Kerron tässä lyhyesti oman näkemykseni, miltä Levin, Rukan ja Ylläksen sivujen käyttö minusta vaikutti, kun olin varaamassa matkaa sinne. Asun Helsingissä ja tarkoitus oli lentää lähimmälle kentälle ja siitä jatkaa eteenpäin niin kuin vaihtoehtoja tarjolla, reissun ainoa tarkoitus olla rinteessä niin paljon kuin mahdollista. Levillä olin käynyt kerran aiemmin, Rukalla ja Ylläksellä en koskaan ennen.
www.levi.fi toimi hyvin, kaikki tarvittava löytyi helposti. Yhdellä sähköpostilla sain hyviä tarjouksia majoituksesta sekä majoitus lennot vaihtoehdoista, lisäksi alueen kartat, kuljetukset ja muut olivat helposti löydettävissä. Hyvät sivut.
www.ruka.fi toimi kohtuullisen hyvin, mutta majoituksesta piti kysellä itse erikseen jokaiselta majoittajalta eikä selkeää peruskarttaa oli vaikeaa löytää. Jouduin Google Mapsillä katsomaan muutaman paikan sijaintia. Kuljetuksista oli hyvin tarjolla tietoa. Ok sivut, mutta ihmiselle kuka ei tiedä Rukan alueesta mitään voisi tarjota pari peruslinkkiä enemmän ja Levin tyylinen yksi kontakti kaikkiin kyselyihin olisi helpotus.
www.yllas.fi olikin sitten omassa sarjassaan. Ääkköset (äö) eivät toimineet, mitään käsitystä missä eri majoitusvaihtoehdot sijaitsevat oli lähes mahdotonta saada, muutama kohde kertoivat olevan lähellä rinnettä/hissejä, Google Maps:n mukaan matkaa oli kuitenkin kilometrejä. Kuljetuksista ei ottanut vanha Erkkikään mitään selvää, kaiken huippu oli, että lentokenttäbussi kulkee vain pari sesonkiviikkoaa helmikuussa, aivan käsittämätöntä, enemmin olen päivän kauemmin Levillä tai Rukalla kuin suhaan pirssillä Ylläkselle. Majoituksia olisi Rukan tyyliin ilmeisesti pitänyt kysellä joka paikasta itse, mutta kun puoli tuntia olin kiroillut sivuilla, niin eipä enää kiinnostanut.
Koska Levillä olin jo aiemmin käynyt, varasin Rukan matkan, mutta jos kaikki paikat olisivat olleet käymättä, sivujen perusteella olisin kyllä mennyt Leville. Ylläksellä on aika paljon skarpattava tässä markkinoinnin lajissa, suosittelen lämpimästi www.yllas.fi vastaaville ottamaan oppia kilpailijoiden sivustoista.
Keskusten www-sivujen vertailua
K Kerava
1
346
Vastaukset
- Nimisnainen
Ihan hyvä analyysi ja taustatiedoksi lisättäköön, että Levillä on koko alueen yrittäjien yhteisyritys Levin matkailu Oy kehittämässä aluetta kokonaisuutena ja juuri sen takia www-sivut ja palvelujen saatavuus on hyvällä tasolla.
Toisin kuin vaikkapa Ylläksellä, missä ei ole ymmärretty, että täällä pääkaupunkiseudulla asuu miljoona ihmistä, jotka lomasuunnitelmia tehdessään käyttävät suuri osa aktiivisesti juuri nettiä tiedon hakuun ja vertailuun.
PS. Ylläkselle kulkee reittibussi joka lennon jälkeen, ks. http://www.yllas.fi/?deptid=16778 .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255