onko kukaan vaihtanut itse, onko laakerit ihan hyllytavaraa, kannattaako homma..
Carina E laturin laakerien
5
486
Vastaukset
- 2.0
Ei kannata,vaihda koko laturi kerralla uusiksi.
- mä vaan
Juuri kannata vaihdella itse jos täytyy täällä kysyä neuvoa. Uusi maksaa n.120-150€ jossa on takuu
- että sillai
on jo laahannut kenttään, saattaa käämikin olla finiitto. On myös liikkeitä, jotka myyvät kunnostettuja latureita ja ottavat risan vaihtohyvityksenä. Ei maksa paljon. Ja romuttamollakin on.
- vaihtaa.
hyllytavaraa on, jos haet laakeri liikkeestä.
Kannattavuus on suhteellinen käsite, laakerit maksaa 10-20 euroa. - TDR
En ole omaan laakereita vielä vaihtanut, mutta oletettavasti ovat vaihdettavissa yhtälailla kuin moneen muuhunkin japsimerkkiin ja laakereitakin saa ainakin kun on vanhat antaa malliksi.
Mikäli auto on japsimalli, niin et ainakaan parempaa saa tilalle, jos menet ostamaan uuden. Britti versioissa taisi olla Bosch-valmistetta, joita saa varmaankin johonkin 200€ luokkaan vaihto-osana. Sitten on näitä 100-150€ maksavia Italialaisia "laatutuotteita", jotka pääsääntöisesti kannattaa kiertää kaukaa.
Itse vaihtaisin laakerit tai sitten vaihto samanlaiseen kunnostettuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.624151Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e2072807Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko2612253- 101835
- 1071478
- 111375
Jösses! Jutta ja Juha Larm eivät usko silmiään piharempan jälkeen: "Apua!" - Katso kuvat!
Jutta ja Juha Larmilla on vastavalmistunut mökki, mutta voimat ja ideat on lopahtaneet pihan suhteen. He saavat Huvila &151217Mistä tietää, että toinen on kiinnostunut sinusta
Mitä merkkejä olette huomanneet tai mitä miten itse ilmennätte kiinnostusta?861189Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me
On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle98986Kristitty kirjoitti, että hindujen rukous ei auta
Kristitty kirjoitti, että hindujen rukous ei auta. Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hy213841