaisesti sinun omaan tapaukseesi liittyisikään!). Varmaankin jos minä kipuaisin oman tuijottajani ikkunasta sisälle, se työntäisi tikapuuni kumoon ;)

b. Jos vetäytyvänä ihmisenä et uskalla sanoa "moi", niin miten ihmeessä uskallat tuijottaa? Tämä ei ole mitään naljailua, vaan ihan rehellinen kysymys - en ihan oikeasti ymmärrä tätä tuijottelijoissa, koska ujona ihmisenä minä itse yleensä käännän äkkiä katseeni pois, etten jää kiinni liian pitkään katselemisesta. Tuijottaminen on kuitenkin paljon suorempi kiinnostuksen merkki kuin pelkkä tervehtiminen. Ja tuijottelussa on vieläpä jotain "röyhkeää": ei sillä, että itse olisin pahastunut tuijottelijoista, mutta kuitenkaan tuijottaminen ei yleisesti kuulu hyviin tapoihin, ja on hyvin vaikea erottaa ihailevaa tuijotusta haastavasta, uhkaavasta tai muuten vaan epämiellyttävästä tapittamisesta.

Suurin ongelma on tietty se, että me kaikki ollaan vain ihmisiä, ja enempi vähempi epävarmoja kaikki. En todellakaan usko, että ainoat vaihtoehdot ovat röyhkeä renttu tai mies, jota on mahdoton tulkita...

• yupyup kirjoitti:

Kiva kuulla vähän "vastapuolestakin" :) Se on tietysti ihan ymmärrettävää, että miettii liikoja ja ylianalysoi tilanteita. Minussa on vähän samaa vikaa, joten en voi siitä ketään arvostella...

a. Miten se sitten pitäisi tulkita, jos nainen uskaltautuu tekemään aloitteen, mutta tuijottelijamies puikkii pakoon tai on tyly? Näin tuntuu käyvän yllättävän monille (vaikkei se varsinaisesti sinun omaan tapaukseesi liittyisikään!). Varmaankin jos minä kipuaisin oman tuijottajani ikkunasta sisälle, se työntäisi tikapuuni kumoon ;)

b. Jos vetäytyvänä ihmisenä et uskalla sanoa "moi", niin miten ihmeessä uskallat tuijottaa? Tämä ei ole mitään naljailua, vaan ihan rehellinen kysymys - en ihan oikeasti ymmärrä tätä tuijottelijoissa, koska ujona ihmisenä minä itse yleensä käännän äkkiä katseeni pois, etten jää kiinni liian pitkään katselemisesta. Tuijottaminen on kuitenkin paljon suorempi kiinnostuksen merkki kuin pelkkä tervehtiminen. Ja tuijottelussa on vieläpä jotain "röyhkeää": ei sillä, että itse olisin pahastunut tuijottelijoista, mutta kuitenkaan tuijottaminen ei yleisesti kuulu hyviin tapoihin, ja on hyvin vaikea erottaa ihailevaa tuijotusta haastavasta, uhkaavasta tai muuten vaan epämiellyttävästä tapittamisesta.

Suurin ongelma on tietty se, että me kaikki ollaan vain ihmisiä, ja enempi vähempi epävarmoja kaikki. En todellakaan usko, että ainoat vaihtoehdot ovat röyhkeä renttu tai mies, jota on mahdoton tulkita...

Tuohon a-kohtaan ei kyllä osaa vastata oikein mitään.. omituisia tapauksia :/

Ja tuohon toiseen, eiköhän se hymyily erota aika usein ihailevan tuijotuksen noista ei niin kivoista tuijotuksista :) Ja miten sitä uskaltaa tuijottaa? Muistan kun joskus murrosikäisenä kun sitä alkoi tyttöjä katsella niin sitä ei kovin kauaa kehdannut katsoa, heti piti katse kääntää pois jos nainen vähänkin vilkaisi takaisin. Eikä sen jälkeen voinut vilkaistakaan sinne suuntaan piiitkään aikaan kun pelkäsi että tyttö huomaa, tai mikä pahinta katselee, jos katsoo uudestaan (todellisuudessa tuskin koskaan katseli :p). Mut pikkuhiljaa, kun mitään ei ikinä katseluista seurannut niin sitä alkoi pidentämään katsekontaktia, ei kääntänytkään enää katsetta pois heti jos katsottiin takaisin, kokeili kauanko hän katsoo takaisin. Ja tästä ei olekaan enää pitkä matka keskeytymättömään tuijotukseen josta tässä nyt puhutaan.

Eihän noi röyhkeä renttu ja mies josta ei ota mitään selvää tokikaan ole ainoita vaihtoehtoja :) ihan vain kärjistin hieman. Tosiasia on kuitenkin, että jos nainen sulkee pois kaikki ne miehet jotka eivät aloitetta tee, niin takuulla siinä hyviäkin sulhasehdokkaita karsiutuu. Kuoren alta kun voi paljastuu sekä mätää että helmiä. Ja meillä hiljaisilla tuijottelijoilla se kuori voi olla kova mut räsähtää sitten kerralla rikki sen yhden henkilön seurassa joka sen on tohtinut särkee.

• jhgjhg
        yupyup kirjoitti:

a. kaveri ei ole tiedostanut tuijottavansa tai luulee ettet huomaa.

b.Osa ihmisistä ennen kaikkea miehet ovat vaan niin näköaistin vietävissä. Monasti olen katsellut kaikenlaista kaunista pitkään; autoa, moottoripyörää, ruskan väristä puuta, kerran katsoin jopa miestä, "mutta en homolla tavalla" ;) Nainen on ainoa joka valittaa. Naista pitää katsoa "salaa", mikä ei tietenkään onnistu. Sitten jos nainen on vielä muutenkin kiinnostava kuin näköaistimuksena, menee toiminta varmaan melko koomiseksi. Anteeksi kauniit naiset.

• :P
        yupyup kirjoitti:

"a. Miten se sitten pitäisi tulkita, jos nainen uskaltautuu tekemään aloitteen, mutta tuijottelijamies puikkii pakoon tai on tyly? Näin tuntuu käyvän yllättävän monille (vaikkei se varsinaisesti sinun omaan tapaukseesi liittyisikään!). Varmaankin jos minä kipuaisin oman tuijottajani ikkunasta sisälle, se työntäisi tikapuuni kumoon ;)"

Tämä on yleinen ilmiö ja aiheuttaa suurta päänvaivaa sekä aloitteentekohaluttomuutta naisten keskuudessa.
        Itse selitän sen olevan ujon hemmon suojautumiskeino paniikin iskiessä ihastuksen lähestyessä. Mutta yhtäkaikki se on aiheuttanut minulle sen, etten enää halua/uskalla lähestyä ujoja miehiä.

"b. Jos vetäytyvänä ihmisenä et uskalla sanoa "moi", niin miten ihmeessä uskallat tuijottaa? Tämä ei ole mitään naljailua, vaan ihan rehellinen kysymys - en ihan oikeasti ymmärrä tätä tuijottelijoissa, koska ujona ihmisenä minä itse yleensä käännän äkkiä katseeni pois, etten jää kiinni liian pitkään katselemisesta. Tuijottaminen on kuitenkin paljon suorempi kiinnostuksen merkki kuin pelkkä tervehtiminen. Ja tuijottelussa on vieläpä jotain "röyhkeää": ei sillä, että itse olisin pahastunut tuijottelijoista, mutta kuitenkaan tuijottaminen ei yleisesti kuulu hyviin tapoihin, ja on hyvin vaikea erottaa ihailevaa tuijotusta haastavasta, uhkaavasta tai muuten vaan epämiellyttävästä tapittamisesta."

Samaa mieltä. Oma pokkani ei tällaiseen tuijotteluun riitä. Mielestäni se on äärimmäisen suora kiinnostuksen merkki ja osoitus. Niin suora, ettei jatkuvan tuijottelun jälkeen ole enää edes epäilystä siitä, etteikö olisi kiinnostunut... Jos joku tuijottaa minua, itse en kykene kuin kääntämään katseeni pois. Tuijottamiseen ei kanttini riitä vaikken olekaan ujo. Siksi minusta on käsittämätöntä ettei näin suoraan kiinnostuksenosoitukseen, katsekontaktia hakevaan pitkäaikaiseen tuijotukseen kykenevä henkilö pysty samantien moikkaamaan ja juttelemaan! Kyllä se tuijotus on ollut jo paljon suorempi "aloite."
        Ehkä tuijotus on miehille helppoa ja luontevaa? Harvemmin sitä tuijottavista naisista kuulee. Itseasiassa en ole kuullut kai koskaan. Ehkä miesten himo tekee tuijottamisen helpoksi tai jopa pakonomaiseksi, he eivät vain voi sille mitään? Hyvännäköistä naista joka on haluttava on vain pakko tuijottaa, se tapahtuu suorastaan vahingossa?
        Miten on, kyylät? Varokaa ettei silmät putoa pois päästä.

• dghdfgdfg
        :P kirjoitti:

"a. Miten se sitten pitäisi tulkita, jos nainen uskaltautuu tekemään aloitteen, mutta tuijottelijamies puikkii pakoon tai on tyly? Näin tuntuu käyvän yllättävän monille (vaikkei se varsinaisesti sinun omaan tapaukseesi liittyisikään!). Varmaankin jos minä kipuaisin oman tuijottajani ikkunasta sisälle, se työntäisi tikapuuni kumoon ;)"

Tämä on yleinen ilmiö ja aiheuttaa suurta päänvaivaa sekä aloitteentekohaluttomuutta naisten keskuudessa.
        Itse selitän sen olevan ujon hemmon suojautumiskeino paniikin iskiessä ihastuksen lähestyessä. Mutta yhtäkaikki se on aiheuttanut minulle sen, etten enää halua/uskalla lähestyä ujoja miehiä.

"b. Jos vetäytyvänä ihmisenä et uskalla sanoa "moi", niin miten ihmeessä uskallat tuijottaa? Tämä ei ole mitään naljailua, vaan ihan rehellinen kysymys - en ihan oikeasti ymmärrä tätä tuijottelijoissa, koska ujona ihmisenä minä itse yleensä käännän äkkiä katseeni pois, etten jää kiinni liian pitkään katselemisesta. Tuijottaminen on kuitenkin paljon suorempi kiinnostuksen merkki kuin pelkkä tervehtiminen. Ja tuijottelussa on vieläpä jotain "röyhkeää": ei sillä, että itse olisin pahastunut tuijottelijoista, mutta kuitenkaan tuijottaminen ei yleisesti kuulu hyviin tapoihin, ja on hyvin vaikea erottaa ihailevaa tuijotusta haastavasta, uhkaavasta tai muuten vaan epämiellyttävästä tapittamisesta."

Samaa mieltä. Oma pokkani ei tällaiseen tuijotteluun riitä. Mielestäni se on äärimmäisen suora kiinnostuksen merkki ja osoitus. Niin suora, ettei jatkuvan tuijottelun jälkeen ole enää edes epäilystä siitä, etteikö olisi kiinnostunut... Jos joku tuijottaa minua, itse en kykene kuin kääntämään katseeni pois. Tuijottamiseen ei kanttini riitä vaikken olekaan ujo. Siksi minusta on käsittämätöntä ettei näin suoraan kiinnostuksenosoitukseen, katsekontaktia hakevaan pitkäaikaiseen tuijotukseen kykenevä henkilö pysty samantien moikkaamaan ja juttelemaan! Kyllä se tuijotus on ollut jo paljon suorempi "aloite."
        Ehkä tuijotus on miehille helppoa ja luontevaa? Harvemmin sitä tuijottavista naisista kuulee. Itseasiassa en ole kuullut kai koskaan. Ehkä miesten himo tekee tuijottamisen helpoksi tai jopa pakonomaiseksi, he eivät vain voi sille mitään? Hyvännäköistä naista joka on haluttava on vain pakko tuijottaa, se tapahtuu suorastaan vahingossa?
        Miten on, kyylät? Varokaa ettei silmät putoa pois päästä.

"Ehkä miesten himo tekee tuijottamisen helpoksi tai jopa pakonomaiseksi, he eivät vain voi sille mitään? Hyvännäköistä naista joka on haluttava on vain pakko tuijottaa, se tapahtuu suorastaan vahingossa?"

Hah hah, jotain rajaa, tai no hei mitäs turhia, mietipäs vaikka koiraa jota ulkoilutat ja se jää haistelemaan toisen koiran jätöksiä pitkäksi aikaa. Se tosin on pakonomaista, mutta hajuaisti on sen "ainoa" tapa tutkia tilannetta. Eikä se silti yritä viedä kohdetta kotiin tai himoitse sitä.

• ap
        dghdfgdfg kirjoitti:

"Ehkä miesten himo tekee tuijottamisen helpoksi tai jopa pakonomaiseksi, he eivät vain voi sille mitään? Hyvännäköistä naista joka on haluttava on vain pakko tuijottaa, se tapahtuu suorastaan vahingossa?"

Hah hah, jotain rajaa, tai no hei mitäs turhia, mietipäs vaikka koiraa jota ulkoilutat ja se jää haistelemaan toisen koiran jätöksiä pitkäksi aikaa. Se tosin on pakonomaista, mutta hajuaisti on sen "ainoa" tapa tutkia tilannetta. Eikä se silti yritä viedä kohdetta kotiin tai himoitse sitä.

Niin mutta koira haistelee sitä yhtä paskakasaa ainoastaan kerran. Mies taas tuijottaa sitä samaa naista aina ja jatkuvasti. Täysin eri asia.

• Amortti
        ap kirjoitti:

Niin mutta koira haistelee sitä yhtä paskakasaa ainoastaan kerran. Mies taas tuijottaa sitä samaa naista aina ja jatkuvasti. Täysin eri asia.

Olisiko se parempi jos mies lakkaisi katsomasta sinua ja alkaisi katsomaan jotain toista naista?

Vastaat että olisi.

Huvittavaa tässä on kuitenkin se, että jos mies tekisi noin niin sinä suuttuisit entisestään. Pitäisit häntä huoripukkina, joka haluaa persettä kaikilta. Ja jos tilanne olisi niin, että mies ei koskaan olisi näyttänyt mitään kiinnostusta sinua kohtaan, niin palvoisit maata jonka päällä tämä mies kävelee. Toivoen että hän joku kaunis päivä kaappaisi sinut kainaloon ja ratsastaisitte yhdessä auringonlaskuun, kunnes aamu teidät erottaisi.

Kaikki skenaariot näyttävät johtavan omaan kurjuuteesi. Kerro siis meille, että mitä toivoisit tai oletat tapahtuvan, jotta lopputulos voisi olla onnellinen tässä asiassa?

• ap kirjoitti:

Ei hyvännäköisen naisen katseluun kertakaikkiaan voi kyllästyä, niin se vain on! :)

ja :P nimimerkille, kyse on siitä mihin on tottunut. Sinulle on kai luontevampaa avata suu ja sanoa jotain kuin katsella silmiin, tuijottelijoille taasen päinvastoin.

• Hiipivä Halkopino

Tuijottelemisiin..

• Uuuauaauaa!

Kknfefksdjflwkjnjvfijvsfijvdfjvijuhk
      fbdhnjdbdhfbdfhbdhnbjdjngjndjt
      sdvbjsdkhvvvb ____ shjfhdsjfsjit
      asnhcajnsc _ / ’’^ ^’’ \ ksajkasca
      askdhjkss /’’ | ’’O O’’ |_ adkladlji
      kscjkascjs \’’ \\ ’’Ö’’’ /| ’| askcjafii
      osiaxksAii /’’ / ’\ __ /’/ ’’/ akscjask
      jidhcsdci /’’ /wwwww\’’ \ kfjweofy
      kfisdsd / ’’’ /wwwwww\ ’’ \ oidaoii
      disadd \__/wwwwwww\’’’’ \ okdii
      jkdssaisaph \ wwwwww\__/ okdi
      sadkjaasdklf |wwwwww| okoffqq
      ifjijdiifidisfjfa /wwwwww/ okdpaoi
      dsksddssi /wwwwww/ dsjsdsiibb

• kixii

tuijottaa jos mä käytän nahkiksii? Saax ne siit kiksii?

• pahis tyyppi 2

Kyllä olet luultavasti tietyn jätkätyypin limaisissa iltakuvitelmissa polvillasi.
        Halusitko todella tietää?
        Pahoitteluni jo ennakkoon siitä että järkytin mieltäsi.

• naiset että

miehet tosiaankin haluaisivat keskustella
      kanssanne. EHEI!! Miehet haluavat ainoastaan
      panna teitä, ei muuta.

• Lesbo

Just six naiset alkaa lesboiksi!

• hetero2
        Lesbo kirjoitti:

Just six naiset alkaa lesboiksi!

ja lihovat ja ajavat tukan lyhyeksi, ihan vaan varmuuden vuoksi.

• reqtt

Tollasia hemmetin tuijottajia on nykyään joka puolella, ja sitten kun siihen yhdistetään vielä puhumattomuus, joka on erittäin tyypillistä meillä pohjoisessa. Myös tuojotettava voisi ilmaista ärtymyksensä! Minä ainakin teen niin.

Viihdynkin parhaiten kotona kun joka paikka on täynnä kaikkia v......n kyyliä!
      Asuin aikaisemmin ulkomailla, siellä ihmiset kertoivat miksi tuijottavat.

• HEMMETIN KYYLIÄ LÖYTYY MOLEMMISTA SUKUPUOLISTA. kannattas ehkä harkita rauhottavia lääkkeitä

• mitä SAA katsoa????

Silmiinkatselija on tuijottaja, rintoihin vilkaisu alistaa naista ja katsoja on pervo, takapuolen silmäilijä haluaa vain seksiä...

• ap

En ole missään vaiheessa sanonut että minua ei saisi katsoa. Olen ilmaissut harmini siitä asiasta, että mies joka jatkuvasti tuijottelee ja on selvästi kiinnostunut ei tee asian suhteen mitään muuta kuin tuijottaa. Tuijottaminen sinänsä ei minua häiritse vaikka se saakin minut jossain määrin hämmentymään ja ahdistumaan, vaan se ettei mies tee asian suhteen mitään.

• yx nainen vaa
        ap kirjoitti:

En ole missään vaiheessa sanonut että minua ei saisi katsoa. Olen ilmaissut harmini siitä asiasta, että mies joka jatkuvasti tuijottelee ja on selvästi kiinnostunut ei tee asian suhteen mitään muuta kuin tuijottaa. Tuijottaminen sinänsä ei minua häiritse vaikka se saakin minut jossain määrin hämmentymään ja ahdistumaan, vaan se ettei mies tee asian suhteen mitään.

Sulla hyvä juttu. On raskasta lukea noita jotka ei millään ymmärrä aloittajan kirjoitusta.
        Mäkin olen hirvee höpöttäjä ja aina jutellu miesten kaa niin on omituista kun miehet eivät uskalla puhua.
        Joko se johtuu
        1. Ne ei tahdo puhua kuin pantavien kaa
        2. Ne ei tahdo panna ihmistä vaan Nyrkki-Kyllikkiä
        Sori mutta toi niin tuntuu totuudelta.
        Itse olen aina puhunu kaikkien miesten kaa.

• olet.
        ap kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=Wiwct6YBlPc

• kakkara

Jos sinä luulet vain, että sinua tuijotetaan?

• kirppu

Katso takaisin ja sano päivää!
      Saattaa olla että hän on kiinnostunut sinusta, tai ihailee sinua, haluaa tutustua tai luulee sinua joksikin toiseksi ihmiseksi, ketä muistutat. Minä ainakin kysyisin ollaanko me jossain tavattu kun en nyt muista.
      Pääset siitä asiasta eroon asiasta, mikä vaivaa kun jos kysyt?

• Kiinnostava ajatus, että nainen kokee tuijottamisen turhauttavaksi, jos se ei johda potentiaalisempiin toimiin. Nainen on useimmiten tuollaisissa tilanteissa jotenkin provosoiva, esimerkiksi huomiota herättävän, paljastavan vaatetuksen muodossa. Jos kulkee tissit ja pylly paljaana ei pitäisi ihmetellä sitä, että tuijotetaan. Burkha ratkaisee monta ongelmaa.

• tuijotettu,mutta hymy ei ollut tavallinen vaan vähän ivallinen, minulle aivan tuntematon ihminen.
      Nuori mies,itse olin silloin päälle 50:ppinen lopulta kysyin:"mitä tuijotat"niin johan alkoi huorittelu!
      Seuraavan kerran kun näin tämän henkilön välttelin hänen katsettaan.Mutta tosi kiusallista
      en kyllä osaa neuvoa mitä voisit tehdä halusin vain kertoa oman kokemukseni.

• WTF

Miksi kirjoitat asiasta täällä, tarvitsetko apua,terapiaa vai? Soita poliisi tai palokunta=)Oletko varma , että se tuijottaa juuri sinua, vai kuvitteletko vaan...entäs jos se tuijottaa takana olevaasi?Sulla on rohkeutta täällä käskeä häntä lopettamaan tuijotus??Mikä saa sinut kuvittelemaan, että hän lukee kirjoitustasi täälä, saatkika tunnistaa itsensä?

ihan oikeasti,sanon tän kaikella ystävyydellä....sä olet typerys

• bnm jhvb

Mistä hän tietää, että tuijotetaan? Vaikuttaa melkoiselta tapittajalta tämä aloittaja.

• Amortti

Se nyt on vaan tyttö niin, että miehet katsovat kaunista. Vielä enemmän kuin normaalisti jos nainen sattuu kiinnostamaan. Ei ole kovin helppoa tehdä aloitetta ylipäätään ja vielä vaikeampaa se on silloin kun oikeasti kiinnostaa. Tuntuu siltä, että menettää aivan liikaa jos yritys menee pieleen ja kun et ole valmis rohkaisemaan miestä millään tavalla, niin se saattaa hyvinkin jäädä katseluasteelle.

Minullahan jäi yksi nuoruudessani katseluasteelle, kun olin ujo ja kokematon naisten kanssa. Siinä olisi vielä muka pitänyt pystyä alkaa puhumaan tälle ihanalle kaunistukselle, kun nainen jo ihan pelkällä läsnäololla saa aikaan ressiä. Ei se ole helppoa varsinkaan siinä minun tilanteessani ja silloisella itseluottamuksella aikapitkälti mahdotonta, kun oli vielä julkinen paikka kyseessä. Nykyisellä itseluottamuksella tosin panisin naista kuin pölkyltä vaan! Mutta eipä tuota enää näy.

Tavallaan jallitat itse miestä, kun et ilmaise kiinnostustasi selvemmin. Pidät miehen kiinnostusta yllä välillä vilkuilemalla tätä setää, ethän muuten edes tietäisi, että se katsoo sinua. Jos sinua kiinnostaa, niin kannattaa se jotain yrittää. Tarjoa hänelle tilaisuutta vaikka sanoa sinulle jotain.

En tiedä missä näet miestä, mutta etköhän jotain keksi, missä tilanteessa olisitte edes hetkellisesti kahden.

• e

Jospa oletkin niin omituisen näköinen ja siksi sua tuijottaa..

• xyz.

Vittu, jo on asiat hyvin jos tommosesta repii pelihousunsa.

• Rauha maailmaan

Burkha-pakko miehille!! ja heti. Loppuu toi turha tuijotus ja loppuu sodat ym pahuus maailmasta. Kun miehet eivät näe naisten tissejä niin kaikki paha loppuu maailmasta.

Kiitoz

• mieshhhh

onhan niissä burkhissa silmäaukko, niistä mies näkisi tissit ... suunnitelmassasi on melkoinen aukko .....

• ei enää

Mua kans yks tuijottaa / tuijotti, jos minulta kysytään.
      Ensin luulin kiinnostukseksi :) sitten luulin inhoksi :( Sitten rupesin tuijottaa takas.
      Ja nyt olen niin raivona, että kierrän kaukaa koko tyypin.
      Varmaan se vaan vittuili.piste.
      Mutta nyt loppui vittuilu.
      Olen päätökseni takana ja jos hän vielä tulee lähelleni, niin revin sen cassit irti
      ja syötän ne sille paskiaiselle, kostoksi kaikista turhista haaveista.

Hyvästi Nappisilmä, Olet Heikoin Lenkki!!!

• pekka102

mistäpäin olet nappisilmän pongannu etten vain olis ite?

• puraisu
        pekka102 kirjoitti:

mistäpäin olet nappisilmän pongannu etten vain olis ite?

Ajan säästämiseksi meiltä molemmilta : syö cassis!

• pekka102

juu en saanut viestiä takas. miten se oli olitkos mahollisesti oulusta ja tummaa kaunis neito joka ehkä olis pongannut nappisilmän useastikkin? vois olla että treffit muuttas kiukun jos olet vain se oikea henkilö. minä tumma mies raksalta

• Jos kuitenkin

Aloittaja. Tarhaikäinekö olet: kiinnostaa, ei kinnosta, kiinnostaa, ei,... Eikö olis parempi mennä ja kysyä kuin kokea kituvansa? Kysyvä saa vastauksia, sinä arvot.

• make49494949

ihminen saa omilla silmillään katsoa ihan ketä huvittaa ja kuinka kauan tahansa sä et voi sitä valitettavasti määrätä.Toisilla miehillä ja naisilla on sellainen tapa että he tuijottavat voi olla että ajattelevat siinä samalla jotain omia ajatuksiaan eivätkä edes tavallaan katso sinua.Älykkyys osamäärästä se ei kerro.Oletteko muuten huomanneet että ihminen jotenkin vaistoaa koska joku tuijottaa?Itselläni olen huomannut ainakin tälläisen reaktion.Tullut tavallaan sellainen tunne että nyt joku katsoo.

• ???????????

No, itse näytän kyllä varsin paviaanilta :D !! Olen rohkeasti oma itseni välittämättä ympäristöstä. Tuijottelu on röyhkeää jos vastapuoli on varattu, ja olen onnistunutkin välttämään sitä vaikka kipeetä tekee :( Tahtois vain kävellä viereen nostaa hennon ruumiin ilmaan ja pussata :P (vaikka polveehan siinä maistaa sais)

• Yks muija

Minuakin yksi jätkä tujotteli, olin itse ehtinyt rakastua häneen.

Se oli hänellä ilmeisesti pelkkä tapa.

Koska olin ehtinyt rakastua, menin kysymään asian perään.

Hänelle ei ollut mitään sen kummempaa kiinnostusta minua kohtaan.

En toki ole ainoa tapaus, olen kyllä selvillä näistä tuijottelijoista ilman sen kummempaa päämäärää.
        Jos itse olet kiinnostunut, mene ottamaan selvää asioista.
        Kerranhan se vaan kirpasee.

• tuijotus

mikset mee perkele ite kysyyn vittuaks tuijotat.

• ?????

o.o

• Tummat silmät

Tehdäänkö sääntö, että jos kolme kertaa katsoo samaa henkilöä silmiin minim. 3 sekuntia, niin sitten on pakko mennä rakastelee sen kaa!!!

• tule juttelee

Tehdäänkö sääntö, että jos kundi tuijottaa 3 kertaa pitkään ja kun nainen on hymyillyt 3 kertaa takaisin, niin jos sitten mies ei uskalla tulla / mennä juttelee naisen kaa. Niin se ei ole mies eikä mikään, eikä siitä ole perheen suojeliaksi, jos on niin hauras.

• tuomarijuomari
        tule juttelee kirjoitti:

Tehdäänkö sääntö, että jos kundi tuijottaa 3 kertaa pitkään ja kun nainen on hymyillyt 3 kertaa takaisin, niin jos sitten mies ei uskalla tulla / mennä juttelee naisen kaa. Niin se ei ole mies eikä mikään, eikä siitä ole perheen suojeliaksi, jos on niin hauras.

jos mies vaan tuijottaa eikä tee aloitetta, on hänen syötävä kivexensä viipymättä.

• suomimummo

i ole sinulle sopiva kumppaniksi. Itselleni on aina tullut samankaltaiset oudot tunteet sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka "vain tuijottavat". Sen vuoksi ymmärrän mielipiteesi.
      Tuijottaminen osoittaa tosiaan jonkinlaista kummallista käytöstä, onhan ihmiselle luotu kyky puhua ja keskustella. Sinä onnistut elämässäsi vain, jos valitset puolisoksesi sellaisen, joka osaa keskustelun avulla hoitaa asiat. Jos osoittautuu, ettei me ollakaan ns. yhteensopivia luonteita, silloin siitäkin voi avoimesti keskustella. Puhumattomuus luo elämästä tyhjiön, jossa on kummallista elää. On kokemusta.
      Jos tuijottaja on pelkästään ujo, tämä hänellekin tiedoksi. Haluatko luoda itsestäsi kummajaisen kuvan?
      Edellä mainitun käytöksen vastakohtia ovat nämä yli-itsevarmat miehet. He puolestaan puhuvat niin itseriittoisella tyylillä, etteivät edes huomaa, miten ylimielisiltä he näyttävät - jos katsoisivat peiliin. Eihän kukaan ihminen ole loppujen lopuksi parempi toista. He vain luulevat olevansa.

• jölli

mitäs oot niin hyvännäköinen :)

• tulla

Minun mielestäni naiset ovat sangen ihania. Jopa tuijotettavaksi asti.

• hooxo
        tulla kirjoitti:

Tuijotetaanhan taulujakin. Oot varmaan niin kaunis et silmä lepää, mut tulkitset tuijotukseksi.

• Toljotettu
        tulla kirjoitti:

Tuijotus vähenee kun pistät hiukan pisamia ja rupia poskeen...sitten näkee onko tosi rakkautta. Tukka vaan sekaisin ja jotkut karmeat raidalliset sukat jalkaan esille! Kyllä sen puoleen ainakin minä olen kokenut tuijotusta ja julkeaa ...minä tuijotan takaisin niin kauan, että lopettaa. Yksi ystäväni isoäiti oli mennyt kerran tuijottajalta kysymään, että onko jotain vialla? - ei vastannut mitään - lopetti kyllä tuijottelunsa. Se on todella moukkamaista - jos on ihastunut taas, sen voi tehdä salaa ja tietty hymyillen...me emme kohdanneet koskaan hymyä tuossa tuijotuksessa, toisin kuin sinä!

• LaamasenJupe
        Toljotettu kirjoitti:

Tuijotus vähenee kun pistät hiukan pisamia ja rupia poskeen...sitten näkee onko tosi rakkautta. Tukka vaan sekaisin ja jotkut karmeat raidalliset sukat jalkaan esille! Kyllä sen puoleen ainakin minä olen kokenut tuijotusta ja julkeaa ...minä tuijotan takaisin niin kauan, että lopettaa. Yksi ystäväni isoäiti oli mennyt kerran tuijottajalta kysymään, että onko jotain vialla? - ei vastannut mitään - lopetti kyllä tuijottelunsa. Se on todella moukkamaista - jos on ihastunut taas, sen voi tehdä salaa ja tietty hymyillen...me emme kohdanneet koskaan hymyä tuossa tuijotuksessa, toisin kuin sinä!

En tuijottele koskaan.

• Tomi*___

Huomaa, että tavallinen suomalainen nainen, oikee luuseri!!! Suomalaisia miehiä haukutaa luusereiks, mut kyl suomalainen nainen on just tätä... ku pääset nousemaan sen peukalos päältä ja ÄO vähä kasvas, nii hyvä... tai, no ehehehehehehheheeee... suomalaisen miehen pitäs hakee kumppaninsa jostaki muualta, nii päästäs näistä suomiwanaPIPPÄÄwanabeeistä!!! Länsinaapurist ei tällasia otuksia löydy!!! Siel, jos silmä kohtaa, nii hymyyn saa vastauksesk...!!!

• Matkamies!!!!

Thaimaassa on maailman parhaat naiset. Siellä mies tuntee
        itsensä mieheksi. Arvot ovat kohdallaan heillä eivätkä siellä
        naiset turhasta valita. Iltaisin vällyjen alla vielä kauhee meno
        päällä. Täydellistä:)

• herraukko
        Matkamies!!!! kirjoitti:

Thaimaassa on maailman parhaat naiset. Siellä mies tuntee
        itsensä mieheksi. Arvot ovat kohdallaan heillä eivätkä siellä
        naiset turhasta valita. Iltaisin vällyjen alla vielä kauhee meno
        päällä. Täydellistä:)

Nekö mustat pallopäät ja joiden polven ja mirrin väli max 25cm saa sinut tuntemaan olosi mieheksi?
        Kyllä suomalainen nainen voittaa kaikin puolin aasialaiset.

• Matkamies.
        herraukko kirjoitti:

Nekö mustat pallopäät ja joiden polven ja mirrin väli max 25cm saa sinut tuntemaan olosi mieheksi?
        Kyllä suomalainen nainen voittaa kaikin puolin aasialaiset.

Todellakin ovat 100 kertaa viihdyttävämpiä sängyssä aasialaiset
        thai naiset. 5:n vuoden aikana asustellut siellä n. 2 vuotta eli
        tiedän mistä puhun. Naiset ovat huomaavaisia ja iloisia. Mies tuntee
        siellä olevansa herra talossa eikä iänikuisen nälvinnän ja nalkutuksen kohde.
        Ei siellä möskään vedetä puseron helmaa peppua peittämään niinkuin on
        täällä Suomessa niin usein naisilla tapana tehdä.

Maksullisia naisia en ole koskaan tarvinnut/halunnut hakea thaimaasta.

• Sonni25

Tytöt ja naiset tekevät sitä että kurkistelevat ja pälyilevät miehiä oikein porukalla, sitten keskenään kikattavat posket punaisina ja kuiskivat. "apua.. Nyt se näki et mä katoin sitä!" Ehkä jotkut miehet vaivautuvat tästä? Minä ainakin joskus.

• sitten meikkaa?

Veikaisin että ollakseen mahdollisimman viehättäviä vastakkaisen
      sukupuolen(tai saman) mielestä. Sitten on vielä näitä joita häiritsee
      toisen ihmisen katse. Joku varmaan väittää että meikkaan oman itseni
      vuoksi. HÖPÖHÖPÖ!

• jdhfskdhs

TODELLAKIN meikkaan itseni vuoksi! KAIKKI naiset meikkaavat ENSISIJAISESTI itsensä takia! Kysy tätä keltä tahansa naiselta ja vastaus on tämä!
        Silloin olo on hyvä ja itsetunto kohdallaan kun tietää näyttävänsä hyvältä. Meikkaamme ainoastaan siinä sivussa myös miehiä varten, tai oikeastaan vain siltä varalta, että joku itseä kiinnostava tyyppi tulee vastaan. Silloin olisi kauheaa näyttää kauhealta! Revi siitä, hani.

• meikkaan itselleni

Meikkaan ja todellakin itseni vuoksi. Itsellä on huomattavasti helpompi olla kun tiedän olevani huoliteltu ja siisti. Huomioin ympärilläni olevia ihmisiä sen verran etten kulje likaisissa vaatteissa enkä näytä puolikuolleelta, joten peitän tummat silmänaluset ja yritän korostaa kasvoni parempia puolia (ettei kenenkään tarvitse irvistellä kulahtanutta olemustani). Meikkaan siis oman ja kanssaihmisten viihtyvyyden takia - en todellakaan miesten.

Vai kulkeekos herra paskaisilla verkkareilla joka aamu töihin?

Tuijottamisesta: toisen ihmisen ulkonäkö (laittautunut tai ei) ei ole KOSKAAN syy huonoon käytökseen.
        Esimerkin omaisesi: Jos käytän hametta ei se todellakaan tarkoita sitä, että minut saa tulla raiskaamaan tai että minua saisi h**ritella.

• viisastelija
        jdhfskdhs kirjoitti:

TODELLAKIN meikkaan itseni vuoksi! KAIKKI naiset meikkaavat ENSISIJAISESTI itsensä takia! Kysy tätä keltä tahansa naiselta ja vastaus on tämä!
        Silloin olo on hyvä ja itsetunto kohdallaan kun tietää näyttävänsä hyvältä. Meikkaamme ainoastaan siinä sivussa myös miehiä varten, tai oikeastaan vain siltä varalta, että joku itseä kiinnostava tyyppi tulee vastaan. Silloin olisi kauheaa näyttää kauhealta! Revi siitä, hani.

sä varmaan meikkaisit yksin autiolla saarellakin ... kun itseä varten meikkaat ....

• MisterMaister
        jdhfskdhs kirjoitti:

"TODELLAKIN meikkaan itseni vuoksi! KAIKKI naiset meikkaavat ENSISIJAISESTI itsensä takia! Kysy tätä keltä tahansa naiselta ja vastaus on tämä!
        Silloin olo on hyvä ja itsetunto kohdallaan kun tietää näyttävänsä hyvältä."

=)

Tämä tässä on sitä naisten logiikkaa.

Miehillä kun tietää näyttävänsä hyvältä, tarkoitaa sitä että halutaan ja näytetään muiden silmissä hyviltä. Tosin kyllä teiltä itserakkauttakin löytyy aika julmetusti, että en ole ihan varma miten naisten kohdalla.

• taryta

Haha.. olisipa minullakin vain nuo tod. pahat ongelmasi..

• 58kg

Älkää missään nimessä menkö juttelee niille, ne vaan trenaa iskutaitojaan tai ainakin varautukaa räkänauruun : luuletsä että mä olisin kiinnostunu tollasesta ylipainoisesta huorasta - nimim kokemusta 58kg.
        Kundit on täys-paskoja. Ja sitten toisella palstalla itkevät, että pitää saada selkeä merkki naiselta, että uskaltaa mennä juttelee.
        Joka tuuleen kusee niin itkee aina!

• ???????????
        58kg kirjoitti:

Älkää missään nimessä menkö juttelee niille, ne vaan trenaa iskutaitojaan tai ainakin varautukaa räkänauruun : luuletsä että mä olisin kiinnostunu tollasesta ylipainoisesta huorasta - nimim kokemusta 58kg.
        Kundit on täys-paskoja. Ja sitten toisella palstalla itkevät, että pitää saada selkeä merkki naiselta, että uskaltaa mennä juttelee.

Sinulla on käynyt huono tuuri jos tuollaiseen apinaan olet törmännyt :/

• pojat ei ole miehiä
        58kg kirjoitti:

Miehet tahtoo selkeän merkin, koska he itse ovat kuseneet omaan pesäänsä.
        Eli olen samaa kokenut : pojat etsii naisia palstoilta jo kouluikäisinä ja huijaavat olevansa vanhempia, eli harjoittelevat iskutaitojaan. Kusettavat täysillä. Sitten ihmettelevät kun tyttö oppi saman kikan.
        Ja nyt kundit on paniikissa, että jos se tuuleen kustu kusi tuleekin takas omille silmille.
        Niinpä sitä saa mitä tilaa.
        Pojat kusettaa ja pelkää.
        Tosi miehet iskee tosissaan, naamallaan ja nimellään, selkä suorana ja ylpeänä ihastuksestaan ko. naiseen. Ja tosi-mies kestää jos nainen ei olekaan kiinnostunut, eikä rupee itkee rukkasista.
        Koska sellasta ELÄMÄ ON.

• ???????????
        pojat ei ole miehiä kirjoitti:

Miehet tahtoo selkeän merkin, koska he itse ovat kuseneet omaan pesäänsä.
        Eli olen samaa kokenut : pojat etsii naisia palstoilta jo kouluikäisinä ja huijaavat olevansa vanhempia, eli harjoittelevat iskutaitojaan. Kusettavat täysillä. Sitten ihmettelevät kun tyttö oppi saman kikan.
        Ja nyt kundit on paniikissa, että jos se tuuleen kustu kusi tuleekin takas omille silmille.
        Niinpä sitä saa mitä tilaa.
        Pojat kusettaa ja pelkää.
        Tosi miehet iskee tosissaan, naamallaan ja nimellään, selkä suorana ja ylpeänä ihastuksestaan ko. naiseen. Ja tosi-mies kestää jos nainen ei olekaan kiinnostunut, eikä rupee itkee rukkasista.
        Koska sellasta ELÄMÄ ON.

Oliko tuo minulle ?

• Sinull´e
        ??????????? kirjoitti:

Oliko tuo minulle ?

, ellet sitten ole kaikki Suomen miehet.
        Ai katsos, olenkin kirjoittanut sen sinulle. Sori. Ei ollut tarkoitus.
        Tosi raskasta vierittää toi palkki tonne ylös, että saa oman viestinsä loppuun.
        Anteeksi ???????????.lle
        -Yks hassu

• FROIND

SEN HUOMAA MITÄ HALUAAKIN HUOMATA, (SINULLA ON TARVE TULLA TUJJOTETUKSI_KATSE )EHKÄPÄ OLET HUOMANNUT KATSEENSA VAIN SEN VUOKSI, KOSKA OLET ITSE KIINNOSTUNUT.. JOTEN TEEPPÄ ALOITE ITSE ?

• sssmsmsmmsmsm

Olen niin saatanan rakastunut erääseen tyttöön, joka ei ole edes mikään koulun suosituin. Taitaa olla koulun "näkymättömimpiä" ihmisiä, mutta minulla hän on koulun aurinko. Vaikeaa, koska hän on profiiliensa mukaan yksinäinen, sinkku ja haaveilee poikaystävästä, mutta jos yritän hymyillä hänelle, niin hän ei edes vilkaise(joskus salaa olen nähnyt sen katsovan minua). Joten jos haluatte pojan tulevan juttelemaan niin hymyilkää takaisin näkyvästi. Jos saan häneltä hymyn takaisin, olen taivaassa ja pääsen juttelemaan.
        Pelottaa, koska vaihdan toiseen oppilaitokseen kesän aikana ja en ehkä näe häntä enää. Kukaan muu ei anna samaa tunnetta, vaikka minkälainen isotissinen blondi tai muutenvaan sievä tyttö osoittaisi kiinnostuksensa.
        Noista ajattelen vain, että "ompa kivaa, että en ole niin vastenmielinen", mutta ihastukseni on jotenkin sensuelli ja en voi edes kuvailla! Samanlainen pohdiskelija kun minäkin.

Sori tästä vuodatuksesta, mutta ymmärrätte varmaan, et ei kaikki uskalla tulla heti, vaan pitää näyttää takaisin, että kiinnostaa!

• nuorikko22
        sssmsmsmmsmsm kirjoitti:

Olen niin saatanan rakastunut erääseen tyttöön, joka ei ole edes mikään koulun suosituin. Taitaa olla koulun "näkymättömimpiä" ihmisiä, mutta minulla hän on koulun aurinko. Vaikeaa, koska hän on profiiliensa mukaan yksinäinen, sinkku ja haaveilee poikaystävästä, mutta jos yritän hymyillä hänelle, niin hän ei edes vilkaise(joskus salaa olen nähnyt sen katsovan minua). Joten jos haluatte pojan tulevan juttelemaan niin hymyilkää takaisin näkyvästi. Jos saan häneltä hymyn takaisin, olen taivaassa ja pääsen juttelemaan.
        Pelottaa, koska vaihdan toiseen oppilaitokseen kesän aikana ja en ehkä näe häntä enää. Kukaan muu ei anna samaa tunnetta, vaikka minkälainen isotissinen blondi tai muutenvaan sievä tyttö osoittaisi kiinnostuksensa.
        Noista ajattelen vain, että "ompa kivaa, että en ole niin vastenmielinen", mutta ihastukseni on jotenkin sensuelli ja en voi edes kuvailla! Samanlainen pohdiskelija kun minäkin.

Sori tästä vuodatuksesta, mutta ymmärrätte varmaan, et ei kaikki uskalla tulla heti, vaan pitää näyttää takaisin, että kiinnostaa!

Mene ja puhu sille!
        Oon itsekin ollut ujo, joten ymmärrän tuota ihastuksesi kohdetta täysin.
        Kun hän on yksin, mene hymyillen hänen luokseen ja sano huolettomalla äänellä: "Hei kuule, voisitko tulla joku päivä tässä viikolla kahville kahdestaan? Minä tarjoan." Jos hänelle ei käy, niin älä ole milläsikään - sehän on hänen valintansa! Päätä siinä tapauksessa jo etukäteen mitä teen, vaikkapa: "No ei sitten mitään" (kohauttaa olkapäitään ja lähtee pois)
        Jos hänelle käy, niin sopikaa aika ja olet tehtäväsi suorittanut. Voit mennä ja odottaa tapaamista hyvillä mielin, ehkäpä olla onnellinen koko loppuelämäsi, että tuli tehtyä.

• Vanki vieläkin

erehdyin pahan kerran. Mies katsoi pitkään ja mä luulin, että se rakastaa mua. Rakastuin syvästi. Kun juttelin hänen kanssaan, kävi ilmi, ettei hän piitannut minusta yhtään ! Piti vaan hyvänä tyyppinä/opena !

Ja mä näin niissä katseissa vaikka mitä ja olin valmis jäämään niihin vaikkka loppuiäkseni !

• Hiljaa hyvä tulee

Eikö sääntö ole ettei täällä saa huutaa!
        Ja sunnuntaina ei saa huutaa.

• make30303033

siinä on niin vaikea ymmärtää? Mies on luotu kiinnostumaan naisen ulkonäöstä eli mitä paljastavammin pukeudut sitä enemmän saat katseita tai tuijotuksia.En tajua mikä teidän naisten mielestä siinä on niin vaikea ymmärtää.Voi olla että nämä tuijottaja miehet on varattuja eikä he näin voi muuta tehdä kuin katsella.

• a04

Et ole ihan täysipäinen!

• make30303033

vai aloittaja

• make30303033
        make30303033 kirjoitti:

vai aloittaja

Kirjoitin tuolle a04 nimimerkillä esiintyneelle että tarkoittiko hän että minä en ole täysipäinen vai tuo aloittaja vai molemmat.

• Sekai´sin
        make30303033 kirjoitti:

Kirjoitin tuolle a04 nimimerkillä esiintyneelle että tarkoittiko hän että minä en ole täysipäinen vai tuo aloittaja vai molemmat.

Mielestäni se a04.n viesti on aloittajalle koska siinä on vaan yks viiva vasemmalla.
        PS Kaikki olemme suloisesti sekaisin. Onneksi. Muuten elämä olis tosi tylsää.

• jenni8

? ??

• ????????????????????

Eiköhän me kaikki olla enemmän tai vähemmän täysijärkisiä. Nämä asiat kuuluisi hoitaa ulkomaailmassa.
        Pyrkikäämme siihen..

• Joskus tuijotellut

Muutaman kerran on tullut varmaan tuijotteluun syyllistyttyä, on johtunut siitä syystä että nainen on ulkoisesti suuresti muistuttanut jotain tyttöä johon on joskus aikanaan ollut todella pahasti ihastunut.

Viimeksi moinen ilmestyi keväällä samaan urheiluporukkaan, ihan tavallisen näköinen tyttö, mutta olemukseltaa vain niin erään nuoruuden ihastuksen oloinen, ei mahtanut mitään, pakko oli vilkuilla. Jotain jutuntynkääkin yritin vähän heikolla menestyksellä. Ei tullut ihan suoraan kysyttyä, mutta ymmärtääkseni oli varattu nainen. Jossain vaiheessa kyllä sanoinkin tuosta yhdennäköisyydestä ja sen yhteydestä vähän omituiseen käytökseen.

• merkki,

"PantuOnjaHuolella" Suomessa on kuule TUIJOTTAMISENVAPAUS! Täällä saa TUIJOTTAA NIIN KAUAN KUN HALUAA JA KETÄ HALUAA. Sinä voit mennä kotiisi ja pistää verhot kiinni ja valot sammuksiin jos sinua häiritsee toisen katse tahikka tuijotus. PISTE!!

• missi pissikinttu

Voi ei,on ihmisillä huolet.Mua tuijotellaan aina ja joka paikassa.Ruokakaupassakin melkein joka kerta joku alkaa katteleen pitkään.Kotona sitten tarkistan onko nenässä nokea tai jotain,vai miks tuijotettiin.Mä olen varmaan vain niin kaunis...

• +++++??????
        missi pissikinttu kirjoitti:

Voi ei,on ihmisillä huolet.Mua tuijotellaan aina ja joka paikassa.Ruokakaupassakin melkein joka kerta joku alkaa katteleen pitkään.Kotona sitten tarkistan onko nenässä nokea tai jotain,vai miks tuijotettiin.Mä olen varmaan vain niin kaunis...

esim. baarissa tuijottelevat äijät. Jos olet kiinnostunut, tule puhumaan. Olen perinaisellinen, en änkeä miehen puheille itseäni tyrkyttämään. Näitä tuijottelijoita riittää, ja loppuillasta tarpeeksi kännissä sitten tullaan möläyttämään jotain tosi törkeä esim. anna pillua! Tämä jos mikä loukkaa naista; vaikka olenkin seksikäs pakkaus, olen muutakin kuin rako jalkojen välissä. Mutta ehkäpä miehen on vaikea sitä ymmärtää, onhan se tutkittu, että kurvikkaan naisen nähdessään he "humaltuvat".

Itseä harmittaa todellakin, että suomalainen mies ei osaa hakea kontaktia sulavasti, ja normaalin kanssa käymisen kautta. Miehen pitäisi ymmärtää, että herättääkseen naisen mielenkiinnon, pitää naisille puhua ja antaa naisen puhua. Ehkäpä sitä ptäkin saisi helpommin...

Kokemuksesta voin kyllä kertoa, että kyllä ne pelimiehetkin tuijottelevat kun kohdalle sattuu ei niin helppo tapaus. Itseäni on piirittänyt 15 vuotta sama pukki, jolla jatkuvasti parisuhde päällä mutta kun niin kiinnostas muakin välillä polkasta...nykyään itse asiassa leikin ko. tapauksen kanssa, annan v'ähän siimaa ja katson miten vaikuttaa ...no, tämä tietty paremman tekemisen puutteesta johtuen.

• hfifeijwh
        +++++?????? kirjoitti:

esim. baarissa tuijottelevat äijät. Jos olet kiinnostunut, tule puhumaan. Olen perinaisellinen, en änkeä miehen puheille itseäni tyrkyttämään. Näitä tuijottelijoita riittää, ja loppuillasta tarpeeksi kännissä sitten tullaan möläyttämään jotain tosi törkeä esim. anna pillua! Tämä jos mikä loukkaa naista; vaikka olenkin seksikäs pakkaus, olen muutakin kuin rako jalkojen välissä. Mutta ehkäpä miehen on vaikea sitä ymmärtää, onhan se tutkittu, että kurvikkaan naisen nähdessään he "humaltuvat".

Itseä harmittaa todellakin, että suomalainen mies ei osaa hakea kontaktia sulavasti, ja normaalin kanssa käymisen kautta. Miehen pitäisi ymmärtää, että herättääkseen naisen mielenkiinnon, pitää naisille puhua ja antaa naisen puhua. Ehkäpä sitä ptäkin saisi helpommin...

Kokemuksesta voin kyllä kertoa, että kyllä ne pelimiehetkin tuijottelevat kun kohdalle sattuu ei niin helppo tapaus. Itseäni on piirittänyt 15 vuotta sama pukki, jolla jatkuvasti parisuhde päällä mutta kun niin kiinnostas muakin välillä polkasta...nykyään itse asiassa leikin ko. tapauksen kanssa, annan v'ähän siimaa ja katson miten vaikuttaa ...no, tämä tietty paremman tekemisen puutteesta johtuen.

sekin tekee asian tuplasti vaikeammaksi kun suomalainen nainen on vielä pökkelömpi ja ei osaa ottaa kontaktia ollenkaan ja lisäksi kun käytöstavat on mitä on.

• pinninen

minäkin tuijottelen olrn 61v mies olen aina tuijotellut en oiken tiedä mitä sillä haen se voi olla ihailua tai toivoa aloitteentekemisestä tai vain mielenkiinnosta sytä voi olla monta mikset voi kysyä suoraan mitä tuijotat

• Vanha akka

Hirveen vanhan miehen tuijotus on ällöttävää, hirveen nuoren tytön mielestä. Tiedätte sen itsekin varsin hyvin. Siitä saa paljon traumaa nuorelle kannettavaksi koko elämän ajaksi.
        -nimimerkillä kokemusta on liian paljon
        Miten sen nyt sanoisi, se on yhtä kuvottavaa kuin limainen kosketus, sitä vaan ei halua olla vanhan katseessa saati tuijotuksessa. Mitä vanhat ukot sillä viestii? En ymmärrä. Mutta tuloksena on se että nuori inhoo heitä, ehkä jopa kaikkia. (AMT=ainakin minun tapauksessa)
        Nyt kun olen itse vanha = vanhahko niin voisin halutakin olla ikäisteni katseessa tai tuijotuksessa, mutta ne muistot nuoruudestani ovat liian kirvelevät, etten tahdo, enkä tiedä mitä teen.
        Lapsista tykkään, mutta en silleen. ÄH, turhaa valittaa. Kaikki on menetetty.
        Itse menisin mieluusti ja ottaisin, tartu tiukasti hanuriin -tyylillä. Mutta tuijottaja-ukkoihin en koskisi pitkällä tikullakaan. Siis mistä mulle kiva vanha ukko kun ne on kaikki limaisia tuijottajia.

• okei...

nyt anteeksi jos olen jotakuta huomaamattani tuijottanut. Kuljen tästä lähtien silmät kiinni, etten vahingossakaan ketään katso.

• sepi"tuijottaja"
    • Vapaa ja onnellinen

onko se tosiaan näin kivaa tavata toisianne?
      Suututtaako, raivostuttaako, vituttaako? Se on sitä, onnea olet juuri löytänyt sairautesi!

• Mippdpdp

Rupee ärsyttää kun pitää tuijottaa, tuijottaa ja tuijottaa. Miksei mielummin vaikka tule puhumaan?
        Muakin tuolla kaduilla jätkät kattelee ja rupee tuijottaa, se rupee välillä ärsyttämään. Mitä ne oikein luulee? Aina vain SE mielessä, kun ei puhumaan tule?
        Tulee hirveen ahdistunut olo, jos joku tuijottaa kokoajan ja sitten vaikka syö tai selittää kaverille jotain.. Mutta nykyään aina jos joku tuijottaa sanon vaan suoraan '' MITÄ ? ''
        Kyllä ne muijatki välil vaa tuijottaa ärsyttävästi, ku pitää olla nii kateellinen, kyl sen huomaa ilmeest vaik oliski sellane nyrpee.

• ddddd122
        Mippdpdp kirjoitti:

Rupee ärsyttää kun pitää tuijottaa, tuijottaa ja tuijottaa. Miksei mielummin vaikka tule puhumaan?
        Muakin tuolla kaduilla jätkät kattelee ja rupee tuijottaa, se rupee välillä ärsyttämään. Mitä ne oikein luulee? Aina vain SE mielessä, kun ei puhumaan tule?
        Tulee hirveen ahdistunut olo, jos joku tuijottaa kokoajan ja sitten vaikka syö tai selittää kaverille jotain.. Mutta nykyään aina jos joku tuijottaa sanon vaan suoraan '' MITÄ ? ''
        Kyllä ne muijatki välil vaa tuijottaa ärsyttävästi, ku pitää olla nii kateellinen, kyl sen huomaa ilmeest vaik oliski sellane nyrpee.

Minua ei niin häiritse jos joku tuijottaa, paitsi jos kattoo vihaisesti ja ei vaikka tunne henkilöä tulee vähän sellainen outo olo. Mutta olen vasta 15-vuotias ja jotkut 20-40 vuotiaat kyylää ihan kunnolla kaduilla, se rupee ällöttämään. Kulejen ihan normaaleissa vaatteissa, farkuissa ym. Niin silti pitää tuijotella vaa? Sitku kattoo taakse näkee et joku kolmekymppinen töllää mun persettä?Enkä näytä edes mitenkään ikäistäni vanhemmalta...Rupee ällöttämään, kun pitää katella.

• fkgurajgmvxc,.
        Mippdpdp kirjoitti:

kiinostukselta ja ehkäpä flirtiltä. Vai onko sussa jotain outoa ulkonäöllisesti?

• Pierre?

Odotat, että muut tekevät jotain. Itse et ole kykenevä tekemään yhtään mitään. Mistä näitä aloitekyvyttömiä naisia tulee!

• Aivan liian kaunis

Muakin tuijottaa tai katsoi kummalisen pitkään erittäin kaunis kundi. Se tuntui kivalta, kunnes rupesin ihmettelemään, että miksei se puhu mulle mitään. (tuttu vai mitä hän luuli?) Kerran meinasin sanoa moi ulkona, mutta se käänsi päänsä pois.(?oho?) Ja minun kielelläni se tarkoittaa: en tahdo nähdä sinua. Joten se siitä. Mutta siltikin se pälyily ja sala-katselu jatkui taas sisätiloissa. Eihän sitä tarvi naismisiin mennä jos nyt vaikka moii sanoisi.
      Eli en nyt ymmärrä tätä yhtään. Olisko tämä keino tehdä nainen hulluksi?
      Ehkä on parempi unohtaa tällaset turhat katse-kontaktit, kun ei ne mitään tarkoita.
      Hänen kuvansa on aina silmissäni muutenkin, ei tarvi enää katsoa, kaunis poika kuka lienetkään.
      Olisko pelkkä kangastus, jos sitä koskee niin se haihtuu. Meninhän mä kerran sen viereen niin se rupes tuhisee kuin siili, ei mennä enää viereen. Ei se tahdo puhua. Ihan uutta minulle.
      -Suomalainen, helsinkiläinen

• ThePing1

Selvästi tunnet itsekin vetoa tähän tuijottelijaan ja taidat katsoa häntä yhtä paljon kuin hän sinua.
      Kirjoituksesi perusteella olet ihastunut tähän tuijottelijaan - Myönnä se äläkä kiusaa itseäsi.
      "Särjet sydämeni kerta toisensa jälkeen!" tämä osa viestistäsi sanoo aika paljon vai mitä?

Edelleen, näet häntä kuitenkin usein joten sama koulu, työpaikka no sillä ei ole merkitystä.
      Kysymys sinulle tai kolme.
      Oletko niin jääräpää että olet valmis uhraamaan ehkä elämäsi rakkauden koska et anna mitään vastakaikua?
      Mietitkö 5-10vuoden jälkeen mitä olisi voinut tapahtua jos olisit hymyillyt takaisin?
      Jos olet antanut hänelle vihamielisiä merkkejä takaisin niin onko ihme jos ei uskalla tulla juttelemaan?

Yhden asian voin luvata varmasti. Hän lopettaa tuijotuksensa ja voit olla rauhassa.
      Oletko sitten rauhassa?

• nuorimies

täytyy tunnustaa, että oon ite kokenut samankaltaisia tilanteita omalla kohdallani... kun oon aika vetäytyvä mies, ihmiset huomaa sen musta hyvin nopeasti esim. kaupungilla liikkuessani...kun ei uskalla, riskin otto tuntuu suhteellisen vaikealta, niinkun suomalaisilla vissiin yleensä usein on. Ja sekin tuntuu ahistavalta, kun ei tiedä mitä toinen ajattelee minusta ja kun vielä lisää yhtälöön sen ettei ole kauheasti kokemusta seurustelusta (yksi pitkä suhde) niin onhan se tosi pelottavaa.... onneks meillä on suomi24..!!

• kokemusta on

kyseessä saattaa olla tunnevammainen,narsisti ,joka saa itselleen tyydytyksen luomalla ns. lumoavia ja niljakkaita katseita pystymättä tuntemaan minkäänlaisia tunteita .....kehoittaisin sinua katsomaan muualle !

• Reppu ja reissutyttö

Voisitko sä hemmetin kaunis kundi sanoo mulle moi. Edes joskus?
      Mä lupaan Sinulle ettet sä kuole siihen etkä sä joudu mun kaa naimisiin.
      Meidän välimatka on päivittäin vajaa metri.

• Hahah, nyt ruvetaan kuule kaikki miehet tuijottamaan naisia ;).

• töissä töllään

Jos sun nimi on Nelli niin mä joskus saatan vähän tuijottaa kun olet niin söpööö ;P

• varmaan on!

pili kädessä silloin?

varmaan on! kirjoitti:

pili kädessä silloin?

ei vaan eräs toinen kalu .... työkalu ....eräänlainen ...

• 26

Minä katson kohti ja hymyilenkin, ja saan hymyn takaisin... se siitä. Eläimiinkin haen katse kontaktin ja en ole saanut niitä hyökkäämään... tulevat vain lähemmäksi.

Ehkä miten katsot on paljolti kiinni siitä..... Jos katseesi on tuima ei silloin se ole mukava kohdata.
      Saat varmasti ihmiset tuntemaan olonsa vaivautuneeksi jopa vihaiseksi.

Jos pieni hymy olisi vain paikallaan,,, ujokin ... kokeile jos tunnet että voisit tutustua tähän poikaan

• SieltäTäältä

Niitähän on liikkeellä - ajatuksen nappaajia, täältä tai muualta. Joiltakin hienovaraisen toiminnan harjoittelu on vielä keskeneräistä. Jos aatokses ovat puhtoisia ei pannuuunkaan pitäis ottaa.

• keskustelu on

top 10:ssä niin ei ainakaan keltään jää lukematta... ;)

• keksin

Tota noin, tsori vaan kamalasti, nyt saatte kuulla totuuden, ruman totuuden.
      ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Ne yrittää alistaa tytöt, niinkuin kirjoitatkin alfa-uroksista, mutta miksi???
      Ei ne ole teistä / meistä / tytöistä kiinnostunut.
      Ne ovat homoja. Ne ei siedä tyttöjä ja yrittää alistaa ne katsellaan ja tekee niinku palveluksen kaikkien muiden miesten puolesta, että tyttö häpeisi ja poistuisi kuvioista.

Sori mä kekkasin tän nyt vasta kun laitoin isomman älyn-vaihteen päälle.
      Ravintoloissakin homot iskee yksinäisiä naisia, jotka sitten onnessaan seurasta tarjoaa heille juotavaa.
      Myöhemmin illalla: "Heippa mun kavereita on tuolla...Nähdään"

Älkää vaan tytöt menkö tekee tuttavuutta, siinä mielessä.
      Meihin ihmisiin on luotu sellainen järjestelmä, että hetero-mies kyllä tulee hakee naisen ja rakastelee naista nätisti.

Ne on sitten homoja, jotka raiskaa naisen / tytön kun joku toinen on niitä alistanu tai pakottanu tms niin ne silmät ummessa etsii jonkun naisen ja raiskaa sen kostoksi jostain kokemastaan naisen tekemästä vääryydestä.

Mutta jos uskallatte tehdä niinkuin minäkin olen tehny, että menen juttelee ja vikittelee ja näyttää sitä sun tätä (tiedättehän) niin ne menee niin vaikeiks että melkein oksentaa. Koska ne on homoja, ne ei siedä tyttöjä, tyttöjen kosketusta, tyttöjen kaa ne ei tahdo edes puhua ja kahdenkesken juoksee karkuun ja yleisillä paikoilla kääntää katseen toisaalle jne.

Esim vois mennä silittää hiuksia, aikun sulla on ihanat hiukset, niin näet että juoksevat itkien karkuun, oksentaa ja menee kotiin pesee hiukset.
      ¬---------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Varoitan kuitenkin että ne raiskaa helposti, älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan odottakaa heteroa kohdallenne, kyllä mies ottaa naisen nätisti. Oikeesti uskokaa mua!!! Unohtakaa ne tuijottajat. NYT HETI!!!

• mitalla..

pesee takaisin.. MIEHELLE

• dells bells

Suomi on kyylääjien luvattu maa. Kyyläämisen kohteena olemiseenkin hiljalleen turtuuk, mutta sen todellisuuteen herää joka kerran uudelleen ja uudelleen palatessaan ulkomailta reissusta. Ulkolaiset katsovat pikaisesti, mutta eivät jää kyttäämään.

Suomessa mitä pienemmästä junttikylästä on kyse, sen varmemmin porukka harrastaa kyyläystä.

• toimii aina

Näytä sille tissit ja lipaise huulia, kyllä se siitä rohkaistuu.

• mahmuddallah

mina ei tuojottaa mina otta vakisin. jos ei suostu niin nurki paahan ja raahata metsa. siela mina kolme ustavani kansa raiska hanet. minua ei voida syytta mina olla muslimi ja se kuulua minu uskonto raiskata nuori lapsi. minu profeetta teki sita muos.... okei nyt meni yli, tiedän :D kohta tulee tappouhkauksia joka tuutista XD ellei joku poista tätä kohta lol

• Mies, ämmällä, 32v

niinku moneen kertaan todettu mene juttelee! Jos ei löydy naista siihen niin unohada koko juttu.
      Ja hyvännäkösenä miehenä minua on naiset tuijotellu koko ikäni ja ehkä nuorempana saattoi olla joitain niinsanottuja pelimiehen elkeitä, kun sai niin otti, mutta vaikeimpiahan oli ne joiden kanssa olisi todella kiinnostanut olla, niitähän tuli katseltua vähän pitempään kuin muita, mutta oli niin paljon helpompaa lähtee himaa sen iholle tulevan naisen kanssa. Voin kyllä todeta ettei se tuijottelu pitemmän päälle kivaa ole naisenkaan puolelta, jos ei saa suutaan auki tai ei kiinnosta niin sen voi ihan vaan sanoa. Aina puhutaan niistä keski-ikäisistä kännisistä miehistä, mutta minä olen saanut baarissa turpaan sen takia kun kehtasin kieltäytyä keski-ikäisen kännisen baariruusun suorasta pilluntarjous ehdotuksesta, meni kertoon kuuden hengen seurueelleen että olin ahdistellut häntä, ja muitakin ruusuja on baarissa tullut vastaan ja kyllä se kielenkäyttö kieltäytymisen jälkeen on ollut kuin merimiehellä. Siis onko se vaikea ymmärtää jos miehet ei ihan suoraan tule enään juttelemaan ja ehdottelemaan, kun tässä maassa on se naisen vapaus, jos joku tulee ehdottelemaan ja naama ei miellytä tehdään ilmoitus seksuaalisesta häirinnästä(kaverille kävi näin) ja sitten pantiin toista työkaveria taukohuoneessa :D. Että tasa-arvoa vaaditaan mutta odotetaan että kaikki toimii samoin kuin 4000 vuotta sitten, kai se on sitten sitä naisen logiikkaa, vai? Itse olen tällä hetkellä sinkkuna mutta katselen kyllä erästä vaaleaa naista pitkään nappisilmilläni, ja alkaa olemaan juttua vaille valmis kun näkyis vastakaikua sieltäkin ;D... Jos et oo luolamies et oo mies, jos oot luolamies oot liian mies???

• s.v.s

No oh, hoh....

• j

hemmettiäkin tuijottaa?

• pisin ketju ikinä!

:D Jotkut miehet on niin taitavia. Oikeen kateeksi käy.

• ap

joo.

• moumaumiu

Hassua, miten järjettömän pitkä tästä ketjusta on tullut, ja miten monet (miehet?) eivät siltikään tunnu tajuavan yhtään, mistä on kyse.

Ap ei puhunut siitä, että joku kadulla vastaantuleva hemmo katsoo pitkään. Minä itsekin katselen usein pitkään ohikulkevia komeita miehiä, kauniita naisia, tai vaikkapa pilviä ja viherkasveja jos olen ajatuksissani. Mutta ap puhuikin toistuvasta tilanteesta, jossa sama mies aina tuijottaa samaa naista. Ja - kuten minä, saman kokeneena - ap tuskin pukeutuu mitenkään provosoivasti, sillä jos noin usein nähdään "tuijottajan" kanssa, niin kyse on varmaan työ- tai koulutilanteista.

Enkä usko, että ap on myöskään mikään turhia kuvitteleva narsisti - hän ei ole missään vaiheessa väittänyt, että kaikki vastaantulevat miehet tuijottavat häntä, vaan että yksi tietty mies tuijottaa! Ihmisen, joka katsoo suoraan, pitkään ja usein, huomaa kyllä. Omassa tapauksessani muutkin huomasivat kuin minä. (Huom: uskon, että jokainen tuijotettava kyllä alkaa epäillä omia vaistojaan ja miettiä, että täh, onkohan tässä nyt oma mielikuvitus tehnyt tepposet, sillä asetelma on sen verran omituinen ja kiusallinen. Mutta se ei tarkoita, etteivätkö vaistot olisi olleet alunperin oikeassa.)

Asetelma on tietysti omituinen ja kiusallinen molemmille. Tuijottajalle itselleen varmaankin tulee pidemmän päälle todella korkea kynnys lähestyä, kun on tuijottanut etäältä niin pitkään. Mutta miehet täällä eivät tunnu tajuavan, että yhtä korkea kynnys tulee tuijotuksen kohteelle, jos aluksi miettii, että hmm, olenko ihan väärässä vai tuijottaako tuo mies; sitten huomaa, että joo, tuijottaa se mutta miksi?; ja miettii, että olisiko se ehkä kiinnostunut; sitten miettii, että lieneekö kiinnostunut kuitenkaan, jospa sillä on joku muu syy tuijottaa; mutta ei, mikä muu syy se nyt voi olla, kuka noin pitkään katsoo mitään ellei tykkää näkemästään; mutta mitä jos olenkin kuvitellut koko jutun.... jne. Vaikka nainen jossain vaiheessa tätä epäilyä kiinnostuisi ja ihastuisikin mieheen, niin tuollainen tilanne on naisen kannalta huomattavasti epävarmuutta herättävämpi kuin pelkästään se, että marssisi itseluottamusta uhkuen tekemään aloitteen tuntemattomalle miehelle, josta on kiinnostunut. Tuijottaja ja tuijotettava "tuntevat" jo toisensa jollain tasolla liiankin hyvin. He vaan eivät tunne toisiaan "oikeasti", eikä tuijotettava voi olla ollenkaan varma, mitä on meneillään vai onko peräti kuvitellut koko homman!

Kyllä minusta tuijottajalla olisi velvollisuus tehdä vähän jotain muutakin kuin tuijottaa, jos haluaa asian etenevän yhtään. Yrittäkää miehet nyt edes hymyillä tai tervehtiä, kun näette naisen. Jos ei rohkeus riitä puhumaan, niin tulkaa edes hiukan lähemmäs ja nyökätkää hymyillen. Antakaa jokin merkki, että olette huomanneet naisen ihmisenä, että koko juttu ei ole naisen omassa päässä, tai että hän ei ole teille pelkkä viherkasvi.

• Ei sitä ihan noin vaan uskalla. :) Kun miten siitä sit ja eteen päin. :D Jossain kaupassakin... "Ompa sulla hieno säilykepurkki kädessä." :D Ja sitten tyytyväisenä omaan repliikkiin voiskin jo pyytää puhelinnumeroa, jos vaikka tekstarin laittais... "On muuten munkin suosikki soppa se Jalostajan hernekeitto." :D :D

Mutta tietty se on niin, että koko elämä on riski ja sitten lopulta kuolee vaikkei yrittäis mitään koko elämässä. Kyllä sitä joskus itselleen sanoo, että idiootti, kun et tehny mitään. Tjaa... Aika jatkaa matkaa ja joskus sit uskaltaa muutakin kuin tuijotella. :) Sanottakoon se puolustuksekseni, että koulutuksissa ja muissa missä useammin kuin kerran tapaan jonkun naisen, niin taatusti yritän vaikka mitä, mutta noi kerta tapaamiset jää aina tolle saralle. Sitä kun ei tiedä ollenkaan tapauksesta mitää

• ap

"monet (miehet?) eivät siltikään tunnu tajuavan yhtään, mistä on kyse."

Olen huomannut saman asian. Se ilmenee siinäkin, että "ovelimmat" tyypit piikittelevät minua siitä, että taidan itse olla kiinnostunut kyseisestä tyypistä ja kuvittelevat lukeneensa sen jotenkin rivien välistä. Kuitenkin sanoin ihan suoraan olevani itsekin kiinnostunut!

"Mutta ap puhuikin toistuvasta tilanteesta, jossa sama mies aina tuijottaa samaa naista. Ja - kuten minä, saman kokeneena - ap tuskin pukeutuu mitenkään provosoivasti, sillä jos noin usein nähdään "tuijottajan" kanssa, niin kyse on varmaan työ- tai koulutilanteista."

Juu en pukeudu provosoivasti tai erityisen huomiotaherättävästi. Sama hlö todellakin tuijottelee jatkuvasti ja säännöllisesti nähdään.

"Enkä usko, että ap on myöskään mikään turhia kuvitteleva narsisti - hän ei ole missään vaiheessa väittänyt, että kaikki vastaantulevat miehet tuijottavat häntä, vaan että yksi tietty mies tuijottaa! Ihmisen, joka katsoo suoraan, pitkään ja usein, huomaa kyllä. "

Joo kyllä minä aluksi mietin todella tarkkaan, että olenko vain kuvitellut kaiken, luulenkohan nyt vain itsestäni liikoja tai olenko vainoharhainen/ tuijottaako se jotakuta toista samalla suunnalla? Tarkkailin tilannetta ja muut vaihtoehdot tulivat satavarmasti poissuljetuiksi. Kyllä se minua katsoo ja sitten mietinkin, että miksi?

"Yrittäkää miehet nyt edes hymyillä tai tervehtiä, kun näette naisen. Jos ei rohkeus riitä puhumaan, niin tulkaa edes hiukan lähemmäs ja nyökätkää hymyillen."

Niin. Kyseinen tyyppi lähettää todella ristiriitaisia signaaleja. Kaukaa kyllä katselee ja joskus jopa hymyillen, jolloin kysymys herää että hymyileekö hän tietoisesti minulle vai katsooko vain minua sattuen hymyilemään jollekin asialle samanaikaisesti? Sitten toisaalta ollessaan lähelläni tai kulkiessaan ohitseni käyttäytyy kuin olisin ilmaa. Ei tervehdi vaikka olemme joskus puhuneetkin keskenämme. (Lähti tilanteesta heti karkuun.) Olen jopa ollut itse aikeissa moikata häntä vastaantullessa, mutta koska hän on ignoorannut minut ihan täysin ja katsonut visusti muualle, niin en saanutkaan sanottua mitään ja ajattelin että "hyvä on, jatketaan sitten näin tästä eteenpäin."
        Ok, ymmärrän kyllä että ihastuneena voi tulla paniikki ja jollain tavalla pelätä ihastusta ja että tuollainen pakeneminen on kohtuu yleistä. Mutta sen se sai aikaan ettei oikein tee mieli uudestaan yrittää lähestyä tyyppiä kun aika tod. näk. juoksee taas vaan karkuun ja tuo ignooraus senkun jatkuu. Muutakin tylytystä ujoilta yms. odotettavissa. Ja, ehkä hän tosiaan EI ole kiinnostunut tutustumaan kun ei kerran tee elettäkään siihen suuntaan...

• ap kirjoitti:

"monet (miehet?) eivät siltikään tunnu tajuavan yhtään, mistä on kyse."

Olen huomannut saman asian. Se ilmenee siinäkin, että "ovelimmat" tyypit piikittelevät minua siitä, että taidan itse olla kiinnostunut kyseisestä tyypistä ja kuvittelevat lukeneensa sen jotenkin rivien välistä. Kuitenkin sanoin ihan suoraan olevani itsekin kiinnostunut!

"Mutta ap puhuikin toistuvasta tilanteesta, jossa sama mies aina tuijottaa samaa naista. Ja - kuten minä, saman kokeneena - ap tuskin pukeutuu mitenkään provosoivasti, sillä jos noin usein nähdään "tuijottajan" kanssa, niin kyse on varmaan työ- tai koulutilanteista."

Juu en pukeudu provosoivasti tai erityisen huomiotaherättävästi. Sama hlö todellakin tuijottelee jatkuvasti ja säännöllisesti nähdään.

"Enkä usko, että ap on myöskään mikään turhia kuvitteleva narsisti - hän ei ole missään vaiheessa väittänyt, että kaikki vastaantulevat miehet tuijottavat häntä, vaan että yksi tietty mies tuijottaa! Ihmisen, joka katsoo suoraan, pitkään ja usein, huomaa kyllä. "

Joo kyllä minä aluksi mietin todella tarkkaan, että olenko vain kuvitellut kaiken, luulenkohan nyt vain itsestäni liikoja tai olenko vainoharhainen/ tuijottaako se jotakuta toista samalla suunnalla? Tarkkailin tilannetta ja muut vaihtoehdot tulivat satavarmasti poissuljetuiksi. Kyllä se minua katsoo ja sitten mietinkin, että miksi?

"Yrittäkää miehet nyt edes hymyillä tai tervehtiä, kun näette naisen. Jos ei rohkeus riitä puhumaan, niin tulkaa edes hiukan lähemmäs ja nyökätkää hymyillen."

Niin. Kyseinen tyyppi lähettää todella ristiriitaisia signaaleja. Kaukaa kyllä katselee ja joskus jopa hymyillen, jolloin kysymys herää että hymyileekö hän tietoisesti minulle vai katsooko vain minua sattuen hymyilemään jollekin asialle samanaikaisesti? Sitten toisaalta ollessaan lähelläni tai kulkiessaan ohitseni käyttäytyy kuin olisin ilmaa. Ei tervehdi vaikka olemme joskus puhuneetkin keskenämme. (Lähti tilanteesta heti karkuun.) Olen jopa ollut itse aikeissa moikata häntä vastaantullessa, mutta koska hän on ignoorannut minut ihan täysin ja katsonut visusti muualle, niin en saanutkaan sanottua mitään ja ajattelin että "hyvä on, jatketaan sitten näin tästä eteenpäin."
        Ok, ymmärrän kyllä että ihastuneena voi tulla paniikki ja jollain tavalla pelätä ihastusta ja että tuollainen pakeneminen on kohtuu yleistä. Mutta sen se sai aikaan ettei oikein tee mieli uudestaan yrittää lähestyä tyyppiä kun aika tod. näk. juoksee taas vaan karkuun ja tuo ignooraus senkun jatkuu. Muutakin tylytystä ujoilta yms. odotettavissa. Ja, ehkä hän tosiaan EI ole kiinnostunut tutustumaan kun ei kerran tee elettäkään siihen suuntaan...

Kyllähän sitä pitäis miehen sentään jotain uskaltaa, jos kerran kiinnostais. Kuitenkaan ei oo mitään tehny asian eteen. Äh unohda koko tyyppi.

Hmm... Tietenkin sillä vois olla sellaisia ajatuksia, että meniskö kurssi tai työ hankalaks, jos sais pakit tai jotain. Eli kai se silloinkin pitää vaan jättää pohtimaan asiaansa ja kai se sit tulee jotain sanomaan jos löytyy jotain sanottavaa. Joskin jos itselläs tunteita ja tekis mieli selvittää oman mielenrauhan takia asia, niin kirjoita lappu vaikka, että näetkö mussa jotain hassua kun katselet tai jotain muuta. Tai ehkä sen voi jopa sanoa.

Joo, kyllä ihastukset on pelottavia. :) Kaikki sellainen jännittää, jolla on jotain merkitystä. Muu onkin sit turhaa. :)

• hmmm...
        jaripilli kirjoitti:

Kyllähän sitä pitäis miehen sentään jotain uskaltaa, jos kerran kiinnostais. Kuitenkaan ei oo mitään tehny asian eteen. Äh unohda koko tyyppi.

Hmm... Tietenkin sillä vois olla sellaisia ajatuksia, että meniskö kurssi tai työ hankalaks, jos sais pakit tai jotain. Eli kai se silloinkin pitää vaan jättää pohtimaan asiaansa ja kai se sit tulee jotain sanomaan jos löytyy jotain sanottavaa. Joskin jos itselläs tunteita ja tekis mieli selvittää oman mielenrauhan takia asia, niin kirjoita lappu vaikka, että näetkö mussa jotain hassua kun katselet tai jotain muuta. Tai ehkä sen voi jopa sanoa.

Joo, kyllä ihastukset on pelottavia. :) Kaikki sellainen jännittää, jolla on jotain merkitystä. Muu onkin sit turhaa. :)

En välttämättä menisi kyllä kirjoittamaan viestiä. Minä nimittäin kirjoitin omalle tuijottelijalleni... ja, oikein arvattu, en saanut viestiini ikinä vastausta. Tuijottelu jatkui silti, mutta vastausta ei tyyppi vaivautunut näpyttelemään. Siitä jäi valitettavasti vain entistä hämmentyneempi ja turhautuneempi mieli :-/

Minun tapauksessani lienee paras unohtaa koko juttu, ja olenkin ajatellut samoin kuin ap. että "ehkä hän tosiaan EI ole kiinnostunut tutustumaan kun ei kerran tee elettäkään siihen suuntaan". Olisiko se sitten niin, että tuijottelu osoittaisi jotain sellaista kiinnostusta, jonka suhteen miehellä ei ole aikomustakaan tehdä mitään? Tuijottelu siis riittää hänelle, eikä lähempi tuttavuus sinänsä kiinnosta?

Ei kiva, ei.

• hmmm... kirjoitti:

En välttämättä menisi kyllä kirjoittamaan viestiä. Minä nimittäin kirjoitin omalle tuijottelijalleni... ja, oikein arvattu, en saanut viestiini ikinä vastausta. Tuijottelu jatkui silti, mutta vastausta ei tyyppi vaivautunut näpyttelemään. Siitä jäi valitettavasti vain entistä hämmentyneempi ja turhautuneempi mieli :-/

Minun tapauksessani lienee paras unohtaa koko juttu, ja olenkin ajatellut samoin kuin ap. että "ehkä hän tosiaan EI ole kiinnostunut tutustumaan kun ei kerran tee elettäkään siihen suuntaan". Olisiko se sitten niin, että tuijottelu osoittaisi jotain sellaista kiinnostusta, jonka suhteen miehellä ei ole aikomustakaan tehdä mitään? Tuijottelu siis riittää hänelle, eikä lähempi tuttavuus sinänsä kiinnosta?

Ei kiva, ei.

No noinkin voi käydä. Joskin... Jossei vastaa niin itse pidän asiaa aika selvänä. Samaa käyny itellekin. Jollei vastaa, niin sitä ei kiinnosta tai ei ainakaan tarpeeksi. Silloin se tarkoittaa: Unohda mut! Ja näin mä ainakin asian miellän. Eihän voi olettaa että suhdekaan toimisi, jollei toinen kykene vastaamaan selkeään kysymykseen. Tai muutoin osoita asiaa kohtaan kiinnostusta. Kyllä vastaamatta jättäminenkin on vastaus mun mielestä ainakin.

• ap
        hmmm... kirjoitti:

Ei kiva, ei.

"Minä nimittäin kirjoitin omalle tuijottelijalleni... ja, oikein arvattu, en saanut viestiini ikinä vastausta. Tuijottelu jatkui silti, mutta vastausta ei tyyppi vaivautunut näpyttelemään."

Ei vittu mikä mulkku! Vituttaa tommoset yliujot/ylimieliset urpot! Olisi nyt edes kohteliaisuudesta vastannut ja sanonut ees et sori mut ei kiinnosta!
        Ja sit jatkaa vaan tuijottamista! Että on POKKAA! Tai sit ihan VITUN IDIOOTTI!!! Saakeli millasia idiootteja maailma on täynnä!
        Toi sun kohtelu oli jotenkin aivan uskomattoman törkeää! Sinuna harkitsisin kyllä mennä huutamaan sille tyypille pari valittua sanaa ja käskeä lopettamaan se vitun mulkkaaminen. Minusta tuollainen tuijottelu ilman vastuunottoa toisen tunteista on jonkinasteista hyväksikäyttöä. Saakeli mikä pelle!

Eli tästäkin viestistä voimme päätellä ettei näitä tuijottajia kannata lähestyä. Itseasiassa hyvin monella naisella tässä ketjussa on ollut samanlaisia kokemuksia. Siitä voimme vetää tiettyjä johtopäätöksiä... Saako kysyä mitä kirjoitit hänelle?

• hmmm...
        jaripilli kirjoitti:

No noinkin voi käydä. Joskin... Jossei vastaa niin itse pidän asiaa aika selvänä. Samaa käyny itellekin. Jollei vastaa, niin sitä ei kiinnosta tai ei ainakaan tarpeeksi. Silloin se tarkoittaa: Unohda mut! Ja näin mä ainakin asian miellän. Eihän voi olettaa että suhdekaan toimisi, jollei toinen kykene vastaamaan selkeään kysymykseen. Tai muutoin osoita asiaa kohtaan kiinnostusta. Kyllä vastaamatta jättäminenkin on vastaus mun mielestä ainakin.

Totta, kyllä minäkin noin ajattelen - vastaamatta jättäminen on vieläpä aika selkeä vastaus, että ei kiinnosta eikä edes kiinnosta loukkaanko vai enkö...

Mutta tässä se tuijottaminen ihmetyttää edelleen, koska hänen puoleltaan koko juttu "alkoi", jos niin voi sanoa. Äsh, turha sitä kai on enää pohdiskella :-/

• hmmm...
        ap kirjoitti:

"Minä nimittäin kirjoitin omalle tuijottelijalleni... ja, oikein arvattu, en saanut viestiini ikinä vastausta. Tuijottelu jatkui silti, mutta vastausta ei tyyppi vaivautunut näpyttelemään."

Ei vittu mikä mulkku! Vituttaa tommoset yliujot/ylimieliset urpot! Olisi nyt edes kohteliaisuudesta vastannut ja sanonut ees et sori mut ei kiinnosta!
        Ja sit jatkaa vaan tuijottamista! Että on POKKAA! Tai sit ihan VITUN IDIOOTTI!!! Saakeli millasia idiootteja maailma on täynnä!
        Toi sun kohtelu oli jotenkin aivan uskomattoman törkeää! Sinuna harkitsisin kyllä mennä huutamaan sille tyypille pari valittua sanaa ja käskeä lopettamaan se vitun mulkkaaminen. Minusta tuollainen tuijottelu ilman vastuunottoa toisen tunteista on jonkinasteista hyväksikäyttöä. Saakeli mikä pelle!

Eli tästäkin viestistä voimme päätellä ettei näitä tuijottajia kannata lähestyä. Itseasiassa hyvin monella naisella tässä ketjussa on ollut samanlaisia kokemuksia. Siitä voimme vetää tiettyjä johtopäätöksiä... Saako kysyä mitä kirjoitit hänelle?

"Sinuna harkitsisin kyllä mennä huutamaan sille tyypille pari valittua sanaa ja käskeä lopettamaan se vitun mulkkaaminen. Minusta tuollainen tuijottelu ilman vastuunottoa toisen tunteista on jonkinasteista hyväksikäyttöä."

No onneksi meidän ei tarvi nähdä enää, tuskin koskaan. Olen kyllä ihan samaa mieltä. Itse asiassa tuo on todella hyvin oivallettu - jotenkin hyväksikäytetty olo siitä tulee. Tämä kyräilypeli jatkui kuitenkin melkein kaksi vuotta (!!!!) ja tuijottaminen oli niin suoraa kuin olla voi. Tyyppi käyttäytyi muiden seurassa ihan tavallisesti, ja sitten kun minä satuin paikalle niin oli kuin puupölkyllä olisi kalautettu päähän. Sekin mietityttää, että luulisi todella ujon ja aran ihmisen katselevan toisia peitellymmin/huomaamattomammin, mutta kun tämä tyyppi katsoi suoraan silmiin jopa ihmisjoukon läpi. Jos se oli jotain vittuilua, niin propsit hänelle - parivuotinen vittuilurupeama ansaitsee jo kunniamaininnan.

Täytyy sanoa, että minulle tuli kyllä paljon parempi mieli, kun suutuit puolestani ;-) Vittu mikä mulkku, tosiaan!! Hehe.

"Saako kysyä mitä kirjoitit hänelle?"

Argh, olen yrittänyt unohtaa koko jutun, mutta... eiköhän se ollut jotain, että olen huomannut hänet ja ajatellut, että olisi kiva tutustua paremmin. Ehdotin kai jotain kahvilassa piipahtamistakin. Hänen tuijottamiseensa en vihjannut sanallakaan, ajattelin että se voisi olla hänelle kiusallista... näin tarkemmin ajatellen olisi pitänyt aloittaa viesti "Hei, mulkosilmä!" ;-)

• varma, että
        hmmm... kirjoitti:

Totta, kyllä minäkin noin ajattelen - vastaamatta jättäminen on vieläpä aika selkeä vastaus, että ei kiinnosta eikä edes kiinnosta loukkaanko vai enkö...

Mutta tässä se tuijottaminen ihmetyttää edelleen, koska hänen puoleltaan koko juttu "alkoi", jos niin voi sanoa. Äsh, turha sitä kai on enää pohdiskella :-/

hän sai viestisi..? Itsekin olen katsellut erästä kaunista naista, toivottavasti hän ei ole sitä tuojottamisena pitänyt, vaikka sitä se on ehkä väillä ollutkin.. tarkoitus oli vain huomioida hänet, ja näyttää, että välitän edelleen.

Meillä kävi kanssa vähän niin, että ilman vastausta jäin.. ja olenkin miettinyt, että saikohan hän ollenkaan viestiäni??? Aika paha mieli siitä jäi, kun ajattelen, etten ollut tämän kaiken jälkeen edes vastauksen arvoinen :(

Ja ei kait sitä turha ole pohdiskella.. Itse ainakin haluaisin vastauksia, kuitenkin niin paljon oli itsellä pelissä, että en haluaisi kaiken päättyvän epätietoisuuteen.. Sanois sit vaikka suoraan, että saan painua hevon kuuseen tms...

• toisesta mulkun,
        hmmm... kirjoitti:

"Sinuna harkitsisin kyllä mennä huutamaan sille tyypille pari valittua sanaa ja käskeä lopettamaan se vitun mulkkaaminen. Minusta tuollainen tuijottelu ilman vastuunottoa toisen tunteista on jonkinasteista hyväksikäyttöä."

No onneksi meidän ei tarvi nähdä enää, tuskin koskaan. Olen kyllä ihan samaa mieltä. Itse asiassa tuo on todella hyvin oivallettu - jotenkin hyväksikäytetty olo siitä tulee. Tämä kyräilypeli jatkui kuitenkin melkein kaksi vuotta (!!!!) ja tuijottaminen oli niin suoraa kuin olla voi. Tyyppi käyttäytyi muiden seurassa ihan tavallisesti, ja sitten kun minä satuin paikalle niin oli kuin puupölkyllä olisi kalautettu päähän. Sekin mietityttää, että luulisi todella ujon ja aran ihmisen katselevan toisia peitellymmin/huomaamattomammin, mutta kun tämä tyyppi katsoi suoraan silmiin jopa ihmisjoukon läpi. Jos se oli jotain vittuilua, niin propsit hänelle - parivuotinen vittuilurupeama ansaitsee jo kunniamaininnan.

Täytyy sanoa, että minulle tuli kyllä paljon parempi mieli, kun suutuit puolestani ;-) Vittu mikä mulkku, tosiaan!! Hehe.

"Saako kysyä mitä kirjoitit hänelle?"

Argh, olen yrittänyt unohtaa koko jutun, mutta... eiköhän se ollut jotain, että olen huomannut hänet ja ajatellut, että olisi kiva tutustua paremmin. Ehdotin kai jotain kahvilassa piipahtamistakin. Hänen tuijottamiseensa en vihjannut sanallakaan, ajattelin että se voisi olla hänelle kiusallista... näin tarkemmin ajatellen olisi pitänyt aloittaa viesti "Hei, mulkosilmä!" ;-)

jos vaan haluaa välittää ja välittää ihan oikeasti.. mutta on ehkä niin ujo ettei saa sitä sanotuksi, ja toivoo sinun tekevän sen seuraavan siirron.. tai muutoni tilanne on liian hankala. Kait me vähän vähemmän viehättävätkin miehet saadaan edes haaveilla.. :(

• ap
        toisesta mulkun, kirjoitti:

jos vaan haluaa välittää ja välittää ihan oikeasti.. mutta on ehkä niin ujo ettei saa sitä sanotuksi, ja toivoo sinun tekevän sen seuraavan siirron.. tai muutoni tilanne on liian hankala. Kait me vähän vähemmän viehättävätkin miehet saadaan edes haaveilla.. :(

"Tekeekö se toisesta mulkun jos vaan haluaa välittää ja välittää ihan oikeasti.. mutta on ehkä niin ujo ettei saa sitä sanotuksi, ja toivoo sinun tekevän sen seuraavan siirron.."

No kyllä tekee! Eiköhän tämä kirjoittaja jo tehnyt sen seuraavan siirron ja yrittänyt kaiken minkä voi kun lähetti tälle mulkkaaja-mulkulle sen viestin? Jos on niin ujo ettei uskalla edes alkeellisimpien käytöstapojen kunniaksi viestiin vastata, niin sitten pitäisi olla myös niin ujo ettei uskalla myöskään tuijottaa.

"Täytyy sanoa, että minulle tuli kyllä paljon parempi mieli, kun suutuit puolestani ;-) Vittu mikä mulkku, tosiaan!! Hehe."

No hyvä! :) Täytyy antaa kohtalotovereille vähän myötätuntoa kun olemme joutuneet kärsimään niin suurta vääryyttä! :D

• hohhohhoijaa

on tyhmä ketju!

Kyllä se ap. kuule sullakin vielä aika tulee, ettei kukaan mies suhun katso edes vahingossa.

• mulle riitti

Minuakin on jo puolisen vuotta tuijotellut yksi heebo. Kuitenkaan ei tervehdi eikä vastaa tervehdyksiin. Kerran puhuin hänelle ja tyyppi pakeni heti paikalta. Jätkä on hyvän näköinen ja olin itsekin erittäin kiinnostunut. Kuitenkaan kun mitään edistystä asiassa ei ole puolen vuoden aikana tapahtunut, olen päättänyt unotaa koko tyypin. Aikansa sitä jaksaa odottaa, mutta kyllä ne tunteet hiipuu ja katoaa jos ei mitään tapahdu. Olen aikuinen nainen, ei minulle riitä mikään teinien kauko"rakkaus" ja haikeat katseet. Tuijottelu varmaan jatkuu siltä suunnalta mutta varmaan aika yksipuolista tuo silmäpeli tulee tästä eteenpäin olemaan.

• Nuori_mies...
        mulle riitti kirjoitti:

Minuakin on jo puolisen vuotta tuijotellut yksi heebo. Kuitenkaan ei tervehdi eikä vastaa tervehdyksiin. Kerran puhuin hänelle ja tyyppi pakeni heti paikalta. Jätkä on hyvän näköinen ja olin itsekin erittäin kiinnostunut. Kuitenkaan kun mitään edistystä asiassa ei ole puolen vuoden aikana tapahtunut, olen päättänyt unotaa koko tyypin. Aikansa sitä jaksaa odottaa, mutta kyllä ne tunteet hiipuu ja katoaa jos ei mitään tapahdu. Olen aikuinen nainen, ei minulle riitä mikään teinien kauko"rakkaus" ja haikeat katseet. Tuijottelu varmaan jatkuu siltä suunnalta mutta varmaan aika yksipuolista tuo silmäpeli tulee tästä eteenpäin olemaan.

Olipas osuva... nyt se sun nimesi/mun nimi, edes toisen ?? Mikä siinä on niin vaikeata.

• taputapu
        Nuori_mies... kirjoitti:

Olipas osuva... nyt se sun nimesi/mun nimi, edes toisen ?? Mikä siinä on niin vaikeata.

No kannattais varmaan ennemmin vaikka edes moikata sitä ihastustaan kuin täällä inistä jotain nimiä jotka ei kuitenkaan ole sun tapaukseen sopivia...

• Nuori_mies...
        taputapu kirjoitti:

No kannattais varmaan ennemmin vaikka edes moikata sitä ihastustaan kuin täällä inistä jotain nimiä jotka ei kuitenkaan ole sun tapaukseen sopivia...

Kyllä se nyt on mennyt siihen pisteeseen, että en edes halua häntä nähdä. Ei todellakaan johdu siitä etten välittäisi.
        Jos hän minusta on välittänyt, niin kärsin sitäkin enemmän. Koska olen joutunut käyttäytymään 100% päin vastoin kun olen halunnut. Hän ei sitä voi ymmärtää, että miksi käyttäydyn niin kuin käyttäydyn..
        En ole ujo, enkä pelkää lähestulkoon mitään. Hänellä on eräänlainen "Suoja" minua vastaan, ja ehkä tajuaa mikä se on...
        En voi ottaa ystävyyttä vastaan häneltä...

Nuori_mies... kirjoitti:

Kyllä se nyt on mennyt siihen pisteeseen, että en edes halua häntä nähdä. Ei todellakaan johdu siitä etten välittäisi.
        Jos hän minusta on välittänyt, niin kärsin sitäkin enemmän. Koska olen joutunut käyttäytymään 100% päin vastoin kun olen halunnut. Hän ei sitä voi ymmärtää, että miksi käyttäydyn niin kuin käyttäydyn..
        En ole ujo, enkä pelkää lähestulkoon mitään. Hänellä on eräänlainen "Suoja" minua vastaan, ja ehkä tajuaa mikä se on...
        En voi ottaa ystävyyttä vastaan häneltä...

Mitä tarkoitat Nuori_mies...? Ehkä teet kärpäsistä härkäsen ja ihastuneena ylireagoit yliherkkänä tulkitsemaan pieniä ilmeitä, eleitä ja tunnelmia? Voi tulla väärinymmärryksiä johtuen esim. henkilön senhetkisestä mielentilasta, joka ei johdu sinusta millään tavalla...

• grsgrtr

kakkanakki

• Nuori_mies...

Kiitos :)

• huononäköinen mies..

Mies on sokea tai huononäköinen. Luulet sen vain tuijottavan sinua?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      102
      3539
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3197
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2694
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      81
      2479
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2134
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2096
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1742
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1720
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe