Mauri tekee tehtävän

capt.cöpenick

Kun keskustan paras äijä lähtee hakemaan keskustan puheenjohtajan paikkaa, siinä on vastaehdokkailla vain statistin paikat jaolla.
En mie ikuna keskustaa ole äänestäny, mutta jotain rotia niinkin näkyvään duuniin kuin nyt hakusessa oleva, vaaleihin asti kestävä pääministerin duunikin on, pitää olla.

Oikeastaan Mauri Pekkarisen pahin vika on ettei se ol pesunkestävä demari. Millähän sen sais lobattua SD-vetoiseksi.

9

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan Mauri pysynyt ryvettymättönä ja sinä mielessä sopiva puheenjohtajaksi.

      Minkähänlainen tämä tietokonemainen, sanavalmis ossoittautuu olemaan, sehän nähdään kohta.

      Toivotaan, ette MP kärsi mitään napoleonkompleksista niinkuin pienet miehet usein.

      Älä nyt kehu demareita! Muista miten Lipposen hallitus teki ratkaisuja, joita kokoomus on kadehtinut. Fortumkin myytiin ja rahaa tuhlattiin suuriin optioihin ja palkkoihin.

      • lady in red

        Mielestäni kaikkien puolueiden politiikoilla on hyvät ja huonot ominaisuudet. Kuitenkin pidän demareista ja edelleen Lipposesta - Heinäluomakin on ihan jees. Kyllä demarit ovat ne parhaat tuolla eduskunnassa! - Katsokaa ja kuulkaa vaikka Maria Gutzenina-Richardsonia, Jutta Urpilaista jne, hyviä ovat nämä nuoremman polven politiikot!


      • Yleradion aamulähetyksessä wanhat päätoimittajat arvioivat keskustan ensikesän puoluekokousvalintoja. He arvelivat, että tässä tapauksessa tuskin MP:kaan lähtee mukaan nostaakseen puolueensa kannatuslukuja.

        He virnuilivat, että pääministerin virka, lyhyempiaikainenkin olisi mukava lisä ansioluettelossa myös Mauri P:n poliittisten nimitysten 'plakkarissa'.


      • 5+4=9
        capt.cöpenick kirjoitti:

        Yleradion aamulähetyksessä wanhat päätoimittajat arvioivat keskustan ensikesän puoluekokousvalintoja. He arvelivat, että tässä tapauksessa tuskin MP:kaan lähtee mukaan nostaakseen puolueensa kannatuslukuja.

        He virnuilivat, että pääministerin virka, lyhyempiaikainenkin olisi mukava lisä ansioluettelossa myös Mauri P:n poliittisten nimitysten 'plakkarissa'.

        Mauri Pekkarista rehellisenä ja luotettavana politiikkonana. Uralleen uskollisena hän antaa itsensä palvelukseen, ja saa näin ollen vauhtia keskustan alamäkeen. Symppis ja puolueuskollinen mies, kuuntelin hänen ajatuksiaan kerran aamu TV:ssä, ja pidin hänen suorista näkemyksistään.

        Ruuneperin automaatti käsitystä en ymmärrä, mutta onneksi ei minun ole tarviskaan. Toki katson, että on tiedettävä vastaukset kysymyksiin, ilman, että leimataan automaatiksi.Hyvä itsetunto on miehellä, ja se rakentuu ainoastaan tehdystä työstä, ja onnistumisesta yksityiselämän puitteissa.

        Toki oma käsitysoikeus saa olla jokaisella, tässä minun.


      • 9+
        5+4=9 kirjoitti:

        Mauri Pekkarista rehellisenä ja luotettavana politiikkonana. Uralleen uskollisena hän antaa itsensä palvelukseen, ja saa näin ollen vauhtia keskustan alamäkeen. Symppis ja puolueuskollinen mies, kuuntelin hänen ajatuksiaan kerran aamu TV:ssä, ja pidin hänen suorista näkemyksistään.

        Ruuneperin automaatti käsitystä en ymmärrä, mutta onneksi ei minun ole tarviskaan. Toki katson, että on tiedettävä vastaukset kysymyksiin, ilman, että leimataan automaatiksi.Hyvä itsetunto on miehellä, ja se rakentuu ainoastaan tehdystä työstä, ja onnistumisesta yksityiselämän puitteissa.

        Toki oma käsitysoikeus saa olla jokaisella, tässä minun.

        Aivan samaa mieltä. Pekkarinen on hyvin energinen poliitikko. Sanavalmis supliikkimies, oikea tehopakkaus. Vertaus tunteettomaan robottiin on huonosti muotoiltu ilmaisu.


      • *Kukkahame*
        9+ kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä. Pekkarinen on hyvin energinen poliitikko. Sanavalmis supliikkimies, oikea tehopakkaus. Vertaus tunteettomaan robottiin on huonosti muotoiltu ilmaisu.

        Pekkarinen on ihmeellinen muistikone, kuin leipäkäyttöinen läppäri, kulkee mukana ja kaikki asiat muistissa tiiviisti, ~kovalevyllä~.
        Päivämäärät ja asiat oikeissa järjestyksissä, metriä jää uupumaan Vanhasesta, mutta eihän se ole mitenkään tilaustyötä, verraten Vanhaseen.
        Voi iankaikkinen tuota mainosriviä, kun asiakin katkeaa väärästä kohtaa!


      • Tähtisilmä**
        *Kukkahame* kirjoitti:

        Pekkarinen on ihmeellinen muistikone, kuin leipäkäyttöinen läppäri, kulkee mukana ja kaikki asiat muistissa tiiviisti, ~kovalevyllä~.
        Päivämäärät ja asiat oikeissa järjestyksissä, metriä jää uupumaan Vanhasesta, mutta eihän se ole mitenkään tilaustyötä, verraten Vanhaseen.
        Voi iankaikkinen tuota mainosriviä, kun asiakin katkeaa väärästä kohtaa!

        Mauri Pekkarista et voi verrata Matti Vanhaseen, siinä on ero huumorin tajuamisella! Sitä sentään löytyy Pekkariselta, jopa itseironiaa. Ihmisenä asetan Maurin pitkälle Vanhasen edelle, joka on empatia kyvytön indiviidi!


      • *Kukkahame*
        Tähtisilmä** kirjoitti:

        Mauri Pekkarista et voi verrata Matti Vanhaseen, siinä on ero huumorin tajuamisella! Sitä sentään löytyy Pekkariselta, jopa itseironiaa. Ihmisenä asetan Maurin pitkälle Vanhasen edelle, joka on empatia kyvytön indiviidi!

        Kyllä mainitsemani metri edelleen jää puuttumaan, vaikka kuinka yrität selittää, mittaa vaikka, Vanhanen on pitkä ja Pekkarinen pätkä!


      • Tähtisilmä** kirjoitti:

        Mauri Pekkarista et voi verrata Matti Vanhaseen, siinä on ero huumorin tajuamisella! Sitä sentään löytyy Pekkariselta, jopa itseironiaa. Ihmisenä asetan Maurin pitkälle Vanhasen edelle, joka on empatia kyvytön indiviidi!

        Ex päätoimittaja MP:sta: Hän tekee todella hyvin 'kotiläksynsä'. Tästä johtuu Pekkarisen sutjakka media-esiintyminen.
        Uskoisin, että hänen kanssaan työskentely voisi olla vaivattomampaa kuin ihmisiltä, joilla 'ulosanti' takeltelee.

        Lopultakaan päätöksiä ei tehdä raajoilla tai pitkällä kaulalla - voisi olla, että silloin meille roudattaisiin 'sirahvi' esim. pääministeriksi etelän mailta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe