Heips
Tuli varattua Finnlinesin kevätristeily Rostockiin. Maissa ehtii olla kuutisen tuntia ja sitten takaisin laivaan. Onko tietoa hyvistä/edullisista paikoista tehdä ostokset, minä kun en ennen ole Rostockissa käynyt, mutta saksassa kyllä. Voikohan jostakin jopa tilata proviantit jo valmiiksi ja vaan noutaa ja maksaa ne? Kuudessa tunnissa on toimittava ripeästi ja tehokkaasti :-)
Rostockin ostokset
5
1306
Vastaukset
- Elielin
Tutkipa sivut: www.easymarked.de ,on Rostockissa.
Sekä saman firman www.sariberner.de .Se on Trademündessä,jos joku sitä kautta menee.
Oma kokemukseni on sieltä. Hyvä palvelu,halvat, hinnat,voi tilata etukäteen. - kaketus
Edellisestä kannattaa ostaa juomat pääsääntöisesti,kirkas ehkä halvinta halpamarketeissa aldissa tms,,
Perusostokset suosittelen tekemään Kauflandissa osoite löytyy haulla ja naviin ja menoks.Hinnat on tuolla ällistyttävän halpoja,usein kolmaosa suomen hinnoista.Itse ostin pesuaineita,talvitakkeja,säilyvää ruokaa yms,,
http://www.kaufland.de/Home/index.jsp- llyly
niin rostockin päässä on sarin likike muutman sadanmetrinpäässä ennenpois menoo kaupunkiinpäin liike sopiwasti kaiikki autoon
tosiaankin aldi on sopiwa ostospaikka myöskin osa wiineistä tai bennymarket
näissä ottawat pantin monesti jos ei pysty selvittämään et vie pois maasta...
- koftse
Jeps tota "Sarin liikettä" on tullut käytettyä. On lähellä.
- Rostok X
Siinä Sarin (Berner) kaupassa EI tarvitse maksaa panttia purkeista tai pulloista jota joudut maksamaan kaupoissa 0.25€-0.50€. Siinä satamassa on myös toinen halpa kauppa Scan-Marked jossa osa konjakeista ovat vielä halvempia kuin Sarin-putiikissa halvimmat olut laatikot 6€ luokaa ja colajuomat samaa hintaluokaa Ruokatavaraa kannataa ostaa Aldi,Lidli,Pennymarket,Citimarket ja elektroniikka MediaMarket
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275333
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1551703
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141282- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.69982- 37839