Olen kuullut, että Etelä-Koreassa olisi erityisen paljon sikainfluenssaa. En ole ottanut rokotusta, pitäisköhän....lähdössä kk päästä.
Sikaflunssasta
2
461
Vastaukset
- tää.on.vakavaa
No ei todellakaan kannata. Etkö huomaa kuinka epätoivoisia ne valehtelijat ovat. Mainostavat vieläkin sitä myrkkyä vaikka peli on jo menetetty. Mädäntykööt ne litkut niiden tappajien housuihin ja hävitköön maisemista häntä koipien välissä. Emme huoli niiden roistojen taikajuomia, jotka tappavat meidät syöpään ja elohopeaan. Voi hyvä ihminen varo lääketehtaiden elohopeamyrkkyä. Ainakin Amerikassa on jo myönnetty ettei ne suojaa miltään flunssalta. Itävallassa on haastettu lääketehdas oikeuteen tietoisesta myrkytyksestä. Etkö vielä tiedä että rokotteet ovat biologisia aseita?
- Kisaki
Itselläni ei oo sikainfluenssarokotusta, enkä siitä ole ollut sen kummemmin huolissanikaan. Olin Etelä-Koreassa loka-, joulu- ja tammikuussa, kuumeessa olin joulukuussa mutta liekö sitten ihan normi lenssu vai mikä, siitä en tiedä.
Kyllähän siellä ihmisillä näkee jonkin verran hengityssuojaimia, mutta se on siellä niin normi juttu että en tiedä moniko sitä käyttää sikainfluenssan pelossa. Etelä-Koreassa on mielestäni yleisesti ottaen niin siistiä (esim.julkiset vessat ihan eri kuosissa kun suomessa paikoin), että en olisi hirveen huolissani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542463- 562348
- 851431
- 2271417
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441141Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401100- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193944- 77823
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136719