Hei, osaako joku sanoa, onko jostain mahdollista vuokrata/lainata lasten turvaistuinta?
Asia sellainen, että ystävätär olisi tulossa kylään meille 1,5v lapsensa kanssa, ilman autoa. Mutta meillä ei ole lapsia ja on autoa, ja sen takia ei ole myös lasten turvaistuinta.
Saako sitä mistään?
turvaistuimen lainaus?
mistä saa?
3
1696
Vastaukset
- Myira
Mannerheimin lastensuojeluliiton toimistoista saa turvaistuimia kaiken kokoisia vuokrattua edullisesti. Kannattaa käydä kysymässä. Kuopiossa toimii hyvin.
- Saafra
www.hely.fi
- Helyry
Lasten turvaistuimia voi vuokrata Helsingin liikenneturvallisuusyhdistyksestä; nettiosoite
www.hely.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882