Haluaisin tietoja Oulun hieroja-akatemiasta? Jos olet opiskellut siellä, saitko rahallesi vastinetta? Minkälaisia opettajia siellä on? Mikä on teoriaopintojen suhde käytännön oppimiseen? Olitko tyytyväinen koulutukseesi?
Oulun hieroja-akatemia
3
2129
Vastaukset
- Luulen näin
Ei koululla ole niin kovin suurta merkitystä. Hieronta on viimosen päällä käsityöammatti ja se tarkoittaa sitä että sen joka osaa tai sitten ei. Jos sinulla ei ole riittäviä luontaisia taipumuksia alalle ei kukaan niitä voi sinulle opettaa. Jos taas on niin voit kehittya ammatissai vaikka kuinka. Parhaiten oppii tekemällä. Koulusta saat virallisen luvan alkaa harjoitella ja kehittää itseäsi. Toisaalta hierojan lähes ainoa keino työllistää itsensä on alkaa ammatinharjoittajaksi, joten kauhea kauan et voi harjitella jos aiot leivässä pysyä. Hiero tuttavia ja pyydä heiltä rehellistä palautetta siitä miltä hierontasi tuntuu. Jos palaute on hyvää kanattaa koulua harkita.
T: 20-vuotta hieronut ja leipää syönyt - tensio-
Hyvä koulu se on, opetetaan mm. thai otteet ja anustension laukaiseminen.
- Nimim. Kokemusta on
Itse suosittelen koulua jos haluat tulla ammattilaiseksi. Koulun opetuksen taso on todella korkeaa ja jos halusi on olla oikea ammattilainen, niin suosittelen lämpimästi.
Nimim. Kokemusta on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279