Onko kenelläkään kokemusta italialaisten suhtautumisesta tatuointeihin ja varsinkin naisten tatuointeihin?
Matka on varattu heinäkuulle ja olen tuossa lueskellut matkaoppaita,muutamissa on ollut mainintaa siitä että palvelu voi olla hieman nihkeää jos poikkeat ns.valtavirrasta...Ajattelin vaan tuota pukeutumista kun noita "kuvia"on suht paljon ympäri kehoa ja käsivarret on kyynärpäihin asti väritetty.Kiitos jo etukäteen!
Tatuoinneista...
2
285
Vastaukset
- Rooman rouva
Missä ihmeen opaskirjassa noin sanotaan? Ei kenenkään ulkonäöllä ole mitään merkitystä. Kyllä palvelu on yleensä sama jos ei sitten satu olemaan henkilö jolla on huono päivä.
Pukeutumiseen kannattaa kiinnittää huomiota vain kirkkoihin mennessä ja ehkä asiallinen ihan tavallinen pukeutuminen on paikallaan kun menee syömään päivällist äravintoloihin joissa on oikein liinakattaus. Mistään juhlapuvusta ei ole siis kysmys vaan siisti arkiasu riittää hyvin ravintolaan mentäessä. Kirkkoihin mentäessä on naisten suojattava paljaat olkapäät ja mielellään myös polvet. Shortsit eivät sovi kirkkoihin, eikä minihame, ne ovat italialaisten mielestä vapaa-ajan asuja, ei katuasuja tai julkisilla paikoila likkumiseen tarkoitettuja asuja.
Ole oma itsesi ja pukeudu tilanteen mukaan. Normaali maalaisjäki mukaan ja ota rennosti. - greyh
Ainakaan Roomassa ei mitenkààn erityisesti suhtauduta tatuointeihin.
Rannalle mennessà huomaa ettà paikallisilla, varsinkin nuorisolla, on kyllà tatuointeja runsaasti ihan omasta takaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882