Elikkä Ensi kuun alussa minun pitäisi saada ajokortti takaisin. Ajoin humalassa 6kk sitten ja syyllistyin rattijuopumukseen. Pian on mennyt tämä 6kk, elikkä miten saan kortin takaisin? Kysymyksenä on myös joudunku suorittamaas inssiä tai teoriaa uudestaan. Tuleeko tästä mitään ilmoitusta, että pitäisikö? Kun kortti lähti se oli ehtinyt olla minulla 3kk, ja olen 19-vuotias.
Kiitos etukäteen
Ajokortin takas saaminen
moiduudwazup345
1
480
Vastaukset
- Elikkämäestä?
Elikkä elikkä elikkä elikkä elikkä.
Elikkä.
Elikkä.
Mene poliisiasemalle, kun ajokieltosi on päättynyt. Poliisi on ajokorttiviranomainen, ja joko antaa sinulle kortin takaisin tai kertoo, mitä sinun pitää suorittaa. Ja muista, että vaikka ajokielto olisi jo päättynyt, ajo-oikeus palautuu vasta sitten, kun kortti on annettu käpälään (tai jos poliisi ei ole saanut korttia haltuunsa, silloin kun sinulle annetaan uusi ajokortti). Siis, mene sinne poliisilaitokselle joko fillarilla, kävellen, kaverin kyydissä tai julkisilla kulkuneuvoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172393
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164732Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684