Rostockin ostokset

Vennu

Heips

Tuli varattua Finnlinesin kevätristeily Rostockiin. Maissa ehtii olla kuutisen tuntia ja sitten takaisin laivaan. Onko tietoa hyvistä/edullisista paikoista tehdä ostokset, minä kun en ennen ole Rostockissa käynyt, mutta saksassa kyllä. Voikohan jostakin jopa tilata proviantit jo valmiiksi ja vaan noutaa ja maksaa ne? Kuudessa tunnissa on toimittava ripeästi ja tehokkaasti :-)

5

1240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elielin

      Tutkipa sivut: www.easymarked.de ,on Rostockissa.
      Sekä saman firman www.sariberner.de .Se on Trademündessä,jos joku sitä kautta menee.
      Oma kokemukseni on sieltä. Hyvä palvelu,halvat, hinnat,voi tilata etukäteen.

    • kaketus

      Edellisestä kannattaa ostaa juomat pääsääntöisesti,kirkas ehkä halvinta halpamarketeissa aldissa tms,,

      Perusostokset suosittelen tekemään Kauflandissa osoite löytyy haulla ja naviin ja menoks.Hinnat on tuolla ällistyttävän halpoja,usein kolmaosa suomen hinnoista.Itse ostin pesuaineita,talvitakkeja,säilyvää ruokaa yms,,


      http://www.kaufland.de/Home/index.jsp

      • llyly

        niin rostockin päässä on sarin likike muutman sadanmetrinpäässä ennenpois menoo kaupunkiinpäin liike sopiwasti kaiikki autoon

        tosiaankin aldi on sopiwa ostospaikka myöskin osa wiineistä tai bennymarket
        näissä ottawat pantin monesti jos ei pysty selvittämään et vie pois maasta...


    • koftse

      Jeps tota "Sarin liikettä" on tullut käytettyä. On lähellä.

    • Rostok X

      Siinä Sarin (Berner) kaupassa EI tarvitse maksaa panttia purkeista tai pulloista jota joudut maksamaan kaupoissa 0.25€-0.50€. Siinä satamassa on myös toinen halpa kauppa Scan-Marked jossa osa konjakeista ovat vielä halvempia kuin Sarin-putiikissa halvimmat olut laatikot 6€ luokaa ja colajuomat samaa hintaluokaa Ruokatavaraa kannataa ostaa Aldi,Lidli,Pennymarket,Citimarket ja elektroniikka MediaMarket

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1170
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      268
      961
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      885
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe